Dankje voor je tips Maritquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:02 schreef marit1978 het volgende:
Carmella, je zegt zelf: dit is geen doen
aangezien jij er verder niets aan kunt doen, is het echt tijd om de chirurg maar weer mee te laten denken
en vooral: te laten beslissen of het inderdaad wel 'normaal' is wat je voelt !
hoe is het contact met je huisarts?
als jij het moeilijk vindt om geen nee te accepteren, kun je dat misschien door je huisarts laten doen.
Ga morgen naar de huisarts, en maak duidelijk: "dit gaat zo geen dag langer meer, ik wil controle ter uitsluiting van problemen. Regel dit maar!"
Echt, krijgt HA het niet via de poli voor elkaar ... dan stuurt hij/zij je in via de SEH
Ik bedoel ook niet hele intensieve oefeningen maar ik dacht meer aan die kleine dingetjes van bijvoorbeeld je schouders drie keer rond draaien en je voeten rondjes laten draaien.. Maar was misschien ook gewoon een stom ideequote:Op zondag 12 oktober 2008 17:41 schreef Carmella het volgende:
[..]
Als ik dat zou kunnen, zou ik thuis ook net zo goed m'n dagelijkse dingen kunnen doen.Ik kan nu amper opstaan van bed naar een stoel en naar de wc gaan, dus niks gaat meer...
Ik ook.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:58 schreef Brighteyes het volgende:
Carmella, ik sluit me bij de andere meiden aan.
Welnee helemaal nietquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:31 schreef Raissa het volgende:
Maar was misschien ook gewoon een stom idee
Klopt, maar er is nu door alle artsen bij zowel de gynaecologie als de urologie (waar ze geopereerd hebben) gezegd dat er nu dus niks te doen valt, dat ik dit helaas moet accepteren. Zonder katheter werkt m'n nier niet met m'n blaas samen, dus ik moet hem houden. Maar ja, t'is te lastig nu.quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:53 schreef Webkim het volgende:
Dat zou je ook niet doen als het om de gezondheid gaat van iemand die je lief is toch?
Fijn Diaan!!!quote:Op maandag 13 oktober 2008 08:56 schreef Diaan73 het volgende:
Raissa veel plezier met de 20-weken echo vandaag!!
En ik ben weer aan het werk......
slapen met een sportbh met zoogcompressen?quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:46 schreef Fuente het volgende:
[..]
Fijn Diaan!!!
Iemand nog tips? Ik slaap slecht ivm veel plassen en (jaja) veel vocht uit m;n borsten. Niet dat het met elkaar te maken heeft ofzo, maar toch.
Na het avondeten drink ik nog 1 keer een glas drinken en erna niets meer, en toch moet ik de laatste 2 weken elk uur (flink) plassen 's nachts. Ik moe, manlief moe (want die wordt er ook steeds wakker van). Gisteravond was het zo erg dat ik om 1:00 uur al 4 keer geplast had. Overdag plas ik ook gewoon goed, en ik heb geen blaasonsteking.
En als ik dan uiteindelijk wel slaap, word ik wakker omdat m;n shirt/bed zeiknat is van vocht uit m'n borsten. Afgelopen nacht 3 maal een schoon shirt kunnen aantrekken, omdat het gewoon doorweekt was.
ARGH, ik wil slapen!
Iemand tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |