Jezus, relax!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:35 schreef motorbloempje het volgende:
Viking! mailen, met een bom erbij!! anders ga ik erachteraan![]()
Dan zou ik zeggen dat ze zwanger willen worden, maar dat is geen nieuws, want ze zei zelf eerder al dat het kindje gewoon welkom was als ze zwanger zou wordenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, maar ze zei wel heel nadrukkelijk dat ze nu niet zwanger was van vriendje/exje.
Bij haar omschrijving stond naast mooi, extatisch enzo ook 'wreed en wrang' geloof ik.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:37 schreef conleche het volgende:
Ze krijgen een kind via een draagmoeder? Of ze gaan adopteren!
jawel, wreed en wrang is dat je een kind uit zijn eigen omgeving plukt...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij haar omschrijving stond naast mooi, extatisch enzo ook 'wreed en wrang' geloof ik.
Dat zou je niet over zoiets zeggen toch?
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:43 schreef mordradead het volgende:
En die laten ze dan het huishouden runnen.
Dat zou ook het wrede en wrange kunnen verklaren ja!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:43 schreef mordradead het volgende:
En die laten ze dan het huishouden runnen.
Ach man,quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:53 schreef Laureline het volgende:
SHE wordt de nieuwe directeur van het Voedingscentrum!
Al eens gedacht aan een PGBer? Als je een diagnose ADHD hebt dan kan je, als je het goed aanpakt, iemand 'krijgen' die jouw administratie voor je doet, zo eens per week ofzo!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:22 schreef minilot het volgende:
[..]
Jawel hoor, met gemak. Maar brieven openmaken, rekeningen betalen, papieren niet kwijtraken en dingen regelen, dát zijn zaken waar ik en mijn lief allebei ongeloofelijk slecht in zijn. We maken er echt een rommeltje van. Moeten we toch eens iets aan doen, want er komt in principe ruimschoots genoeg geld binnen om dit soort ellende te voorkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |