Metallica op de radioquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:20 schreef WhiteLightning het volgende:
prodigy op radio3![]()
![]()
Take you brain to anohter dimension![]()
![]()
![]()
![]()
Pfff radio!!1 ik heb gewoon de cd hier liggenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Metallica op de radio
The End of the Line
Onee, da's natuurlijk alleen maar de radio die ik op m'n laptop heb aangesloten waar nu meerdere collega's van aan het 'genieten' zijn
De CD ligt nog in m'n auto, maar ik heb toevallig de MP3's ervan op m'n laptop staanquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Pfff radio!!1 ik heb gewoon de cd hier liggen
nou nou ......quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mn Moeder ligt nog in m'n auto, maar ik heb toevallig de Fotos ervan op m'n laptop staan
Hoiquote:
quote:
haha nice unibrowquote:
hoiquote:
Doet me denken aan de vakantie... Waren we zo in Italie naar de McDonalds, komt er zo'n medewerker met de extreemste unibrow allertijden.quote:
Denk het.. maarja is minderquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:49 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Mja word niet echt veel meer gepost
denk dat de meeste mensen er niet echt meer zin in hebben na 3xx deeltjes.
HAHAH geniaalquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Doet me denken aan de vakantie... Waren we zo in Italie naar de McDonalds, komt er zo'n medewerker met de extreemste unibrow allertijden.
Dus zo'n maat van mij veel te hard "MOOOOOI check die gast met z'n unibrow"
Die kerel kijkt natuurlijk vet boos onze kant op
"Huh, wat kijkt ie nou, kan ie Nederlands ofzo"
- Gast..
Gast..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Doet me denken aan de vakantie... Waren we zo in Italie naar de McDonalds, komt er zo'n medewerker met de extreemste unibrow allertijden.
- Gast..
Ik ben er nog ene welcome backquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:55 schreef Runx het volgende:
is iedereen doot ofzoik ga niet voor iedereen en vermissings topic maken hoar
o gelukkig maarquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:56 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik ben er nog ene welcome back
Slackers zijn het!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:59 schreef Crazy-p het volgende:
ik denk dat de mensen gewoon net doen alsof ze te hard aan het werk zijn
ja idd , waar is je collega Logician , in slaap gevallen ?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:59 schreef Crazy-p het volgende:
ik denk dat de mensen gewoon net doen alsof ze te hard aan het werk zijn
nope nog nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:58 schreef GilaMonyet het volgende:
Trouwens Barra had je me PM nog gehad?
Want kreeg error enzo
owke..quote:
nee ik wil de long version... ga maar gewoon typenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:03 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
owke..
Moet ik em ff over nieuw schrijven was aardig verhaal dus je krijgt nu de short version!
zo schrijven jullie elkaar liefdesbrieven ofsoquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:03 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
owke..
Moet ik em ff over nieuw schrijven was aardig verhaal dus je krijgt nu de short version!
I actually was...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:01 schreef Runx het volgende:
[..]
ja idd , waar is je collega Logician , in slaap gevallen ?of doet ze net of ze werkt
Aan het werkquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:07 schreef Runx het volgende:
[..]
wat aan het werk of in slaap gevallen
Haha.. ja uit eindelijk ong. zelfde versiequote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee ik wil de long version... ga maar gewoon typen
Haha nee.. wel liefdes verklaringen enzoquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:06 schreef Runx het volgende:
[..]
zo schrijven jullie elkaar liefdesbrieven ofso
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
zo en ik maar denken dat je de hele dag niks deed , zal ik je helpen met werken ?quote:
dat doen toch alle zwarten als ze politie tegen komenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:10 schreef Logician het volgende:
[ afbeelding ]
Crazy-p Wakker worden!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:10 schreef Runx het volgende:
[..]
zo en ik maar denken dat je de hele dag niks deed , zal ik je helpen met werken ?
me luvsssss kitty picsquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:11 schreef Runx het volgende:
[..]
dat doen toch alle zwarten als ze politie tegen komen
wel kool plaatje
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
- Gast..
Ik heb buikpijnquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:11 schreef renedis het volgende:
ik heb last van me keel zeg! niet normaal, schijnt te heersen, nog meer mensen last van?
Ja al zon 3 weken wordt gekquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:11 schreef renedis het volgende:
ik heb last van me keel zeg! niet normaal, schijnt te heersen, nog meer mensen last van?
ik zal zeggen staar de hele dag naar mijn avaquote:
Nee sorrie, heb een ander staarobjectquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:12 schreef Runx het volgende:
[..]
ik zal zeggen staar de hele dag naar mijn avaof doe je dat al
Die is niet lief!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:12 schreef Runx het volgende:
[..]
ik zal zeggen staar de hele dag naar mijn avaof doe je dat al
nee maar ik heb wel jeuk aan mijn rechter teelbalquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:11 schreef renedis het volgende:
ohh mijn foto natuurlijk op mijn foboquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:12 schreef Logician het volgende:
[..]
Nee sorrie, heb een ander staarobject
idd net gewandeldquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:13 schreef Crazy-M het volgende:
echt heerlijk weer trouwens buiten
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:13 schreef Runx het volgende:
[..]
nee maar ik heb wel jeuk aan mijn rechter teelbal
nee ik heb (nog) geen last van mijn keel, maar veel van mijn collega's zijn wel ziek of worden ziek
Hoe raad je het zoquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:13 schreef Runx het volgende:
[..]
ohh mijn foto natuurlijk op mijn fobo
jaloers!?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:06 schreef Runx het volgende:
[..]
zo schrijven jullie elkaar liefdesbrieven ofso
ik zie de hele tijd jou naam staan bij Laatste voyeurquote:
Iemand check ze fobo diehardquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:19 schreef Runx het volgende:
[..]
ik zie de hele tijd jou naam staan bij Laatste voyeur
zo jij weet goed wat de oorzaak daarvan is onniequote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:17 schreef renedis het volgende:
[..]
dan moet je eens niet zo hard in je ballen knijpen al moet je plassen
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:17 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja is dat me nieuwe bijnaam tegenwoordig
Dat kan heulll nie!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:19 schreef Runx het volgende:
[..]
ik zie de hele tijd jou naam staan bij Laatste voyeur
Haha, ben al blij dat droxz er niet is dan hat die het kunnen soepenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
neej joh ik zat je maar te fokken
quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:22 schreef Runx het volgende:
[..]van de 769 bezoekers ben ik er volgens mij 700 van
Aantal forumposts 22.147 »quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:22 schreef Runx het volgende:
[..]van de 769 bezoekers ben ik er volgens mij 700 van
nee ik f5 teveel op me foboquote:
ik fap niet... ik neuk fokstersquote:
Klinkt fouter dan dat het is hahahaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik fap niet... ik neuk foksters
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:25 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Klinkt fouter dan dat het is hahaha
Wel mooi tekst voor motivation..quote:
Ik ben heul niet anoniemquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Laatste voyeur Anonieme_Fokker
MOOOZZIE>>>
Echt heul niet, kijk maar in je foboquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:29 schreef GilaMonyet het volgende:
Echtwel!
Oke oke.. je bent Moozzie en Anonime fokkerquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:29 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Echt heul niet, kijk maar in je fobo
Ga jij deze manual maar eens lezenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:31 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Oke oke.. je bent Moozzie en Anonime fokker
Jij hebt te veel tijdquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ga jij deze manual maar eens lezen
lekkuh , ik wil koffieneger graagquote:
waarom zou je anoniem willen fokken ? ik fok nooit anoniem , echte BAZEN fokken niet anoniemquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ga jij deze manual maar eens lezen
ik wil groene theequote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:35 schreef WhiteLightning het volgende:
Ik wil geen koffie, ik wil Bier!
Tjah ik had eerst een ander topic gemaakt (met 2 zinnen, maar wel dezelfde vraag) maar niemand begreep mequote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:34 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Jij hebt te veel tijd!
Ik ook want heb het helemaal gelezen
Zodat je overal kan spieken zonder opgemerkt te wordenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:36 schreef Runx het volgende:
[..]
waarom zou je anoniem willen fokken ? ik fok nooit anoniem , echte BAZEN fokken niet anoniem
ik ook nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:36 schreef Runx het volgende:
[..]
waarom zou je anoniem willen fokken ? ik fok nooit anoniem , echte BAZEN fokken niet anoniem
heb ik hier liggen.. hebben?!quote:
heb je topic opgefleurtquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:38 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Tjah ik had eerst een ander topic gemaakt (met 2 zinnen, maar wel dezelfde vraag) maar niemand begreep me
Dus vandaar een uitgebreide versie
En inderdaad, ik had niets te doen..
Oke mooi
Dan heeft tenminste iemand het gelezen
ik ben al wakker.. he mag ik niet eens ff rustig lunchen/ slapen ofzoquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:10 schreef Logician het volgende:
[ afbeelding ]
Crazy-p Wakker worden!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wel mooi tekst voor motivation..
BarraCupraCudda
Fapt niet, maar neukt wel foksters
i dont kiss and tellquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:30 schreef Moozzie het volgende:
Wat voor foksters neuk je barra? Kippen foksters?
Access Denied (content_filter_denied)quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:42 schreef Runx het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)it_is_een_jonko.html
BarraCupraCuddaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:44 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
BarraCupraCudda
He does not kiss and tell, but he does spit and tell
Ooh, kan wel zo nog wel paar andere verzinnen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hahahquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Adult/Mature Content;Streaming Media/MP3s"
For assistance, contact your network support team.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Adult/Mature Content;Streaming Media/MP3s"
For assistance, contact your network support team.
je plaatje is ook geblockedquote:
geen katten , ze is opzoek naar een poesjequote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:48 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Logi zit dik katten plaatjes te zoeken hahaha!
zie mijn adviesquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je plaatje is ook geblocked
Help!
ik zou bijna denken dat ik in china werkquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:49 schreef Crazy-p het volgende:
logi kijk anders eens op: www.icanhascheezburger.com
komen allemaal uit het lolcat topicquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:48 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
welk fantastisch advies kan ik ten harte gaan nemen ?>quote:
Die is ook erg leuk iddquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:49 schreef Crazy-p het volgende:
hahah wat een site zegquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:49 schreef Crazy-p het volgende:
erhm niet eens gwoon good ol' googlequote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
komen allemaal uit het lolcat topic
Ik maak ze liever zelf hehequote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
komen allemaal uit het lolcat topic
Jah ik zie hetquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:46 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Moozzie ga je topic in de gaten houden jij
Ze had denk ik toch liever katjes gehad dan der poedelsquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:48 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Tjah katten zijn ook gewoonquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ze had denk ik toch liever katjes gehad dan der poedels
ik zit hierquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:58 schreef Crazy-p het volgende:
waar is iedereen vandaag zeg.. f5f5f5f5f5f5 en er gebeurt maar niets..
De server kan maar 1 ding tegelijk een aangezien jij steeds loopt te F5'n staan wij in de wachtquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:58 schreef Crazy-p het volgende:
ik staar op dit moment alleen maar naar buiten. briljant weer buitenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:58 schreef Crazy-p het volgende:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:00 schreef Moozzie het volgende:
[..]
De server kan maar 1 ding tegelijk een aangezien jij steeds loopt te F5'n staan wij in de wacht
idd , als ik mijn mobiele kabel had of de pc hier bluethoot had , had ik een foto kunnen maken van de geweldige uitzicht hieroquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik staar op dit moment alleen maar naar buiten. briljant weer buitenkan ik zo op mn balkon van gaan genieten
mja , ik denk erover na om een kat te nemenquote:
is dat een mannelijke server dan , dat die 1 ding te gelijk kanquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:00 schreef Moozzie het volgende:
[..]
De server kan maar 1 ding tegelijk een aangezien jij steeds loopt te F5'n staan wij in de wacht
Zijn mooie beesten hoor!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja , ik denk erover na om een kat te nemen
Dan moet je snel zijn want vanaf 1 januari 2009 mag het niet meerquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja , ik denk erover na om een kat te nemen
WAT?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:08 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dan moet je snel zijn want vanaf 1 januari 2009 mag het niet meer
Mijn vriendin ook.. hahaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik vind honden leuker om te hebben dan katten
apen mogen geen huisdieren meer kopen!quote:
ik ook , katten hebben een bediende , honden een baasquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik vind honden leuker om te hebben dan katten
krijg ik sophie er ook bijquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:11 schreef Logician het volgende:
Ik vind fretten eigenlijk als huisdier veel leuker, maar kitten/katten pics zijn gewoon
pssssst: sophie zoekt een goed tehuisje voor haar kat van 20wk
wat zeg je nou ?? hoezo neit ?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:08 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dan moet je snel zijn want vanaf 1 januari 2009 mag het niet meer
Shit...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
apen mogen geen huisdieren meer kopen!
kan je niet eens wat pics postenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:11 schreef Logician het volgende:
Ik vind fretten eigenlijk als huisdier veel leuker, maar kitten/katten pics zijn gewoon
Nou vanaf januari 2009 is dierensex verboden. En jij zat er over na te denken dat je zo'n kat wou nemenquote:
Als ik thuis benquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je niet eens wat pics posten
Doen we die er ook bijquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:14 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
denk niet dat haar vriend het daar mee eens is
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:14 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nou vanaf januari 2009 is dierensex verboden. En jij zat er over na te denken dat je zo'n kat wou nemen
Mijne niet..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:12 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ook , katten hebben een bediende , honden een baas
Katten zijn het leuksquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:11 schreef Logician het volgende:
ok, nemen vrouwen dus ook geen paard meer om te verzorgen ?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:14 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nou vanaf januari 2009 is dierensex verboden. En jij zat er over na te denken dat je zo'n kat wou nemen
Ik niet WLquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:14 schreef Moozzie het volgende:
[..]
lekker joh, zo die nagels in je voorhuidquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:16 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik niet WL![]()
Haha maar wel goeie
Lolquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lekker joh, zo die nagels in je voorhuid
weet je zeker dat je ouders jou niet wijs hebben gemaaktquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:15 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mijne niet..
Mijne kan truckjes enzo!
Als we zeggen zit gaat die zitten, liggen gaat die liggen enzo
Als we weg gaan en we roepen doei.. komt die naar de gang (Hij mag niet in de woonkamer als we weg zijn)
Ligt er gewoon aan hoe je dat beest behandeld.. wij behandelen met liefde en manieren
Hij kan zelfs laden en deuren op doen eigenwijs beest
Dit denkt die kat als WL achter je staatquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lekker joh, zo die nagels in je voorhuid
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:21 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dit denkt die kat als WL achter je staat
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:18 schreef Runx het volgende:
[..]
weet je zeker dat je ouders jou niet wijs hebben gemaakt
was maar een grapje hoar , maar i know , is wel leuk zo'n kat die trucjes kanquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:23 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
![]()
Als je dat beest het van jongs af aan leert weet die niet beter..
Dat is het zelfde als dat je die kat leert te pissen in zon bak.. dat doet die ook niet van nature
I know..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:25 schreef Runx het volgende:
[..]
was maar een grapje hoar , maar i know , is wel leuk zo'n kat die trucjes kan
ik ben bang dat je mij straks gaat op zoeken en taart in mijn gezicht gaat gooienquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
I know..
Pas maar op hoor want straks ga ik nog boos weg..
Zal niet de eerste zijn hier hahaha ;')
Wij hadden een kat en die ging elke avond me zusje 'naar bed brengen' We zeiden dan "hup d gaat naar bed" en dan liep ze mee en ging bij me zusje op bed liggen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:15 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mijne niet..
Mijne kan truckjes enzo!
Als we zeggen zit gaat die zitten, liggen gaat die liggen enzo
Als we weg gaan en we roepen doei.. komt die naar de gang (Hij mag niet in de woonkamer als we weg zijn)
Ligt er gewoon aan hoe je dat beest behandeld.. wij behandelen met liefde en manieren
Hij kan zelfs laden en deuren op doen eigenwijs beest
Ja lekker windowshoppenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:27 schreef Runx het volgende:
ik heb geen zin meer fak .... ik wil naar de stad shoppen , de winkels wachten op mijen de vele kroegen ook
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:30 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja lekker windowshoppenuhuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
Heeft mijne ook gedaaan duif of me kussen..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:29 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wij hadden een kat en die ging elke avond me zusje 'naar bed brengen' We zeiden dan "hup d gaat naar bed" en dan liep ze mee en ging bij me zusje op bed liggen.
En een andere kat kwam elke dag met een dode muis, rat, mol, vogel aan zetten. Dit was een soort bedankje naar ons toe
Onze kat legde het voor de deur neer (in de voortuin). We hebben een veldje en sloot voor de deur dus we konden het weer makkelijk lozenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:31 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Heeft mijne ook gedaaan duif of me kussen..
Beest meteen paar vlieguren gegeven zodat die snapt dat die dat niet meer moet doen
Mijne ook maar wij vonden het geen dankbaar gebaar die tering zooiquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Onze kat legde het voor de deur neer (in de voortuin). We hebben een veldje en sloot voor de deur dus we konden het weer makkelijk lozen
Hij deed het juist om zijn dankbaarheid te tonen
doe ik ook altijd bij de dames alleen dat werkt niet echt goedquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Onze kat legde het voor de deur neer (in de voortuin). We hebben een veldje en sloot voor de deur dus we konden het weer makkelijk lozen
Hij deed het juist om zijn dankbaarheid te tonen
hehe ik woon op de veluwe..en toen ik 18 was sliep ik bij een vriend van me. ze waren bij hem thuis het huis aan het verbouwen dus sliepen ze in een stacaravan. mja warm hok dus ramen open snachts. word ik midden in de nacht wakker omdat ik wat op mijn borst voel bewegen.. was ook allemaal warm enzo.. dus ik roep "WTF doe het licht aan" dus die maat van me doet het ligt aan ...heeft zn kat een half doodgebloed konijn op mijn borst gelegd! WTF!!!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:31 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Heeft mijne ook gedaaan duif of me kussen..
Beest meteen paar vlieguren gegeven zodat die snapt dat die dat niet meer moet doen
quote:
hahahahah omgquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe ik woon op de veluwe..en toen ik 18 was sliep ik bij een vriend van me. ze waren bij hem thuis het huis aan het verbouwen dus sliepen ze in een stacaravan. mja warm hok dus ramen open snachts. word ik midden in de nacht wakker omdat ik wat op mijn borst voel bewegen.. was ook allemaal warm enzo.. dus ik roep "WTF doe het licht aan" dus die maat van me doet het ligt aan ...heeft zn kat een half doodgebloed konijn op mijn borst gelegd! WTF!!!
LOL HAHAHAHquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe ik woon op de veluwe..en toen ik 18 was sliep ik bij een vriend van me. ze waren bij hem thuis het huis aan het verbouwen dus sliepen ze in een stacaravan. mja warm hok dus ramen open snachts. word ik midden in de nacht wakker omdat ik wat op mijn borst voel bewegen.. was ook allemaal warm enzo.. dus ik roep "WTF doe het licht aan" dus die maat van me doet het ligt aan ...heeft zn kat een half doodgebloed konijn op mijn borst gelegd! WTF!!!
quote:
Aziaten hebben altijd veel schaamhaarquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:42 schreef renedis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mijn type meisjes.. en vooral: MIJN auto... rx-7volgende week weer voor de keuring
No thanksquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:42 schreef renedis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mijn type meisjes.. en vooral: MIJN auto... rx-7volgende week weer voor de keuring
quote:
Lolquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
lol nou ik schrok me de tyfus... aan het begin zag ik ook vooral dat bloed en dacht WTF! ik ga dood!quote:
hahah ik kom niet meer bijquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
lol nou ik schrok me de tyfus... aan het begin zag ik ook vooral dat bloed en dacht WTF! ik ga dood!
Daar ga ik natuurlijk niet eens op klikkenquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:51 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Daar ga ik natuurlijk niet eens op klikken
Meer mijn ding ditHet is gewoon een link naar google imageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moozzie ik klik dat nietttquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:52 schreef Moozzie het volgende:
@GilaMonyet
Misschien is dit wat meer voor jou. Of wat denk je van deze meid
I know maar google kent geen hot chicksquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:52 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Het is gewoon een link naar google image
Ohw gaan we meisjes posten die we knap vinden?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:52 schreef renedis het volgende:
deze dan?
[ afbeelding ]
en deze: niet TE geweldig maar naar mijn mening toch wel een milfje:
[ afbeelding ]
Dude its worth itquote:
Lezen ze mee ofzoquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:54 schreef Logician het volgende:omg nu denken ze hier allemaal dat ik pot ben
quote:
Nee daaromquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:53 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
I know maar google kent geen hot chicks
Wij weten wel beterquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:54 schreef Logician het volgende:omg nu denken ze hier allemaal dat ik pot ben
Drom wil ik het niet checkenquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:54 schreef Logician het volgende:omg nu denken ze hier allemaal dat ik pot ben
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
moet ik het tegendeel even bewijzen?
ja waar is debs?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:58 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Aangezien Debs er niet is
[ afbeelding ] Mededeling: Nog 2,5 uur
En dan gaan we de kelder in?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:58 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[ afbeelding ] Mededeling: Nog 1,5 uur
Uurtje hier...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:58 schreef Da_p00pb0x het volgende:
lolquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:58 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Lolquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:58 schreef Logician het volgende:
[..]lol
nah lopen telkens mensen achter me langs, staat er net zo'n half naakte vrouw op het scherm
yep en dit keer kom ik ook meequote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:59 schreef Logician het volgende:
[..]
En dan gaan we de kelder in? :")
ik ook...typoquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja waar is debs?
ik moet nog tot 17:30
quote:
hoeft ook niet want ik neem ze wel meequote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:01 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Er zijn geen schapen in de kelder![]()
Anywhere you wantquote:
hoef niet doet de zon al voor mijquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:02 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ga jij nou maar die brug warm houden...
Meer voyeurs...kinkyquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:01 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Er zijn geen schapen in de kelder![]()
Fijn weekend gozerquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik heb geen zin meer... onee... ik heb weekend!!!!!!!!!!![]()
![]()
yep fok was even gefokt ,doodquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:07 schreef GilaMonyet het volgende:
Zodan..
Ik dacht dat me werk al bijna fok had geblocked
maar het ging dus gewoon ff dood?!
Veel plezierquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
![]()
Cyaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
![]()
fijn weekendquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
![]()
LMAOquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:01 schreef Logician het volgende:
[..]
WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!! WAKKER WORDEN!!WAKKER WORDEN!!
Je zag je leven even aan je voorbij flitsen hequote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha.. ik dacht al NOOO
Kan straks nie meer fokken
Ja ik dacht.. shit geen Moozzie meer met ze lompe opmerkingenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:10 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je zag je leven even aan je voorbij flitsen he
* GilaMonyet belt zijn paparazzi vrienden om fotos te schieten van runx voor meer soepsquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:11 schreef Runx het volgende:
Mensen die in Enschede wonen , ik ben vanavond te bewonderen in Enschede dus hou je mobiel dus op stand-by want wie weet loop ik wel langs je heen
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:11 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja ik dacht.. shit geen Moozzie meer met ze lompe opmerkingen
foto's mag , handtekeningen worden alleen uitgedeeld tegen een kleine vergoedingquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:12 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
* GilaMonyet belt zijn paparazzi vrienden om fotos te schieten van runx voor meer soeps
Nee want ik hou ervan om afgezeken te woorden door jouquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:13 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Was eigenlijk een gerust stelling dus
Haha k zal het doorgevenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:13 schreef Runx het volgende:
[..]
foto's mag , handtekeningen worden alleen uitgedeeld tegen een kleine vergoeding
om 17.00 heb ik een afspraak voor de bijenkorfquote:
Een fanquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:14 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee want ik hou ervan om afgezeken te woorden door jou
Dan moeten wij nog werkenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:17 schreef Runx het volgende:
[..]
om 17.00 heb ik een afspraak voor de bijenkorf![]()
Owh dan heeft 1 van mij paparazzi's je al kunnen strikkenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:17 schreef Runx het volgende:
[..]
om 17.00 heb ik een afspraak voor de bijenkorf![]()
dat neem ik dan maar op als complimentquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:18 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee, meer een bewonderraar van je werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |