quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:23 schreef snakelady het volgende:
Demi is er inderdaad ook en Nika ook, alleen zal mijn man zich meer met de kids bezighouden.
Maar er is genoeg speelgoed voor de kinderen, ze kunnen op fietsjes, step, loopauto, ballenbakje, kleuren, spelletjes enz.
En mijn schoonmoeder komt ook langs ( vind ze zelf enorm leuk, nu mijn schoonvader ziek is gaan ze niet veel weg, dit ziet ze ook echt als een dagje uit) en die zal de kinderen vermaken.
Valt dan toch nog wel mee.... ik zit 133km in de auto....quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:04 schreef SadKingBilly het volgende:
Lekker eind weg, jammer want ik heb 15+ vuilniszakken met amper gedragen kleertjes voor een meisje in de maten 56 t/m 80/86...
-edit- vanuit Zwolle dus.. ruim 120 km
Ik overleg even met mijn lief, hij is van hem. Maar hij is best oud en krakkemikkig hoor.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:10 schreef Troel het volgende:
Ja!!!!!
Ow Moonah! Hoeveel wil je er voor hebben?
is mij bestquote:
Ik dacht dat we zouden overstappen op de grote autoquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
is mij best
herinner me er dan wel ff aandan kan ik de strandstoel van de achterbank afhalen, of gaat ruben niet mee?
topquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik dacht dat we zouden overstappen op de grote autoKan meer in de achterbak
![]()
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:01 schreef LadyS het volgende:
Jelief, ik reserveer ze voor je!
Zal ik zaterdag ook jouw maxicosi meenemen?
Er zijn idd aparte kamertjes ( kantoor) waar geslapen kan worden als het nodig is.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:10 schreef Moonah het volgende:
Verdorie, ik heb een probleem.
Thies slaapt rond 11.30/12 uur, dus meenemen is dan lastig. En mijn lief heeft een afspraak 's ochtends.
Wellicht kom ik wat later, maar dat vind ik jammer qua spullen. Of kan ik hem ergens in een campingbedje leggen Snake? Ik kan me herinneren dat er indertijd ook een apart kamertje oid was?
Ik moet nog even denken hoor, en hopelijk past J zijn plannen wat aan...
En Jet heeft daar toen heerlijk liggen slapen! Dus probleem opgelostquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:10 schreef Moonah het volgende:
Verdorie, ik heb een probleem.
Thies slaapt rond 11.30/12 uur, dus meenemen is dan lastig. En mijn lief heeft een afspraak 's ochtends.
Wellicht kom ik wat later, maar dat vind ik jammer qua spullen. Of kan ik hem ergens in een campingbedje leggen Snake? Ik kan me herinneren dat er indertijd ook een apart kamertje oid was?
Ik moet nog even denken hoor, en hopelijk past J zijn plannen wat aan...
Daar heb ik ook intresse in... Ik neem mijn campingbedje sowieso mee.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
Er zijn idd aparte kamertjes ( kantoor) waar geslapen kan worden als het nodig is.
Ware het niet dat Thies niet zo makkelijk inslaapt in een vreemde omgeving...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:20 schreef sjak het volgende:
[..]
En Jet heeft daar toen heerlijk liggen slapen! Dus probleem opgelost
Dat komt mij bekent voor Moonah, maar we proberen het wel altijd even. Als het echt niet gaat dan haal ik haar wel weer uit bed. Maar bij LadyS had ze vorige keer ook geslapen. Dus ik neem gewoon de gok.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:29 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ware het niet dat Thies niet zo makkelijk inslaapt in een vreemde omgeving...
Maar ik kom sowieso hoor.
Nah, ik weet niet hoor, wellicht heb ik het mis, maar ik denk dat je op de meet een behoorlijke uitzet bij elkaar kunt shoppen....quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:14 schreef Jelief het volgende:
even kunnnen shoppen voor de baby.
Nou, da's eigenlijk best handig denk ik. Dus ik ben wel geïnteresseerd.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:48 schreef livelink het volgende:
Ik heb ook nog een hele stapel onderbroeken en hemdjes. Niet bijzonder, niet mooi, maar wel praktisch voor zindelijkheidstraining. In die periode kon ik geen onderbroeken genoeg hebben en je gooit ze gewoon weg, als er echt een ongeluk gebeurt. Is er iemand die daar interesse voor heeft? Dan neem ik ze mee.
Een tientje en een mooie foto van m`n meisjequote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:30 schreef snakelady het volgende:
Maneki.Neko , wat wil je voor die swing hebben?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:09 schreef Moonah het volgende:
Yup, hij mag weg en hij wil er 7,50 voor hebben. Oké?
Deal, maak ik nog wel meer foto's ook.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:21 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Een tientje en een mooie foto van m`n meisje![]()
Ja, dat is goed! Ik kwam ze idd nog tegen net. Ik leg ze bij de stapelquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:13 schreef Ynske het volgende:
LadyS neem jij die zak met bellenblaas van mij mee morgen?
Ja en dan neem ik 80 weer van jou over als Lena er uit is gegroeid jeujquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:14 schreef Lishe het volgende:
dan zet ik 80 en 110 in optiedat blauwe omslagje! Leuk lady!
Heeft t voor mij dan nog zin om te komen...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:14 schreef Lishe het volgende:
dan zet ik 80 en 110 in optiedat blauwe omslagje! Leuk lady!
O, wat jammer, ik hoopte haar nog in jullie nieuwe doek te zienquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:22 schreef Nijna het volgende:
Overigens onderhandeld met lief en Mirte blijft thuis bij papa.
als er koekjes over zijn, kom ik ze wel even brengen! Anders krijg je dit weekend wel het recept van me!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:37 schreef p_iglet het volgende:
Reinhilde als je die koemelkvrije koekjes kwijt moet, mag je ze ook altijd hier langsbrengen hoor
boehoe!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:37 schreef PM-girl het volgende:
Ik ben er morgen niet bij.
Een te druk programma dit weekend en zelf geen tijd om iets uit te zoeken dat ik aan kan bieden. Het meet-gedeelte is ook leuk,maar met Simonster erbij niet heel makkelijk.
Ik krijg haar niet mee...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:48 schreef Grijs het volgende:
[..]
O, wat jammer, ik hoopte haar nog in jullie nieuwe doek te zien.
Blijft je vriend ook?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:06 schreef livelink het volgende:
Ik ben er helemaal uit. Morgen wordt het wel een vrij druk schema, maar ik heb vriendlief bereid gevonden om mij en Katja met de auto naar Zaltbommel te brengen. We komen vrij vroeg, waarschijnlijk al voor 11.00 om Snakelady te helpen met opbouwen en we gaan ook vrij vroeg weer weg. Ik neem alleen niks te eten of drinken mee, maar dat komt wel goed als ik het zo lees.
Nika heeft nu maat 62!!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:17 schreef Lishe het volgende:
En Snake, ik heb ook nog een heel mooie winterjas, ik denk wat voor Nika. Welke maat heeft ze? Dan zit er wel vette korting op vanwege de gastvrijheid. (Einde promopraat.)
Dan heeft Demi ook niemand om mee te spelen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:33 schreef lcicle het volgende:
Dan laat ik Oudste ook maar thuis.. Als er toch niemand is om mee te pejuh
Mijn vriend gaat met Job eerst nog even naar een modelbouwzaak en komt mij later weer ophalen. Dan zal hij wel even blijven, hem kennende.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:18 schreef snakelady het volgende:
[..]
Blijft je vriend ook?
Remco zat al te klagen dat hij dadelijk de enige man is in het kippenhok.![]()
Nou vooruit dan! Ik heb een foto van Demi laten zien en daar wilde hij wel mee spelenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 00:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dan heeft Demi ook niemand om mee te spelen.
Als je wat over houdt kan ik altijd een keer bij je thuis komen kijkenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:50 schreef bixister het volgende:
jammer beef!(ik had inmiddels toch een paar jongens-jassen en -vesten in 110 klaargelegd)
ja jaquote:
Mooi zo!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:53 schreef Nijna het volgende:
We krijgen hier alweer een pianoconcert, Mirte is uit bed. Moonah, het is echt een hit!
Ga maar lekker zwijmelen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:10 schreef Reinhilde het volgende:
Zo, wij zijn ook weer thuis, na eerst nog bij mijn schoonouders even wat spullen te hebben gebracht en boodschappen te hebben gedaan, ik ga zo allekleertjes
eens goed bekijken! Echt 3 tassen vol!
![]()
Ik vond het leuk!
Huup, je rammelt zo hard dat de glazen hier bijna uit de kast vallen!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:31 schreef huuphuup het volgende:
Ja ik had ook wel willen afnemen
Maar eerst maar eens zwanger raken, lijkt me voorlopig handiger![]()
Dus volgend jaar of volgende keer ben ik er zeker bij! hoop ik
En als er iemand is die een complete kinderwagen heeft (bak, wandelwageninzet en cosi ding) in een neutrale kleur, zwart of grijs dan mag je me wel PM-en![]()
Alleen een cosi of alleen zo'n wagen met bak en wangelding mag ook.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:10 schreef chacama het volgende:
En de verdiende centjes............. die zijn voor MAMA. Ik heb genoeg om er een lekkere ochtend sauna aan te besteden. Kleine stapjes....
Ja, dan valt er veel te poetsen zeker he?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:23 schreef E.T. het volgende:
Weet ik wel Moonah, maar met twee huizen zijn de weekenden erg kostbaar hier
en shoppen enzoquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:26 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ja, dan valt er veel te poetsen zeker he?
Foto!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:14 schreef lcicle het volgende:
Zelf een broekje van van Dylan is geweest beefcake
Dat is het broekje wat te smal was voor Dylan, en dan had je aan Amber gegeven. Iris heeft het nog gedragen en nu is het doorgegeven aan de jongens van Iciclequote:Op zondag 19 oktober 2008 00:22 schreef beefcake het volgende:
[..]
Foto!Ik heb geeeeen idee welke dat moet zijn
Oh die! Ik weet het weerquote:Op zondag 19 oktober 2008 06:09 schreef LadyS het volgende:
[..]
Dat is het broekje wat te smal was voor Dylan, en dan had je aan Amber gegeven. Iris heeft het nog gedragen en nu is het doorgegeven aan de jongens van Icicle
Ik heb vannacht nog aan je gedacht Lishe..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:21 schreef Lishe het volgende:
Ik ben smoor op de jongste van Icicle. Man,man, ik rammel. Echt zoooooo´n leuke!
Volgens mij niet... Waar kom je oorspronkelijk vandaan? Ik uit de omgeving van Zwolle.quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:12 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh en Nijna kwam me enorm bekend voor, ik vraag me alleen af hoe dat nou kon..wij hebben elkaar toch nog nooit gemeet
quote:Op zondag 19 oktober 2008 17:34 schreef Lishe het volgende:
En we hebben ook al geopperd dat er volgende keer vooral ook veel zwangeren komen
Jaaajaquote:
Yay! Had jij nou ook wat dingen in maat 74 en 80 want daar ben ik nog steeds naar op zoekquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 10:47 schreef chacama het volgende:
Zo alles is weg. LegerdesHeils heeft zojuist alles gehaald. De merkkleding is nog over en die ga ik - nadat ik de boekhouding gedaan heb - op de foto zetten en online gooien. Nog even kijken hoe ik dat het beste kan gaan doen. Misschien maar even een openbaar fotobucketalbum maken, zodat jullie lekker kunnen snuffelen. Daar zet ik dan ook meteen speelgoed in wat weggaat, handig zo met de sinterklaas voor de deur.
Oh Bix; die zien er heerlijk uitquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:20 schreef bixister het volgende:
ja, fijn dat je je weer heelhuids gemeld hebt Grijs (daar ga ik tenminste vanuit.). en marlien is inderdaad een mooitje!
(jij mag er ook wezen hoor!
).
mensen vroegen nog om recepten van de salades die ik gemaakt had.
pastasalade met tomaat, mozzarella & basilicum.
huzarensalade, met daarop enkele variaties: zonder het genoemde vlees, met een extra appel, een extra paprika, en omdat ik vond dat ik relatief weinig aardappelen had heb ik er een potje houmous (kant & klaar, AH) doorheen geroerd. oja en de eieren heb ik in plaats van er bovenop, er gewoon doorheen geprakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |