Ga jij deze manual maar eens lezenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:31 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Oke oke.. je bent Moozzie en Anonime fokker
Jij hebt te veel tijdquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ga jij deze manual maar eens lezen
lekkuh , ik wil koffieneger graagquote:
waarom zou je anoniem willen fokken ? ik fok nooit anoniem , echte BAZEN fokken niet anoniemquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ga jij deze manual maar eens lezen
ik wil groene theequote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:35 schreef WhiteLightning het volgende:
Ik wil geen koffie, ik wil Bier!
Tjah ik had eerst een ander topic gemaakt (met 2 zinnen, maar wel dezelfde vraag) maar niemand begreep mequote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:34 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Jij hebt te veel tijd!
Ik ook want heb het helemaal gelezen
Zodat je overal kan spieken zonder opgemerkt te wordenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:36 schreef Runx het volgende:
[..]
waarom zou je anoniem willen fokken ? ik fok nooit anoniem , echte BAZEN fokken niet anoniem
ik ook nietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:36 schreef Runx het volgende:
[..]
waarom zou je anoniem willen fokken ? ik fok nooit anoniem , echte BAZEN fokken niet anoniem
heb ik hier liggen.. hebben?!quote:
heb je topic opgefleurtquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:38 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Tjah ik had eerst een ander topic gemaakt (met 2 zinnen, maar wel dezelfde vraag) maar niemand begreep me
Dus vandaar een uitgebreide versie
En inderdaad, ik had niets te doen..
Oke mooi
Dan heeft tenminste iemand het gelezen
ik ben al wakker.. he mag ik niet eens ff rustig lunchen/ slapen ofzoquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:10 schreef Logician het volgende:
[ afbeelding ]
Crazy-p Wakker worden!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wel mooi tekst voor motivation..
BarraCupraCudda
Fapt niet, maar neukt wel foksters
i dont kiss and tellquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:30 schreef Moozzie het volgende:
Wat voor foksters neuk je barra? Kippen foksters?
Access Denied (content_filter_denied)quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:42 schreef Runx het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)it_is_een_jonko.html
BarraCupraCuddaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:44 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
BarraCupraCudda
He does not kiss and tell, but he does spit and tell
Ooh, kan wel zo nog wel paar andere verzinnen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hahahquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Adult/Mature Content;Streaming Media/MP3s"
For assistance, contact your network support team.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |