Nah, ik weet niet hoor, wellicht heb ik het mis, maar ik denk dat je op de meet een behoorlijke uitzet bij elkaar kunt shoppen....quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:14 schreef Jelief het volgende:
even kunnnen shoppen voor de baby.
Nou, da's eigenlijk best handig denk ik. Dus ik ben wel geďnteresseerd.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:48 schreef livelink het volgende:
Ik heb ook nog een hele stapel onderbroeken en hemdjes. Niet bijzonder, niet mooi, maar wel praktisch voor zindelijkheidstraining. In die periode kon ik geen onderbroeken genoeg hebben en je gooit ze gewoon weg, als er echt een ongeluk gebeurt. Is er iemand die daar interesse voor heeft? Dan neem ik ze mee.
Een tientje en een mooie foto van m`n meisjequote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:30 schreef snakelady het volgende:
Maneki.Neko , wat wil je voor die swing hebben?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:09 schreef Moonah het volgende:
Yup, hij mag weg en hij wil er 7,50 voor hebben. Oké?
Deal, maak ik nog wel meer foto's ook.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:21 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Een tientje en een mooie foto van m`n meisje![]()
Ja, dat is goed! Ik kwam ze idd nog tegen net. Ik leg ze bij de stapelquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:13 schreef Ynske het volgende:
LadyS neem jij die zak met bellenblaas van mij mee morgen?
Ja en dan neem ik 80 weer van jou over als Lena er uit is gegroeid jeujquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:14 schreef Lishe het volgende:
dan zet ik 80 en 110 in optiedat blauwe omslagje! Leuk lady!
Heeft t voor mij dan nog zin om te komen...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:14 schreef Lishe het volgende:
dan zet ik 80 en 110 in optiedat blauwe omslagje! Leuk lady!
O, wat jammer, ik hoopte haar nog in jullie nieuwe doek te zienquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:22 schreef Nijna het volgende:
Overigens onderhandeld met lief en Mirte blijft thuis bij papa.
als er koekjes over zijn, kom ik ze wel even brengen! Anders krijg je dit weekend wel het recept van me!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:37 schreef p_iglet het volgende:
Reinhilde als je die koemelkvrije koekjes kwijt moet, mag je ze ook altijd hier langsbrengen hoor
boehoe!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:37 schreef PM-girl het volgende:
Ik ben er morgen niet bij.
Een te druk programma dit weekend en zelf geen tijd om iets uit te zoeken dat ik aan kan bieden. Het meet-gedeelte is ook leuk,maar met Simonster erbij niet heel makkelijk.
Ik krijg haar niet mee...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:48 schreef Grijs het volgende:
[..]
O, wat jammer, ik hoopte haar nog in jullie nieuwe doek te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |