Ik ook nietquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:27 schreef Brighteyes het volgende:
Nou moe, ik zie helemaal geen gezichtje in die onderste Fuente?
Wat zullen de laatste weken spannend zijn voor jullie nu zeg.
Draai je hoofd een kwartslag naar rechts, of eigenlijk, draai de foto een kwartslag naar linksquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:27 schreef Brighteyes het volgende:
Nou moe, ik zie helemaal geen gezichtje in die onderste Fuente?
Wat zullen de laatste weken spannend zijn voor jullie nu zeg.
AAAH! Nu zie ik hetquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:43 schreef Fuente het volgende:
[..]
Draai je hoofd een kwartslag naar rechts, of eigenlijk, draai de foto een kwartslag naar links
Ohja, nesteldrangquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:03 schreef Fuente het volgende:
Thnx meiden, komt helemaal goed hoor. We hebben nog lekker geshopt vanmiddag, ubercute babypakje gehaald. Wat hydrofiel luiers erbij, hydrofiel washandjes en een badcape. Morgen komt het laminaat boven erin, en dan kan ik helemaal nestelen
ik ben ook benieuwd of marit al bezig is, maar ga je me nu vertellen dat ik zo ontzettend vroeg ben met alle spulletjes en dingen in huis hebben?? ik bedoel, er zitten ruim drie weken tussen ons, en ik ben al helemaal klaar (op het bedje na, maar dat komt deze week nog en dat is zo opgemaakt) .. voor mijn gevoel ben ik nog laat met allesquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:03 schreef Fuente het volgende:
Thnx meiden, komt helemaal goed hoor. We hebben nog lekker geshopt vanmiddag, ubercute babypakje gehaald. Wat hydrofiel luiers erbij, hydrofiel washandjes en een badcape. Morgen komt het laminaat boven erin, en dan kan ik helemaal nestelen
Marit, ik ben heel benieuwd, ben je al aan het bevallen?
Ow dan doet 'ie weer raarquote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:05 schreef bixister het volgende:
fuente, nog 4 weken? in je ticker staat '5 days to go'!
Op de babykamer hoeft ook niks geverfd e.d. te worden. Alleen hij is nu nog bewoondquote:Op woensdag 15 oktober 2008 07:40 schreef Reinhilde het volgende:
Wij hebben ook alles klaar, maar dat zou ik met 34 weken toch niet snel willen noemen... zeker niet als je bedenkt dat verf, vloer, nieuwe meubels moeten 'uitdampen'! Ik zet dan ook dagelijks de balkondeur open van de babykamer.
mee eensquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:07 schreef Miffy1984 het volgende:
Marit is bevallen![]()
![]()
Ik weet het zeker!
Anders had ze zich zoals altijd wel gemeld.
*wacht in spanning op baby-nieuws Marit!*
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 21:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik ben ook benieuwd of marit al bezig is, maar ga je me nu vertellen dat ik zo ontzettend vroeg ben met alle spulletjes en dingen in huis hebben?? ik bedoel, er zitten ruim drie weken tussen ons, en ik ben al helemaal klaar (op het bedje na, maar dat komt deze week nog en dat is zo opgemaakt) .. voor mijn gevoel ben ik nog laat met alles
ik heb vandaag de tweede babywas gedraaid, rompertjes en sokjes en truitjes en broekjes.. wat een heerlijk gevoel is dat die verse kleertjes schoon door je handen te laten gaan en op de lijn te hangen .. kan niet wachten tot deze droog is en ik de volgende lading kan draaien![]()
ik heb eigenlijk alleen geen idee hoe je een baby in de kinderwagen inpakt.. wat voor kleertjes moet hij aan, moet er een dekentje overheen, moet hij daartussen nog een (winter)jasje aan.. eigenlijk raar, het is mijn tweede, maar met sommige dingen voel ik me net een echte beginneling
oh net als jij dus..2 kamerwoning de eerste 5 mnd..daarna krijgt ze haar eigen kamertjequote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:11 schreef DJMO het volgende:
nou ja, ik moet er idd wel bij zeggen dat de kleine bij ons op de kamer slaapt, ik heb maar een tweekamerwoning dus moet wel, dus het was ook een beetje eigen gewin dat de kamer zo snel klaar moest zijn hoor![]()
Volgens mij mag dat gewoon hoor.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:51 schreef Reinhilde het volgende:
Eh, je haar verven terwijl je zwanger bent is niet zo'n goed idee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |