BELACHELIJK!!!quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:45 schreef Bass-Miss het volgende:
Tja, Marit, ik kan die mensen wel ergens begrijpen hoor. Ze kunnen toch niet altijd komen opdraven om voor jouw kind te zorgen, en binnenkort waarschijnlijk voor twee ook nog...
Als ik jouw posts zo lees is Ilse alleen maar bij jou als je ze in bed kan steken, verder is het steeds je man die ermee op pad gaat, je ouders die haar komen ophalen... Ik snap dat het wel lastig kan zijn, maar komaan zeg,zij hebben nu een leven zonder kleine kindjes...
Spannend Vicky! Nog heel ffies, dan ga je je ukje bewonderenquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:19 schreef Vicky het volgende:
oh meiden ik ben zoooo gespannen voor morgen.. heb om 9.15 uur een echo. Heb van de week al allemaal nachtmerries gehad.. brrr.. dat wordt nog ff een paar uurtjes nagelbijten...
Alvast veel plezier gewenst bij het gluren naar de kleine!quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:19 schreef Vicky het volgende:
oh meiden ik ben zoooo gespannen voor morgen.. heb om 9.15 uur een echo. Heb van de week al allemaal nachtmerries gehad.. brrr.. dat wordt nog ff een paar uurtjes nagelbijten...
Ik heb gebeld en bij de urologie zeiden ze dat ik morgen het beste terug kan bellen, omdat de chirurg die me geopereerd heeft ws aanwezig is. Was nog niet zeker, kleine kans, maar ik hoop het...quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:25 schreef cattie het volgende:
Carmella, hoe is het, heb je al gebeld?
Ja, ik heb een week geleden al bij een ander ziekenhuis geinformeerd en daar zeiden ze ook eerst nog even een onderzoek af te wachten (eerste gesprek na de operatie). Vorige week maandag mocht ik snel bij de urologie langskomen en zou ik tussen de agenda gepropt worden bij de eerste arts die tijd had. Een vrouwelijke arts gaf ook weer de bevestiging dat dit echt allemaal normaal is, dat je zoveel pijn hebt. En dat ik kennelijk ook erg gevoelig ben (uiteraard maakt de zwangerschap alles nog gevoeliger) en dat het liters bloed plassen ook normaal is...quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:50 schreef huuphuup het volgende:
Carmella, vervelend dat je nog even moet wachten, in ieder geval alvast veel succes morgen!
En is het anders niet een idee om om een second opinion te vragen? Bij mijn weten heb je daar in principe een soort van recht op en wordt dit vergoed. Als je dan bij een andere chirurg komt dan kun je je situatie uitleggen en daarbij vertellen dat jouw chirurg vindt dat het allemaal dragelijk is en er nu eenmaal bij hoort, en die tweede arts kan dan kijken of hij het daarmee eens is of dat hij vindt dat er mogelijkheid is tot verbetering van jouw situatie (en dat lijkt me wel!)
of heb ik erover heen gelezen en heb jje al een 2nd opinion gehad?
Wat onwijs liefquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:09 schreef huuphuup het volgende:
Jemig Carmella, k ben er even stil van![]()
Vind het echt heel erg vervelend voor je deze hele situatie, en als al die artsen inderdaad hetzelfde zeggen dan is het heel cru maar dan is het waarschijnlijk niet anders. Maar desondanks kan ik me voorstellen dat het zo een behoorlijk onhoudbare situatie wordt voor je, je moet natuurlijk ook wel op een behoorlijke manier aan je rust en nachtrust toekomen en als ik het zo lees dan is daar weinig sprake van.
Vind het echt heel naar zo zegAls er iets is dat k voor je kan doen dan PM je maar hoor! Geen idee wat ik zou kunnen doen, maar ik ben bijvoorbeeld heel goed in koekjes bakken
![]()
Dat is een hele goeie. Ik had zelf het idee dat er misschien weinig opties zijn betreft andere katheters, maar ik ga het zeker vragen, goed dat je me er aan herinnert.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:16 schreef Webkim het volgende:
Carmelle,, en een andere soort katheter? Meestal krijgen patienten er een van kunststof of van latex (goedkoop), maar ze bestaan er ook van siliconen, van teflon en van hydrogel. Dat is een stuk minder irritatiegevoelig. Maar het fijne weet ik er ook niet van hoor, ik probeer alleen een beetje mee te denken.
Prednison is naar mijn weten geen no-go tijdens de zwangerschap (dus het mag wel), maar misschien verschilt dat ook per situatie waarin het gegeven wordt.quote:Op maandag 13 oktober 2008 19:23 schreef Leah het volgende:
Ik zou er idd eens goed over gaan praten Carmella, doordrammen totdat je duidelijkheid hebt! Het lijkt me toch dat er in deze "verlichte" tijden oplossingen moeten zijn? Ik weet dat er in de zwangerschap in geval van nood nog wel wat kan (een vriendin van mij heeft prednison gehad, eik ook een no go in de zwangerschap). Al kunnen ze maar wat voor je betekenen qua pijnbestrijding...
het ligt aan mijn houding marit, ik heb veel last van mijn rug precies onder mijn rechterschouderblad, de ribben en spieren daar doen pijn zeg maar. als ik hoog zit, met een rechte rug voel ik mijn rug minder, met staan voel ik het weer wel, dus misschien dat hoog zitten en dan ook recht, wel helpt.. desnoods een (bar)kruk ofzo maar ik wil het eens proberen om te kijken of het een beetje helpt. ik doe sowieso nooit dingen te lang achter elkaar, behalve dan misschien wakker zijnquote:Op maandag 13 oktober 2008 19:16 schreef marit1978 het volgende:
Carmella, zet 'm op morgen joh
enige dat ik kan denken: weten ze écht zeker dat dit normaal is ?
(heb je die link naar de JJ-stent gelezen? )
DJMO; wat zittend strijken betreft:
Ik zet hier de plank op laagste stand, kan ik er goed bij terwijl ik op bank of eetstoel zit.
Ik merk dat het minder belastend is voor bekken, maar belangrijk blijft toch niet te lang achter elkaar doen hoor!
Qua koken, normaal bereid ik dingen gewoon staand aan het aanrecht
nu al paar weken vooral aan de tafel en alleen het koken/bakken zelf staand aan het fornuis. Ook hier weer 'niet te lang achter elkaar' als oplossing eigenlijk.
wie beweerde er dat er geen zwangerschapsvergeetachtigheid bestondquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:21 schreef Diaan73 het volgende:
-knip-
Hmm de kapper ging niet doorzij had het voor een week later in de agenda staan dan wij
dus nog een weekje wachten....
quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
wie beweerde er dat er geen zwangerschapsvergeetachtigheid bestond
of jij was er zo van overtuigd dat je de afspraak verkeerd aan je moeder hebt doorgegevenquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]dit keer lag het niet aan mij... maar waarschijnlijk aan de kapster. Want mijn moeder had het ook voor vanavond in de agenda staan
quote:[29 mei 2009: Memmel
Nou mn moeder was erbij, dus dat was geen excuus. Maar dat de kapster zwanger is.... zou best kunnen. De laatste keer straalde ze helemaal en we weten dat ze in juli een miskraam heeft gehad, dus..... we zullen het horen maandag.quote:Op maandag 13 oktober 2008 21:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
of jij was er zo van overtuigd dat je de afspraak verkeerd aan je moeder hebt doorgegeven![]()
Wat fijn voor je vicky, een hele geruststelling hè als je het hartje hebt zien kloppen! En over twee weekjes weer gluren, spannenddddquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 10:15 schreef Vicky het volgende:
mag ik even opgelucht adem halen! ik heb een boontje gezien met een kloppend hartje! over 2 weken nog een keer een echo om te bepalen hoe ter ik ben.
Dat kan nog wel even duren jaquote:Op maandag 13 oktober 2008 23:12 schreef marlieske het volgende:
Oooh zo zit ik te wachten tot Isa oud genoeg is voor een WII![]()
Maar dat duurt nog wel ff ben ik bang.
Nee ik heb helaas niemand die mee kan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:09 schreef _Ingrid_ het volgende:
Carmella mooi dat je er tussengepropt kan worden! Kan er niemand met je mee, of wil je dat niet?
Dan word je uitgerekende datum dus ook aangepast? 21 dagen is wel kort zeg!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:45 schreef marlieske het volgende:
vandaag met manlief bij de gyn geweest super aardige man, manlief stond er van te kijken en zei erna meteen dit was een heel wat leuker gesprek als bij de vorige gyn, ik ben dus blij met het besluit om naar een ander te gaan dit voelde direct goed en er werd ook naar mijn wensen geluisterd, top dus.
Toen de inwendige echo gehad en dat voelt altijd toch een beetje vreemd die staaf maar wat het scherm liet zien was![]()
kreeg meteen de opmerking dat mijn baarmoeder gekanteld naar achteren ligt, wist ik dus niet en dat na ontelbare echo's vorige keer, zo leer je nog eens wat![]()
Ook ben ik 1 week verder als de vk dacht, ik wist wel dat ik een korte cyclus had maar zo kort, na telling bijkt die 21 dagen te zijn geweest![]()
Mooi kloppend hartje, volgende echo op 5 november en volgende afspraak bij de gyn op 26 nov.
dan mogen we weer gluren.
[ afbeelding ]
Leuk iamredleader! De buik moet natuurlijk nog wel even gepost worden in het grote buiken topic hè!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:47 schreef iamredleader het volgende:
Zo, na een goede vakantie weer een kleine update van Tinuviel en mijzelf. Inmiddels heeft Nemo heel duidelijk laten weten dat hij er is... sinds 11-10 (op m'n verjaardag) trappelt hij er lustig op los, heerlijk gewoonzo kan ik als aanstaande papa meer "voelen" dan alleen maar de emoties
![]()
En verder is Tinuviel aardig gegroeid, de buik is van beschaafd formaat, en de kwaaltjes blijven gelukkig beperkt tot wat bandenpijn en onrustige nachten vanwege de actieve trappen en stompjes van Nemo
Ik ook nietquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:27 schreef Brighteyes het volgende:
Nou moe, ik zie helemaal geen gezichtje in die onderste Fuente?
Wat zullen de laatste weken spannend zijn voor jullie nu zeg.
Draai je hoofd een kwartslag naar rechts, of eigenlijk, draai de foto een kwartslag naar linksquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:27 schreef Brighteyes het volgende:
Nou moe, ik zie helemaal geen gezichtje in die onderste Fuente?
Wat zullen de laatste weken spannend zijn voor jullie nu zeg.
AAAH! Nu zie ik hetquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:43 schreef Fuente het volgende:
[..]
Draai je hoofd een kwartslag naar rechts, of eigenlijk, draai de foto een kwartslag naar links
Ohja, nesteldrangquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:03 schreef Fuente het volgende:
Thnx meiden, komt helemaal goed hoor. We hebben nog lekker geshopt vanmiddag, ubercute babypakje gehaald. Wat hydrofiel luiers erbij, hydrofiel washandjes en een badcape. Morgen komt het laminaat boven erin, en dan kan ik helemaal nestelen
ik ben ook benieuwd of marit al bezig is, maar ga je me nu vertellen dat ik zo ontzettend vroeg ben met alle spulletjes en dingen in huis hebben?? ik bedoel, er zitten ruim drie weken tussen ons, en ik ben al helemaal klaar (op het bedje na, maar dat komt deze week nog en dat is zo opgemaakt) .. voor mijn gevoel ben ik nog laat met allesquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:03 schreef Fuente het volgende:
Thnx meiden, komt helemaal goed hoor. We hebben nog lekker geshopt vanmiddag, ubercute babypakje gehaald. Wat hydrofiel luiers erbij, hydrofiel washandjes en een badcape. Morgen komt het laminaat boven erin, en dan kan ik helemaal nestelen
Marit, ik ben heel benieuwd, ben je al aan het bevallen?
Ow dan doet 'ie weer raarquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:05 schreef bixister het volgende:
fuente, nog 4 weken? in je ticker staat '5 days to go'!
Op de babykamer hoeft ook niks geverfd e.d. te worden. Alleen hij is nu nog bewoondquote:Op woensdag 15 oktober 2008 07:40 schreef Reinhilde het volgende:
Wij hebben ook alles klaar, maar dat zou ik met 34 weken toch niet snel willen noemen... zeker niet als je bedenkt dat verf, vloer, nieuwe meubels moeten 'uitdampen'! Ik zet dan ook dagelijks de balkondeur open van de babykamer.
mee eensquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:07 schreef Miffy1984 het volgende:
Marit is bevallen![]()
![]()
Ik weet het zeker!
Anders had ze zich zoals altijd wel gemeld.
*wacht in spanning op baby-nieuws Marit!*
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik ben ook benieuwd of marit al bezig is, maar ga je me nu vertellen dat ik zo ontzettend vroeg ben met alle spulletjes en dingen in huis hebben?? ik bedoel, er zitten ruim drie weken tussen ons, en ik ben al helemaal klaar (op het bedje na, maar dat komt deze week nog en dat is zo opgemaakt) .. voor mijn gevoel ben ik nog laat met alles
ik heb vandaag de tweede babywas gedraaid, rompertjes en sokjes en truitjes en broekjes.. wat een heerlijk gevoel is dat die verse kleertjes schoon door je handen te laten gaan en op de lijn te hangen .. kan niet wachten tot deze droog is en ik de volgende lading kan draaien![]()
ik heb eigenlijk alleen geen idee hoe je een baby in de kinderwagen inpakt.. wat voor kleertjes moet hij aan, moet er een dekentje overheen, moet hij daartussen nog een (winter)jasje aan.. eigenlijk raar, het is mijn tweede, maar met sommige dingen voel ik me net een echte beginneling
oh net als jij dus..2 kamerwoning de eerste 5 mnd..daarna krijgt ze haar eigen kamertjequote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:11 schreef DJMO het volgende:
nou ja, ik moet er idd wel bij zeggen dat de kleine bij ons op de kamer slaapt, ik heb maar een tweekamerwoning dus moet wel, dus het was ook een beetje eigen gewin dat de kamer zo snel klaar moest zijn hoor![]()
Volgens mij mag dat gewoon hoor.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:51 schreef Reinhilde het volgende:
Eh, je haar verven terwijl je zwanger bent is niet zo'n goed idee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |