abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 09:11:19 #201
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_62369212
Raissa mooie echo's

Vicky veel plezier bij de echo

Carmella wat een vreselijke en onmoglijke situatie zeg. Klinkt haast onmenselijk, zoveel pijn en narigheid als je hebt. Ik hoop toch echt dat er een betere oplossing gevonden kan worden, ook al zijn er al meerdere artsen die gezegd hebben dat dit normaal is.

Marit wat rot dat het allemaal nog niet opschiet, en dan ook nog een vervelende situatie met je ouders. Ik hoop dat de verloskundige het gewoon helemaal verkeerd had en dat de baby gewoon toch nog uit zichzelf komt.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_62370430
mag ik even opgelucht adem halen! ik heb een boontje gezien met een kloppend hartje! over 2 weken nog een keer een echo om te bepalen hoe ter ik ben.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:17:54 #203
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_62370477
Gefeliciteerd Vicky. heerlijk he
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:19:15 #204
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62370511
Fijn Vicky!
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:19:37 #205
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_62370527
Zo, heel veel pagina's bijgelezen, wat is me bijgebleven? (wat nou geen zwangerschapsdementie? )

Vicky, van harte met je boontje
Raissa, mooie echo zeg!
Carmella, wat een situatie, ik hoop voor je dat het snel wat beterder wordt
Marit nog niet bevallen... heb je nu het KDV extra geregeld voor Ilse? Want dat zo halfbakken met je ouders lijkt me ook niets...
uhm... uhm... O ja Memmel, je bent écht wel zwanger hoor!
Nou ik hoop dat ik alles en iedereen heb, sorry als ik mensen oversla hoor!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_62370642
Vicky Wat fijn!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_62370874
Vicky, wat goed Opgelucht en blij ademhalen nu

Carmella, weet gewoon niet wat ik tegen je zeggen moet. Wat een ramp en een afschuwelijk vooruitzicht als het nog weken/maanden zo verder moet.. Maar het is zo moeilijk in te schatten he, of de pijn die je hebt nou echt normaal is (ik las ooit een keer, misschien wel hier over iemand die helse pijnen had als ze ongesteld was, maar ze dacht dat dat normaal was omdat iedereen menstruatieklachten had. Later bleek ze allemaal nare verklevingen te hebben ofzo!). Veel sterkte in ieder geval, ik hoop dat ze de pijn toch voor je kunnen verzachten
pi_62371081
Vicky, wat fijn. Een boontje met een kloppend hartje is zoooo
Fake it till you make it...
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:48:58 #209
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_62371216
Vicky Super zeg! Van harte gefeliciteerd met je mooie echo!!
Make love, not war ☮
pi_62371366
wat fijn Vicky!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:56:18 #211
147316 crew  DJMO
#trut
pi_62371397
fijn voor je vicky
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_62371605
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 10:15 schreef Vicky het volgende:
mag ik even opgelucht adem halen! ik heb een boontje gezien met een kloppend hartje! over 2 weken nog een keer een echo om te bepalen hoe ter ik ben.
Wat fijn voor je vicky, een hele geruststelling hè als je het hartje hebt zien kloppen! En over twee weekjes weer gluren, spannendddd
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:05:04 #213
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_62371610
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 23:12 schreef marlieske het volgende:
Oooh zo zit ik te wachten tot Isa oud genoeg is voor een WII
Maar dat duurt nog wel ff ben ik bang.
Dat kan nog wel even duren ja
Noah is 3 en kan er aardig mee uit de voeten. Vooral met Mario Kart. Maar nou heeft ie gisteren, blijkbaar, al mijn scores gedelete Alle characters en extra autootjes enzow die ik met veel pijn en moeite had vrij gespeeld, allemaal weg
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_62372282
Vicky wat fijn!
pi_62372544
Vicky, wat fijn! Op naar je termijnecho!

Ik kan ook in het lijstje: op basis van eerste echo kwam 20/21 april naar voor en naar aanleiding van de echo gisteren houden we dat aan. (20 april dus)
Al gok ik dat ik weer ruim over tijd zal gaan
Alles zag er goed uit, de gynaecoloog verwoordde het al grappend als “proficiat mevrouw, u heeft een lootje uit de loterij gewonnen, alles ziet er prima uit”

Toch weer een geruststelling maar ook weer stilstaan bij mijn zusje… die kreeg met 12 weken het nieuws dat het niet goed was, haar was dit niet gegund. Ze zou normaal op 20 maart uitgeteld zijn, een maand voor mij…dat maakt het voor haar ook niet makkelijker.
Gelukkig geeft ze dit ook aan, dat ze het er moeilijk mee heeft.

Ik heb nog niet echt bijgelezen, volg dit topic ook minder dan bij Liande (normaal bij een tweede?)…
Wil Carmella veel sterkte wensen, hopelijk vinden ze toch iets om je pijn te verzachten, want nog eens dik 20 weken zoals nu, dat wens je niemand toe
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:58:55 #216
147316 crew  DJMO
#trut
pi_62373198
fijn iksje dat bij jou alles in orde is, maar ik kan me voorstellen dat je met je zusje zit, voor jou een geluk wat haar niet gegund is, moeilijk hoor. normaal zou je haar overal bij betrekken en/of alles samen doen maar nu gaat dat niet en dat zal je moeilijk vallen denk ik.. sterkte allebei daarmee
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_62375963
Zie je wel Vicky, alles is goed! Fijn!
pi_62376224
even snelle update ..
gyn. stelde al meteen vast dat kindje niet is ingedaald, itt tot wat de vk's ook nu zeiden
(met ilse toen ook totaal tegenstrijdig)
Indaling kan dmv vliezen breken, staat gepland voor donderdag.
Maarrrrr, ik kan de gemene krampen nu om de 7min. niet langer meer negeren geloof ik
sinds uur of 11 nu, ondanks warm bad en paracetamol (was vorige week het advies) neemt het toe.
Ik durf nog niet echt te hopen, maar tóch...er gebeurt wat
pi_62376231
Zie hier onze boon:

Het ronde bolletje is de dooierzak.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_62376271
Oehh spannend Marit!! Ik hoop dat het vliezen breken donderdag niet nodig is!!

zettem op!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_62376277
Jaaa Marit! Bevalllen komt nu echt in zicht meid
Voor de zekerheid alvast

Wij gaan zo richting ziekenhuis voor echo en consult bij de gyn, tot laters!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:06:35 #222
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_62376645
Hoera Marit! Ik hoop dat het doorzet en je gewoon lekker uit jezelf kunt beginnen en heel dat inleiden niet nodig is!

Maar mocht het toch weer wegzakken, dan nog maar 2 nachtjes slapen en ingeleid worden. Het einde is hoe dan ook in zicht!
©Dumbo
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:06:48 #223
108648 cattie
lieve moeder
pi_62376650
Vicky, fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien!
Iksje ook gefeliciteerd met de goede echo.
Marit, hopelijk begint het nu echt! Succes!
Fuente, veel plezier met de echo, hopelijk is nu alles goed.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:07:22 #224
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_62376668
Marit, spannend zeg... en nu lekker gaan bevallen voor donderdag

Mooi boontje Vicky!!
Make love, not war ☮
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:14:26 #225
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62376848
Marit, zou het nu dan toch? Zet hem op!

Ik ben trouwens heel benieuwd hoe het nu met Carmella is, heel de dag al stil. Ik hoop zo dat ze je kunnen helpen!
pi_62376849
Marit zet em op en dan donderdag die afspraak niet meer nodig hebben !

Vicky, boon
Fake it till you make it...
pi_62377053
Vicky .

oe Marit! Hoe dan ook, nog maar heel eventjes! Succes!!
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:51:35 #228
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62377815
Marit veel succes!!
Vicky
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:01:57 #229
147316 crew  DJMO
#trut
pi_62378094
zet hem op marit

dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:16:18 #230
186094 Floria
Ghost of shark
pi_62378445
Marit! Ik hoop dat het nu écht wat is!

Gefeliciteerd Vicky, je felbegeerde kloppend boontje is binnen!
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 15:19:32 #231
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_62378514
O Marit, ik lees hier heel toevallig dat je nu misschien eindelijk dan echt bent begonnen! Als het echt doorgezet heeft, dan wens ik je wat toe!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_62379131

Allemaal speciaal voor Marit!
pi_62379361
Succes Marit!!!
pi_62379538
Marit, zet hem op!

Vicky; wat heerlijk dat je je mini beebje al hebt gezien En dat het allemaal goed was

Fuente; veel succes bij de echo!

DJMO; wat spannend zo met alles bezig te zijn, leuk!

Iksje; super dat jullie echo er goed uitzag, gefeliciteerd!

Verder wil ik even iedereen ontzettend bedanken voor de superlieve berichtjes en al het meedenken, daar heb ik echt zoveel aan!

Ik heb de urologie gebeld en ze zijn vanaf volgende week 2 weken dicht wegens verhuizing en eigenlijk was er al amper tijd, maar ze hebben me er in gepropt. Ik mag Donderdag om 9 uur komen , bij een andere arts. M'n chirurg heeft dan ook spreekuur zei de telefoniste, dus mocht overleg nodig zijn dan kan dat.
Ik verwacht er niks van en volgens mij is het ook een soort spreekuur, dus ik weet niet hoeveel tijd ik heb voor vragen, en omdat ik alleen ga weet ik hoe ik ben, dan heb ik het idee dat ik ook op moet schieten, maar ik ga gewoon proberen om me niet opgejaagd te voelen en alles te vragen wat ik wil weten. Ik heb al een lijstje gemaakt, zodat ik niks kan vergeten.
En ik heb al een hoop hier gelezen, dingen die ik nog extra kan vragen, zo fijn dat jullie zo behulpzaam zijn en mee hebben zitten denken
pi_62379734
Marit ik hoop dat het doorzet!

Carmella mooi dat je er tussengepropt kan worden! Kan er niemand met je mee, of wil je dat niet?
pi_62380273
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:09 schreef _Ingrid_ het volgende:

Carmella mooi dat je er tussengepropt kan worden! Kan er niemand met je mee, of wil je dat niet?
Nee ik heb helaas niemand die mee kan.
M'n moeder zit hier 3 uur (enkele reis) vandaan en m'n vriend kan niet eindeloos meer vrij nemen, hij heeft al 2 keer een week vrij genomen, bij beide opnames in het ziekenhuis en de operatie, dus alle afspraken of momenten dat ik met spoed ga ben ik eigenlijk altijd alleen. Zo heb ik de meeste kans dat als ik straks weer geopereerd word hij me wel elke dag kan bezoeken en me ook kan helpen als ik weer net uit het ziekenhuis kom. (Ik heb echt zoveel bezoekjes aan het ziekenhuis gebracht de laatste maand, soms ging ik 2x per 24 uur. Ik liep echt de afdelingen af voor onderzoeken, dat is voor geen enkele werkgever haalbaar om dan steeds vrij te geven, dus ik begrijp het helemaal en vind het ook erg logisch).
Maar dat geeft niet, ik ben al blij dat ik een afspraak heb kunnen krijgen in hun volle agenda. En ik moet ook gewoon m'n verhaal alleen kunnen doen en me niet opgejaagd voelen als een arts wat meer nukkig overkomt. Maandag moet ik ook weer naar de gynaecoloog om te kijken hoe ze de zwangerschap verder willen begeleiden (en wat voor complicaties dit allemaal kan gaan geven bij de zwangerschap de komende tijd) en daar zijn ze ook niet allemaal even vriendelijk vaak en erg gehaast, dus ik kan voorlopig genoeg oefenen om daar beter mee om te gaan
pi_62380775
Vicky, zie je nou wel alles in orde Gefeliciteerd!!!

Marit zet hem op meid ik hoop echt voor je dat het nu doorzet alvast een voorzichtige

Carmella succes donderdag ik hoop dat je wat antwoorden gaat krijgen, want die heb je gewoon nodig!

vandaag met manlief bij de gyn geweest super aardige man, manlief stond er van te kijken en zei erna meteen dit was een heel wat leuker gesprek als bij de vorige gyn, ik ben dus blij met het besluit om naar een ander te gaan dit voelde direct goed en er werd ook naar mijn wensen geluisterd, top dus.
Toen de inwendige echo gehad en dat voelt altijd toch een beetje vreemd die staaf maar wat het scherm liet zien was
kreeg meteen de opmerking dat mijn baarmoeder gekanteld naar achteren ligt, wist ik dus niet en dat na ontelbare echo's vorige keer, zo leer je nog eens wat
Ook ben ik 1 week verder als de vk dacht, ik wist wel dat ik een korte cyclus had maar zo kort, na telling bijkt die 21 dagen te zijn geweest
Mooi kloppend hartje, volgende echo op 5 november en volgende afspraak bij de gyn op 26 nov.
dan mogen we weer gluren.

Mama van Isa en Ties
pi_62381063
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 16:45 schreef marlieske het volgende:
vandaag met manlief bij de gyn geweest super aardige man, manlief stond er van te kijken en zei erna meteen dit was een heel wat leuker gesprek als bij de vorige gyn, ik ben dus blij met het besluit om naar een ander te gaan dit voelde direct goed en er werd ook naar mijn wensen geluisterd, top dus.
Toen de inwendige echo gehad en dat voelt altijd toch een beetje vreemd die staaf maar wat het scherm liet zien was
kreeg meteen de opmerking dat mijn baarmoeder gekanteld naar achteren ligt, wist ik dus niet en dat na ontelbare echo's vorige keer, zo leer je nog eens wat
Ook ben ik 1 week verder als de vk dacht, ik wist wel dat ik een korte cyclus had maar zo kort, na telling bijkt die 21 dagen te zijn geweest
Mooi kloppend hartje, volgende echo op 5 november en volgende afspraak bij de gyn op 26 nov.
dan mogen we weer gluren.

[ afbeelding ]
Dan word je uitgerekende datum dus ook aangepast? 21 dagen is wel kort zeg! Wat een mooie echo, het lijkt voor mij alweer zo lang geleden dat ons beebje zo klein was! Dit wordt vast een heel mooi broertje of zusje voor Isa

Carmella, veel succes donderdag! Laat je niet opjutten en neem de tijd om je vragen te stellen!
pi_62381294
de uitgerekende datum mocht van de gyn met zekerheid terug naar 20 mei 2009, ws word die nog vroeger maar uk lag er niet ideaal voor bij het meten.
Mama van Isa en Ties
pi_62381516
Marlieske, wat een mooie foto!

Carmella, fijn dat je donderdag terecht kan, nu maar hopen dat ze ook echt iets kunnen doen voor je

Wij zijn weer terug! Onze uk groeit goed, mooi gemiddeld. Buikje en hoofdje zitten precies op 33 weken. Mijn vruchtwater is ruim en ukkepuk lag met zijn hoofd in m'n rechterlies, met de voetjes in de handjes We hebben ook ladingen foto's weer gekregen, als manlief ze heeft ingescand laat ik ze wel zien.
De dijbeentjes liggen nu op ruim 2 weken achterstand. Dus niet in verhouding bijgegroeid. Erna hebben we een gesprek bij de gyn gehad. Zij geeft aan dat het idd een softmarker is voor down, maar dat ze bij de echo in Enschede niets hadden 'mogen' zeggen omdat nu niet is na te gaan of het wel/geen down is. Het kan ook zijn dat uk gewoon korte benen heeft, maar het kan niet uitgesloten worden dat het down is. Zoiets dus.
Verder doet uk het prima, de gyn heeft 'm nog even met het hoofd voor de uitgang geduwd omdat het lastig indalen is als je half scheef ligt hihi
Mijn suikerdagcurve en hb en alles was goed. Dus over 2 weken terug komen

[ Bericht 2% gewijzigd door Fuente op 14-10-2008 17:21:03 ]
Sara
Merel
Ukje
pi_62381645
Fuente ik hoop dat je wat gerust gesteld bent door de echo, jullie uk groeit iig goed
Mama van Isa en Ties
pi_62381675
2 handjes die een voetje pakken

Bolle wangen

Sara
Merel
Ukje
pi_62381802
ooh wat duidelijk dat snoetje *lief*
Mama van Isa en Ties
pi_62382440
Zo, na een goede vakantie weer een kleine update van Tinuviel en mijzelf. Inmiddels heeft Nemo heel duidelijk laten weten dat hij er is... sinds 11-10 (op m'n verjaardag) trappelt hij er lustig op los, heerlijk gewoon zo kan ik als aanstaande papa meer "voelen" dan alleen maar de emoties

En verder is Tinuviel aardig gegroeid, de buik is van beschaafd formaat, en de kwaaltjes blijven gelukkig beperkt tot wat bandenpijn en onrustige nachten vanwege de actieve trappen en stompjes van Nemo
pi_62383046
Ik zag mooie echo's voorbij komen.
pi_62383086
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 17:47 schreef iamredleader het volgende:
Zo, na een goede vakantie weer een kleine update van Tinuviel en mijzelf. Inmiddels heeft Nemo heel duidelijk laten weten dat hij er is... sinds 11-10 (op m'n verjaardag) trappelt hij er lustig op los, heerlijk gewoon zo kan ik als aanstaande papa meer "voelen" dan alleen maar de emoties

En verder is Tinuviel aardig gegroeid, de buik is van beschaafd formaat, en de kwaaltjes blijven gelukkig beperkt tot wat bandenpijn en onrustige nachten vanwege de actieve trappen en stompjes van Nemo
Leuk iamredleader! De buik moet natuurlijk nog wel even gepost worden in het grote buiken topic hè!
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 18:44:22 #247
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_62383653
Iksje wat een mooie datum de 20ste! Ik ben dan jarig

Marit meis zet hem op! Het geduld is lang genoeg beloond

Vicky wat een fijn nieuws en mooie foto's van je boontje!
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:12:51 #248
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_62386048
Oh spannend Marit... zou toch fijn zijn als het nu dan echt aan het gebeuren is.. succes meid!!

Vicky en Marlieske, wat fijn dat jullie je eerste echo gehad hebben, zien er mooi uit!!!
En Fuente wat een mooie echo-foto's ook!!

Ik ben vandaag teruggebeld door de verloskundige, het is schijnbaar erg druk bij ze. (babyboom ofzo? )
Op 5 november mag ik langs komen en ondertussen mag ik ook alvast een afspraak maken voor een echo, wat waarschijnlijk ook zo rond die datum zal vallen. Dus dat wordt gewoon rond de 12 weken dus
No more games, no more drama...
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 20:27:12 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62386401
Nou moe, ik zie helemaal geen gezichtje in die onderste Fuente?
Wat zullen de laatste weken spannend zijn voor jullie nu zeg.
pi_62386540
Jawel, heel duidelijk een gezichtje

Best spannend toch, Fuente. Sterkte met de laatste loodjes!

Marit, succes!

Carmella, ik wil je veel sterkte wensen.
Variety is the spice of life
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')