doe es laten zien!!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:36 schreef Greys het volgende:
Ja, ik ben er ook weer
Even naar het gemeentehuis, nieuw paspoort aanvragen.
Pasfoto's zijn goed gelukt joh! Maar dan heel anders....![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Minilotje:Ik gooi ook heel vaak hele knoflooktenen met velletje en al door m'n stoofschotels of ovenbraadsels, dan kan je ze ook zo fijn uitzuigen en hebben ze ook een beetje de smaak van het gerecht overgenomen. Die hele bol in de oven ga ik ook eens proberen.
Oh ik wilde net vragen hoe jij je pasfoto's laat lukkenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:36 schreef Greys het volgende:
Ja, ik ben er ook weer
Even naar het gemeentehuis, nieuw paspoort aanvragen.
Pasfoto's zijn goed gelukt joh! Maar dan heel anders....![]()
Herkenbaar.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:54 schreef Ewelina het volgende:
Ik moet geloof ik ongesteld worden. Ik heb de hele tijd trek in zoet
Ik ookquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:54 schreef Ewelina het volgende:
Ik moet geloof ik ongesteld worden. Ik heb de hele tijd trek in zoet
Ik heb ze vorige week laten maken en volgens de fotograaf moest je gewoon bloedchagrijnig kijken en dan werden ze wel goedgekeurd.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:51 schreef DarkElf het volgende:
Oh ik wilde net vragen hoe jij je pasfoto's laat lukken
maar ik wil juist leukequote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik heb ze vorige week laten maken en volgens de fotograaf moest je gewoon bloedchagrijnig kijken en dan werden ze wel goedgekeurd.
Ziet er niet uit, maar schijnt te helpen.
PMPMPMPMPMPMPMPMPMPMPMPMPMPMPMPMPMPMPPMPMPMPMPMPMPPLEASE?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:10 schreef SHE het volgende:
Oh dames....ik heb zaterdag ECHT iets op te biechten
En degenen die er niet zijn zullen het nooit wetenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:14 schreef Tinkepink het volgende:Dat vind ik toch zo gemeen
Moeten we nog twee dagen in spanning zitten!
Huh? Jij bent er toch wel???quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En degenen die er niet zijn zullen het nooit weten.
Mijn foto was best ok (oude schoolfoto), tot ze begonnen alles weg te knippen en alleen mn gezicht/huidkleurige deel + haar overbleefquote:Op donderdag 9 oktober 2008 19:54 schreef mordradead het volgende:
Ik had vandaag m'n OV kaart opgehaald, die foto is pas te gek!
Je hebt vanavond een hele bak Ben & Jerries leeg gelepeld?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:10 schreef SHE het volgende:
Oh dames....ik heb zaterdag ECHT iets op te biechten
Nee ze is aan het lowcarben.......Dan eerder Atkins!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:23 schreef Tinkepink het volgende:
Ik weet het! Ik weet het! SHE is aan het Sonja Bakkeren!
Smoesjes!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:25 schreef SHE het volgende:
Het is mooi, wreed, wrang, extatisch en bizar tegelijkertijd.
Maar nee, kan hier niets zeggeEn 20 meiden een PM sturen is ook teveel gedoe
Ik heb wel zijn reep op vanochtend. Maar zijn dieet, NEVAH!!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee ze is aan het lowcarben.......Dan eerder Atkins!
JIj vergeet iemandquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Smoesjes!
Conleche, Greys, Tinkepink, Viking84 <-- even copy pasten naar het veld 'Ontvangers' en je hebt er helemaal geen extra werk van.
Daar heeft het wel mee te makenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:27 schreef Tinkepink het volgende:
OhIs het eigenljk weer goed met je vriendje/ex? Indien ja, dan kan het natuurlijk ook zijn dat je even niet gaat afvallen
Ik gok op deze optie.quote:
Dan ga je trouwen?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:28 schreef SHE het volgende:
[..]
Daar heeft het wel mee te maken
Maar nee, er komt geen mini SHE..nu ...met hem..
Ik ben ooit een keer ladderzat geworden van de drambuie met Depardieu in Tanger in Marokkoquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:28 schreef Greys het volgende:
CHICKFLICK ALERT!
Nu op Net 5 (nou ja, na de reclame) The Last Holiday, komisch filmdrama (raar klinkt dat... komisch drama...) met
Queen Latifah
en Gerard Depardieu
Je bent van plan zwanger te worden van de bouwvakker die ooit je badkamer heeft verkloot om nog even met terugwerkende kracht wraak te nemen op HE omdat hij vanmorgen is vergeten de vuilnisbakken buiten te zetten?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:28 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik reserveer hierbij vast een stoel dichtbij SHE.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:29 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ben ooit een keer ladderzat geworden van de drambuie met Depardieu in Tanger in Marokko
( lang verhaal, ook meer iets voor zaterdag)
Ik wil iig tegenover SHE zitten. Dan kan ik liplezenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik reserveer hierbij vast een stoel dichtbij SHE.
Zo, geregeld.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:28 schreef SHE het volgende:
[..]
Tenzij het vriendinnetje voor SHE is en het vriendje voor HE, want dat kan ook nog in haar gevalquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:33 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
SHE en HE nemen er beide een vriendinnetje/vriendje bij en gaan met z'n 3-en of 4-en samenwonen. In de toekomst wordt je eventueel zwanger van je tweede partner, want zijn genen matchen beter met die van jou
Nee ik kijk het dansen en doe stiekem meequote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:33 schreef Greys het volgende:
Ik ga nu lekker de film kijken, maar hou een schuin oog op dit topic.
En wee jullie gebeente als jullie mijn gereserveerde stoel weggeven
Co, ga je ook kijken?
Ja, maar ze zei wel heel nadrukkelijk dat ze nu niet zwanger was van vriendje/exje.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tenzij het vriendinnetje voor SHE is en het vriendje voor HE, want dat kan ook nog in haar geval. Maffe wereld
.
Jezus, relax!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:35 schreef motorbloempje het volgende:
Viking! mailen, met een bom erbij!! anders ga ik erachteraan![]()
Dan zou ik zeggen dat ze zwanger willen worden, maar dat is geen nieuws, want ze zei zelf eerder al dat het kindje gewoon welkom was als ze zwanger zou wordenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, maar ze zei wel heel nadrukkelijk dat ze nu niet zwanger was van vriendje/exje.
Bij haar omschrijving stond naast mooi, extatisch enzo ook 'wreed en wrang' geloof ik.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:37 schreef conleche het volgende:
Ze krijgen een kind via een draagmoeder? Of ze gaan adopteren!
jawel, wreed en wrang is dat je een kind uit zijn eigen omgeving plukt...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij haar omschrijving stond naast mooi, extatisch enzo ook 'wreed en wrang' geloof ik.
Dat zou je niet over zoiets zeggen toch?
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:43 schreef mordradead het volgende:
En die laten ze dan het huishouden runnen.
Dat zou ook het wrede en wrange kunnen verklaren ja!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:43 schreef mordradead het volgende:
En die laten ze dan het huishouden runnen.
Ach man,quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:53 schreef Laureline het volgende:
SHE wordt de nieuwe directeur van het Voedingscentrum!
Al eens gedacht aan een PGBer? Als je een diagnose ADHD hebt dan kan je, als je het goed aanpakt, iemand 'krijgen' die jouw administratie voor je doet, zo eens per week ofzo!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:22 schreef minilot het volgende:
[..]
Jawel hoor, met gemak. Maar brieven openmaken, rekeningen betalen, papieren niet kwijtraken en dingen regelen, dát zijn zaken waar ik en mijn lief allebei ongeloofelijk slecht in zijn. We maken er echt een rommeltje van. Moeten we toch eens iets aan doen, want er komt in principe ruimschoots genoeg geld binnen om dit soort ellende te voorkomen.
Irri hè!! En zit alweer zoooooo onder de 60quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:30 schreef Greys het volgende:
Co, wat een ontzettend irritant keurig lijstje weer!
Is dat niet echt heel weinig? (vooral je ontbijt en lunch)quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:26 schreef conleche het volgende:
Lijstje:
10:00 ontbijt 1.00 gram becel multi (koken, bakken, braden) 7
10:00 ontbijt 49.00 gram kipfilet vers 53
12:30 lunch 108.00 gram kipfilet vers 118
12:30 lunch 2.00 gram becel multi (koken, bakken, braden) 14
14:30 tussendoortje 125.00 gram Zeewiersalade Japanse (AH) 212
17:45 tussendoortje 58.00 gram meloen (honing) 16
19:15 tussendoortje 43.00 gram biefstukworst 53
19:15 tussendoortje 40.00 ml wodka 97
20:00 diner 198.00 gram zeewolf (vers) 188
20:00 diner 88.00 gram witlof 10
20:00 diner 45.00 gram tomaat 4
20:00 diner 3.00 gram parmezaan 11
20:00 diner 18.00 gram roomboter 131
20:00 diner 60.00 ml kookroom light (campina) 57
20:00 diner 20.00 gram chocolade 72% 106
Totaal ontbijt 60
Totaal lunch 132
Totaal tussendoortje 378
Totaal diner 507
Verhouding: 100% 35% 15% 48%
Totaal aantal calorieen: 1077
Nog een T tegoed van zo'n 123 cal.![]()
Goeie tip!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:27 schreef mspoez het volgende:
FF voor Minilot:
[..]
Al eens gedacht aan een PGBer? Als je een diagnose ADHD hebt dan kan je, als je het goed aanpakt, iemand 'krijgen' die jouw administratie voor je doet, zo eens per week ofzo!
Genoeg én vullend avondeten! Groenten tot je omvalt!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:36 schreef vamperotica het volgende:
Ik ga vanaf volgende week ook maar eens alles bij houden...
En een ander eetschema uitproberen...
's morgens red ik het makkelijk tot de lunch...Moet echt aan mn tussendoortje denken..
's middags tot 's avonds gaat ook, maar na het avondeten is eht een ramp!
Eigenlijk al een half uur na het eten wil ik vanalles in mn mond stoppen!! En helaas doe ik dat ook erg vaak!
Hoe kom ik die avond door zonder dat "honger" gevoel???
Geniaal!!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:41 schreef Viking84 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_bed_time_lapse.html.
Dank je wel!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:27 schreef mspoez het volgende:
FF voor Minilot:
[..]
Al eens gedacht aan een PGBer? Als je een diagnose ADHD hebt dan kan je, als je het goed aanpakt, iemand 'krijgen' die jouw administratie voor je doet, zo eens per week ofzo!
* Greys schuift haar bakje suikerpinda's van zich afquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Irri hè!! En zit alweer zoooooo onder de 60
Misschien hangt het samen met het exotische, duistere Geheim van SHE!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
* Greys schuift haar bakje suikerpinda's van zich af![]()
Wat zou dat 'extra statement' zijn dat Bos zometeen om 22.00 uur gaat geven?
Ik ben nieuwsgierig!
Dit kan je niet mááááken!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:47 schreef SHE het volgende:
Ik ga het zaterdag toch maar niet vertellen
Gelukkig heb ik nog honderden andere sappige verhalen
We zijn de enigen in het restaurant toch? Dan kan het luid en duidelijkquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:47 schreef SHE het volgende:
Dat duistere geheim dat ook duister zal blijven.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:48 schreef minilot het volgende:
[..]
Misschien hangt het samen met het exotische, duistere Geheim van SHE!
Je hoeft het zaterdag ook niet te vertellen....quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:47 schreef SHE het volgende:
Mental image van Greys die zich bedenkt naast wie ze nu moet gaan zitten voor sappige roddelsquote:
Oh ja, daarom vertelt ze het zaterdag niet meer natuurlijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:48 schreef minilot het volgende:
[..]
Misschien hangt het samen met het exotische, duistere Geheim van SHE!
Ik heb liever gele tanden als een vette pens!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:50 schreef Miss_S het volgende:
Een pot thee helpt altijd wel, maar toen ik las dat je van teveel thee gele tanden kreeg had ik daar ook niet zoveel zin meer in
Kruiden- of vruchtenthee laat minder aanslag achter.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:50 schreef Miss_S het volgende:
Een pot thee helpt altijd wel, maar toen ik las dat je van teveel thee gele tanden kreeg had ik daar ook niet zoveel zin meer in
Nah ben net blij dat ik een beetje gezonde tanden heb, met bleekzooi wordt dat niet beterquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:52 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik heb liever gele tanden als een vette pens!
Gooi er wel een zooi bleek tegen aan ofzo!
Wat voor andere soorten thee heb je dan nog meer?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kruiden- of vruchtenthee laat minder aanslag achter.
En nu ga ik even spammen, maar ik test nu voor Buzzer de sonische tandenborstel van Philips en de theeaanslag lijkt wel echt te verdwijnen. Ik was een beetje sceptisch, maar het werkt dus echt gek genoeg. En nu weer genoeg gespamt![]()
Wat gaaaaaaaaf!!!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:55 schreef motorbloempje het volgende:
ok ok ok ok
heel even
ik heb een PTA Fok! review plek gewonnen! ik kan op mn mobiel niet alles openen dus weet nog niet of ik ga off-road rijden of een slipcursus ga doen. maar maar maar![]()
![]()
meer bier!!
22.20 uur extra nieuws op RTL4 hoor ik net.quote:
Een theewinkeltje?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:03 schreef Tinkepink het volgende:
Wat een goed nieuws Moblo!
En Miss_S, ga voor de grap eens naar een theewinkeltje waar ze losse thee verkopen. Op het moment drink ik een guaranamix, iets met gember en citroengras en een thee tegen herfstdepressies. Ze hebben vaak de meest aparte smaakjes.
Daarnaast heb je in Duitsland echt een ongelooflijke keus in de gewone supermarkt. Ik heb van Meßmer een doos staan met 50 verschillende soorten ofzo. Gewone thee of rooibos ofzo drink ik eigenlijk zelden.
Op NL2 wordt de persconferentie live uitgezonden zodra het van start gaat.
Viking, heb jij nou al iets gehoord? Nee he?Ik ben bang dat het er slecht uitziet voor je.
Ja, ik zie het ook somber in. Ik vind het zó raar hè. Waarom nemen ze niet even de moeite om even netjes te mailen dat ik 't niet geworden ben? Er waren maar vier of vijf kandidaten in totaal en ik heb wel tweemaal de moeite genomen om naar Amersfoort te komenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:03 schreef Tinkepink het volgende:
Viking, heb jij nou al iets gehoord? Nee he?Ik ben bang dat het er slecht uitziet voor je.
Feliquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:11 schreef Vivi het volgende:
SHE, vertel op, wie of wat heb je gebatst?!
Ik word morgen 34..en ik ben alvast pre-depressief, dus ik verdien wel een sappig verhaal.
Oh ja, ik ben ook nog van een schommel geflikkerd, en het was niet eens een loveswing.
Co, die pony staat je geweldig, dus zeur niet!
Marry mequote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:12 schreef DarkElf het volgende:
Nou als iedereen er zo uitzag op haar 34 ste zou de wereld een stuk leuker eruit zien hoor viv
Viev... Gek mens... Je ziet er hartstikke en vooral veel jonger uit als 34!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:11 schreef Vivi het volgende:
SHE, vertel op, wie of wat heb je gebatst?!
Ik word morgen 34..en ik ben alvast pre-depressief, dus ik verdien wel een sappig verhaal.
Oh ja, ik ben ook nog van een schommel geflikkerd, en het was niet eens een loveswing.
Co, die pony staat je geweldig, dus zeur niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |