abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62381645
Fuente ik hoop dat je wat gerust gesteld bent door de echo, jullie uk groeit iig goed
Mama van Isa en Ties
pi_62381675
2 handjes die een voetje pakken

Bolle wangen

Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_62381802
ooh wat duidelijk dat snoetje *lief*
Mama van Isa en Ties
pi_62382440
Zo, na een goede vakantie weer een kleine update van Tinuviel en mijzelf. Inmiddels heeft Nemo heel duidelijk laten weten dat hij er is... sinds 11-10 (op m'n verjaardag) trappelt hij er lustig op los, heerlijk gewoon zo kan ik als aanstaande papa meer "voelen" dan alleen maar de emoties

En verder is Tinuviel aardig gegroeid, de buik is van beschaafd formaat, en de kwaaltjes blijven gelukkig beperkt tot wat bandenpijn en onrustige nachten vanwege de actieve trappen en stompjes van Nemo
pi_62383046
Ik zag mooie echo's voorbij komen.
pi_62383086
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 17:47 schreef iamredleader het volgende:
Zo, na een goede vakantie weer een kleine update van Tinuviel en mijzelf. Inmiddels heeft Nemo heel duidelijk laten weten dat hij er is... sinds 11-10 (op m'n verjaardag) trappelt hij er lustig op los, heerlijk gewoon zo kan ik als aanstaande papa meer "voelen" dan alleen maar de emoties

En verder is Tinuviel aardig gegroeid, de buik is van beschaafd formaat, en de kwaaltjes blijven gelukkig beperkt tot wat bandenpijn en onrustige nachten vanwege de actieve trappen en stompjes van Nemo
Leuk iamredleader! De buik moet natuurlijk nog wel even gepost worden in het grote buiken topic hè!
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:44:22 #247
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_62383653
Iksje wat een mooie datum de 20ste! Ik ben dan jarig

Marit meis zet hem op! Het geduld is lang genoeg beloond

Vicky wat een fijn nieuws en mooie foto's van je boontje!
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:12:51 #248
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_62386048
Oh spannend Marit... zou toch fijn zijn als het nu dan echt aan het gebeuren is.. succes meid!!

Vicky en Marlieske, wat fijn dat jullie je eerste echo gehad hebben, zien er mooi uit!!!
En Fuente wat een mooie echo-foto's ook!!

Ik ben vandaag teruggebeld door de verloskundige, het is schijnbaar erg druk bij ze. (babyboom ofzo? )
Op 5 november mag ik langs komen en ondertussen mag ik ook alvast een afspraak maken voor een echo, wat waarschijnlijk ook zo rond die datum zal vallen. Dus dat wordt gewoon rond de 12 weken dus
No more games, no more drama...
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:27:12 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62386401
Nou moe, ik zie helemaal geen gezichtje in die onderste Fuente?
Wat zullen de laatste weken spannend zijn voor jullie nu zeg.
pi_62386540
Jawel, heel duidelijk een gezichtje

Best spannend toch, Fuente. Sterkte met de laatste loodjes!

Marit, succes!

Carmella, ik wil je veel sterkte wensen.
Variety is the spice of life
pi_62386562
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 20:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ook niet
pi_62386807
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 20:27 schreef Brighteyes het volgende:
Draai je hoofd een kwartslag naar rechts, of eigenlijk, draai de foto een kwartslag naar links
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_62386971
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 20:43 schreef Fuente het volgende:

[..]

Draai je hoofd een kwartslag naar rechts, of eigenlijk, draai de foto een kwartslag naar links
AAAH! Nu zie ik het Thanks voor de uitleg
pi_62387304
Marlieske; wat fijn dat jullie nu wel een aardige gyn hebben En wat een mooie echo van jullie minibeebje

Fuente; ik moest ook even kijken, maar ik zie het gezichtje nu En wat BE zegt; wat zullen het nog spannende laatste weken voor jullie zijn. Een hele dikke knuffel

Marit, ik hoop dat je al bezig bent!
pi_62387351
Thnx meiden, komt helemaal goed hoor. We hebben nog lekker geshopt vanmiddag, ubercute babypakje gehaald. Wat hydrofiel luiers erbij, hydrofiel washandjes en een badcape. Morgen komt het laminaat boven erin, en dan kan ik helemaal nestelen

Marit, ik ben heel benieuwd, ben je al aan het bevallen?
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:10:19 #256
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62387543
*hoofd scheef trekt...
Ja, nu zie ik het ook!
pi_62387643
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:03 schreef Fuente het volgende:
Thnx meiden, komt helemaal goed hoor. We hebben nog lekker geshopt vanmiddag, ubercute babypakje gehaald. Wat hydrofiel luiers erbij, hydrofiel washandjes en een badcape. Morgen komt het laminaat boven erin, en dan kan ik helemaal nestelen

Ohja, nesteldrang
Die is hier ook wel toegeslagen, ik heb opeens weer zin in stofzuigen en het schoonmaken van de keuken enzo Ik bedenk ook opeens spontaan dingen als de hele prullenbak soppen, de koelkast uitsoppen en de voorraadkast herindelen

Milanese is nu op het nieuwe kantoor (een van de twee nieuwe kamers op zolder) ook laminaat aan het leggen. Dan een dezer dagen de bureau's e.d. uit het oude kantoor (aanstaande babykamer) naar het nieuwe kantoor en dan gaan we pas écht nesteldrang krijgen denk ik.. En oh wat vind ik het moeilijk om keuzes te maken wat betreft de babykamer zeg!

Ik wil zelf ook freubelen in de kinderkamer

En ik ga nu wat bittergarnituur voor maken om de klusspirit er een beetje in te houden!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:23:04 #258
147316 crew  DJMO
#trut
pi_62387936
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:03 schreef Fuente het volgende:

Marit, ik ben heel benieuwd, ben je al aan het bevallen?
ik ben ook benieuwd of marit al bezig is, maar ga je me nu vertellen dat ik zo ontzettend vroeg ben met alle spulletjes en dingen in huis hebben?? ik bedoel, er zitten ruim drie weken tussen ons, en ik ben al helemaal klaar (op het bedje na, maar dat komt deze week nog en dat is zo opgemaakt) .. voor mijn gevoel ben ik nog laat met alles

ik heb vandaag de tweede babywas gedraaid, rompertjes en sokjes en truitjes en broekjes.. wat een heerlijk gevoel is dat die verse kleertjes schoon door je handen te laten gaan en op de lijn te hangen .. kan niet wachten tot deze droog is en ik de volgende lading kan draaien

ik heb eigenlijk alleen geen idee hoe je een baby in de kinderwagen inpakt.. wat voor kleertjes moet hij aan, moet er een dekentje overheen, moet hij daartussen nog een (winter)jasje aan.. eigenlijk raar, het is mijn tweede, maar met sommige dingen voel ik me net een echte beginneling
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_62388920
Dan ben je behoorlijk vroeg DJMO. Ik ben nu 34 weken zwanger en heb eigenlijk nog niks klaar.

Eerst een peuter verhuizen van kamer, die nog niet af is. Dan kan de babykamer weer ingericht worden.
Mocht het allemaal veel eerder gebeuren dan gepland, zetten we het ledikantje wel op in onze slaapkamer en doen we het zo. Ik maak me er nu ook niet zo druk om als bij de eerste moet ik zeggen.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_62389553
Ik ben juist supervroeg. Kamertje is al weken klaar. Maar dat komt doordat Djeez toen vakantie had. En het plan was dat hij vaak moest overwerken op zaterdag. Maar door de operatie en daarna (nu nog) rust ging dat neit door. Dus het had later (nu dus) gekund.
Het ledikantje staat er wel nog maar net in.

Is de zolder opruimen, kleertjes uitzoeken etc ook nesteldrang? En de schuur is ook heel netjes nu. Zo ja, dan heb ik het ook. Bekoop het wel met rug/bekken pijn. Maar dat heb ik ineens al vaker laatste tijd.
Ach, is wel voordeel dat Djeez nog thuis is. Kan hij bij Kim blijven beneden en kan ik mn gang gaan boven en op zolder.
pi_62395249
Wij hebben ook alles klaar, maar dat zou ik met 34 weken toch niet snel willen noemen... zeker niet als je bedenkt dat verf, vloer, nieuwe meubels moeten 'uitdampen'! Ik zet dan ook dagelijks de balkondeur open van de babykamer.

Jee! Ik ben 34 weken! Over 3 weken mag ik al thuis bevallen!

Ik ga wel steeds raarder dromen merk ik...
pi_62395252
zo na een beetje kwakkelen dit weekend en veel slapen ben ik weer als herboren. Gisteren de 4D pretecho gehad en er is geen twijfel mogelijk, meneer lag met zijn zakie recht in 'beeld'. De echoscopiste zei hij is erg lenig en heeft hele lange wimpers. Grappig want dat eerste heeft ie dan duidelijk van paps (die kan zijn been in zijn nek leggen) en de wimpers van mams. Ik zal vanavond de foto's plaatsen.

Ik heb ook nog niks klaar aan de babykamer, we hebben vorige week nieuwe kozijnen gekregen en morgen komen ze het verder afronden. Zaterdag komt mijn vader om de muren te witten en gaat mijn man de plinten leggen en dan kan ik me uit gaan leven met inrichting en zo.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 15 oktober 2008 @ 07:50:05 #263
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62395314
*kwam even kijken of Marit al bezig was*
Voor de zekerheid
pi_62395360
Raissa, het ruimt wel lekker op he? Nesteldrang Wij moeten de voorraadkast nog. Ik ga vanavond boven alles stofzuigen, dweilen, en plinten doen (moet ook wel na dat laminaat ) en ik wil beneden ook nog alle plinten doen

DJMO, ik weet niet of je heel vroeg bent, je bent iig vroeger dan ik Maar wij waren deze keer laat. Het kamertje van de baby was het kantoor van manlief. Dat hebben we allemaal moeten veranderen, kostte veel tijd.
Ik moet zeggen dat ik het ook nu af wil hebben, vind het nu lang genoeg duren, maar aan de andere kant heb ik natuurlijk nog minimaal 4 weken de tijd En voor in de wandelwagen heb ik nu een soort berenpakje (maar dan zonder oortjes ). Die doe ik over de kleertjes aan en dan in de wandelwagen straks, omdat het winter is en dus koud.
Sara werd in de zomer geboren, die lag in haar kleertjes met het dekentje open in de wandelwagen.

Igraine, zo hadden wij het ook bedacht, gewoon bedje op onze kamer als het echt een probleem wordt. Uiteindelijk heeft zo'n klein baby'tje ook nog niet veel ruimte nodig

Ingrid, ja da's vast ook nesteldrang Doe rustig aan met je rug en bekken he!

Reinhilde, lekker gevoel he? Dat alles af is! Ja, dat dromen herken ik wel. Ik droom dat ik in Grey's Anatomy leef en dat Patty Brard mijn schoonmoeder is

Estrys, ik ben heel benieuwd naar je foto's!
Sara
Merel
Ukje
pi_62395428
fuente, nog 4 weken? in je ticker staat '5 days to go'!
pi_62395462
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 08:05 schreef bixister het volgende:
fuente, nog 4 weken? in je ticker staat '5 days to go'!
Ow dan doet 'ie weer raar Ik ben nu 33 weken en 2 dagen. Als ik erop klik gaat het wel goed. Ik denk dat ik 'm maar weghaal, ding doet zo vaak raar!

edit: heb 'm aangepast

[ Bericht 10% gewijzigd door Fuente op 15-10-2008 08:22:08 ]
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 15 oktober 2008 @ 08:51:04 #267
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_62395904
Wij hebben het kamertje grotendeels ook al klaar, maar moet nog wel "aangekleed" worden. Ook de kleertjes enz. moet allemaal nog gewassen worden. Wat nesteldrang betreft: dat heb ik volgens mij met Twan nooit gehad, maar nu wel wat meer. Het is vooral opgeruimder in huis nu. Mn moeder komt ook 1x per 2 weken schoonmaken en dan is het heerlijk schoon en nog opgeruimder hahaha. Dat kan ze goed. Ze gaat me na de bevalling ook nog een tijd helpen

Ik heb nog geen idee hoe ik dat ga doen met de kinderwagen... volgens mij mag het ook weer niet te warm zijn.
Make love, not war ☮
  woensdag 15 oktober 2008 @ 08:58:26 #268
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62395991
Marit was er gisteren om 14 uur voor het laatst.
Zou het dan nu echt-echt-echt doorgezet hebben? Ik doe gewoon even hoor!

Joehoe... kom eens updaten!
pi_62396051
Ja Marit! Volgens mij ben je al stiekem bevallen Voor de zekerheid
Sara
Merel
Ukje
pi_62396247
Ik ben benieuwd hoe het met Marit is. Ik hoop voor haar dat ze gewoon al klaar is en lekker aan het knuffelen is.

Ik heb steeds meer last van mijn bekken. Maandag naar de huisarts om gezinshulp aan te vragen want zo gaat het niet langer.

De plannen voor een plekje voor onsje bij ons op de kamer zijn klaar, nu nog de uitvoering.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')