Ik heb liever gele tanden als een vette pens!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:50 schreef Miss_S het volgende:
Een pot thee helpt altijd wel, maar toen ik las dat je van teveel thee gele tanden kreeg had ik daar ook niet zoveel zin meer in
Kruiden- of vruchtenthee laat minder aanslag achter.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:50 schreef Miss_S het volgende:
Een pot thee helpt altijd wel, maar toen ik las dat je van teveel thee gele tanden kreeg had ik daar ook niet zoveel zin meer in
Nah ben net blij dat ik een beetje gezonde tanden heb, met bleekzooi wordt dat niet beterquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:52 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik heb liever gele tanden als een vette pens!
Gooi er wel een zooi bleek tegen aan ofzo!
Wat voor andere soorten thee heb je dan nog meer?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kruiden- of vruchtenthee laat minder aanslag achter.
En nu ga ik even spammen, maar ik test nu voor Buzzer de sonische tandenborstel van Philips en de theeaanslag lijkt wel echt te verdwijnen. Ik was een beetje sceptisch, maar het werkt dus echt gek genoeg. En nu weer genoeg gespamt![]()
Wat gaaaaaaaaf!!!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:55 schreef motorbloempje het volgende:
ok ok ok ok
heel even
ik heb een PTA Fok! review plek gewonnen! ik kan op mn mobiel niet alles openen dus weet nog niet of ik ga off-road rijden of een slipcursus ga doen. maar maar maar![]()
![]()
meer bier!!
22.20 uur extra nieuws op RTL4 hoor ik net.quote:
Een theewinkeltje?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:03 schreef Tinkepink het volgende:
Wat een goed nieuws Moblo!
En Miss_S, ga voor de grap eens naar een theewinkeltje waar ze losse thee verkopen. Op het moment drink ik een guaranamix, iets met gember en citroengras en een thee tegen herfstdepressies. Ze hebben vaak de meest aparte smaakjes.
Daarnaast heb je in Duitsland echt een ongelooflijke keus in de gewone supermarkt. Ik heb van Meßmer een doos staan met 50 verschillende soorten ofzo. Gewone thee of rooibos ofzo drink ik eigenlijk zelden.
Op NL2 wordt de persconferentie live uitgezonden zodra het van start gaat.
Viking, heb jij nou al iets gehoord? Nee he?Ik ben bang dat het er slecht uitziet voor je.
Ja, ik zie het ook somber in. Ik vind het zó raar hè. Waarom nemen ze niet even de moeite om even netjes te mailen dat ik 't niet geworden ben? Er waren maar vier of vijf kandidaten in totaal en ik heb wel tweemaal de moeite genomen om naar Amersfoort te komenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:03 schreef Tinkepink het volgende:
Viking, heb jij nou al iets gehoord? Nee he?Ik ben bang dat het er slecht uitziet voor je.
Feliquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:11 schreef Vivi het volgende:
SHE, vertel op, wie of wat heb je gebatst?!
Ik word morgen 34..en ik ben alvast pre-depressief, dus ik verdien wel een sappig verhaal.
Oh ja, ik ben ook nog van een schommel geflikkerd, en het was niet eens een loveswing.
Co, die pony staat je geweldig, dus zeur niet!
Marry mequote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:12 schreef DarkElf het volgende:
Nou als iedereen er zo uitzag op haar 34 ste zou de wereld een stuk leuker eruit zien hoor viv
Viev... Gek mens... Je ziet er hartstikke en vooral veel jonger uit als 34!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:11 schreef Vivi het volgende:
SHE, vertel op, wie of wat heb je gebatst?!
Ik word morgen 34..en ik ben alvast pre-depressief, dus ik verdien wel een sappig verhaal.
Oh ja, ik ben ook nog van een schommel geflikkerd, en het was niet eens een loveswing.
Co, die pony staat je geweldig, dus zeur niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |