quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:01 schreef LadyS het volgende:
Jelief, ik reserveer ze voor je!
Zal ik zaterdag ook jouw maxicosi meenemen?
Er zijn idd aparte kamertjes ( kantoor) waar geslapen kan worden als het nodig is.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:10 schreef Moonah het volgende:
Verdorie, ik heb een probleem.
Thies slaapt rond 11.30/12 uur, dus meenemen is dan lastig. En mijn lief heeft een afspraak 's ochtends.
Wellicht kom ik wat later, maar dat vind ik jammer qua spullen. Of kan ik hem ergens in een campingbedje leggen Snake? Ik kan me herinneren dat er indertijd ook een apart kamertje oid was?
Ik moet nog even denken hoor, en hopelijk past J zijn plannen wat aan...
En Jet heeft daar toen heerlijk liggen slapen! Dus probleem opgelostquote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:10 schreef Moonah het volgende:
Verdorie, ik heb een probleem.
Thies slaapt rond 11.30/12 uur, dus meenemen is dan lastig. En mijn lief heeft een afspraak 's ochtends.
Wellicht kom ik wat later, maar dat vind ik jammer qua spullen. Of kan ik hem ergens in een campingbedje leggen Snake? Ik kan me herinneren dat er indertijd ook een apart kamertje oid was?
Ik moet nog even denken hoor, en hopelijk past J zijn plannen wat aan...
Daar heb ik ook intresse in... Ik neem mijn campingbedje sowieso mee.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
Er zijn idd aparte kamertjes ( kantoor) waar geslapen kan worden als het nodig is.
Ware het niet dat Thies niet zo makkelijk inslaapt in een vreemde omgeving...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:20 schreef sjak het volgende:
[..]
En Jet heeft daar toen heerlijk liggen slapen! Dus probleem opgelost
Dat komt mij bekent voor Moonah, maar we proberen het wel altijd even. Als het echt niet gaat dan haal ik haar wel weer uit bed. Maar bij LadyS had ze vorige keer ook geslapen. Dus ik neem gewoon de gok.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 12:29 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ware het niet dat Thies niet zo makkelijk inslaapt in een vreemde omgeving...
Maar ik kom sowieso hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |