abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62386562
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 20:27 schreef Brighteyes het volgende:
Nou moe, ik zie helemaal geen gezichtje in die onderste Fuente?
Wat zullen de laatste weken spannend zijn voor jullie nu zeg.
Ik ook niet
pi_62386807
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 20:27 schreef Brighteyes het volgende:
Nou moe, ik zie helemaal geen gezichtje in die onderste Fuente?
Wat zullen de laatste weken spannend zijn voor jullie nu zeg.
Draai je hoofd een kwartslag naar rechts, of eigenlijk, draai de foto een kwartslag naar links
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_62386971
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 20:43 schreef Fuente het volgende:

[..]

Draai je hoofd een kwartslag naar rechts, of eigenlijk, draai de foto een kwartslag naar links
AAAH! Nu zie ik het Thanks voor de uitleg
pi_62387304
Marlieske; wat fijn dat jullie nu wel een aardige gyn hebben En wat een mooie echo van jullie minibeebje

Fuente; ik moest ook even kijken, maar ik zie het gezichtje nu En wat BE zegt; wat zullen het nog spannende laatste weken voor jullie zijn. Een hele dikke knuffel

Marit, ik hoop dat je al bezig bent!
pi_62387351
Thnx meiden, komt helemaal goed hoor. We hebben nog lekker geshopt vanmiddag, ubercute babypakje gehaald. Wat hydrofiel luiers erbij, hydrofiel washandjes en een badcape. Morgen komt het laminaat boven erin, en dan kan ik helemaal nestelen

Marit, ik ben heel benieuwd, ben je al aan het bevallen?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:10:19 #256
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62387543
*hoofd scheef trekt...
Ja, nu zie ik het ook!
pi_62387643
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:03 schreef Fuente het volgende:
Thnx meiden, komt helemaal goed hoor. We hebben nog lekker geshopt vanmiddag, ubercute babypakje gehaald. Wat hydrofiel luiers erbij, hydrofiel washandjes en een badcape. Morgen komt het laminaat boven erin, en dan kan ik helemaal nestelen

Ohja, nesteldrang
Die is hier ook wel toegeslagen, ik heb opeens weer zin in stofzuigen en het schoonmaken van de keuken enzo Ik bedenk ook opeens spontaan dingen als de hele prullenbak soppen, de koelkast uitsoppen en de voorraadkast herindelen

Milanese is nu op het nieuwe kantoor (een van de twee nieuwe kamers op zolder) ook laminaat aan het leggen. Dan een dezer dagen de bureau's e.d. uit het oude kantoor (aanstaande babykamer) naar het nieuwe kantoor en dan gaan we pas écht nesteldrang krijgen denk ik.. En oh wat vind ik het moeilijk om keuzes te maken wat betreft de babykamer zeg!

Ik wil zelf ook freubelen in de kinderkamer

En ik ga nu wat bittergarnituur voor maken om de klusspirit er een beetje in te houden!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 14 oktober 2008 @ 21:23:04 #258
147316 crew  DJMO
#trut
pi_62387936
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:03 schreef Fuente het volgende:

Marit, ik ben heel benieuwd, ben je al aan het bevallen?
ik ben ook benieuwd of marit al bezig is, maar ga je me nu vertellen dat ik zo ontzettend vroeg ben met alle spulletjes en dingen in huis hebben?? ik bedoel, er zitten ruim drie weken tussen ons, en ik ben al helemaal klaar (op het bedje na, maar dat komt deze week nog en dat is zo opgemaakt) .. voor mijn gevoel ben ik nog laat met alles

ik heb vandaag de tweede babywas gedraaid, rompertjes en sokjes en truitjes en broekjes.. wat een heerlijk gevoel is dat die verse kleertjes schoon door je handen te laten gaan en op de lijn te hangen .. kan niet wachten tot deze droog is en ik de volgende lading kan draaien

ik heb eigenlijk alleen geen idee hoe je een baby in de kinderwagen inpakt.. wat voor kleertjes moet hij aan, moet er een dekentje overheen, moet hij daartussen nog een (winter)jasje aan.. eigenlijk raar, het is mijn tweede, maar met sommige dingen voel ik me net een echte beginneling
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_62388920
Dan ben je behoorlijk vroeg DJMO. Ik ben nu 34 weken zwanger en heb eigenlijk nog niks klaar.

Eerst een peuter verhuizen van kamer, die nog niet af is. Dan kan de babykamer weer ingericht worden.
Mocht het allemaal veel eerder gebeuren dan gepland, zetten we het ledikantje wel op in onze slaapkamer en doen we het zo. Ik maak me er nu ook niet zo druk om als bij de eerste moet ik zeggen.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_62389553
Ik ben juist supervroeg. Kamertje is al weken klaar. Maar dat komt doordat Djeez toen vakantie had. En het plan was dat hij vaak moest overwerken op zaterdag. Maar door de operatie en daarna (nu nog) rust ging dat neit door. Dus het had later (nu dus) gekund.
Het ledikantje staat er wel nog maar net in.

Is de zolder opruimen, kleertjes uitzoeken etc ook nesteldrang? En de schuur is ook heel netjes nu. Zo ja, dan heb ik het ook. Bekoop het wel met rug/bekken pijn. Maar dat heb ik ineens al vaker laatste tijd.
Ach, is wel voordeel dat Djeez nog thuis is. Kan hij bij Kim blijven beneden en kan ik mn gang gaan boven en op zolder.
pi_62395249
Wij hebben ook alles klaar, maar dat zou ik met 34 weken toch niet snel willen noemen... zeker niet als je bedenkt dat verf, vloer, nieuwe meubels moeten 'uitdampen'! Ik zet dan ook dagelijks de balkondeur open van de babykamer.

Jee! Ik ben 34 weken! Over 3 weken mag ik al thuis bevallen!

Ik ga wel steeds raarder dromen merk ik...
pi_62395252
zo na een beetje kwakkelen dit weekend en veel slapen ben ik weer als herboren. Gisteren de 4D pretecho gehad en er is geen twijfel mogelijk, meneer lag met zijn zakie recht in 'beeld'. De echoscopiste zei hij is erg lenig en heeft hele lange wimpers. Grappig want dat eerste heeft ie dan duidelijk van paps (die kan zijn been in zijn nek leggen) en de wimpers van mams. Ik zal vanavond de foto's plaatsen.

Ik heb ook nog niks klaar aan de babykamer, we hebben vorige week nieuwe kozijnen gekregen en morgen komen ze het verder afronden. Zaterdag komt mijn vader om de muren te witten en gaat mijn man de plinten leggen en dan kan ik me uit gaan leven met inrichting en zo.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 15 oktober 2008 @ 07:50:05 #263
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62395314
*kwam even kijken of Marit al bezig was*
Voor de zekerheid
pi_62395360
Raissa, het ruimt wel lekker op he? Nesteldrang Wij moeten de voorraadkast nog. Ik ga vanavond boven alles stofzuigen, dweilen, en plinten doen (moet ook wel na dat laminaat ) en ik wil beneden ook nog alle plinten doen

DJMO, ik weet niet of je heel vroeg bent, je bent iig vroeger dan ik Maar wij waren deze keer laat. Het kamertje van de baby was het kantoor van manlief. Dat hebben we allemaal moeten veranderen, kostte veel tijd.
Ik moet zeggen dat ik het ook nu af wil hebben, vind het nu lang genoeg duren, maar aan de andere kant heb ik natuurlijk nog minimaal 4 weken de tijd En voor in de wandelwagen heb ik nu een soort berenpakje (maar dan zonder oortjes ). Die doe ik over de kleertjes aan en dan in de wandelwagen straks, omdat het winter is en dus koud.
Sara werd in de zomer geboren, die lag in haar kleertjes met het dekentje open in de wandelwagen.

Igraine, zo hadden wij het ook bedacht, gewoon bedje op onze kamer als het echt een probleem wordt. Uiteindelijk heeft zo'n klein baby'tje ook nog niet veel ruimte nodig

Ingrid, ja da's vast ook nesteldrang Doe rustig aan met je rug en bekken he!

Reinhilde, lekker gevoel he? Dat alles af is! Ja, dat dromen herken ik wel. Ik droom dat ik in Grey's Anatomy leef en dat Patty Brard mijn schoonmoeder is

Estrys, ik ben heel benieuwd naar je foto's!
Sara
Merel
Ukje
pi_62395428
fuente, nog 4 weken? in je ticker staat '5 days to go'!
pi_62395462
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 08:05 schreef bixister het volgende:
fuente, nog 4 weken? in je ticker staat '5 days to go'!
Ow dan doet 'ie weer raar Ik ben nu 33 weken en 2 dagen. Als ik erop klik gaat het wel goed. Ik denk dat ik 'm maar weghaal, ding doet zo vaak raar!

edit: heb 'm aangepast

[ Bericht 10% gewijzigd door Fuente op 15-10-2008 08:22:08 ]
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 15 oktober 2008 @ 08:51:04 #267
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_62395904
Wij hebben het kamertje grotendeels ook al klaar, maar moet nog wel "aangekleed" worden. Ook de kleertjes enz. moet allemaal nog gewassen worden. Wat nesteldrang betreft: dat heb ik volgens mij met Twan nooit gehad, maar nu wel wat meer. Het is vooral opgeruimder in huis nu. Mn moeder komt ook 1x per 2 weken schoonmaken en dan is het heerlijk schoon en nog opgeruimder hahaha. Dat kan ze goed. Ze gaat me na de bevalling ook nog een tijd helpen

Ik heb nog geen idee hoe ik dat ga doen met de kinderwagen... volgens mij mag het ook weer niet te warm zijn.
Make love, not war ☮
  woensdag 15 oktober 2008 @ 08:58:26 #268
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62395991
Marit was er gisteren om 14 uur voor het laatst.
Zou het dan nu echt-echt-echt doorgezet hebben? Ik doe gewoon even hoor!

Joehoe... kom eens updaten!
pi_62396051
Ja Marit! Volgens mij ben je al stiekem bevallen Voor de zekerheid
Sara
Merel
Ukje
pi_62396247
Ik ben benieuwd hoe het met Marit is. Ik hoop voor haar dat ze gewoon al klaar is en lekker aan het knuffelen is.

Ik heb steeds meer last van mijn bekken. Maandag naar de huisarts om gezinshulp aan te vragen want zo gaat het niet langer.

De plannen voor een plekje voor onsje bij ons op de kamer zijn klaar, nu nog de uitvoering.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  Licht Ontvlambaar woensdag 15 oktober 2008 @ 09:18:03 #271
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_62396367
Just in case voor Marit...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 15 oktober 2008 @ 09:29:16 #272
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_62396572
Ook van mij voor Marit een paar (maar hoop dat het niet meer nodig is)

Het zit ons wel tegen met het kamertje, kwam gisteren iets eerder thuis zodat hij voor de laatste keer de verwarming kon schilderen, is het laatste restje verf ingedroogd Dus ga straks maar even een nieuw busje verf halen... Dan nog plinten leggen en we hebben een rolgordijn gekocht van de week dus die kan opgehangen worden en dan de spulletjes erin... Hopelijk van het weekend klaar en dan de kleertjes eindelijk wassen...

Dromen doe ik ook raar, de meest rare dingen komen er voorbij... en ik ben nu de laatste tijd wel steeds zwanger in mijn dromen, maar doe hele vreemde dingen...

O ja, en ik zag hele mooie echo's
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_62396884
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 07:40 schreef Reinhilde het volgende:
Wij hebben ook alles klaar, maar dat zou ik met 34 weken toch niet snel willen noemen... zeker niet als je bedenkt dat verf, vloer, nieuwe meubels moeten 'uitdampen'! Ik zet dan ook dagelijks de balkondeur open van de babykamer.
Op de babykamer hoeft ook niks geverfd e.d. te worden. Alleen hij is nu nog bewoond . Op wat kleine frutseltjes na die er opgehangen en veranderd moeten worden, hoeft er niks te gebeuren.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  woensdag 15 oktober 2008 @ 10:07:49 #274
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_62397350
Marit is bevallen Ik weet het zeker!
Anders had ze zich zoals altijd wel gemeld.

*wacht in spanning op baby-nieuws Marit!*
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 15 oktober 2008 @ 10:11:02 #275
147316 crew  DJMO
#trut
pi_62397430
nou ja, ik moet er idd wel bij zeggen dat de kleine bij ons op de kamer slaapt, ik heb maar een tweekamerwoning dus moet wel, dus het was ook een beetje eigen gewin dat de kamer zo snel klaar moest zijn hoor

over dromen gesproken had ik vannacht een hele rare droom: ik beviel van een dochter, wiens oren op straat waren gevallen, in de nacht van donderdag op vrijdag.. en zondag kwam ik erachter dat de placenta nog niet geboren was, en toen beviel ik van nog een jongetje .. heel weird iig.

marit??? ben ik al weer een plekje gestegen in de top tien???
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

woensdag 15 oktober 2008 @ 10:13:54 #276
114177 Diaan73
pi_62397508
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 10:07 schreef Miffy1984 het volgende:
Marit is bevallen Ik weet het zeker!
Anders had ze zich zoals altijd wel gemeld.

*wacht in spanning op baby-nieuws Marit!*
mee eens Ik wacht in spanning mee op baby-nieuws van Marit.

Zo eerst weer naar bekkentherapie.
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 15 oktober 2008 @ 10:17:41 #277
147316 crew  DJMO
#trut
pi_62397612
owjah.. ik ga nog even babyshoppen op zuidplein mijn teruggave stookkosten is gestort, dus heb een extra zakcentje nu. lekker naar de kapper toe (wordt echt hoog tijd ) en misschien dat ik bij de drogist nog een kleurtje haal voor in mijn haar.. iemand suggesties voor een kleur??? (ben van mezelf redelijk donkerblond)

woensdag 15 oktober 2008 @ 10:40:56 #278
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62398166
Ik denk het ook hoor, Marit is gewoon bevallen hoor. En Ilse heeft er een zusje bij. Nou, kom Marit, meld je eens...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_62398398
Zo, na 2,5 dag kan ik eindelijk eens uit mijn bed komen.....de griep is niet fijn
Mijn baby moet gek zijn geworden van al dat genies en gesnotter...

Maar goed, langzaam voel ik me weer wat beter.

Heb nog niet helemaal bij gelezen, maar zag een paar mooie echo's en Marit
pi_62399480
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 21:23 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik ben ook benieuwd of marit al bezig is, maar ga je me nu vertellen dat ik zo ontzettend vroeg ben met alle spulletjes en dingen in huis hebben?? ik bedoel, er zitten ruim drie weken tussen ons, en ik ben al helemaal klaar (op het bedje na, maar dat komt deze week nog en dat is zo opgemaakt) .. voor mijn gevoel ben ik nog laat met alles

ik heb vandaag de tweede babywas gedraaid, rompertjes en sokjes en truitjes en broekjes.. wat een heerlijk gevoel is dat die verse kleertjes schoon door je handen te laten gaan en op de lijn te hangen .. kan niet wachten tot deze droog is en ik de volgende lading kan draaien

ik heb eigenlijk alleen geen idee hoe je een baby in de kinderwagen inpakt.. wat voor kleertjes moet hij aan, moet er een dekentje overheen, moet hij daartussen nog een (winter)jasje aan.. eigenlijk raar, het is mijn tweede, maar met sommige dingen voel ik me net een echte beginneling

hier ook alles klaar op het matrasje na.. ook de babywasjes zijn gedaan.
Ik moet overal al zo lang op wachten dus ben ik gewoon vlot met de babyspullies
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_62399522
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 10:11 schreef DJMO het volgende:
nou ja, ik moet er idd wel bij zeggen dat de kleine bij ons op de kamer slaapt, ik heb maar een tweekamerwoning dus moet wel, dus het was ook een beetje eigen gewin dat de kamer zo snel klaar moest zijn hoor
oh net als jij dus..2 kamerwoning de eerste 5 mnd..daarna krijgt ze haar eigen kamertje
wanna rub mah puppeh?!
pi_62399947
Eh, je haar verven terwijl je zwanger bent is niet zo'n goed idee...
pi_62400140
dat gaat prima hoor. Het wordt ook niet afgeraden door de kapper.
wanna rub mah puppeh?!
pi_62400143
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 11:51 schreef Reinhilde het volgende:
Eh, je haar verven terwijl je zwanger bent is niet zo'n goed idee...
Volgens mij mag dat gewoon hoor.
op internet:
Hoewel de stoffen in haarverf erg slecht zijn, gaat men ervan uit dat er maar weinig verf door het lichaam wordt opgenomen. Er zijn geen schadelijke effecten bekend van het verven van je haar tijdens de zwangerschap.

Het kan wel zijn dat je haar is veranderd onder invloed van de zwangerschapshormonen, misschien wat voller is geworden en misschien anders reageert op verf of permanent. Bespreek dat even met je kapper.
bron
en nog een stukje
Sara
Merel
Ukje
pi_62400258
Blonderen wel. Daar zit gewoon heel veel troep in.
Vaak (als het goed is) zal je kapper je ook een spoeling aanbevelen ipv verf. Daar zit gewoon net wat minder troep in! Met thuisverf zou ik het niet doen iig.
pi_62400715
Er staat nergens dat ze gaat blonderen. Ik ga ook mijn haar weer eens verven vant weekend. Ik word dan wel moeder maar grijs hoeft nou ook weer niet.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_62400942
MIjn buik beweegt zichtbaar als onsje beweegt.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 13:23:08 #288
114177 Diaan73
pi_62402451
Ik verf al jaren mn haren en ook tijdens de zwangerschap, geen probleem. Meerdere kappers gesproken en zij zeggen ook dat dat gewoon mag. Spoeling denk ik niet aan, dat is niets voor mn haar.
Make love, not war ☮
  Licht Ontvlambaar woensdag 15 oktober 2008 @ 13:43:34 #289
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_62403037

Ik kreeg zojuist tijdens het boodschappen doen (grrr... niet in de buurt van pc dus ) een geweldig smsje!

Vanmorgen om tien uur heeft Ilse er een zusje bij gekregen! Gezond en wel, weegt 3540 gram...

Sanne
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_62403105
Jeuj! Welkom Sanne en gefeliciteerd marit, man en Ilse
  woensdag 15 oktober 2008 @ 13:49:12 #291
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_62403195
Engaging Infinite Improbability Drive..
  woensdag 15 oktober 2008 @ 13:50:21 #292
229476 Libell
Mama v Aiken,Iben,Junah,Marten
pi_62403225
Gefeliciteerd, Marit!!
pi_62403261
Sanne
pi_62403308
gefeliciteerd Marit en familie!
pi_62403452
Gefeliciteerd Marit en man!!
Wat is Sanne een mooie naam! Past perfect bij dr grote zus Ilse! Leuk!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 15 oktober 2008 @ 13:59:16 #296
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62403502
Gefeliciteerd Marit, Ilse en bijbehorende papa met de geboorte van Sanne!!!

Mooie naam ook weer
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 14:01:13 #297
35189 Troel
scherp en bot
pi_62403559
Gefeliciteerd Marit!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62403678
Marit van harte gefeliciteerd met Sanne!
pi_62403793
Van harte Marit, man en Ilse!
Oh my god...nu ben ik de eerstvolgende ik durf niet meer
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  woensdag 15 oktober 2008 @ 14:12:25 #300
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62403923
Jaaa, zie je wel!
Gefeliciteerd Marit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties