quote:
Ik heb vannacht nog aan je gedacht Lishe..

Eindelijk even tijd om een wat uitgebreidere reactie te geven..
Ik moest echt lachen toen ik binnen kwam, wat een geweldig uitzicht, een echte markthal!

Ben blij weer met een klein doosje kleertjes naar huis gegaan, Maneki's stand was favoriet (Moonah's rompers met lange mouwen waren al weg volgens mij

).
Ik vond het weer erg gezellig, al had ik er een beetje spijt van dat ik Oudste mee had genomen. Hij is echt mijn lieverd hoor, maar het leek alsof ik honing aan m'n kont had (of Smoeljes). Heb niet echt een gesprek met iemand kunnen voeren of wat meer foto's willen maken en dat vond ik heel jammer. Maar het zal vast niet de laatste keer zijn gewest, zo'n meeting. Lesje voor de volgende keer!
Reinhilde, ik zag je op een gegeven moment langs een tafeltje lopen terwijl je heel lief over je buik streelde

Ik smolt! Wat anderen ook al zeiden, je ben een prachtige zwangere! Geniet er nog maar lekker van

Bixister, je salade was heerlijk! Ook de kleine bruine koekjes waren om te smullen

(Ik weet niet meer van wie die waren?)
Sjak, ik vond je helemaal niet hyper of gespannen overkomen! Al liep je wel weg toen ik nog iets tegen je zei..

Maar dat kwam natuurlijk omdat je een geweldig koopje op 1 van de tafels zag liggen

Snakelady en -mister, heel erg bedankt voor de gastvrijheid! Jullie ruimte leent zich hier echt uit-ste-kend voor! Super! En je schoonmoeder ook bedankt voor het 'oppassen' natuurlijk