Leuk iamredleader! De buik moet natuurlijk nog wel even gepost worden in het grote buiken topic hè!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 17:47 schreef iamredleader het volgende:
Zo, na een goede vakantie weer een kleine update van Tinuviel en mijzelf. Inmiddels heeft Nemo heel duidelijk laten weten dat hij er is... sinds 11-10 (op m'n verjaardag) trappelt hij er lustig op los, heerlijk gewoonzo kan ik als aanstaande papa meer "voelen" dan alleen maar de emoties
![]()
En verder is Tinuviel aardig gegroeid, de buik is van beschaafd formaat, en de kwaaltjes blijven gelukkig beperkt tot wat bandenpijn en onrustige nachten vanwege de actieve trappen en stompjes van Nemo
Ik ook nietquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:27 schreef Brighteyes het volgende:
Nou moe, ik zie helemaal geen gezichtje in die onderste Fuente?
Wat zullen de laatste weken spannend zijn voor jullie nu zeg.
Draai je hoofd een kwartslag naar rechts, of eigenlijk, draai de foto een kwartslag naar linksquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:27 schreef Brighteyes het volgende:
Nou moe, ik zie helemaal geen gezichtje in die onderste Fuente?
Wat zullen de laatste weken spannend zijn voor jullie nu zeg.
AAAH! Nu zie ik hetquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:43 schreef Fuente het volgende:
[..]
Draai je hoofd een kwartslag naar rechts, of eigenlijk, draai de foto een kwartslag naar links
Ohja, nesteldrangquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:03 schreef Fuente het volgende:
Thnx meiden, komt helemaal goed hoor. We hebben nog lekker geshopt vanmiddag, ubercute babypakje gehaald. Wat hydrofiel luiers erbij, hydrofiel washandjes en een badcape. Morgen komt het laminaat boven erin, en dan kan ik helemaal nestelen
ik ben ook benieuwd of marit al bezig is, maar ga je me nu vertellen dat ik zo ontzettend vroeg ben met alle spulletjes en dingen in huis hebben?? ik bedoel, er zitten ruim drie weken tussen ons, en ik ben al helemaal klaar (op het bedje na, maar dat komt deze week nog en dat is zo opgemaakt) .. voor mijn gevoel ben ik nog laat met allesquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:03 schreef Fuente het volgende:
Thnx meiden, komt helemaal goed hoor. We hebben nog lekker geshopt vanmiddag, ubercute babypakje gehaald. Wat hydrofiel luiers erbij, hydrofiel washandjes en een badcape. Morgen komt het laminaat boven erin, en dan kan ik helemaal nestelen
Marit, ik ben heel benieuwd, ben je al aan het bevallen?
Ow dan doet 'ie weer raarquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:05 schreef bixister het volgende:
fuente, nog 4 weken? in je ticker staat '5 days to go'!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |