Wij hadden een kat en die ging elke avond me zusje 'naar bed brengen' We zeiden dan "hup d gaat naar bed" en dan liep ze mee en ging bij me zusje op bed liggen.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:15 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mijne niet..
Mijne kan truckjes enzo!
Als we zeggen zit gaat die zitten, liggen gaat die liggen enzo
Als we weg gaan en we roepen doei.. komt die naar de gang (Hij mag niet in de woonkamer als we weg zijn)
Ligt er gewoon aan hoe je dat beest behandeld.. wij behandelen met liefde en manieren
Hij kan zelfs laden en deuren op doen eigenwijs beest
Ja lekker windowshoppenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:27 schreef Runx het volgende:
ik heb geen zin meer fak .... ik wil naar de stad shoppen , de winkels wachten op mijen de vele kroegen ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:30 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja lekker windowshoppenuhuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
Heeft mijne ook gedaaan duif of me kussen..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:29 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Wij hadden een kat en die ging elke avond me zusje 'naar bed brengen' We zeiden dan "hup d gaat naar bed" en dan liep ze mee en ging bij me zusje op bed liggen.
En een andere kat kwam elke dag met een dode muis, rat, mol, vogel aan zetten. Dit was een soort bedankje naar ons toe
Onze kat legde het voor de deur neer (in de voortuin). We hebben een veldje en sloot voor de deur dus we konden het weer makkelijk lozenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:31 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Heeft mijne ook gedaaan duif of me kussen..
Beest meteen paar vlieguren gegeven zodat die snapt dat die dat niet meer moet doen
Mijne ook maar wij vonden het geen dankbaar gebaar die tering zooiquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Onze kat legde het voor de deur neer (in de voortuin). We hebben een veldje en sloot voor de deur dus we konden het weer makkelijk lozen
Hij deed het juist om zijn dankbaarheid te tonen
doe ik ook altijd bij de dames alleen dat werkt niet echt goedquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Onze kat legde het voor de deur neer (in de voortuin). We hebben een veldje en sloot voor de deur dus we konden het weer makkelijk lozen
Hij deed het juist om zijn dankbaarheid te tonen
hehe ik woon op de veluwe..en toen ik 18 was sliep ik bij een vriend van me. ze waren bij hem thuis het huis aan het verbouwen dus sliepen ze in een stacaravan. mja warm hok dus ramen open snachts. word ik midden in de nacht wakker omdat ik wat op mijn borst voel bewegen.. was ook allemaal warm enzo.. dus ik roep "WTF doe het licht aan" dus die maat van me doet het ligt aan ...heeft zn kat een half doodgebloed konijn op mijn borst gelegd! WTF!!!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:31 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Heeft mijne ook gedaaan duif of me kussen..
Beest meteen paar vlieguren gegeven zodat die snapt dat die dat niet meer moet doen
quote:
hahahahah omgquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe ik woon op de veluwe..en toen ik 18 was sliep ik bij een vriend van me. ze waren bij hem thuis het huis aan het verbouwen dus sliepen ze in een stacaravan. mja warm hok dus ramen open snachts. word ik midden in de nacht wakker omdat ik wat op mijn borst voel bewegen.. was ook allemaal warm enzo.. dus ik roep "WTF doe het licht aan" dus die maat van me doet het ligt aan ...heeft zn kat een half doodgebloed konijn op mijn borst gelegd! WTF!!!
LOL HAHAHAHquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe ik woon op de veluwe..en toen ik 18 was sliep ik bij een vriend van me. ze waren bij hem thuis het huis aan het verbouwen dus sliepen ze in een stacaravan. mja warm hok dus ramen open snachts. word ik midden in de nacht wakker omdat ik wat op mijn borst voel bewegen.. was ook allemaal warm enzo.. dus ik roep "WTF doe het licht aan" dus die maat van me doet het ligt aan ...heeft zn kat een half doodgebloed konijn op mijn borst gelegd! WTF!!!
quote:
Aziaten hebben altijd veel schaamhaarquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:42 schreef renedis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mijn type meisjes.. en vooral: MIJN auto... rx-7volgende week weer voor de keuring
No thanksquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:42 schreef renedis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mijn type meisjes.. en vooral: MIJN auto... rx-7volgende week weer voor de keuring
quote:
Lolquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
lol nou ik schrok me de tyfus... aan het begin zag ik ook vooral dat bloed en dacht WTF! ik ga dood!quote:
hahah ik kom niet meer bijquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
lol nou ik schrok me de tyfus... aan het begin zag ik ook vooral dat bloed en dacht WTF! ik ga dood!
Daar ga ik natuurlijk niet eens op klikkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:51 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Daar ga ik natuurlijk niet eens op klikken
Meer mijn ding ditHet is gewoon een link naar google imageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moozzie ik klik dat nietttquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:52 schreef Moozzie het volgende:
@GilaMonyet
Misschien is dit wat meer voor jou. Of wat denk je van deze meid
I know maar google kent geen hot chicksquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:52 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Het is gewoon een link naar google image
Ohw gaan we meisjes posten die we knap vinden?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:52 schreef renedis het volgende:
deze dan?
[ afbeelding ]
en deze: niet TE geweldig maar naar mijn mening toch wel een milfje:
[ afbeelding ]
Dude its worth itquote:
Lezen ze mee ofzoquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:54 schreef Logician het volgende:omg nu denken ze hier allemaal dat ik pot ben
quote:
Nee daaromquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:53 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
I know maar google kent geen hot chicks
Wij weten wel beterquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:54 schreef Logician het volgende:omg nu denken ze hier allemaal dat ik pot ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |