doe es laten zien!!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:36 schreef Greys het volgende:
Ja, ik ben er ook weer
Even naar het gemeentehuis, nieuw paspoort aanvragen.
Pasfoto's zijn goed gelukt joh! Maar dan heel anders....![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Minilotje:Ik gooi ook heel vaak hele knoflooktenen met velletje en al door m'n stoofschotels of ovenbraadsels, dan kan je ze ook zo fijn uitzuigen en hebben ze ook een beetje de smaak van het gerecht overgenomen. Die hele bol in de oven ga ik ook eens proberen.
Oh ik wilde net vragen hoe jij je pasfoto's laat lukkenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:36 schreef Greys het volgende:
Ja, ik ben er ook weer
Even naar het gemeentehuis, nieuw paspoort aanvragen.
Pasfoto's zijn goed gelukt joh! Maar dan heel anders....![]()
Herkenbaar.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:54 schreef Ewelina het volgende:
Ik moet geloof ik ongesteld worden. Ik heb de hele tijd trek in zoet
Ik ookquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:54 schreef Ewelina het volgende:
Ik moet geloof ik ongesteld worden. Ik heb de hele tijd trek in zoet
Ik heb ze vorige week laten maken en volgens de fotograaf moest je gewoon bloedchagrijnig kijken en dan werden ze wel goedgekeurd.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:51 schreef DarkElf het volgende:
Oh ik wilde net vragen hoe jij je pasfoto's laat lukken
maar ik wil juist leukequote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik heb ze vorige week laten maken en volgens de fotograaf moest je gewoon bloedchagrijnig kijken en dan werden ze wel goedgekeurd.
Ziet er niet uit, maar schijnt te helpen.
PMPMPMPMPMPMPMPMPMPMPMPMPMPMPMPMPMPMPPMPMPMPMPMPMPPLEASE?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:10 schreef SHE het volgende:
Oh dames....ik heb zaterdag ECHT iets op te biechten
En degenen die er niet zijn zullen het nooit wetenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:14 schreef Tinkepink het volgende:Dat vind ik toch zo gemeen
Moeten we nog twee dagen in spanning zitten!
Huh? Jij bent er toch wel???quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En degenen die er niet zijn zullen het nooit weten.
Mijn foto was best ok (oude schoolfoto), tot ze begonnen alles weg te knippen en alleen mn gezicht/huidkleurige deel + haar overbleefquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:54 schreef mordradead het volgende:
Ik had vandaag m'n OV kaart opgehaald, die foto is pas te gek!
Je hebt vanavond een hele bak Ben & Jerries leeg gelepeld?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:10 schreef SHE het volgende:
Oh dames....ik heb zaterdag ECHT iets op te biechten
Nee ze is aan het lowcarben.......Dan eerder Atkins!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:23 schreef Tinkepink het volgende:
Ik weet het! Ik weet het! SHE is aan het Sonja Bakkeren!
Smoesjes!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:25 schreef SHE het volgende:
Het is mooi, wreed, wrang, extatisch en bizar tegelijkertijd.
Maar nee, kan hier niets zeggeEn 20 meiden een PM sturen is ook teveel gedoe
Ik heb wel zijn reep op vanochtend. Maar zijn dieet, NEVAH!!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee ze is aan het lowcarben.......Dan eerder Atkins!
JIj vergeet iemandquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Smoesjes!
Conleche, Greys, Tinkepink, Viking84 <-- even copy pasten naar het veld 'Ontvangers' en je hebt er helemaal geen extra werk van.
Daar heeft het wel mee te makenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:27 schreef Tinkepink het volgende:
OhIs het eigenljk weer goed met je vriendje/ex? Indien ja, dan kan het natuurlijk ook zijn dat je even niet gaat afvallen
Ik gok op deze optie.quote:
Dan ga je trouwen?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:28 schreef SHE het volgende:
[..]
Daar heeft het wel mee te maken
Maar nee, er komt geen mini SHE..nu ...met hem..
Ik ben ooit een keer ladderzat geworden van de drambuie met Depardieu in Tanger in Marokkoquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:28 schreef Greys het volgende:
CHICKFLICK ALERT!
Nu op Net 5 (nou ja, na de reclame) The Last Holiday, komisch filmdrama (raar klinkt dat... komisch drama...) met
Queen Latifah
en Gerard Depardieu
Je bent van plan zwanger te worden van de bouwvakker die ooit je badkamer heeft verkloot om nog even met terugwerkende kracht wraak te nemen op HE omdat hij vanmorgen is vergeten de vuilnisbakken buiten te zetten?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:28 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik reserveer hierbij vast een stoel dichtbij SHE.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:29 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ben ooit een keer ladderzat geworden van de drambuie met Depardieu in Tanger in Marokko
( lang verhaal, ook meer iets voor zaterdag)
Ik wil iig tegenover SHE zitten. Dan kan ik liplezenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik reserveer hierbij vast een stoel dichtbij SHE.
Zo, geregeld.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:28 schreef SHE het volgende:
[..]
Tenzij het vriendinnetje voor SHE is en het vriendje voor HE, want dat kan ook nog in haar gevalquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
SHE en HE nemen er beide een vriendinnetje/vriendje bij en gaan met z'n 3-en of 4-en samenwonen. In de toekomst wordt je eventueel zwanger van je tweede partner, want zijn genen matchen beter met die van jou
Nee ik kijk het dansen en doe stiekem meequote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:33 schreef Greys het volgende:
Ik ga nu lekker de film kijken, maar hou een schuin oog op dit topic.
En wee jullie gebeente als jullie mijn gereserveerde stoel weggeven
Co, ga je ook kijken?
Ja, maar ze zei wel heel nadrukkelijk dat ze nu niet zwanger was van vriendje/exje.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tenzij het vriendinnetje voor SHE is en het vriendje voor HE, want dat kan ook nog in haar geval. Maffe wereld
.
Jezus, relax!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:35 schreef motorbloempje het volgende:
Viking! mailen, met een bom erbij!! anders ga ik erachteraan![]()
Dan zou ik zeggen dat ze zwanger willen worden, maar dat is geen nieuws, want ze zei zelf eerder al dat het kindje gewoon welkom was als ze zwanger zou wordenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, maar ze zei wel heel nadrukkelijk dat ze nu niet zwanger was van vriendje/exje.
Bij haar omschrijving stond naast mooi, extatisch enzo ook 'wreed en wrang' geloof ik.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:37 schreef conleche het volgende:
Ze krijgen een kind via een draagmoeder? Of ze gaan adopteren!
jawel, wreed en wrang is dat je een kind uit zijn eigen omgeving plukt...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij haar omschrijving stond naast mooi, extatisch enzo ook 'wreed en wrang' geloof ik.
Dat zou je niet over zoiets zeggen toch?
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:43 schreef mordradead het volgende:
En die laten ze dan het huishouden runnen.
Dat zou ook het wrede en wrange kunnen verklaren ja!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:43 schreef mordradead het volgende:
En die laten ze dan het huishouden runnen.
Ach man,quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:53 schreef Laureline het volgende:
SHE wordt de nieuwe directeur van het Voedingscentrum!
Al eens gedacht aan een PGBer? Als je een diagnose ADHD hebt dan kan je, als je het goed aanpakt, iemand 'krijgen' die jouw administratie voor je doet, zo eens per week ofzo!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:22 schreef minilot het volgende:
[..]
Jawel hoor, met gemak. Maar brieven openmaken, rekeningen betalen, papieren niet kwijtraken en dingen regelen, dát zijn zaken waar ik en mijn lief allebei ongeloofelijk slecht in zijn. We maken er echt een rommeltje van. Moeten we toch eens iets aan doen, want er komt in principe ruimschoots genoeg geld binnen om dit soort ellende te voorkomen.
Irri hè!! En zit alweer zoooooo onder de 60quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:30 schreef Greys het volgende:
Co, wat een ontzettend irritant keurig lijstje weer!
Is dat niet echt heel weinig? (vooral je ontbijt en lunch)quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:26 schreef conleche het volgende:
Lijstje:
10:00 ontbijt 1.00 gram becel multi (koken, bakken, braden) 7
10:00 ontbijt 49.00 gram kipfilet vers 53
12:30 lunch 108.00 gram kipfilet vers 118
12:30 lunch 2.00 gram becel multi (koken, bakken, braden) 14
14:30 tussendoortje 125.00 gram Zeewiersalade Japanse (AH) 212
17:45 tussendoortje 58.00 gram meloen (honing) 16
19:15 tussendoortje 43.00 gram biefstukworst 53
19:15 tussendoortje 40.00 ml wodka 97
20:00 diner 198.00 gram zeewolf (vers) 188
20:00 diner 88.00 gram witlof 10
20:00 diner 45.00 gram tomaat 4
20:00 diner 3.00 gram parmezaan 11
20:00 diner 18.00 gram roomboter 131
20:00 diner 60.00 ml kookroom light (campina) 57
20:00 diner 20.00 gram chocolade 72% 106
Totaal ontbijt 60
Totaal lunch 132
Totaal tussendoortje 378
Totaal diner 507
Verhouding: 100% 35% 15% 48%
Totaal aantal calorieen: 1077
Nog een T tegoed van zo'n 123 cal.![]()
Goeie tip!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:27 schreef mspoez het volgende:
FF voor Minilot:
[..]
Al eens gedacht aan een PGBer? Als je een diagnose ADHD hebt dan kan je, als je het goed aanpakt, iemand 'krijgen' die jouw administratie voor je doet, zo eens per week ofzo!
Genoeg én vullend avondeten! Groenten tot je omvalt!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:36 schreef vamperotica het volgende:
Ik ga vanaf volgende week ook maar eens alles bij houden...
En een ander eetschema uitproberen...
's morgens red ik het makkelijk tot de lunch...Moet echt aan mn tussendoortje denken..
's middags tot 's avonds gaat ook, maar na het avondeten is eht een ramp!
Eigenlijk al een half uur na het eten wil ik vanalles in mn mond stoppen!! En helaas doe ik dat ook erg vaak!
Hoe kom ik die avond door zonder dat "honger" gevoel???
Geniaal!!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:41 schreef Viking84 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_bed_time_lapse.html.
Dank je wel!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:27 schreef mspoez het volgende:
FF voor Minilot:
[..]
Al eens gedacht aan een PGBer? Als je een diagnose ADHD hebt dan kan je, als je het goed aanpakt, iemand 'krijgen' die jouw administratie voor je doet, zo eens per week ofzo!
* Greys schuift haar bakje suikerpinda's van zich afquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Irri hè!! En zit alweer zoooooo onder de 60
Misschien hangt het samen met het exotische, duistere Geheim van SHE!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
* Greys schuift haar bakje suikerpinda's van zich af![]()
Wat zou dat 'extra statement' zijn dat Bos zometeen om 22.00 uur gaat geven?
Ik ben nieuwsgierig!
Dit kan je niet mááááken!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:47 schreef SHE het volgende:
Ik ga het zaterdag toch maar niet vertellen
Gelukkig heb ik nog honderden andere sappige verhalen
We zijn de enigen in het restaurant toch? Dan kan het luid en duidelijkquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:47 schreef SHE het volgende:
Dat duistere geheim dat ook duister zal blijven.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:48 schreef minilot het volgende:
[..]
Misschien hangt het samen met het exotische, duistere Geheim van SHE!
Je hoeft het zaterdag ook niet te vertellen....quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:47 schreef SHE het volgende:
Mental image van Greys die zich bedenkt naast wie ze nu moet gaan zitten voor sappige roddelsquote:
Oh ja, daarom vertelt ze het zaterdag niet meer natuurlijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:48 schreef minilot het volgende:
[..]
Misschien hangt het samen met het exotische, duistere Geheim van SHE!
Ik heb liever gele tanden als een vette pens!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:50 schreef Miss_S het volgende:
Een pot thee helpt altijd wel, maar toen ik las dat je van teveel thee gele tanden kreeg had ik daar ook niet zoveel zin meer in
Kruiden- of vruchtenthee laat minder aanslag achter.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:50 schreef Miss_S het volgende:
Een pot thee helpt altijd wel, maar toen ik las dat je van teveel thee gele tanden kreeg had ik daar ook niet zoveel zin meer in
Nah ben net blij dat ik een beetje gezonde tanden heb, met bleekzooi wordt dat niet beterquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:52 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik heb liever gele tanden als een vette pens!
Gooi er wel een zooi bleek tegen aan ofzo!
Wat voor andere soorten thee heb je dan nog meer?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kruiden- of vruchtenthee laat minder aanslag achter.
En nu ga ik even spammen, maar ik test nu voor Buzzer de sonische tandenborstel van Philips en de theeaanslag lijkt wel echt te verdwijnen. Ik was een beetje sceptisch, maar het werkt dus echt gek genoeg. En nu weer genoeg gespamt![]()
Wat gaaaaaaaaf!!!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:55 schreef motorbloempje het volgende:
ok ok ok ok
heel even
ik heb een PTA Fok! review plek gewonnen! ik kan op mn mobiel niet alles openen dus weet nog niet of ik ga off-road rijden of een slipcursus ga doen. maar maar maar![]()
![]()
meer bier!!
22.20 uur extra nieuws op RTL4 hoor ik net.quote:
Een theewinkeltje?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:03 schreef Tinkepink het volgende:
Wat een goed nieuws Moblo!
En Miss_S, ga voor de grap eens naar een theewinkeltje waar ze losse thee verkopen. Op het moment drink ik een guaranamix, iets met gember en citroengras en een thee tegen herfstdepressies. Ze hebben vaak de meest aparte smaakjes.
Daarnaast heb je in Duitsland echt een ongelooflijke keus in de gewone supermarkt. Ik heb van Meßmer een doos staan met 50 verschillende soorten ofzo. Gewone thee of rooibos ofzo drink ik eigenlijk zelden.
Op NL2 wordt de persconferentie live uitgezonden zodra het van start gaat.
Viking, heb jij nou al iets gehoord? Nee he?Ik ben bang dat het er slecht uitziet voor je.
Ja, ik zie het ook somber in. Ik vind het zó raar hè. Waarom nemen ze niet even de moeite om even netjes te mailen dat ik 't niet geworden ben? Er waren maar vier of vijf kandidaten in totaal en ik heb wel tweemaal de moeite genomen om naar Amersfoort te komenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:03 schreef Tinkepink het volgende:
Viking, heb jij nou al iets gehoord? Nee he?Ik ben bang dat het er slecht uitziet voor je.
Feliquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:11 schreef Vivi het volgende:
SHE, vertel op, wie of wat heb je gebatst?!
Ik word morgen 34..en ik ben alvast pre-depressief, dus ik verdien wel een sappig verhaal.
Oh ja, ik ben ook nog van een schommel geflikkerd, en het was niet eens een loveswing.
Co, die pony staat je geweldig, dus zeur niet!
Marry mequote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:12 schreef DarkElf het volgende:
Nou als iedereen er zo uitzag op haar 34 ste zou de wereld een stuk leuker eruit zien hoor viv
Viev... Gek mens... Je ziet er hartstikke en vooral veel jonger uit als 34!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:11 schreef Vivi het volgende:
Ik word morgen 34..en ik ben alvast pre-depressief, dus ik verdien wel een sappig verhaal.
Oh ja, ik ben ook nog van een schommel geflikkerd, en het was niet eens een loveswing.
Viev, kap nah!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:11 schreef Vivi het volgende:
35 is ergerquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:22 schreef Vivi het volgende:
Ik klaag ook niet hoor, ik waardeer het leven momenteel een beetje extra..
Maar dat GETAL!!!!!!
Da's waarquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Viev, kap nah!
Ik ben 35 en heb er niets van gevoeld.
Je wordt er alleen maar mooier en toffer en wijzer op, kijk maar naar mij![]()
Overnight he, struisvogelpotenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
35 is ergerIk krijg ook ineens rimpels enzo.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
35 is ergerIk krijg ook ineens rimpels enzo.
Als ik Woutertje zie kan ik alleen maar denken aan mijn ex collega die door hem is gepepenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:26 schreef Chicolate het volgende:
Waar kan je die persconferentie eigenlijk terugkijken?Ik wil weten wat ie heeft gezegd
Aw klote Vik. Maar; tijd voor een schone lei!!! Dump die egocentrische trut ook meteen ff!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:27 schreef Viking84 het volgende:
Nou, 't gaat niet door. Ze hebben vanavond pas vergaderd:
"Via een democratisch proces is dat iemand anders geworden dan jij. We vonden alle kandidaten leuk en geschikt, en het scheelde elkaar allemaal niet veel!"
Helaasch! Maar nu weet ik iig waar ik aan toe ben en kan ik eindelijk verder met werk zoeken etc. Uiteindelijk kom ik er wel. Bedankt voor het meeleven iedereen
.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Als ik Woutertje zie kan ik alleen maar denken aan mijn ex collega die door hem is gepepen.
Jammer! Succes met zoeken!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:27 schreef Viking84 het volgende:
Nou, 't gaat niet door. Ze hebben vanavond pas vergaderd:
"Via een democratisch proces is dat iemand anders geworden dan jij. We vonden alle kandidaten leuk en geschikt, en het scheelde elkaar allemaal niet veel!"
Helaasch! Maar nu weet ik iig waar ik aan toe ben en kan ik eindelijk verder met werk zoeken etc. Uiteindelijk kom ik er wel. Bedankt voor het meeleven iedereen
.
Ik ook!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:26 schreef Vivi het volgende:
Ik zou me al rijk voelen als ik ooit eens 10 K bezeten had.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:28 schreef Vivi het volgende:
[..]
Aw klote Vik. Maar; tijd voor een schone lei!!! Dump die egocentrische trut ook meteen ff!
Blerg!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
Als ik Woutertje zie kan ik alleen maar denken aan mijn ex collega die door hem is gepepen.
Hear hearquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:28 schreef Vivi het volgende:
[..]
Aw klote Vik. Maar; tijd voor een schone lei!!! Dump die egocentrische trut ook meteen ff!
Ehm.... is dit wat ik denk wat het is?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:27 schreef Vivi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:28 schreef Vivi het volgende:
[..]
Als het haar uitkomt bedoel je....quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]Nu hoop ik al helemáál dat ze nooit achter m'n username komt
. En ze is trouwens best lief, hoor
.
Nou, zoveel hoop was er al niet meer hoorquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:38 schreef motorbloempje het volgende:
wat stom Vik![]()
echt jammer en ook balen dat ze je zo lang hoop laten houden.....
Give it some time.....quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mark zegt alles wat jullie ook zeggen, maar ik dump d'r toch niet.
Zou je wel moeten doen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mark zegt alles wat jullie ook zeggen, maar ik dump d'r toch niet.
Doet ze niet!quote:
jaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:47 schreef conleche het volgende:
(hmm, dit was als een opwekkend praatje bedoeld, maar op de een of andere manier klinkt het nogal treurig....)
Ja, dat zeg ik ook, ooit. Maar nu nog even nietquote:
Je weet toch wel dat je een dame nooit naar haar leeftijd mag vragen?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
jagetsie.... maar hoe oud ben jij dan als ik vragen mag? want jij ziet er fris en fruitig uit
Ik nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik ook, ooit. Maar nu nog even niet. Een schrale troost: na dit kan het alleen maar meevallen. Of zijn alle vrouwen zo?
.
Tussen de dertig en de veertigquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:49 schreef DarkElf het volgende:
[..]
jagetsie.... maar hoe oud ben jij dan als ik vragen mag? want jij ziet er fris en fruitig uit
Nee hoor, want ik mag gewoon met andere vrouwen blijven daten. Of zij dat leuk vindt weet ik niet, maar ja, ze kan niet van mij verlangen dat ik exclusief van haar ben, terwijl zij alles mag doen wat ze wil. Het probleem is alleen: ik kan dat helemaal nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik niet
Maar je beseft toch hopelijk wel dat je jezelf nu de kans ontzegt op een écht respectvolle en geweldige relatie?
Praat geen poep.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Tussen de dertig en de veertig![]()
(Psst...overbelichting is de key-word om er iig op foto's nog F&F uit te zien)
ah ok maar goed dan nog maak je van een enorme rimpelkop dan niet ineens een fris fruitig koppiequote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Tussen de dertig en de veertig![]()
(Psst...overbelichting is de key-word om er iig op foto's nog F&F uit te zien)
Volgens Mark welquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:53 schreef Tinkepink het volgende:
Rare vraag Vik. Je bent zelf toch ook vrouw? Ben jii net als zij dan?
Doe dan even een forward naar mij svpquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:49 schreef conleche het volgende:
En wel GVD, ik ga nu SHE pmen. Ieder uur, net zolang tot ze me de waarheid en niets dan de waarheid heeft verteld.
forward dan ook even naar mij.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:49 schreef conleche het volgende:
En wel GVD, ik ga nu SHE pmen. Ieder uur, net zolang tot ze me de waarheid en niets dan de waarheid heeft verteld.
Doe je het daarna dan aan ons vertellen?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:49 schreef conleche het volgende:
Bij mij moeten ze in de was, de onderkant is helemaal vies (ik heb er mee in de tuin gelopen raar genoeg!) En er zijn al best veel puppeltjes (quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Praat geen poep.
Ook in je pyama met roze Action slofjes (zijn bij jou ook al die puppeltjes er aan het af vallen?) 's ochtends op de bank na een nacht veel te weinig slaap zie je er F&F uit.
En nee, ik heb géén brilletje nodig
Ik zie maar één manier om met haar te stoppen en dat is dat ze verdrongen moet worden door een andere vrouw. Nu houdt ze me gewoon teveel bezig. En ondanks het feit dat ze van tijd tot tijd energie slurpt geeft ze me ook enorm veel energie. Moeilijk voor te stellen misschien, maar het is wel zo. Mijn leven heeft echt een duidelijke meerwaarde met haar.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:59 schreef Ewelina het volgende:
M.a.w.: dan kun je de relatie die JIJ graag wilt niet krijgen zolang je haar hebt. Immers, de meesten zijn toch monogaam.
En wbt dat energie insteken: slurpt zij niet al je energie op? Niet altijd gaat iets bloeien als je er tijd en moeite in stopt.
Amen to that!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:07 schreef Laureline het volgende:
Balen, Viking![]()
Ik bespeur hier wel een trend, het lijkt wel of iedereen zo ongeveer een flinke tegenvaller voor de kiezen heeft gekregen afgelopen week. Het KAN dus niet anders, na herstelling door het Kosmisch Evenwicht, dat straks iedereen in dit topic weer tegelijkertijd de ene buitenkans na de andere in de schoot geworpen krijgt
Ik weet dat het goed bedoeld is, maar dat is écht geen optie op dit moment. Ik wil het gewoon niet. Punt. En eigenlijk moet ik dan ook ophouden met zeuren hierquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:08 schreef Ewelina het volgende:
http://www.klokkenluidero(...)-de-sex-zijdeur.html
O, en neem van me aan: als je maar hard genoeg probeert kun je iemand ECHT uit je hoofd zetten. Kost tijd en moeite, maar in dit geval denk ik dat het de beste optie is. (was het toen ook voor mij).
Schat, die :p werkt hier nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:00 schreef paricos het volgende:
<------------ popocatepetl maar weer afgebeld.... ik ga lekker naar voetbal kijken
Nee Greys, ik lees niet alles, wees gerust :p, ik was alleen verbaasd dat dames met jullie bmi-range een slank-topic hebben.
Hahahaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:15 schreef Greys het volgende:
En dat Slank topic is alleen een cover-up om een ongegeneerde slowchat-reeks te mogen houden. Sssssht. We gillen af en toe iets over 'broccoli' of 'bleekselderij' en dan kunnen we het daarna weer over sex, relaties, de gayness van Wouter B en sex te hebben![]()
In november ga ik naar een info-ochtend van een andere woongroep in Amersfoort. Zij werken echter met een 'belangstellendenmap'. Dwz: als er een plekje vrij komt kijken ze in de map wie in de woongroep past en die persoon wordt dan benaderd. Dus je kunt heel snel uitgenodigd worden, maar het kan ook heel lang duren, áls je ooit al uitgenodigd wordt. Maar het helpt vast als ik m'n gezicht even laat zien op de info-ochtendquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:17 schreef Anosmie het volgende:
Soms moet je kansen laten liggen om in aanmerking voor iets beters te komen. Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat het op dit moment gewoon ernstig kut is Vik. Had je nu nog een optie lopen?!
Awwwquote:Mijn avondeten was echt zwaar verpest. Moesje had hele schattige puntpaprikaatjes gekocht en met haar dochter gedeeld. En daar had Anosje met wat komkommer en tomaat een hele gezonde en gezellige salade van gemaakt. Maar het schattige puntpaprikaatje was stiekem een peper.
Nu heb ik Groente-met-een-punt-aversie.![]()
En ik dat merkte ik veel te laat omdat ik uit hongers- ende tijdnood de helft al in mn mik had geduwd eer de brand uitbrak.
Amen en Hallelujah!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:07 schreef Laureline het volgende:
Balen, Viking![]()
Ik bespeur hier wel een trend, het lijkt wel of iedereen zo ongeveer een flinke tegenvaller voor de kiezen heeft gekregen afgelopen week. Het KAN dus niet anders, na herstelling door het Kosmisch Evenwicht, dat straks iedereen in dit topic weer tegelijkertijd de ene buitenkans na de andere in de schoot geworpen krijgt
Trustenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:21 schreef Laureline het volgende:
Welterusten! Morgen staat mijn menselijke wekker van ongeveer 1 meter hoog weer om 7 uur naast het bed...
Mmm, dat is wel een minder 'zeker' systeem. In ieder geval succes. Er moet toch een woongroep zijn die zo'n schattig roodharig meisje met een leuk hoedje op direct in de harten sluit?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:20 schreef Viking84 het volgende:
In november ga ik naar een info-ochtend van een andere woongroep in Amersfoort. Zij werken echter met een 'belangstellendenmap'. Dwz: als er een plekje vrij komt kijken ze in de map wie in de woongroep past en die persoon wordt dan benaderd. Dus je kunt heel snel uitgenodigd worden, maar het kan ook heel lang duren, áls je ooit al uitgenodigd wordt. Maar het helpt vast als ik m'n gezicht even laat zien op de info-ochtend. Verder blijf ik gewoon reageren op woongroepadvertenties, ook in Utrecht en A'dam enzo.
[..]
Awww. Niet fijn!
.
Trusten!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:21 schreef Laureline het volgende:
Welterusten! Morgen staat mijn menselijke wekker van ongeveer 1 meter hoog weer om 7 uur naast het bed...
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:24 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Mmm, dat is wel een minder 'zeker' systeem. In ieder geval succes. Er moet toch een woongroep zijn die zo'n schattig roodharig meisje met een leuk hoedje op direct in de harten sluit?
Mijn ex collega is een tijdje, vlak voordat Wouter B. ging trouwen, met hem omgegaan en liet zich naar zijn zeggen door hem pijpen waarna Wouter hem geld bood omdat ie het graag "zakelijk" wilde houdenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Bij mij moeten ze in de was, de onderkant is helemaal vies (ik heb er mee in de tuin gelopen raar genoeg!) En er zijn al best veel puppeltjes () af.
Maar nog ff hè, want Viev is weer weg: is Wouter nou homo?????
Djiez.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:30 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mijn ex collega is een tijdje, vlak voordat Wouter B. ging trouwen, met hem omgegaan en liet zich naar zijn zeggen door hem pijpen waarna Wouter hem geld bood omdat ie het graag "zakelijk" wilde houden. (Lees; zwijggeld) .
WB die genegenheid koopt. Verrassende strategie! Hij koopt Fortis anders is het zielig voor al die NL-ers die hun baan kwijtraken. Hij verhoogt de spaartegoedenteruggeefregeling tot 100 K. Hij belooft dat alle Icesave mensjes hun spaarcentjes terugkrijgen....quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:30 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mijn ex collega is een tijdje, vlak voordat Wouter B. ging trouwen, met hem omgegaan en liet zich naar zijn zeggen door hem pijpen waarna Wouter hem geld bood omdat ie het graag "zakelijk" wilde houden. (Lees; zwijggeld) .
ach we hoeven hem ook niet aardig te vinden, als hij zijn werk maar goed en niet zo eng de camera inkijktquote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:43 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Woutertje, Woutertje, hoe je je best ook doet.. you can't buy my love. Ik vind je eng
Ja!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:45 schreef Vivi het volgende:
Kennen jullie de labradoodle trouwens al?
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:45 schreef Vivi het volgende:
Dinsdag had ze een goede bui, toen had ik haar even aan de telefoon. Nou ja, ik zei allemaal dingen en aan de andere kant kwam een bak lawaai ala: JAAAHJAAAJAAHJAAAAAA*pruttelpruttel* DehDehDehDehDehDehDEHDEH.. AAAAAAAAAAAAAAAAAA!quote:
Teddy van Perez is toch een labradoodle?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:45 schreef Vivi het volgende:
Jah inderdaad! Kan die man geen cameraverbod krijgen? Of een woest erotische woordvoerder?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:45 schreef DarkElf het volgende:
ach we hoeven hem ook niet aardig te vinden, als hij zijn werk maar goed en niet zo eng de camera inkijkt
quote:
Ach, wat zielig! Maar gelukkig geen enge dingen meer dus!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 23:57 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Dinsdag had ze een goede bui, toen had ik haar even aan de telefoon. Nou ja, ik zei allemaal dingen en aan de andere kant kwam een bak lawaai ala: JAAAHJAAAJAAHJAAAAAA*pruttelpruttel* DehDehDehDehDehDehDEHDEH.. AAAAAAAAAAAAAAAAAA!.
Het mooie is als je zulk soort klanken terug maakt. Gaat ze heel aandachtig luisteren en dan heel hard terugschreeuwen.![]()
Maar ze is nog niet helemaal de oude. Bleekjes, snel moe en ze doet veel fophuilen. Ze is nogal snel van slag zeg maar.. Ze is nog niet t vrolijke ondeugende frummeltje die ik gewend ben.![]()
Ben benieuwd of dat snel beter wordt na de antibiotica.
Whiiiiiiieeeeehaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!quote:
Eerappels uut n emaille kommeke.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:05 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Op NL2 is trouwens een geweldige documentaire, over mensen die bij hun ouders blijven wonen tot hoge leeftijd.
Kiek al die doev'n! Kiek!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:09 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Eerappels uut n emaille kommeke..
Waar kan je zijn adoptiepapieren downloaden? Ik wil zo'n opa!
is dat die aambei reclame?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:15 schreef Anosmie het volgende:
Jah hallo. Hoe confronterend en direct kunnen reclames zijn.
Ik hoor ineens achter me:
Anale ongemakken. Hoe ongemakkelijk kan dat voor u zijn?
Pardon?Oh en nogmaals proost Vief.
Senk joe, aardig dat je je man even ter beschikking wil stellenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
gefeli vivibeebNog vele vele jaren
*proost
[ afbeelding ]
ehm.... jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:18 schreef Vivi het volgende:
[..]
Senk joe, aardig dat je je man even ter beschikking wil stellen.
Ja, van Hemoclin.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
is dat die aambei reclame?
ik wist niet wat ik hoorde vanavond
Weeknie....quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:21 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Is het waar wat ze zeggen over mannen met grote kaarsen?
Dit lijkt nog niet op een bekentenisquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:33 schreef SHE het volgende:
God damnit Vief! Je had het moeten vergeten!
je vestigt er zelf zoveel aandacht op dat de dames het niet kunnen vergeten natuurlijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:33 schreef SHE het volgende:
God damnit Vief! Je had het moeten vergeten!
fijne skillquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:35 schreef Vivi het volgende:
Ik vergeet nooit iets, ik heb een archieflade in mijn hoofd die ik op de meest ongewenste momenten opentrek met een vervelend feit!
People despise me for it.
Leuke buikband. Prénatal?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja das mijn vent, die mag je ook ff lenen. Alstublieft, dankuwel!
oh je spreekt het ook meteen uit? neh ik hou het voor mezelf en baseer dan daar oa verder mijn acties opquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:37 schreef Vivi het volgende:
Het heeft me tot nu toe alleen maar exen opgelevert Majaaaaaahh..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh je spreekt het ook meteen uit? neh ik hou het voor mezelf en baseer dan daar oa verder mijn acties op
maar ergens denk ik dat jouw archief lade groter is
Jou manier getuigt echter van meer opgedane levenswijsheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jou manier getuigt echter van meer opgedane levenswijsheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |