wij ook alleen ik ga ook soms nog wandelen ,quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:25 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik ook zoiets.. als ze opschieten (gezamelijke lunch hiero)
Dik luxe gek.. ik moet et doen met 30minquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:28 schreef Runx het volgende:
[..]
wij ook alleen ik ga ook soms nog wandelen ,het boeit ze eigenlijk niet hoe lang ik pauze hou ik hou meestal 1 uur a anderhalf uur
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:25 schreef Runx het volgende:
[..]
aha ik snap , nog veel gedaan betekent het
agh ja verschil moet er zijn he tussen allochtoon en Nederlandersquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:28 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dik luxe gek.. ik moet et doen met 30min
No thanks..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:29 schreef Maringo het volgende:
pauze pauze? half uurtje later beginnen en mogen eten aan je bureau. Das voor mij beter
Haha.. ach als je in dat uur nou hier zou spammen zou je nr.1 wordenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:30 schreef Runx het volgende:
[..]
agh ja verschil moet er zijn he tussen allochtoon en Nederlanders
maar eet smakelijk alvast
fak je hebt gelijk , ik ben een domme allochtoonquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:31 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha.. ach als je in dat uur nou hier zou spammen zou je nr.1 worden
Later.. luie donderquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:32 schreef Runx het volgende:
Joepie ik ga pauze houden dames , en heren . dames niet al te hitsig worden ben er met een uurtje er weer
Latur tot straks ,take care , cu mensen die nog moeten eten eet smakelijk![]()
![]()
![]()
Tell me something I didnt knowquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:32 schreef Runx het volgende:
[..]
fak je hebt gelijk , ik ben een domme allochtoon
* GilaMonyet heeft heel erg hongerquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:34 schreef Logician het volgende:
Have fun
* Logician begint aan de 2e bak
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:28 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dik luxe gek.. ik moet et doen met 30min
Oeeh.. lekker !quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:37 schreef renedis het volgende:
i kben weer terug van me pauzelekker even een boordje kaassouffle met pindasaus genomen..
GOD, wat is dat lekker!
ik heb mn eigen hok met een raam, dus als ik die open zet komt er ook frisse lucht binnenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:31 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
No thanks..![]()
Ik ga liever naar buiten ff frisse lucht happen enzo
Ik heb net nog 2 broodjes kaassouflé met ketchup gegeten!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:40 schreef Crazy-p het volgende:kaas soufle met pinda saus op een broodje.. nee lijkt mij niks
Sjti, dan ben ik dus hypocrietquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:14 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha mag wel hoor..
beetje hypocriet als ik mensen zit te soepen en ik zelf er optegen ben
moet zowiezo niet aan eten denken.. laat staan aan dat soort eten op dit tijdstip..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb net nog 2 broodjes kaassouflé met ketchup gegeten!
Werd er helemaal vrolijk van
awwwwwwwwwwwwwwww LieVquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:46 schreef Logician het volgende:
Zooooooooooooooooooow lievvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv![]()
[ afbeelding ]
ik heb om 2 uur lunch.. veel beter dan om 1 uur .. niet dat ik dan wel honger heb.. maar jaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:48 schreef Logician het volgende:
ps: ga eens aan het werk jij![]()
ps2: bijna lunch!
Ikke om half12 alquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:50 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik heb om 2 uur lunch.. veel beter dan om 1 uur .. niet dat ik dan wel honger heb.. maar ja
Damn..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ikke om half12 al
Maarja, mag ook wel als je om 6 uur begint
Hoi Crazy-M :pquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:11 schreef Crazy-M het volgende:
ben ik weer
heb goed gegeten
Lekker pittig bakje![]()
Nu weer aan het werk
Hoiquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:11 schreef Crazy-M het volgende:
ben ik weer
heb goed gegeten
Lekker pittig bakje![]()
Nu weer aan het werk
kort en krachtig hequote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:13 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hoi
Jij hebt altijd
Korte zinnen he
Hij moet in een korte tijd al zijn informatie kwijtquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:13 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hoi
Jij hebt altijd
Korte zinnen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |