Aangezien mijn
vorige topique niet begrepen werd, heb ik voor deze keer plaatjes voor jullie gemaakt. Laten we maar door de plaatjes lopen en dan stel ik op het einde me vraag. Ik hoop dat jullie het snappen

- Belangrijke dingen op een plaatje zijn rood omcirkelt
- Er staat extra uitleg onder elk plaatje
![]()
We komen op forum.fok.nl aan en nu gaan we inloggen. Dan moeten we eerst naar de login pagina en dat doen we door op "inloggen" te drukken.
![]()
Nu gaan we inloggen, dat doe je door je gebruikersnaam en wachtwoord in te vullen en om dan vervolgens op inloggen te drukken (niet die van net, maar de knop onder het formulier)
Let op: in dit voorbeeld log ik in als Moozzie, onthoud dat goed want dat komt later nog terug!
![]()
We zijn nu ingelogt op FOK! en we gaan naar het fotoboek (want daar gaat me vraag over) dat doen we door op de knop Fotoboek te drukken boven aan de pagina
![]()
Eenmaal aangekomen in het fotoboek (dit kan even duren) drukken wij op een gebruiker (maakt niet uit wie)
![]()
Op de pagina van die gebruiker zien we dat iemand zijn laatste "Voyeur" is. Daarmee wordt bedoelt: de laatste persoon die zijn pagina heeft gezien.
![]()
aangezien wij daar nu zijn, zouden we bij het volgende bezoek de laatste "Voyeur" moeten zijn. Dus wij drukken op F5 of refreshen op een andere manier de pagina en dan zien we dat nu Moozzie (dat ben ik dus) de laatste "Voyeur" is. Dit klopt met onze verwachtingen
![]()
Nu kan je ook anoniem fokken, zodat andere niet kunnen zien dat jij bij hun hebt gespiekt. Hiervoor moet je een instelling wijziggen dus gaan we naar 'Instellen wijziggen"
![]()
Onderaan de pagina moet je "Surf anoniem over het fotoboek" aanvinken en vervolgs de gegevens opslaan door op de knop "Stel in" te drukken
![]()
Nu gaan we weer naar een random gebruiker (je mag zelf kiezen!!)
![]()
En zien we dat iemand zijn laatste voyeur is. Laten we kijken wat er gebeurt als we de pagina refreshen (door op F5 of de refresh knop te drukken)
![]()
De vorige keer was ikzelf (moozzie) de laatste voyeur maar dit keer is de laatste voyeur "Anonieme_Fokker". Dit is niet de gebruiker Anonieme_Fokker (zoals vele denken) maar dat is omdat we anoniem fokken *jeej*
![]()
Er is dus ook een gebruiker Anonieme_Fokker.
En nu wil ik dus weten. Wat laat hij achter bij "Laatste voyeur" als hij anoniem over het fotoboek fokt. Ik laat moozzie achter als ik normaal fok, en als ik anoniem foka laat ik Anonieme_Fokker achter.
Als Anonieme_Fokker normaal fokt laat hij Anonieme_Fokker achter. Maar zou hij ook Anonieme_Fokker fokker achterlaten als hij anoniem fokt? Dan heeft die functie voor hem toch heulemaal geen nut...
(spel) fouten voorbehouden