abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62485101
Moonah, de piano is een oorverdovend succes... . Auto nog niet getest, komt straks wel.
Ze ligt nu te slapen als het goed is... het is stil.
Ik mocht zowaar het huis nog in . Hahaha. Volgens mij vond lief alles wel leuk .
Fake it till you make it...
pi_62485425
Dus we krijgen de komende dagen foto's van alle kindjes in hun vandaag gescoorde kleren.
Hardloper.
IG @webkim
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 18 oktober 2008 @ 16:53:26 #178
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_62486170
Om maar even 1 kant van de tafels te tonen

Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_62486376
demeisjes
Saartje
pi_62486390
Wat een stapels kleren
Als we nog een keer zoiets doen moeten we een advertentie in de plaatselijke krant zetten: kopers gezocht
En dan moet ik er ook bij zijn!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 17:03:31 #181
593 sjak
Juffie Bloem
pi_62486395
Ook ik ben weer thuis. Het was erg leuk. Alle kleren zijn goedgekeurd door mijn man. Jetske heeft alles afgekeurd Ze is nogal dwars uit bed gekomen en hoeft geen nieuwe kleren (past niet, is niet leuk )
Lekker douchen!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 18 oktober 2008 @ 17:04:02 #182
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_62486404
owja ik zou graag willen weten of er kids zijn die niet online mogen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_62486468
er hadden veel meer kopers mogen zijn inderdaad
Het was echt véél!
En ik vond het heel leuk om jullie (weer eens) in het echie te zien!
Saartje
pi_62486742
Ik vond het weer erg gezellig!! Ik ben wel met minder naar huis gegaan, dus mijn missie was geslaagd. Verder zijn de kleertjes die ik had meegenomen wel goedgekeurd.

Jen heeft de hele reis geslapen en ligt nu weer. Die ik helemaal moe. Die heeft heerlijk een koek gegeten met de jongste van Icicle. (Die het koekje heerlijk door het hele bedje had gesmeerd. Die zit nu dus in de was)

Leuk om alle kindjes weer te zien. Die Ruben is echt zo'n leuk ventje.

(En Jen mag uiteraard online)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 17:21:05 #185
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_62486812
Ik vond het hartstikke gezellig!
Moonah, dat rokje van je nichtje staat Luuke echt zo mooi! Bedank je haar?
En Yppy, Lena heeft al een paar stapjes gezet op de schoentjes, ik hoop dat haar voeten niet te snel groeien voordat ze echt loopt.
Sjak, dikke zoen! Mijn zus heeft de stippenjurk al ingepikt! Huh? Heeft die mevrouw dan zo voorzichtig gewassen? Die is nog Kei-netjes!
Ik ben smoor op de jongste van Icicle. Man,man, ik rammel. Echt zoooooo´n leuke!
En die andere kindjes, ze hebben heerlijk gespeeld! Fijn!
Ik vond het een succes, op naar de volgende met veel meer bezoekers!
Snake en familie, bedankt voor de gastvrijheid!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 17:36:38 #186
11682 Moonah
Jolie femme
pi_62487146
Dit was een groot succes! Erg leuk en heel gezellig. Lekker bijgekletst en ook nog even een serieuze noot op het laatst. Heerlijk ook zonder kind een keer. Mooi een hoop rotzooi spullen kwijt, en wat leuke dingetjes gescoord. Kortom: Voor herhaling vatbaar.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_62487372
ook weer thuis, 't was inderdaad gezellig!

maar er is nog zat over, inderdaad.
pi_62487543
Wat hebben we eigenlijk een hoop zooi liggen! Echt de tafels waren helemaal volgeladen. Volgende keer hebben we ook veel afnemers nodig hoor. (En niet alleen Reinhilde)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_62487555
We krijgen hier alweer een pianoconcert, Mirte is uit bed. Moonah, het is echt een hit! De auto vond ze iets minder om op te zitten, ze kan nog niet met haar tenen bij de grond namelijk, maar ze groeit hard zat dus dat komt nog wel .
pi_62487566
Volgende keer in Z&G een paar keer hard roepen dat er weer zoiets is .
pi_62487935
Zo, wij zijn ook weer thuis, na eerst nog bij mijn schoonouders even wat spullen te hebben gebracht en boodschappen te hebben gedaan, ik ga zo alle kleertjes eens goed bekijken! Echt 3 tassen vol!

Ik vond het leuk!
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 18:16:21 #192
11682 Moonah
Jolie femme
pi_62488050
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 17:53 schreef Nijna het volgende:
We krijgen hier alweer een pianoconcert, Mirte is uit bed. Moonah, het is echt een hit!
Mooi zo!

En die auto, tja, hij is spuuglelijk maar ik weet echt zéker dat ze daar ook veel plezier aan gaat beleven.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 18:17:10 #193
11682 Moonah
Jolie femme
pi_62488073
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 18:10 schreef Reinhilde het volgende:
Zo, wij zijn ook weer thuis, na eerst nog bij mijn schoonouders even wat spullen te hebben gebracht en boodschappen te hebben gedaan, ik ga zo alle kleertjes eens goed bekijken! Echt 3 tassen vol!

Ik vond het leuk!
Ga maar lekker zwijmelen.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 18:29:37 #194
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_62488360
wij vonden het ook enorm gezellig!!
En niet te vergeten lekker, Demi heeft heel weinig gegeten en dat verbaasd me niks.

Dat het leger des heils en opvang niet kwam vond ik ook echt belachelijk, ze hadden er zoveel moeders/vaders/kinderen plezier mee kunnen doen.

En Nika en Demi mogen gewoon hier komen hoor, leuk voorproefje op de foto's al!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_62488395
Ja ik had ook wel willen afnemen
Maar eerst maar eens zwanger raken, lijkt me voorlopig handiger
Dus volgend jaar of volgende keer ben ik er zeker bij! hoop ik

En als er iemand is die een complete kinderwagen heeft (bak, wandelwageninzet en cosi ding) in een neutrale kleur, zwart of grijs dan mag je me wel PM-en
Alleen een cosi of alleen zo'n wagen met bak en wangelding mag ook.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62488517
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 18:31 schreef huuphuup het volgende:
Ja ik had ook wel willen afnemen
Maar eerst maar eens zwanger raken, lijkt me voorlopig handiger
Dus volgend jaar of volgende keer ben ik er zeker bij! hoop ik

En als er iemand is die een complete kinderwagen heeft (bak, wandelwageninzet en cosi ding) in een neutrale kleur, zwart of grijs dan mag je me wel PM-en
Alleen een cosi of alleen zo'n wagen met bak en wangelding mag ook.
Huup, je rammelt zo hard dat de glazen hier bijna uit de kast vallen!
pi_62488616
Goed hè
We hebben hier maar zo'n campingservies aangeschaft... werd goedkoper na verloop van tijd.
Nee maar serieus, als het een maand later was geweest ofzo dan had k misschien ook wel gekomen, maar nu gaan we pas net beginnen met proberen dus das dan weer net een beetje té voorbarig
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62488914
Idd. Als ik niet zwanger was, was ik ook niet gegaan hoor, dat gaat wel een beetje te ver he!
Maar de volgende keer dan Huup, gezellie!
pi_62489119
Het was erg leuk.

Anna's nieuwe servies is bestand tegen vallen.

Wat leuk dat ze nu al passen Lishe, ze zijn zo schattig.

Alles wat over was, zijn we kwijt. Dus J. helemaal blij. En ik ook omdat ik alsnog een volle tas had met nieuw spul.

Anna vond het erg leuk om met Merlijn rond te rennen, en ik ben erg benieuwd naar de foto met Fleur en Demi. O ja, toen we wegliepen ging ze "Tiesuh zoekuh".
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 19:10:50 #200
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62489201
Ook hier weer thuis. Alle dozen staan op de zaak en worden dinsdag opgehaald door de kringloopwinkel. Die man stond zo te horen bijna te springen toen ik vertelde dat alles al was uitgesorteerd en wat ik allemaal had. Dus hier een En ik haal toch nog maar de echte mooie merkdingen eruit. Die zet ik dan nog 1x online en dan is het over. Dan is de 'berg' met kleding weg. Heb ik alleen nog maar huidige maat en 3 vooruit.

Moonah de bal is meteen goedgekeurd door Maud. Ze stond letterlijk te kroeluh met die bal en heeft nog net voor het eten uit handen gegeven. Ook de wipwap is uitgetest en door beide meiden met het OK-stempel gekeurd.

Yppy, voordat ze naar bed ging is ze onder de Poohdeken bij papa op schoot de fles gaan drinken.

Sjak, ook de kleertjes zijn door zowel F. als Maud als 'mooi' beoordeeld.

Geslaagde dag. En de verdiende centjes............. die zijn voor MAMA. Ik heb genoeg om er een lekkere ochtend sauna aan te besteden. Kleine stapjes....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')