Haha.. ja uit eindelijk ong. zelfde versiequote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee ik wil de long version... ga maar gewoon typen
Haha nee.. wel liefdes verklaringen enzoquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:06 schreef Runx het volgende:
[..]
zo schrijven jullie elkaar liefdesbrieven ofso
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
zo en ik maar denken dat je de hele dag niks deed , zal ik je helpen met werken ?quote:
dat doen toch alle zwarten als ze politie tegen komenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:10 schreef Logician het volgende:
[ afbeelding ]
Crazy-p Wakker worden!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:10 schreef Runx het volgende:
[..]
zo en ik maar denken dat je de hele dag niks deed , zal ik je helpen met werken ?
me luvsssss kitty picsquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:11 schreef Runx het volgende:
[..]
dat doen toch alle zwarten als ze politie tegen komen
wel kool plaatje
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Doet me denken aan de vakantie... Waren we zo in Italie naar de McDonalds, komt er zo'n medewerker met de extreemste unibrow allertijden.
Dus zo'n maat van mij veel te hard "MOOOOOI check die gast met z'n unibrow"
Die kerel kijkt natuurlijk vet boos onze kant op
"Huh, wat kijkt ie nou, kan ie Nederlands ofzo"
- Gast..
Ik heb buikpijnquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:11 schreef renedis het volgende:
ik heb last van me keel zeg! niet normaal, schijnt te heersen, nog meer mensen last van?
Ja al zon 3 weken wordt gekquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:11 schreef renedis het volgende:
ik heb last van me keel zeg! niet normaal, schijnt te heersen, nog meer mensen last van?
ik zal zeggen staar de hele dag naar mijn avaquote:
Nee sorrie, heb een ander staarobjectquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:12 schreef Runx het volgende:
[..]
ik zal zeggen staar de hele dag naar mijn avaof doe je dat al
Die is niet lief!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:12 schreef Runx het volgende:
[..]
ik zal zeggen staar de hele dag naar mijn avaof doe je dat al
nee maar ik heb wel jeuk aan mijn rechter teelbalquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:11 schreef renedis het volgende:
ohh mijn foto natuurlijk op mijn foboquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:12 schreef Logician het volgende:
[..]
Nee sorrie, heb een ander staarobject
idd net gewandeldquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:13 schreef Crazy-M het volgende:
echt heerlijk weer trouwens buiten
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:13 schreef Runx het volgende:
[..]
nee maar ik heb wel jeuk aan mijn rechter teelbal
nee ik heb (nog) geen last van mijn keel, maar veel van mijn collega's zijn wel ziek of worden ziek
Hoe raad je het zoquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:13 schreef Runx het volgende:
[..]
ohh mijn foto natuurlijk op mijn fobo
jaloers!?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:06 schreef Runx het volgende:
[..]
zo schrijven jullie elkaar liefdesbrieven ofso
ik zie de hele tijd jou naam staan bij Laatste voyeurquote:
Iemand check ze fobo diehardquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:19 schreef Runx het volgende:
[..]
ik zie de hele tijd jou naam staan bij Laatste voyeur
zo jij weet goed wat de oorzaak daarvan is onniequote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:17 schreef renedis het volgende:
[..]
dan moet je eens niet zo hard in je ballen knijpen al moet je plassen
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:17 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja is dat me nieuwe bijnaam tegenwoordig
Dat kan heulll nie!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:19 schreef Runx het volgende:
[..]
ik zie de hele tijd jou naam staan bij Laatste voyeur
Haha, ben al blij dat droxz er niet is dan hat die het kunnen soepenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
neej joh ik zat je maar te fokken
quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:22 schreef Runx het volgende:
[..]van de 769 bezoekers ben ik er volgens mij 700 van
Aantal forumposts 22.147 »quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:22 schreef Runx het volgende:
[..]van de 769 bezoekers ben ik er volgens mij 700 van
nee ik f5 teveel op me foboquote:
ik fap niet... ik neuk fokstersquote:
Klinkt fouter dan dat het is hahahaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik fap niet... ik neuk foksters
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:25 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Klinkt fouter dan dat het is hahaha
Wel mooi tekst voor motivation..quote:
Ik ben heul niet anoniemquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Laatste voyeur Anonieme_Fokker
MOOOZZIE>>>
Echt heul niet, kijk maar in je foboquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:29 schreef GilaMonyet het volgende:
Echtwel!
Oke oke.. je bent Moozzie en Anonime fokkerquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:29 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Echt heul niet, kijk maar in je fobo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |