Kiek al die doev'n! Kiek!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:09 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Eerappels uut n emaille kommeke..
Waar kan je zijn adoptiepapieren downloaden? Ik wil zo'n opa!
is dat die aambei reclame?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:15 schreef Anosmie het volgende:
Jah hallo. Hoe confronterend en direct kunnen reclames zijn.
Ik hoor ineens achter me:
Anale ongemakken. Hoe ongemakkelijk kan dat voor u zijn?
Pardon?Oh en nogmaals proost Vief.
Senk joe, aardig dat je je man even ter beschikking wil stellenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
gefeli vivibeebNog vele vele jaren
*proost
[ afbeelding ]
ehm.... jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:18 schreef Vivi het volgende:
[..]
Senk joe, aardig dat je je man even ter beschikking wil stellen.
Ja, van Hemoclin.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
is dat die aambei reclame?
ik wist niet wat ik hoorde vanavond
Weeknie....quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:21 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Is het waar wat ze zeggen over mannen met grote kaarsen?
Dit lijkt nog niet op een bekentenisquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:33 schreef SHE het volgende:
God damnit Vief! Je had het moeten vergeten!
je vestigt er zelf zoveel aandacht op dat de dames het niet kunnen vergeten natuurlijkquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:33 schreef SHE het volgende:
God damnit Vief! Je had het moeten vergeten!
fijne skillquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:35 schreef Vivi het volgende:
Ik vergeet nooit iets, ik heb een archieflade in mijn hoofd die ik op de meest ongewenste momenten opentrek met een vervelend feit!
People despise me for it.
Leuke buikband. Prénatal?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja das mijn vent, die mag je ook ff lenen. Alstublieft, dankuwel!
oh je spreekt het ook meteen uit? neh ik hou het voor mezelf en baseer dan daar oa verder mijn acties opquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:37 schreef Vivi het volgende:
Het heeft me tot nu toe alleen maar exen opgelevert Majaaaaaahh..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh je spreekt het ook meteen uit? neh ik hou het voor mezelf en baseer dan daar oa verder mijn acties op
maar ergens denk ik dat jouw archief lade groter is
Jou manier getuigt echter van meer opgedane levenswijsheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jou manier getuigt echter van meer opgedane levenswijsheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |