ik zit hierquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:58 schreef Crazy-p het volgende:
waar is iedereen vandaag zeg.. f5f5f5f5f5f5 en er gebeurt maar niets..
De server kan maar 1 ding tegelijk een aangezien jij steeds loopt te F5'n staan wij in de wachtquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:58 schreef Crazy-p het volgende:
ik staar op dit moment alleen maar naar buiten. briljant weer buitenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:58 schreef Crazy-p het volgende:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:00 schreef Moozzie het volgende:
[..]
De server kan maar 1 ding tegelijk een aangezien jij steeds loopt te F5'n staan wij in de wacht
idd , als ik mijn mobiele kabel had of de pc hier bluethoot had , had ik een foto kunnen maken van de geweldige uitzicht hieroquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik staar op dit moment alleen maar naar buiten. briljant weer buitenkan ik zo op mn balkon van gaan genieten
mja , ik denk erover na om een kat te nemenquote:
is dat een mannelijke server dan , dat die 1 ding te gelijk kanquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:00 schreef Moozzie het volgende:
[..]
De server kan maar 1 ding tegelijk een aangezien jij steeds loopt te F5'n staan wij in de wacht
Zijn mooie beesten hoor!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja , ik denk erover na om een kat te nemen
Dan moet je snel zijn want vanaf 1 januari 2009 mag het niet meerquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja , ik denk erover na om een kat te nemen
WAT?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:08 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dan moet je snel zijn want vanaf 1 januari 2009 mag het niet meer
Mijn vriendin ook.. hahaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik vind honden leuker om te hebben dan katten
apen mogen geen huisdieren meer kopen!quote:
ik ook , katten hebben een bediende , honden een baasquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik vind honden leuker om te hebben dan katten
krijg ik sophie er ook bijquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:11 schreef Logician het volgende:
Ik vind fretten eigenlijk als huisdier veel leuker, maar kitten/katten pics zijn gewoon
pssssst: sophie zoekt een goed tehuisje voor haar kat van 20wk
wat zeg je nou ?? hoezo neit ?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:08 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dan moet je snel zijn want vanaf 1 januari 2009 mag het niet meer
Shit...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
apen mogen geen huisdieren meer kopen!
kan je niet eens wat pics postenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:11 schreef Logician het volgende:
Ik vind fretten eigenlijk als huisdier veel leuker, maar kitten/katten pics zijn gewoon
Nou vanaf januari 2009 is dierensex verboden. En jij zat er over na te denken dat je zo'n kat wou nemenquote:
Als ik thuis benquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je niet eens wat pics posten
Doen we die er ook bijquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:14 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
denk niet dat haar vriend het daar mee eens is
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:14 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nou vanaf januari 2009 is dierensex verboden. En jij zat er over na te denken dat je zo'n kat wou nemen
Mijne niet..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:12 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ook , katten hebben een bediende , honden een baas
Katten zijn het leuksquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:11 schreef Logician het volgende:
ok, nemen vrouwen dus ook geen paard meer om te verzorgen ?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:14 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nou vanaf januari 2009 is dierensex verboden. En jij zat er over na te denken dat je zo'n kat wou nemen
Ik niet WLquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:14 schreef Moozzie het volgende:
[..]
lekker joh, zo die nagels in je voorhuidquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:16 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik niet WL![]()
Haha maar wel goeie
Lolquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lekker joh, zo die nagels in je voorhuid
weet je zeker dat je ouders jou niet wijs hebben gemaaktquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:15 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mijne niet..
Mijne kan truckjes enzo!
Als we zeggen zit gaat die zitten, liggen gaat die liggen enzo
Als we weg gaan en we roepen doei.. komt die naar de gang (Hij mag niet in de woonkamer als we weg zijn)
Ligt er gewoon aan hoe je dat beest behandeld.. wij behandelen met liefde en manieren
Hij kan zelfs laden en deuren op doen eigenwijs beest
Dit denkt die kat als WL achter je staatquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lekker joh, zo die nagels in je voorhuid
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:21 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dit denkt die kat als WL achter je staat
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:18 schreef Runx het volgende:
[..]
weet je zeker dat je ouders jou niet wijs hebben gemaakt
was maar een grapje hoar , maar i know , is wel leuk zo'n kat die trucjes kanquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:23 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
![]()
Als je dat beest het van jongs af aan leert weet die niet beter..
Dat is het zelfde als dat je die kat leert te pissen in zon bak.. dat doet die ook niet van nature
I know..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:25 schreef Runx het volgende:
[..]
was maar een grapje hoar , maar i know , is wel leuk zo'n kat die trucjes kan
ik ben bang dat je mij straks gaat op zoeken en taart in mijn gezicht gaat gooienquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
I know..
Pas maar op hoor want straks ga ik nog boos weg..
Zal niet de eerste zijn hier hahaha ;')
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |