abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62333321
Carmella wat rot zeg! Ik zou ook bellen hoor! Dit kan toch niet zo? Er moet toch wel een andere oplossing zijn.
  zondag 12 oktober 2008 @ 19:58:38 #102
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62333462
Carmella, wat vreselijk voor je. Ik kan me voorstellen dat je het even niet zo vrolijk meer inziet allemaal, zeker omdat je voelt dat het een weer tot het andere probleem leidt. Sterkte ermee en ik zou ook proberen eerder terecht te kunnen.

Marit....schiet es op nou...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_62333693
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 19:02 schreef marit1978 het volgende:
Carmella, je zegt zelf: dit is geen doen
aangezien jij er verder niets aan kunt doen, is het echt tijd om de chirurg maar weer mee te laten denken
en vooral: te laten beslissen of het inderdaad wel 'normaal' is wat je voelt !

hoe is het contact met je huisarts?
als jij het moeilijk vindt om geen nee te accepteren, kun je dat misschien door je huisarts laten doen.
Ga morgen naar de huisarts, en maak duidelijk: "dit gaat zo geen dag langer meer, ik wil controle ter uitsluiting van problemen. Regel dit maar!"
Echt, krijgt HA het niet via de poli voor elkaar ... dan stuurt hij/zij je in via de SEH
Dankje voor je tips Marit Daar heb ik zeker wat aan. Ik had zelf al bedacht dat als ze morgen bij de urologie echt geen afspraak eerder kunnen regelen (de afdeling is straks 2 weken dicht ook wegens verhuizing van de poli) ik bij de huisarts ga bespreken hoe of wat... Wat jij zegt; dat het tijd is dat de chirurg mee gaat denken, dat zou voor mij al zo fijn zijn, ik weet nu niks.

Bedankt voor het meedenken en iedereen verder ook voor de lieve berichtjes.
pi_62335758
Sterkte Carmella .

Marit, fijn weekend gehad? Nu dan hopelijk gauw tijd voor beebje om buiten te komen spelen
Fake it till you make it...
pi_62336003
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 17:41 schreef Carmella het volgende:

[..]

Als ik dat zou kunnen, zou ik thuis ook net zo goed m'n dagelijkse dingen kunnen doen. Ik kan nu amper opstaan van bed naar een stoel en naar de wc gaan, dus niks gaat meer...

Ik bedoel ook niet hele intensieve oefeningen maar ik dacht meer aan die kleine dingetjes van bijvoorbeeld je schouders drie keer rond draaien en je voeten rondjes laten draaien.. Maar was misschien ook gewoon een stom idee
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:40:53 #106
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_62336267
OOoh Carmella wat naar al die berichten die ik van je lees, haal er vooral je wanhoop uit.

En het enige dat ik je kan adviseren is het zoals eerder al voorgesteld is het via je huisarts te spelen om zo sneller naar de poli terug te kunnen.

Maar als je het echt niet red (en dat is niet alleen om je nieren maar ook om je zwangerschap) neem dan contact op met je gyn of ga naar de SEH, en denk vooral niet dat je lastig bent alsjeblieft! Die mensen zijn er om jou de best mogelijk zorg te verlenen als mogelijk is, en die vinden echt niet snel iemand lastig.
Als jij antwoorden nodig hebt om door te kunnen gaan dan moet jij die krijgen, en neem je partner of iemand anders mee dit ter voorkoming dat jij je bezwaart gaat voelen, dan kan de ander het gesprek over nemen om nog meer duidelijkheid te krijgen. Sterkte
Mama van Isa en Ties
  zondag 12 oktober 2008 @ 21:58:12 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62336835
Carmella, ik sluit me bij de andere meiden aan.
pi_62337197
Morgenochtend hebben wij, bij 20 weken en 6 dagen, de 20 weken echo! Weer even gluren dus
pi_62337675
Veel plezier morgen Raissa!!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_62338090
Veel plezier morgen Raissa!

Ik heb al een paar uur buikpijn. Bah! De stoelgang wil totaal niet lukken, dus ik denk dat het daar aan ligt. Erg irritant vind ik het. Mega gespannen en harde buiken erbij.
Ga denk ik maar snel naar bed, lekker slapen. Heb ik tenminste geen last.
pi_62338476
Veel plezier morgen Raissa!
Slaap lekker Ingrid, hoop dat je geen last meer hebt morgen.

Ik mag morgenmiddag weer op controle bij de VK, fijn vind ik dat. Ik ga ook lekker naar mijn bedje zo, denk ik!
Lekker slapen .
pi_62338624
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 21:58 schreef Brighteyes het volgende:
Carmella, ik sluit me bij de andere meiden aan.

Ik ook.
Don't take no for an answer.
Dat zou je ook niet doen als het om de gezondheid gaat van iemand die je lief is toch? Gewoon jezelf voorop stellen. Dan maar via je huisarts inderdaad.

En Raissa, spannend. Veel succes en vooral ook veel plezier. Lekker kijken.
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 12 oktober 2008 @ 23:02:19 #113
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_62338850
Raissa heel veel plezier morgen vond de 20 weken echo de leukste van allemaal
dan is je kindje zo mooi om te zien en heeft ie lekker de ruimte om te tuimelen en te duikelen so cute
Mama van Isa en Ties
pi_62338915
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 21:31 schreef Raissa het volgende:
Maar was misschien ook gewoon een stom idee
Welnee helemaal niet Ik probeer nu ook dat soort kleine bewegingen zelf te doen als ik op bed lig of zit, maar helaas moet ik echt lopen om de boel draaiende te houden.

Veel plezier morgen bij je echo!
quote:
Op zondag 12 oktober 2008 22:53 schreef Webkim het volgende:

Dat zou je ook niet doen als het om de gezondheid gaat van iemand die je lief is toch?
Klopt, maar er is nu door alle artsen bij zowel de gynaecologie als de urologie (waar ze geopereerd hebben) gezegd dat er nu dus niks te doen valt, dat ik dit helaas moet accepteren. Zonder katheter werkt m'n nier niet met m'n blaas samen, dus ik moet hem houden. Maar ja, t'is te lastig nu.

voor alle lieve woorden en steun, daar heb ik veel aan, ook om me weer even klaar te stomen voor morgen.
pi_62342967
goedemorgen..

Carmella, raar idee misschien van mij hoor
maar is een stent geen andere optie? Of is dat wat je met catheter bedoelt al?
Als je bv hier kijkt naar patienteninfo, lijtk me de pijn die jij beschrijft toch wel abnormaal hoor!
http://www.gemini-ziekenh(...)gen%20jj%20stent.pdf
  maandag 13 oktober 2008 @ 08:56:24 #116
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_62343314
Raissa veel plezier met de 20-weken echo vandaag!!

En ik ben weer aan het werk......
Make love, not war ☮
pi_62346912
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 08:56 schreef Diaan73 het volgende:
Raissa veel plezier met de 20-weken echo vandaag!!

En ik ben weer aan het werk......
Fijn Diaan!!!

Iemand nog tips? Ik slaap slecht ivm veel plassen en (jaja) veel vocht uit m;n borsten. Niet dat het met elkaar te maken heeft ofzo, maar toch.
Na het avondeten drink ik nog 1 keer een glas drinken en erna niets meer, en toch moet ik de laatste 2 weken elk uur (flink) plassen 's nachts. Ik moe, manlief moe (want die wordt er ook steeds wakker van). Gisteravond was het zo erg dat ik om 1:00 uur al 4 keer geplast had. Overdag plas ik ook gewoon goed, en ik heb geen blaasonsteking.
En als ik dan uiteindelijk wel slaap, word ik wakker omdat m;n shirt/bed zeiknat is van vocht uit m'n borsten. Afgelopen nacht 3 maal een schoon shirt kunnen aantrekken, omdat het gewoon doorweekt was.
ARGH, ik wil slapen!
Iemand tips?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_62347169
Nou, we zijn er weer. Alles was netjes en het is nog steeds een meisje

Wel heel erg bijzonder dat je gewoon de bewegingen op het scherm ziet en tegelijkertijd ook voelt
pi_62348250
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 11:46 schreef Fuente het volgende:

[..]

Fijn Diaan!!!

Iemand nog tips? Ik slaap slecht ivm veel plassen en (jaja) veel vocht uit m;n borsten. Niet dat het met elkaar te maken heeft ofzo, maar toch.
Na het avondeten drink ik nog 1 keer een glas drinken en erna niets meer, en toch moet ik de laatste 2 weken elk uur (flink) plassen 's nachts. Ik moe, manlief moe (want die wordt er ook steeds wakker van). Gisteravond was het zo erg dat ik om 1:00 uur al 4 keer geplast had. Overdag plas ik ook gewoon goed, en ik heb geen blaasonsteking.
En als ik dan uiteindelijk wel slaap, word ik wakker omdat m;n shirt/bed zeiknat is van vocht uit m'n borsten. Afgelopen nacht 3 maal een schoon shirt kunnen aantrekken, omdat het gewoon doorweekt was.
ARGH, ik wil slapen!
Iemand tips?
slapen met een sportbh met zoogcompressen?

plassen doe ik ook zo vaak..ook als ik inderdaad niet drink.
Weet geen oplossing
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_62348374
Zoogcompressen Fuente. En dat plassen, tja, ik ben bang dat daar niets aan te doen is...

Raissa, mooi dat alles okee is met je meisje. En gek he, om je beeb te zien en voelen bewegen.
Hardloper.
IG @webkim
pi_62348514
misschien een gevouwen hydrofiel luier onder je shirt, fuente?

sterkte carmella!
pi_62348604
Maar met zoogcompressen moet je toch ook een bh aan met slapen? Dat vind ik niet lekker liggen (jaja, ik ben een miep hoor )
Bix, die hydro luier ga ik eens proberen, hopen dat dat een beetje lekker ligt!
Thnx!
Sara
Merel
Ukje
pi_62348706
Je kan ook nog aan de Lilypadz gaan, die kunnen zonder bh.
Hardloper.
IG @webkim
  maandag 13 oktober 2008 @ 13:22:59 #124
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62349237
Vertelde van het weekend tegen mijn vriendin dat ik zwanger ben. Vond ze helemaal leuk weer. Toen zei ze op een gegeven moment: maar het is toch wel zeker he? Ik nog: huh, wat bedoel je dan? Zij zo: nou je hebt die test gedaan en nu moet je wachten op een echo. Is het dan wel echt, kan het niet zo zijn dat je toch niet zwanger bent. Ik nog: nee tuurlijk niet!

En nu denk ik: hmmm, ja, misschien heeft ze gelijk. Ik ben moe en soms een beetje misselijk. Maar verder voel ik helemaal niets. Geen krampjes, niets. De eerste keer had ik dat wel volgens mij. Dus nu ben ik wat sipjes omdat ik ook wil weten of alles ok is daarbinnen.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  maandag 13 oktober 2008 @ 13:25:45 #125
108648 cattie
lieve moeder
pi_62349313
Carmella, hoe is het, heb je al gebeld?

Raissa, fijn dat alles goed is!

Fuente, als je een hele zachte zwangerschapsbh (van de hema bijv) neemt, en daar zoogcompressen in doet?
pi_62349347
Irritant hè, dat lekken! Ik heb er ook last van, gelukkig nog niet zo erg als jij. Ik heb het alleen zo warm 's nachts, eigenlijk te warm om met een t-shirt aan te slapen. Ik doe het toch maar want elke dag het bed verschonen is ook geen hobby. Bedankt voor de Lilypadztip Webkim, misschien toch maar alvast kijken of dat een beetje werkt voor nu.

Carmella, ik vind het zo naar voor je dat je zoveel pijn hebt. Bah!

Raissa, veel plezier tijdens de echo. Baby kijken
  maandag 13 oktober 2008 @ 13:27:30 #127
108648 cattie
lieve moeder
pi_62349358
Memmel, natuurlijk ben je wel zwanger! Vals positief is heel bijzonder en moe en misselijk lijkt me ook wel een goede indicatie. Volgens mij hebben bijna alle prilzwangeren dat idee wel. Naar dat je vriendin het je heeft aangepraat.
  maandag 13 oktober 2008 @ 13:30:21 #128
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_62349437
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 13:22 schreef Memmel het volgende:
En nu denk ik: hmmm, ja, misschien heeft ze gelijk. Ik ben moe en soms een beetje misselijk. Maar verder voel ik helemaal niets. Geen krampjes, niets. De eerste keer had ik dat wel volgens mij. Dus nu ben ik wat sipjes omdat ik ook wil weten of alles ok is daarbinnen.
Komt denk ik ook omdat je nu bewuster zwanger bent, bij de eerste is alles nog zo nieuw.

Carmella al wat gehoord?
pi_62349521
Jore, ik had dus uiteindelijk vannacht geen t-shirt meer aan, wat tot gevolg had dat Sara (die vanmorgen naast me gekropen was) een natte rug had maar dat warm hebben herken ik wel, man o man, geen dekens voor mij

Ik ga aan de slag met de hydro luiers, als dat niet bevalt toch maar voor de bh met pads (ik heb nog een voedingsbh van de hema, die heeft ook geen beugels enzo!) en als dat niet fijn is, aan de lily padz! Thnx voor de tips allemaal, op naar lekvrije nachten

Memmel, natuurlijk ben je wel zwanger Niet te druk maken meis!
Sara
Merel
Ukje
pi_62350567
Carmella, beterschap!

Fuente, toch echt een bh aan en zoogcompressen erin hoor Gewoon zo'n meegroei bh aan doen, daar zitten geen beugels in enzo! wat jij dus al zegt

Marit ...... .... Geniet van jullie aankomende weekend met zijn vieren drieen

Memmel, ik heb het zelf gezien Jij bent echt wel zwanger!! Niet sippen!!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_62350656
Memmel, natuurlijk ben je zwanger !
leuk zo'n opmerking van je vriendin ... alsof het allemaal al niet eng genoeg is

Vanmorgen bij de vk geweest,
ze was nogal pessimistisch. Het toucher voelde niet anders dan afgelopen donderdag..wat haar tegenviel.
Nu wel gestript (AU!) maar ze concludeerde vrij stellig dat ze niet echt hoop heeft op dat ik zelf nog ga starten. Morgenochtend naar de gyn. voor onderzoek en ctg en dan hopen dat ze voor woensdag nog een plekje voor inleiding hebben.
ik heb echt al heel wat afgejankt vandaag, mijn lichaam wil niet meer, ik wil niet meer .. en daarbij zijn nu mijn ouders hier in de buurt, maar heeft mijn moeder volgens mij zoiets van "joh, stel je niet aan.. kom op.. bla bla bla"
Ik vraag ze héél direct om hulp hier met ilse, maar meer dan "bel maar als het niet meer gaat" kreeg ik er in eerste instantie niet uit. Terwijl het hier inmiddels zo is dat ik wéét dat het niet gaat als ik te veel alleen doe.
Nouja, uiteindelijk is er voor vanmiddag wel een werkbaar compromis, maar toch, ik was pislink.
Morgenochtend komen ze dan toch hier heen om haar op te vangen, maar heb ik al aangegeven dat als ze zelf plannen hebben ik het kdv wel extra regel.
Ze moesten elkaar nog aankijken ook om het te overwegen !!!
Terwijl ik vorige week al had gevraagd of ik evt. een beroep op ze kon doen. Toen was het 'jazeker!'
en nu dus opeens weer niet zo zeker.

Carmella, hoe is het vandaag verlopen !?
pi_62350748
Och ... Marit toch
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_62350772
Tussen de beentjes

Twee knuistjes en een profielshot:

Profiel:

Een voetje aan prachtige lange benen

Foto's zijn klikbaar voor vergroting
pi_62350792
Ach, Marit
Misschien gewoon het kdv regelen ? Dan weet je waar je aan toe bent.

Memmel, niet sip worden, straks weer lekker naar dat kleine monstertje
pi_62350809
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 14:18 schreef marit1978 het volgende:
Memmel, natuurlijk ben je zwanger !
leuk zo'n opmerking van je vriendin ... alsof het allemaal al niet eng genoeg is

Vanmorgen bij de vk geweest,
ze was nogal pessimistisch. Het toucher voelde niet anders dan afgelopen donderdag..wat haar tegenviel.
Nu wel gestript (AU!) maar ze concludeerde vrij stellig dat ze niet echt hoop heeft op dat ik zelf nog ga starten. Morgenochtend naar de gyn. voor onderzoek en ctg en dan hopen dat ze voor woensdag nog een plekje voor inleiding hebben.
ik heb echt al heel wat afgejankt vandaag, mijn lichaam wil niet meer, ik wil niet meer .. en daarbij zijn nu mijn ouders hier in de buurt, maar heeft mijn moeder volgens mij zoiets van "joh, stel je niet aan.. kom op.. bla bla bla"
Ik vraag ze héél direct om hulp hier met ilse, maar meer dan "bel maar als het niet meer gaat" kreeg ik er in eerste instantie niet uit. Terwijl het hier inmiddels zo is dat ik wéét dat het niet gaat als ik te veel alleen doe.
Nouja, uiteindelijk is er voor vanmiddag wel een werkbaar compromis, maar toch, ik was pislink.
Morgenochtend komen ze dan toch hier heen om haar op te vangen, maar heb ik al aangegeven dat als ze zelf plannen hebben ik het kdv wel extra regel.
Ze moesten elkaar nog aankijken ook om het te overwegen !!!
Terwijl ik vorige week al had gevraagd of ik evt. een beroep op ze kon doen. Toen was het 'jazeker!'
en nu dus opeens weer niet zo zeker.

Carmella, hoe is het vandaag verlopen !?
Hè bah.. Je verwacht nu toch wel wat meer steun...
  maandag 13 oktober 2008 @ 14:26:51 #136
114177 Diaan73
pi_62350828
Ach Marit toch. Wat vervelend allemaal zeg, buiten het hele (medische) gedoe ook nog je ouders waar je niet van op aan kunt. Dikke knuffel van mij En huil maar uit hoor, huilen is goed!!

Raissa, prachtige echo's

Zo ik heb er weer een werkdag opzitten. Nu met de trein en dan bloedprikken in het ziekenhuis. Dan even rusten en dan vanavond lekker naar de kapper
Make love, not war ☮
pi_62351519
Memmel tuurlijk ben je wel zwanger, wat een stomme opmerking zeg dat je er zo van gaat twijfelen.

Marit, gooi het er maar lekker uit, en wat KP zei, als ik jou was zou ik het KDV regelen, dan heb je geen extra stress en weet je zeker dat het kan. Stom gedoe zeg!

Raissa! Wat een mooooooie echofoto's!!

Ik mag zo weer naar de VK, over een uurtje. Ik ben toch weer benieuwd!
pi_62351789
hihi Diaan..ik ben erg zeg... ik lees jouw zin: huil maar uit hoor
en ik begin acuut weer

Raissa, wat een práchtige foto's !!!!

en de rest ook bedankt voor het meeleven
pi_62352031
Bah marit wat onwijs vervelend!!
Hopelijk hebben ze woensdag een plekje voor je.
En ik zou inderdaad het kdv bellen voor morgen en ook voor woensdag alvast, kan maar geregeld zijn.

Memmel, niet te ongerust maken hoor. Over 2 weken kun je lekker babygluren.

pi_62352529
Och Marit, dat is echt niet leuk! Ik hoop toch zo voor je dat je nu snel bevalt en even lekker uithuilen lucht misschien wel op
Raissa, wat een mooie echofoto's
Reinhilde, veel plezier bij de VK!
Sara
Merel
Ukje
  maandag 13 oktober 2008 @ 15:41:41 #141
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62352899
Oh, Marit wat erg. Waarom zijn ze dan in de buurt he, vraag ik me af. Om jou een beetje ellendig te zien zijn? Maar idd, ik zou ook niet smeken en kijken of je met het KDV wat kan regelen. En nou niet meer huilen, maar gewoon gaan puffeeeeeeeeen!

Ja K_P, straks weer lekker naar mijn allereigenste drama-queen Heb je Bokito nog de groeten gedaan van zijn bloedverwantje?

Ik weet wel dat ik niet sip moet zijn en juist blij moet zijn dat ik me zo redelijk goed voel, maar toch. Morgen komt MvM en mag ik in ieder geval weer testen! Jeuh! en over 2,5 week de echo!
pi_62352998
Tja, Marit, ik kan die mensen wel ergens begrijpen hoor. Ze kunnen toch niet altijd komen opdraven om voor jouw kind te zorgen, en binnenkort waarschijnlijk voor twee ook nog...
Als ik jouw posts zo lees is Ilse alleen maar bij jou als je ze in bed kan steken, verder is het steeds je man die ermee op pad gaat, je ouders die haar komen ophalen... Ik snap dat het wel lastig kan zijn, maar komaan zeg,zij hebben nu een leven zonder kleine kindjes...
  maandag 13 oktober 2008 @ 15:56:33 #143
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62353389
Meen je dit serieus B-M?
  maandag 13 oktober 2008 @ 16:05:46 #144
114177 Diaan73
pi_62353677
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 14:58 schreef marit1978 het volgende:
hihi Diaan..ik ben erg zeg... ik lees jouw zin: huil maar uit hoor
en ik begin acuut weer
Daar is toch niets ergs aan... lekker laten gaan, dat lucht op. heb ik geleerd bij Reiki
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 15:45 schreef Bass-Miss het volgende:
Tja, Marit, ik kan die mensen wel ergens begrijpen hoor. Ze kunnen toch niet altijd komen opdraven om voor jouw kind te zorgen, en binnenkort waarschijnlijk voor twee ook nog...
Als ik jouw posts zo lees is Ilse alleen maar bij jou als je ze in bed kan steken, verder is het steeds je man die ermee op pad gaat, je ouders die haar komen ophalen... Ik snap dat het wel lastig kan zijn, maar komaan zeg,zij hebben nu een leven zonder kleine kindjes...

Ik vind het wel een beetje kort door de bocht... Marit is ruim over de 40 weken zwanger, ik kan me heel goed voorstellen dat het dan fijn is dat anderen de zorg voor je peuter overnemen. Ik heb niet eens een peuter, Twan is al 6 jaar maar toch vind ik het af en toe heerlijk dat ie er even niet is of dat iemand anders de zorg overneemt. En de ene zwangerschap is de andere natuurlijk niet.... ik vind dat je hierover moeilijk kunt oordelen als je niet in dezelfde situatie zit. En ik heb trouwens nergens gelezen dat Marit alles aan haar man of ouders overlaat. Volgens mij wonen haar ouders niet eens echt in de buurt en zijn ze nu even tijdelijk in de buurt. En het is natuurlijk ook zo dat ze eerst zeggen dat het geen probleem is en daarop weer terugkomen. Dat is altijd lastig.

Ik werd trouwens door Peaceman nog even fijntjes op dit artikel gewezen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Diaan73 op 13-10-2008 16:11:00 ]
Make love, not war ☮
pi_62353866
He bah Marit iets meer steun van je ouders was wel fijn geweest, net zoals de anderen zou ik het KDV regelen dan weet je waar je aan toe bent en krijg je geen verassingen wel zo prettig!

Memmel lekker zwanger zijn meisje en je niet gek laten maken hoor, tuurlijk is het nu nog abstract een zwangerschap maar dat was het bij Anna ook toch die eerste weken?, ik kan me iig nog goed herinneren zo zenuwachtig als ik was met de eerste echo, want toen was het pas "echt" echt. Flauwekul natuurlijk je bent nu net zo zwanger als zonder echo, maar ik begrijp je gevoel heel erg goed!
Mama van Isa en Ties
pi_62354910
Marit, toch nog niet echt zicht op een beeb in aantocht, valt tegen he...
Balen dat je ouders vol overtuiging zeiden dat je op ze kon rekenen en nu het puntje bij paaltje komt het onzeker lijkt. . Hou vol .
Fake it till you make it...
pi_62354943
BM, je laat me zowaar lachen
maar mijn god zeg, wat een beláchelijke reaktie
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 13 oktober 2008 @ 16:57:15 #148
147316 crew  DJMO
#trut
pi_62355078
zo .. enigszins bijgelezen.. carmella, wat ontzettend klote allemaal meis, ik hoop dat je vandaag iets wijzer geworden bent in het ziekenhuis of via je huisarts!

memmel, je moet je niets aantrekken van die vriendin hoor, ik begrijp wel dat je nu nog meer uitkijkt naar de echo, en dat zal alleen maar sterker worden nu je bent gewoon zwanger hoor meis

raissa, wat een mooie foto's!! en wat fijn dat alles goed was

reinhilde ik hoop dat je veel plezier gehad hebt bij de vk?? (ervan uitgaande dat je alweer thuis bent )

Fuente; ik heb ook zoogcompressen en dat bevalt goed hoor, hoop dat het jou ook helpt om droog te blijven

diaan veel plezier bij de kapper vanavond

Marit, het wordt nu wel eens tijd dat jij bevalt vrouwtje!! en over je ouders.. tja, wat de rest ook al zegt, lekker het kdv regelen. als het met tegenzin moet, hoeft het van mij al niet meer zou ik denken.. hele dikke voor jou

B-M .. ik heb met verbazing jouw post zitten lezen, Marit is over de 40 weken zwanger.. mag ze misschien hulp vragen, en dan liefst aan mensen die dicht bij haar staan zoals haar partner en haar ouders of schoonouders?? dat haar ouders nu uit de kleine kindjes zijn vind ik geen excuus om hun dochter niet op te vangen/te steunen in deze lichamelijk en emotionele best zware periode.

hier is de kinderkamer/ouder slaapkamer bijna klaar. het bedje komt woensdag en dan ben ik helemaal klaar
mijn rug is gesloopt, maar dat overleef ik wel (hoop ik)

als ik iemand vergeten ben, sorry maar voor diegenen ook een
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 13 oktober 2008 @ 16:59:12 #149
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_62355123
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 15:45 schreef Bass-Miss het volgende:
Bass-Miss, voor je zulke aantijgingen doet zou ik graag de posts gequote willen zien met links, want ik lees hier al een mooi poosje mee en kan dit totaal niet uit de posts van Marit halen
Buitendat als je dan een persoonlijke mening hebt ontwikkeld mag je best n beetje genuanceerder met je reacties zijn...

Marit meis, trek je niets aan van dergelijke reacties tis allemaal al zwaar genoeg met n peuter en overtijd lopen en zulke ouders met "geweldige" reactie's ! Zet voor de zekerheid KDV in voor las ze toch nog moeilijk gaan doen zodat je in iedergeval verzekerd bent van een back-up
En als peutje dan toch op het KDV of bij je ouders is, heb jij mooi tijd om te

Verder hier alles zn gangetje, t griepmonster is weer de deur uit, schoonmams komt morgen helpen met de grote najaars schoonmaak k heb liever dat ze me helpt eind December als de nieuwe keuken en badkamer geplaatst zijn met de "einde- beginjaars" schoonmaak zodat alles dan weer fris en fruitig is... mja ma's kennende staat ze dan ook om 6:00 gewapend met emmer en doekjes op de stoep ( en ja die heb ik ook meer dan zat, mja is een tick van d'r )
Smakelijk eten alvast iedereen
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  maandag 13 oktober 2008 @ 16:59:49 #150
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_62355147
He Marit ik vind het zo rot voor je !!!
En de reactie van je ouders kan je er dan al helemaal niet bij hebben. Erg jammer dat ze niet wat meer begrip tonen. Het is voor jou nu loodzwaar om de hele dag ilse te verzorgen.

Heel veel sterkte!

Ook voor Carmella trouwens! (en eigenlijk iedereen met ongemakken, sorry ben niet echt bijgelezen, ben een beetje druk.. )
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')