Raissa, het ruimt wel lekker op he? Nesteldrang

Wij moeten de voorraadkast nog. Ik ga vanavond boven alles stofzuigen, dweilen, en plinten doen (moet ook wel na dat laminaat

) en ik wil beneden ook nog alle plinten doen

DJMO, ik weet niet of je heel vroeg bent, je bent iig vroeger dan ik

Maar wij waren deze keer laat. Het kamertje van de baby was het kantoor van manlief. Dat hebben we allemaal moeten veranderen, kostte veel tijd.
Ik moet zeggen dat ik het ook nu af wil hebben, vind het nu lang genoeg duren, maar aan de andere kant heb ik natuurlijk nog minimaal 4 weken de tijd

En voor in de wandelwagen heb ik nu een soort berenpakje (maar dan zonder oortjes

). Die doe ik over de kleertjes aan en dan in de wandelwagen straks, omdat het winter is en dus koud.
Sara werd in de zomer geboren, die lag in haar kleertjes met het dekentje open in de wandelwagen.
Igraine, zo hadden wij het ook bedacht, gewoon bedje op onze kamer als het echt een probleem wordt. Uiteindelijk heeft zo'n klein baby'tje ook nog niet veel ruimte nodig

Ingrid, ja

da's vast ook nesteldrang

Doe rustig aan met je rug en bekken he!
Reinhilde, lekker gevoel he? Dat alles af is! Ja, dat dromen herken ik wel. Ik droom dat ik in Grey's Anatomy leef

en dat Patty Brard mijn schoonmoeder is
Estrys, ik ben heel benieuwd naar je foto's!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
SaraMerel Ukje