quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:52 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Cerror:
Humaan aspect dus.
Niet gewoon doorgaan tot het niet meer kan, maar intelligente deals maken zodat je macht kan spreiden.
Want dat groeide uit tot humaniteit. Waar jij nu zo'n gloeiende hekel aan hebt.
Als de mens vanaf point one tot nu gewoon had gemoord, geneukt, vermorzeld had de etniciteit er heel wat anders uit gezien.
Romeinen over de rijn? Misschien?
Moren en Noord europa? Misschien?
Kelten en Oost Europa? Misschien?
Wie weet. Geen overleg, geen regels. Gewoon vechten om overleving.
Geloof mij, al woonde je overgroot oma in IJsland, misschien was je wel half spanjaard.
Noorsbloed:
Dude, ik zoals ik al eerder zei met die beredenering ben ik het eens.
En dan was ik mischien zelfs Frans geweest. ( )
Maar dat is het punt niet.
Ik zeg alleen dat ik pro natuurlijke selectie ben.
Daar ging het over.
En ineens kom jij met het het punt dat het gelijk staat aan zelfmoord.
Of ik er nu wel of niet was geweest op deze manier, dat intreseert mij bar weinig.
Dat veranderd echt niet mijn standpunt over natuurlijke selectie.
geen dank, deze discussie is zeer de moeite waard nog even te laten doorlopen!!!quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
geen dank, deze discussie is zeer de moeite waard nog even te laten doorlopen!!!
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 02:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik vind het alleen egoïstisch dat je het pas bent vanaf je geboorte.
Want echt, jij als individu nu hier. Die had echt niet bestaan zonder humanisme.
Humanisme is overrated.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 03:07 schreef cerror het volgende:
Ohja, ik postte door het slotje heen.
[..]
Lol !quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 03:45 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Lol !
Waar is die voor bedoeld dan ?
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 03:47 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
omdat het saai is op mijn werk....geen bijbedoeligen....hou van .gifjes!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 03:51 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Die met die schommel is geniaal.
Geloof ik graagquote:Op donderdag 9 oktober 2008 03:53 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
die is idd erg goed, one of my favourites!!
je hebt een uitgesproken mening en dat is soms ff wennen maar je weet waar je voor staat en wijkt daar niet van af..respect!!!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 03:57 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Geloof ik graag
Trouwens over die discussie:
Mirre ( mijn Noorse schone ) klaagt ook altijd dat ik te hard en te direct ben.
Dat is HET ruziepunt in onze relatie.![]()
Dus het troost mij dat jullie niet de enigste zijn die het hard of direct of raar vinden.
PM FTW!!!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 04:00 schreef Noorsbloed het volgende:
Waar vind je die dingen in godensnaam ?
Hahaha soms is het minder handig moet ik bekennenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 04:04 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
je hebt een uitgesproken mening en dat is soms ff wennen maar je weet waar je voor staat en wijkt daar niet van af..respect!!!
quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 04:09 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hahaha soms is het minder handig moet ik bekennen
Ik vertel hetzelfde verhaal in elk gezelschap.
Je wilt niet weten hoe vaak ik al gezeik heb gehad om dit soort dingen.![]()
Mensen kunnen tegenwoordig niet meer tegen de waarheid en tegen mensen met een andere mening.
Waar zit die grens?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 03:36 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Begaan zijn met elkaar heeft zo zijn grenzen.
Wederom bedankt voor het compliment.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 04:15 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
je mag best een uitgesproken mening hebben als je ook maar open staat voor wat de rest heeft te melden, en jij lijkt mij wel het persoon waar je rustig mee kan discussieren ipv...."dit is mijn mening en die van jou is per definitie al ruk"
Voor mij is die grens heel duidelijk.quote:
en ons aller KLB'ers dan, steek je toch best veel energie in....quote:Op donderdag 9 oktober 2008 05:27 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
En ik zal dan ook nevernooit begaan zijn met vreemden.
Dat klinkt hard en naar en alsof ik een kluizenaar ben.
Maar dat is niet waar, ik ga niet mijn energie steken in mensen die ik toch niet ken noch wil kennen.
Told you so.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:36 schreef BobbyB het volgende:
Goedemorgen!
FilevrijedagIk heb de afgelopen 5 maanden in nog nooit zoveel file gestaan als vandaag. Komt ie weer: "Told you so"
Kan je gezicht niet verbranden dan?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:06 schreef BobbyB het volgende:
Waarom spuit iemand sunscreen op d'r gezicht en mond? Daar is het helemaal niet voor.
Jawel, maar als de helft in d'r mond beland is dat een beetje zonde IMO.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:15 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Kan je gezicht niet verbranden dan?
AH DIE NOELGALLAGHERISKERELquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:18 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
AH DIE NOELGALLAGHERISKERELis er.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:18 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
AH DIE NOELGALLAGHERISKERELis er.
Dacht dat hij een vroegtijdige dood was gestorven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RIP aan de nabestaanden![]()
Suc7quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:19 schreef KingOfPop het volgende:
Onder het motto, van "verbeter de wereld, begin bij je zelf", ga ik zo eens even lekker uitgebreid douchen
Dan verbrandt ze dr tong niet als ze hete soep eet.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel, maar als de helft in d'r mond beland is dat een beetje zonde IMO.
Ohquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:22 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dan verbrandt ze dr tong niet als ze hete soep eet.
Er is nog geen Hayden gepost in dit topic.quote:
Jullie klikten allemaal, ik weet het zekerquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:29 schreef jitzzzze het volgende:
[GEZ/VERMIST] debbie_19 (met foto's van der poes)
Probeer je er maar uit te lullenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:43 schreef KingOfPop het volgende:
Helemaal niet, ik zag dat jij het gepost had.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 12:28 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Er is nog geen Hayden gepost in dit topic.
Mooi, dan ben ik weer weg.quote:
Achteraansluiten, zaadbal.quote:
Ik weet het. Het is de schuld van BobbyB, die weg blijft als BT er niet is. Volgens mij is hij de hele dag aan zijn pik aan het trekkenquote:
Ik wil dat niet weten, ok!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik weet het. Het is de schuld van BobbyB, die weg blijft als BT er niet is. Volgens mij is hij de hele dag aan zijn pik aan het trekken
Oh, nou is het mijn schuld.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik weet het. Het is de schuld van BobbyB, die weg blijft als BT er niet is.
Niet de hele dag. Allen van 7 tot 8 en dan van 18:30 tot 0:00 weer. In het weekend wel langer, maar dat ligt er aan.quote:Volgens mij is hij de hele dag aan zijn pik aan het trekken
quote:Thu 9 October 2008 13:34u door dagdagje wil moet je nuimmer trekken
en nou ophouden
gvd het is middag even op de bel drukken
help
politie
klacht dakpannen 300 dakpannen per huis is veel voor nederland konijn
groet ook EJ rosendahl
Ze ligt al klaar voor me, met een roze pedobearquote:
Jij hebt al een vriendinquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze ligt al klaar voor me, met een roze pedobear
[ afbeelding ]
Zij? Ik dacht dat dagdag een gozer wasquote:
Ja, en? Heb ook meer dan 1 broek, meer dan 1 trui etc. Dus wat is je punt man?quote:
nee, Duffy mag je hebben.quote:Hayden is mine!
Oh in dat geval, ik word NU weer verblijd met een PM, even kijken..quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zij? Ik dacht dat dagdag een gozer was
quote:Thu 9 October 2008 13:49u door dagdagfilesvij
niks van gemerkt
1000 den autos in de rij een daarvan ben jij
rijden allemaal op de weg kijk daar staat er een met pech
lalalalalala
kijk nou toch is naar dat wijf met haar reet als schietschijf
gooi ik pijltjes op die kont
lalalalalala
kijk die man met die zonnebril giet al zeker 30 minuten
hij zal op vakantie moeten
lalalalalala
vrachtwagen uit polen
help
lalalalalala
nog een gedicht
haas paas kaas vaas tijd
Oh sorry, wist niet dat je moslim was.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en? Heb ook meer dan 1 broek, meer dan 1 trui etc. Dus wat is je punt man?
Sterf!quote:nee, Duffy mag je hebben.Hayden, Hilary en Haley zijn van mij!
Jazekerquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:47 schreef IQM het volgende:
Heeft iemand een korte samenvatting van de discussie in het vorige topic?
Aan zelfkennis geen gebrek bij die gast.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:53 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
En Cerror die er tegen was en het zelfmoord noemde.
Dan weet je het nu.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:51 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Oh sorry, wist niet dat je moslim was.
quote:Sterf!
Hij stalkt iedereen geloof ik.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:53 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik word gestalkt () door die gast (?)
![]()
FF een foto van je vriendinquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou...
ik ben weer voor niets naar school geweest.
De docent was ziek en dat werd pas op het moment dat we les hadden, doorgegeven
School
Nouja, hij begon te zeuren over het feit dat als ik pro natuurlijke selectie was, dat ik dan automatisch zelfmoord pleegde.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:54 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Aan zelfkennis geen gebrek bij die gast.
Blokkeer hem dan gewoonquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:59 schreef KingOfPop het volgende:
Kankerkklapjosti, opstappen nu met die pm's.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
FF een foto van je vriendin
[ afbeelding ]
quote:
Die gek stuurde al pm's naar mij.quote:
Naar mij ookquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:20 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Die gek stuurde al pm's naar mij.
Ik weet heul niet wie het is.
Hij heeft er mij net ook 6 gestuurdquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:21 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Naar mij ookeven zen nieuwe pm bekijken
Heb nog een grotere hekel aan hem dan aan NGquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:22 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hij heeft er mij net ook 6 gestuurd
Ik zag net nog een plaatje over zonnebrand in dit topic. Misschien iets voor jou?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:21 schreef Noorsbloed het volgende:
Maar mensen ik ga naar buiten !
Van het herfst zonnetje genieten.
Omdat je gebanned bent van het forum, en niet van de rest van FOK!. Je kan ook gewoon op de FP en zo posten.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:28 schreef KingOfPop het volgende:
Tja, best wel ja. Maar waarom kan je als je gebanned bent wel PM's sturen dan?
Kun je ook een ban voor alleen PM krijgen dan?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat je gebanned bent van het forum, en niet van de rest van FOK!. Je kan ook gewoon op de FP en zo posten.
Join the clubquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb ook een Dag dag in mijn pm...
Heerlijkquote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:14 schreef Noorsbloed het volgende:
Wat een lekker weer vandaag.
Mooie herfstdag.
Ja, alleen moet je die ban zelf uitdelen door hem te blokkeren.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:38 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Kun je ook een ban voor alleen PM krijgen dan?
Dat is inmiddels gebeurd.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 14:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, alleen moet je die ban zelf uitdelen door hem te blokkeren.
Mengele...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:07 schreef Emimich het volgende:
The Angel of Death.
Met wat?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:16 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hint: hij hield van experimenteren.
Ik zou op ze gaan experimenteren!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:20 schreef jitzzzze het volgende:
Op mijn werk hebben ook een forum over leaseauto's, ik zit nu allemaal topics te lezen en het niveau is echt om te janken. Ik dacht dat ik wel normale collega's had, maar toch niet.
Het niveau is ongeveer:
- Een airco is slecht voor je gezondheid.
- Ik krijg een boete die een agent uitgelokt heeft, moet ik betalen?
- Een andere collega pest me op de snelweg.
- Collega's die op wintersport gaan (geregeld door de werkgever) parkeren in de parkeergarage, wat nu?
Ik krijg tranen in mijn ogen hiervan. Dit is beneden het niveau van royal sadness. Nog erger dan KLB, TRU, PTA en R&P bij elkaar.
Heb jij ooit wel eens een schoollokaal van de binnenkant gezien?quote:
Ik heb mij al aangepast aan het arische ras, alleen de blauwe ogen nog.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:21 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik zou op ze gaan experimenteren!
een jaar of 2 geleden voor het laatst, hoezo?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:21 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Heb jij ooit wel eens een schoollokaal van de binnenkant gezien?
Bwhehehe.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:20 schreef jitzzzze het volgende:
Op mijn werk hebben ook een forum over leaseauto's, ik zit nu allemaal topics te lezen en het niveau is echt om te janken. Ik dacht dat ik wel normale collega's had, maar toch niet.
Het niveau is ongeveer:
- Een airco is slecht voor je gezondheid.
- Ik krijg een boete die een agent uitgelokt heeft, moet ik betalen?
- Een andere collega pest me op de snelweg.
- Collega's die op wintersport gaan (geregeld door de werkgever) parkeren in de parkeergarage, wat nu?
Ik krijg tranen in mijn ogen hiervan. Dit is beneden het niveau van royal sadness. Nog erger dan KLB, TRU, PTA en R&P bij elkaar.
Serieus, dat je niet weet wie Mengele is.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
een jaar of 2 geleden voor het laatst, hoezo?
Allemaal huilies, zeurkousen en mensen met psychische problemenquote:
Ja, ik ga zeuren over mijn collega's. Hoe is het met jouw leven dan? Jij hangt hier ook 24 uur per dag rondquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:30 schreef KingOfPop het volgende:
En jij gaat kankeren over deze mensen.Iets met zoeken en een leven..
Het is niet zo en binnenkort ook niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij hangt hier ook 24 uur per dag rond
Had ik paar dagen terug al gepost.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:09 schreef BobbyB het volgende:
http://www.machovideo.com(...)at_dutch_news_11687/Let op wat er achter hem gebeurt
Ja, sorry ik zit niet 24u per dag hierquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:10 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Had ik paar dagen terug al gepost.
Ja.quote:
Mazzel!quote:
of over mijquote:
Lul niet, het gaat overduidelijk over mij.quote:
Klopt, idd ja, hij zong iets over "pedo.."quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lul niet, het gaat overduidelijk over mij.
en als iemand je nou vraagt om bami met sambal?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lul niet, het gaat overduidelijk over mij.
Je bent gewoon jaloers.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:29 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Klopt, idd ja, hij zong iets over "pedo.."
Nou, da's moeilijkquote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:30 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
en als iemand je nou vraagt om bami met sambal?
waar heb jij net nu weer over?quote:
Droeftoeter, normaal 25 posts per pagina. Bij pagina dertien gaat ie dicht en nu niet. Moraal van het verhaal -----> dat apparaat verandert de layout weer eens zelfquote:
Ik heb daar echt nooit last van. Tenzij ik op een linkje uit een quote of zo klik. Ik heb altijd 100 reacties per pagina.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:36 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Droeftoeter, normaal 25 posts per pagina. Bij pagina dertien gaat ie dicht en nu niet. Moraal van het verhaal -----> dat apparaat verandert de layout weer eens zelf
Stel je niet aan. De mijne zit in de VS.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:44 schreef Lyzio het volgende:
Potverdomme! Waarom he, waarom woont mijn vriendin in Amsterdam en ik in SittardHet is niet eerlijk. En nu heeft ze het warm voor de cam en ach.. life sucks
En jij hier, hoe sad.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Stel je niet aan. De mijne zit in de VS.
Knuffelen?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Stel je niet aan. De mijne zit in de VS.
Dat is nog wel het erge inderdaad. Ik zou nu gewoon tussen Hayden en Hilary kunnen zitten op al die rijkelui party's, maar nee hoorquote:
En van Paars natuurlijk.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
Het is de schuld van de armen!!!
Niet van de benen?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 16:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
Het is de schuld van de armen!!!
Het is weer 5 uur geweestquote:
Dat kan ik ook van jou zeggenquote:
Vandaag was ik er de hele dag.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat kan ik ook van jou zeggen![]()
Ik geloof niet dat we weg te slaan zijn uit de klb sc
Hoi mosselflosser.quote:
Ik niet, 's ochtends sliep ikquote:
Ik ookquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik niet, 's ochtends sliep ik![]()
ps: hoi reetveter, aandachtshoer
Hoezo dan?quote:
Maar...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:19 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik ookVanaf 12 uur ongeveer, toen ging ik dochen en half twee was ik hier weer.
Hoe vaak gaat die nog langs komen?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:21 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
OM NOM NOM NOM
En ja, dit is Hayden.
Jaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar...
je bent alleen maar aan het fokken? Nee toch?
Ik zag hem net pas.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe vaak gaat die nog langs komen?
Hier is nog zo'n reetgraaiertquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:21 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
OM NOM NOM NOM
En ja, dit is Hayden.
Dat is snelquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:28 schreef reetveter het volgende:
BobbyBIk zo net opstaan gaat die tafel mee omhoog van wtf
![]()
![]()
![]()
Omdat de klok dat zegt.quote:
Je bent nog erger dan ikquote:
Op zich valt het best mee, de komende weken zo'n beetje elke dag van 04.00 tot 20.00 met school bezig dus dan zal ik hier niet zo veel te zien zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:39 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Op zich valt het best mee, de komende weken zo'n beetje elke dag van 04.00 tot 20.00 met school bezig dus dan zal ik hier niet zo veel te zien zijnWat zijn dat voor onchristelijke tijdstippen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Treinquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor onchristelijke tijdstippen ?
STUDIELINK WORDT GERUND DOOR BEFMONGOLENquote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik haat studielink.
Heb nu al 5 mailtjes van ze gehad![]()
Domme instelling
Heul niet, door GASNAZI'Squote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
STUDIELINK WORDT GERUND DOOR BEFMONGOLEN
quote:
Hoe sad is dat dan, bij c1000 werken.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:47 schreef reetveter het volgende:
[..]
LEGE![]()
![]()
bierkratten stapelen bij de groothandel van de c1000
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:51 schreef Broekpaling het volgende:
Hallo.
Meen je niet ...quote:
Ja lach maar, het is kankerleip. Om elke dag weer die jankende mocro's te zien als ze een boete krijgenquote:
lees is goed klapkneus.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:51 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hoe sad is dat dan, bij c1000 werken.
quote:
quote:
Ik zeg toch niet dat ik het over hem heb? Schrijf is goed klapkneusquote:
quote:
Boh, zo ongeveer.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:23 schreef KingOfPop het volgende:
Het is weer zes uur geweest, begrijp ik
Inmiddels bijna 7 uur geweestquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:23 schreef KingOfPop het volgende:
Het is weer zes uur geweest, begrijp ik
Woest aantrekkelijkquote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:56 schreef afcajos het volgende:
Wat vinden jullie van mn nieuwe vriendin? (eerlijk zeggen)
[ afbeelding ]
de bovenste
welk is nou het paard ?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:56 schreef afcajos het volgende:
Wat vinden jullie van mn nieuwe vriendin? (eerlijk zeggen)
[ afbeelding ]
de bovenste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Helaasch nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |