abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62510825
Wat een geweldige kindjes op de foto's
Jammer dat ik er niet bij kon zijn, hopelijk wel een volgende keer.
pi_62514598
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 17:34 schreef Lishe het volgende:
En we hebben ook al geopperd dat er volgende keer vooral ook veel zwangeren komen
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 18:01 schreef Belana het volgende:
untill next time dan
Jaaaja
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  maandag 20 oktober 2008 @ 00:53:33 #278
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_62518744
Wij waren er ook. Ik vond het erg leuk, alhoewel ik van de meesten geen idee had wie nu wie was. Ik vond het best lastig om de gezichten en namen en nicks met elkaar te combineren.
Nog een paar leuke foto's van 'ons' (Marlien is duidelijk een stuk interessanter dan ik )

"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  maandag 20 oktober 2008 @ 06:48:07 #279
24188 Belana
kloon van belana
pi_62520343
wow Grijs, je hebt gewoon wéér zo'n mooi kindje gebakken he

en bix en lishe kunnen nu weer rustig slapen denk ik
stormy waters...
sailin'
pi_62526698
ja, fijn dat je je weer heelhuids gemeld hebt Grijs (daar ga ik tenminste vanuit. ). en marlien is inderdaad een mooitje! (jij mag er ook wezen hoor! ).

mensen vroegen nog om recepten van de salades die ik gemaakt had.

pastasalade met tomaat, mozzarella & basilicum.

huzarensalade, met daarop enkele variaties: zonder het genoemde vlees, met een extra appel, een extra paprika, en omdat ik vond dat ik relatief weinig aardappelen had heb ik er een potje houmous (kant & klaar, AH) doorheen geroerd. oja en de eieren heb ik in plaats van er bovenop, er gewoon doorheen geprakt.

[ Bericht 2% gewijzigd door bixister op 20-10-2008 13:37:33 ]
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:30:31 #281
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_62526993
dank je!!!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:47:09 #282
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_62527362
Whow, dat zag er wel reuze gezellig uit!

*zwangere zich meldt* (ik blijf het maar raar vinden )
Als er weer zoiets geregeld word en het is iets noordelijker/centraler in Nederland kom ik ook!
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  maandag 20 oktober 2008 @ 23:47:53 #283
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_62543590
Dank je, Belana (hoewel ik er zelf niet zoveel invloed op heb, ik heb ze zo gekregen ).
En ik ben inderdaad heelhuids teruggekomen, Bix .
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 08:10:52 #284
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62546387
Jaaaa, maar nu ga ik dus weer twijfelen moet ik dan we alles weg doen... neeeeee, ik doe het weg. Alleen het merkspul zal ik apart houden...die komen dan wel in het vraag-aanbod topic voor weinig.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 10:47:19 #285
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62635637
Zo alles is weg. LegerdesHeils heeft zojuist alles gehaald. De merkkleding is nog over en die ga ik - nadat ik de boekhouding gedaan heb - op de foto zetten en online gooien. Nog even kijken hoe ik dat het beste kan gaan doen. Misschien maar even een openbaar fotobucketalbum maken, zodat jullie lekker kunnen snuffelen. Daar zet ik dan ook meteen speelgoed in wat weggaat, handig zo met de sinterklaas voor de deur.
pi_62640894
Lekker he, alles weg, geeft veel ruimte. Ik ben ook echt blij dat ik die laatste zak meteen op de terugweg in een bak heb gegooid.

Er waren trouwens wel veel spullen weg van me, maar dat had ik helemaal niet gezien. Bedankt dus iedereen die wat mee heeft genomen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_62642308
Ik heb 2 volle vuilniszakken aan een gezin in de bijstand geschonken. Zij blij, ik blij. Ik heb nu nog 1 kist jongenskleding staan met goede kleding, die zal ik tzt per stuk op de foto gaan zetten en in een mijnalbum plaatsen
Saartje
pi_62642553
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 10:47 schreef chacama het volgende:
Zo alles is weg. LegerdesHeils heeft zojuist alles gehaald. De merkkleding is nog over en die ga ik - nadat ik de boekhouding gedaan heb - op de foto zetten en online gooien. Nog even kijken hoe ik dat het beste kan gaan doen. Misschien maar even een openbaar fotobucketalbum maken, zodat jullie lekker kunnen snuffelen. Daar zet ik dan ook meteen speelgoed in wat weggaat, handig zo met de sinterklaas voor de deur.
Yay! Had jij nou ook wat dingen in maat 74 en 80 want daar ben ik nog steeds naar op zoek (tijdje terug hadden ik daar nog een PM over gezonden maar toen werd er bij jou iemand zwanger en wilde je eerst even afwachten of dat een meisje werd of niet?)
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_62643122
Ik heb ook alles naar de kringloop gedaan.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:57:11 #290
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62643225
Tearsong ja heb ik. Ff geduld en dan staat het online. Zo uit mijn hoofd weet ik het niet precies, maar er zit inderdaad wel wat 74/80 tussen. Voor mijn zus heb ik een 'roze' doos gemaakt voor het geval dat dus daar hoef ik geen rekening meer mee te houden.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 18:17:56 #291
11682 Moonah
Jolie femme
pi_62648641
Gheghe, Bix, Piet zijn mutsje valt in de smaak hoor! "Hoof hoof!" Oftewel, hij wil het de hele dag op zijn kop hebben.
En Livelink, het ondergoed vond hij ook erg interessant! Hij wilde (toen ik het paste) geen romper meer aan, en trok de hele dag zijn shirt omhoog om het hemdje te laten zien.

Maneki, ik bedacht me dat ik helemaal niet bij jouw spullen heb gekeken.
Jammer! Maar wellicht kom ik iets tegen als je het online plaatst.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_62650985
Grijs; die eerste foto, wow!
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 13:20 schreef bixister het volgende:
ja, fijn dat je je weer heelhuids gemeld hebt Grijs (daar ga ik tenminste vanuit. ). en marlien is inderdaad een mooitje! (jij mag er ook wezen hoor! ).

mensen vroegen nog om recepten van de salades die ik gemaakt had.

pastasalade met tomaat, mozzarella & basilicum.

huzarensalade, met daarop enkele variaties: zonder het genoemde vlees, met een extra appel, een extra paprika, en omdat ik vond dat ik relatief weinig aardappelen had heb ik er een potje houmous (kant & klaar, AH) doorheen geroerd. oja en de eieren heb ik in plaats van er bovenop, er gewoon doorheen geprakt.
Oh Bix; die zien er heerlijk uit Thanks voor de tip, die ga ik binnenkort eens uitproberen
pi_62652098
moeilijk zijn ze in elk geval niet carmella.

haha moonah maak je er een foto van? dan kunnen we nog even vergelijken
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 21:02:19 #294
11682 Moonah
Jolie femme
pi_62652500
Papa helpen in de keuken.

Was Piet toen ook zo'n jaar of twee? Wat een verschil he??!!!
pi_62652621
Wat staat hij leuk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 21:18:17 #296
11682 Moonah
Jolie femme
pi_62652912
Haha! Bix!! Ik lees nu de naam die je aan de foto van Piet hebt gegeven!
J vond het ook al een Turkenmuts.
pi_62653090
Leuk Moonah en dan dat schortje om , die trui die hij aanheeft, komt die van de Hema? Komt me nl erg bekend voor...
Fake it till you make it...
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 21:28:38 #298
11682 Moonah
Jolie femme
pi_62653187
Yep Hema. I looooooove Hema!
pi_62653195
hihi inderdaad. leuke foto! en ik vind ze wel verschillen, qua uiterlijk, maar toch ook wel allebei ongeveer even 'wijs' op die foto's.
pi_62653281
oh en ik kreeg vandaag bericht dat de betreffende zwangere vriendin een DOCHTER heeft gekregen, dus eindelijk een adres waar ik met goed fatsoen een boel kleertjes van Anna kan droppen. Pien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')