Als je niks te melden hebt blijf dan weg. Of vraag een request naar ONZ waar dit topic misschien beter past.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:08 schreef Adelante het volgende:
Wat een bagger in V&A de laatste dagen, worden de nieuwe mods getest ofzo?
als je niks te melden hebt, moet je met je poten van de "nieuw topic" knop afblijven!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:10 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Als je niks te melden hebt blijf dan weg. Of vraag een request naar ONZ waar dit topic misschien beter past.
Kan een mod niets zeggende reacties verwijderen (inc deze dus) en het topic naar ONZ kunnen trappen
Ty
Ik heb wel wat te melden alleen misschien het verkeerde sub-forum gekozenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
als je niks te melden hebt, moet je met je poten van de "nieuw topic" knop afblijven!
Inderdaad, wat een tiefuskneus.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
als je niks te melden hebt, moet je met je poten van de "nieuw topic" knop afblijven!
Check de spiegel eens lelijke relnichtquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:14 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een tiefuskneus.
zeiksnorquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:14 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een tiefuskneus.
Nee want ik zoek der, ik verkoop der nietquote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:33 schreef Logician het volgende:
Maaruhm.... euh mogen we nu ook bieden enzo??
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:35 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nee want ik zoek der, ik verkoop der niet
Misschien verkoop ik der als ik der heb gevonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Powered by JanetjeŽ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |