Ik ben vandaag naar de Beekse Bergen geweest, dus niet creatief aan het hapjesmaken geslagen. Wel heb ik net de laatste was uit de droger, dus alles zit gewassen, gevouwen en geprijsde in een bananendoos. Ik zet er gewoon een bakje bij, en ga ervan uit dat iedereen zichzelf redt. Afdingen mag trouwens. Ik heb de prijzen maar gebaseerd op: ik wil wat leuks terugkopen.
LadyS, jeuj, ik hoop dat ik op tijd ben!
Reinhilde, uw baby dient van vrouwelijk geslacht te zijn. Ik heb een geruit rokje wat je moet hebben. Ik vrees dat Jennifer van Ticoo het niet past, maar het is zo heerlijk over the top.
En Snake, ik heb ook nog een heel mooie winterjas, ik denk wat voor Nika. Welke maat heeft ze? Dan zit er wel vette korting op vanwege de gastvrijheid. (Einde promopraat.)
Maarehm dus. Ik heb voornamelijk setjes voor meisjesbabies. En hele lieve spagettibandjesrompertjes.
En heel veel zin. Ik heb de route uitgeprint en de auto van mijn tante geleend, hihi. Ik heb mijn auto thuis staan en kom vanaf mijn ouders. Luuke blijft, na overleg met tante, thuis. Lekker een dagje voor mezelf!
Geluk zit in een klein
WolkjeWil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?