abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62333321
Carmella wat rot zeg! Ik zou ook bellen hoor! Dit kan toch niet zo? Er moet toch wel een andere oplossing zijn.
  zondag 12 oktober 2008 @ 19:58:38 #102
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62333462
Carmella, wat vreselijk voor je. Ik kan me voorstellen dat je het even niet zo vrolijk meer inziet allemaal, zeker omdat je voelt dat het een weer tot het andere probleem leidt. Sterkte ermee en ik zou ook proberen eerder terecht te kunnen.

Marit....schiet es op nou...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_62333693
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 19:02 schreef marit1978 het volgende:
Carmella, je zegt zelf: dit is geen doen
aangezien jij er verder niets aan kunt doen, is het echt tijd om de chirurg maar weer mee te laten denken
en vooral: te laten beslissen of het inderdaad wel 'normaal' is wat je voelt !

hoe is het contact met je huisarts?
als jij het moeilijk vindt om geen nee te accepteren, kun je dat misschien door je huisarts laten doen.
Ga morgen naar de huisarts, en maak duidelijk: "dit gaat zo geen dag langer meer, ik wil controle ter uitsluiting van problemen. Regel dit maar!"
Echt, krijgt HA het niet via de poli voor elkaar ... dan stuurt hij/zij je in via de SEH
Dankje voor je tips Marit Daar heb ik zeker wat aan. Ik had zelf al bedacht dat als ze morgen bij de urologie echt geen afspraak eerder kunnen regelen (de afdeling is straks 2 weken dicht ook wegens verhuizing van de poli) ik bij de huisarts ga bespreken hoe of wat... Wat jij zegt; dat het tijd is dat de chirurg mee gaat denken, dat zou voor mij al zo fijn zijn, ik weet nu niks.

Bedankt voor het meedenken en iedereen verder ook voor de lieve berichtjes.
pi_62335758
Sterkte Carmella .

Marit, fijn weekend gehad? Nu dan hopelijk gauw tijd voor beebje om buiten te komen spelen
Fake it till you make it...
pi_62336003
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 17:41 schreef Carmella het volgende:

[..]

Als ik dat zou kunnen, zou ik thuis ook net zo goed m'n dagelijkse dingen kunnen doen. Ik kan nu amper opstaan van bed naar een stoel en naar de wc gaan, dus niks gaat meer...

Ik bedoel ook niet hele intensieve oefeningen maar ik dacht meer aan die kleine dingetjes van bijvoorbeeld je schouders drie keer rond draaien en je voeten rondjes laten draaien.. Maar was misschien ook gewoon een stom idee
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:40:53 #106
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_62336267
OOoh Carmella wat naar al die berichten die ik van je lees, haal er vooral je wanhoop uit.

En het enige dat ik je kan adviseren is het zoals eerder al voorgesteld is het via je huisarts te spelen om zo sneller naar de poli terug te kunnen.

Maar als je het echt niet red (en dat is niet alleen om je nieren maar ook om je zwangerschap) neem dan contact op met je gyn of ga naar de SEH, en denk vooral niet dat je lastig bent alsjeblieft! Die mensen zijn er om jou de best mogelijk zorg te verlenen als mogelijk is, en die vinden echt niet snel iemand lastig.
Als jij antwoorden nodig hebt om door te kunnen gaan dan moet jij die krijgen, en neem je partner of iemand anders mee dit ter voorkoming dat jij je bezwaart gaat voelen, dan kan de ander het gesprek over nemen om nog meer duidelijkheid te krijgen. Sterkte
Mama van Isa en Ties
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:58:12 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62336835
Carmella, ik sluit me bij de andere meiden aan.
pi_62337197
Morgenochtend hebben wij, bij 20 weken en 6 dagen, de 20 weken echo! Weer even gluren dus
pi_62337675
Veel plezier morgen Raissa!!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_62338090
Veel plezier morgen Raissa!

Ik heb al een paar uur buikpijn. Bah! De stoelgang wil totaal niet lukken, dus ik denk dat het daar aan ligt. Erg irritant vind ik het. Mega gespannen en harde buiken erbij.
Ga denk ik maar snel naar bed, lekker slapen. Heb ik tenminste geen last.
pi_62338476
Veel plezier morgen Raissa!
Slaap lekker Ingrid, hoop dat je geen last meer hebt morgen.

Ik mag morgenmiddag weer op controle bij de VK, fijn vind ik dat. Ik ga ook lekker naar mijn bedje zo, denk ik!
Lekker slapen .
pi_62338624
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 21:58 schreef Brighteyes het volgende:
Carmella, ik sluit me bij de andere meiden aan.

Ik ook.
Don't take no for an answer.
Dat zou je ook niet doen als het om de gezondheid gaat van iemand die je lief is toch? Gewoon jezelf voorop stellen. Dan maar via je huisarts inderdaad.

En Raissa, spannend. Veel succes en vooral ook veel plezier. Lekker kijken.
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 12 oktober 2008 @ 23:02:19 #113
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_62338850
Raissa heel veel plezier morgen vond de 20 weken echo de leukste van allemaal
dan is je kindje zo mooi om te zien en heeft ie lekker de ruimte om te tuimelen en te duikelen so cute
Mama van Isa en Ties
pi_62338915
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 21:31 schreef Raissa het volgende:
Maar was misschien ook gewoon een stom idee
Welnee helemaal niet Ik probeer nu ook dat soort kleine bewegingen zelf te doen als ik op bed lig of zit, maar helaas moet ik echt lopen om de boel draaiende te houden.

Veel plezier morgen bij je echo!
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 22:53 schreef Webkim het volgende:

Dat zou je ook niet doen als het om de gezondheid gaat van iemand die je lief is toch?
Klopt, maar er is nu door alle artsen bij zowel de gynaecologie als de urologie (waar ze geopereerd hebben) gezegd dat er nu dus niks te doen valt, dat ik dit helaas moet accepteren. Zonder katheter werkt m'n nier niet met m'n blaas samen, dus ik moet hem houden. Maar ja, t'is te lastig nu.

voor alle lieve woorden en steun, daar heb ik veel aan, ook om me weer even klaar te stomen voor morgen.
pi_62342967
goedemorgen..

Carmella, raar idee misschien van mij hoor
maar is een stent geen andere optie? Of is dat wat je met catheter bedoelt al?
Als je bv hier kijkt naar patienteninfo, lijtk me de pijn die jij beschrijft toch wel abnormaal hoor!
http://www.gemini-ziekenh(...)gen%20jj%20stent.pdf
  maandag 13 oktober 2008 @ 08:56:24 #116
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_62343314
Raissa veel plezier met de 20-weken echo vandaag!!

En ik ben weer aan het werk......
Make love, not war ☮
pi_62346912
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 08:56 schreef Diaan73 het volgende:
Raissa veel plezier met de 20-weken echo vandaag!!

En ik ben weer aan het werk......
Fijn Diaan!!!

Iemand nog tips? Ik slaap slecht ivm veel plassen en (jaja) veel vocht uit m;n borsten. Niet dat het met elkaar te maken heeft ofzo, maar toch.
Na het avondeten drink ik nog 1 keer een glas drinken en erna niets meer, en toch moet ik de laatste 2 weken elk uur (flink) plassen 's nachts. Ik moe, manlief moe (want die wordt er ook steeds wakker van). Gisteravond was het zo erg dat ik om 1:00 uur al 4 keer geplast had. Overdag plas ik ook gewoon goed, en ik heb geen blaasonsteking.
En als ik dan uiteindelijk wel slaap, word ik wakker omdat m;n shirt/bed zeiknat is van vocht uit m'n borsten. Afgelopen nacht 3 maal een schoon shirt kunnen aantrekken, omdat het gewoon doorweekt was.
ARGH, ik wil slapen!
Iemand tips?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_62347169
Nou, we zijn er weer. Alles was netjes en het is nog steeds een meisje

Wel heel erg bijzonder dat je gewoon de bewegingen op het scherm ziet en tegelijkertijd ook voelt
pi_62348250
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 11:46 schreef Fuente het volgende:

[..]

Fijn Diaan!!!

Iemand nog tips? Ik slaap slecht ivm veel plassen en (jaja) veel vocht uit m;n borsten. Niet dat het met elkaar te maken heeft ofzo, maar toch.
Na het avondeten drink ik nog 1 keer een glas drinken en erna niets meer, en toch moet ik de laatste 2 weken elk uur (flink) plassen 's nachts. Ik moe, manlief moe (want die wordt er ook steeds wakker van). Gisteravond was het zo erg dat ik om 1:00 uur al 4 keer geplast had. Overdag plas ik ook gewoon goed, en ik heb geen blaasonsteking.
En als ik dan uiteindelijk wel slaap, word ik wakker omdat m;n shirt/bed zeiknat is van vocht uit m'n borsten. Afgelopen nacht 3 maal een schoon shirt kunnen aantrekken, omdat het gewoon doorweekt was.
ARGH, ik wil slapen!
Iemand tips?
slapen met een sportbh met zoogcompressen?

plassen doe ik ook zo vaak..ook als ik inderdaad niet drink.
Weet geen oplossing
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_62348374
Zoogcompressen Fuente. En dat plassen, tja, ik ben bang dat daar niets aan te doen is...

Raissa, mooi dat alles okee is met je meisje. En gek he, om je beeb te zien en voelen bewegen.
Hardloper.
IG @webkim
pi_62348514
misschien een gevouwen hydrofiel luier onder je shirt, fuente?

sterkte carmella!
pi_62348604
Maar met zoogcompressen moet je toch ook een bh aan met slapen? Dat vind ik niet lekker liggen (jaja, ik ben een miep hoor )
Bix, die hydro luier ga ik eens proberen, hopen dat dat een beetje lekker ligt!
Thnx!
Sara
Merel
Ukje
pi_62348706
Je kan ook nog aan de Lilypadz gaan, die kunnen zonder bh.
Hardloper.
IG @webkim
  maandag 13 oktober 2008 @ 13:22:59 #124
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62349237
Vertelde van het weekend tegen mijn vriendin dat ik zwanger ben. Vond ze helemaal leuk weer. Toen zei ze op een gegeven moment: maar het is toch wel zeker he? Ik nog: huh, wat bedoel je dan? Zij zo: nou je hebt die test gedaan en nu moet je wachten op een echo. Is het dan wel echt, kan het niet zo zijn dat je toch niet zwanger bent. Ik nog: nee tuurlijk niet!

En nu denk ik: hmmm, ja, misschien heeft ze gelijk. Ik ben moe en soms een beetje misselijk. Maar verder voel ik helemaal niets. Geen krampjes, niets. De eerste keer had ik dat wel volgens mij. Dus nu ben ik wat sipjes omdat ik ook wil weten of alles ok is daarbinnen.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  maandag 13 oktober 2008 @ 13:25:45 #125
108648 cattie
lieve moeder
pi_62349313
Carmella, hoe is het, heb je al gebeld?

Raissa, fijn dat alles goed is!

Fuente, als je een hele zachte zwangerschapsbh (van de hema bijv) neemt, en daar zoogcompressen in doet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')