Was ook een impulsaankoopquote:Op maandag 26 januari 2009 20:52 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Die longsleeve vind ik wel fout, sowieso tees met 'leuke' teksten.
T-shirt en polo zijn wel ok, maar wel prijzig voor zoiets, het is niet echt bijzonder of zo.
Idd, ziet er prima uit, zou t ook kunnen kopen, maar de prijsquote:Op maandag 26 januari 2009 20:52 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Die longsleeve vind ik wel fout, sowieso tees met 'leuke' teksten.
T-shirt en polo zijn wel ok, maar wel prijzig voor zoiets, het is niet echt bijzonder of zo.
Toffe dingen! Laat ook es weten wat voor kwaliteit het is etc. Hoe het zit. etc. Is een site met leuke dingen enzo.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:11 schreef Salt_Seafood het volgende:
Goed laat ik zelf ook eens 2 aankopen linken die ik deze week heb binnen gehad:
http://www.allsaintsshop.co.uk/product/?searchtext=&area=M&category_id=10&page=1&all=0&position=5&prod_desc_id=5051214371696
http://www.allsaintsshop.co.uk/product/?searchtext=&area=M&category_id=10&page=1&all=0&position=5&prod_desc_id=5051214317465
Genoeg negatiefs over te vertellen als je zou willen denk!![]()
Evengoed vind ik ze tof en daar draait het toch om!![]()
Apart, apart, maar dan wel op een positieve manier.quote:
Overhemd ziet er imo te wijd uit.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:48 schreef Fortitudo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
als hij niet mooi aansluit stuur ik hem weer terugquote:Op maandag 26 januari 2009 21:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Overhemd ziet er imo te wijd uit.
Dat is het irritante van internetshoppen, je weet nooit precies welke maat je moet hebben en hoe t zit. Grrquote:Op maandag 26 januari 2009 21:55 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
als hij niet mooi aansluit stuur ik hem weer terug
Ik vind het model wel heel tof, alleen de beschadigingen vind ik iets te veel van het goede. Die schoenen daarentegenquote:
Het is het eerste wat ik op hun site heb besteld. Ik kende het merk al iets langer omdat ik ze wellis voorbij zag komen op Asos.comquote:Op maandag 26 januari 2009 21:25 schreef R-m-a het volgende:
[..]
Toffe dingen! Laat ook es weten wat voor kwaliteit het is etc. Hoe het zit. etc. Is een site met leuke dingen enzo.
Hest al eerdere ervaringen met die site? Vertel me er eens iets over
Ik vind het super, je kan het volledig hebbenquote:
Met gratis te(e)n(en)quote:Op woensdag 28 januari 2009 02:22 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Jasje Cos:
[ afbeelding ]
vesten/trui Cos:
[ afbeelding ]
nudie overhemd:
[ afbeelding ]
Maharishi jas:
[ afbeelding ]
filippa K vest
[ afbeelding ]
Nieuwe Prps:
[ afbeelding ]
und als laatste vintage addidas:
[ afbeelding ]
en toen was het geld weer op![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:50 schreef appelsjap het volgende:
Dat jurkje van ijsmeis is echt mooi!
quote:
Thanksquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:52 schreef Ewelina het volgende:
Wat een mooi jurkje ijsmeis!Waar heb je dat gehaald?
Toffe klerenquote:Op woensdag 28 januari 2009 02:22 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Jasje Cos:
[ afbeelding ]
vesten/trui Cos:
[ afbeelding ]
nudie overhemd:
[ afbeelding ]
Maharishi jas:
[ afbeelding ]
filippa K vest
[ afbeelding ]
Nieuwe Prps:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk. Ik zoek ook zoiets, maar dan een mannelijk variant, geen fratsen. Maar ik vind het nergensquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:33 schreef Anne het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thanks. (láááte reactie). Ik heb hem ergens in Duitsland gehaald, in een niet bekende winkel
.
Nieuwe broek!
[ afbeelding ].
probeer Acne eens, die heeft dat soort broeken, zonder fratsenquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:41 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Leuk. Ik zoek ook zoiets, maar dan een mannelijk variant, geen fratsen. Maar ik vind het nergens
waar haal je dat COS vandaan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 02:22 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Jasje Cos:
[ afbeelding ]
vesten/trui Cos:
[ afbeelding ]
nudie overhemd:
[ afbeelding ]
Maharishi jas:
[ afbeelding ]
filippa K vest
[ afbeelding ]
Nieuwe Prps:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit een Cos winkel in Den Haag, soort h&m maar dan goede kwaliteitquote:
oke, ook h&m prijzen, of wat hoger?quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:45 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Zit een Cos winkel in Den Haag, soort h&m maar dan goede kwaliteit
nee wel een stuk hoger maar persoonlijk vind ik de kleding dan ook veel mooier en betere kwaliteit, beetje te vergelijken met filippa Kquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:50 schreef stijn_ het volgende:
[..]
oke, ook h&m prijzen, of wat hoger?
oh das wel beter danquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:53 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
nee wel een stuk hoger maar persoonlijk vind ik de kleding dan ook veel mooier en betere kwaliteit, beetje te vergelijken met filippa K
Acne Jeansquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:43 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
probeer Acne eens, die heeft dat soort broeken, zonder fratsen
Hahaha toevallig, ik zag die broeken toevallig gister in SPRMRKT te A'dam. En je betaalt er 190 voorquote:
Die schoenenquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:04 schreef YellowBlacks het volgende:
Bij Asos besteld, wist alleen niet of de maat zou kloppen, maar paste perfect. Heb ook maar nieuwe schoenen gekocht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb er half het internet voor afgestruind en uiteindelijk deze gevonden in een Amerikaanse webshop voor 125 euro. Ze zijn hier in Nederland tussen de 300 en 500 euro. Voor de andere die ik heb was ik dus iets meer kwijtquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:01 schreef Plots het volgende:
[..]
Hahaha toevallig, ik zag die broeken toevallig gister in SPRMRKT te A'dam. En je betaalt er 190 voor![]()
Broeken zonder fratsen heb je ook bij Bristol
@ thesowwshdocksaint, die PRPS broek lijkt me wel leuk. Heb je er echt zoveel voor betaald als ze op i-net worden aangeboden ?
Ik heb twee prps boreken in Vancouver gekocht met de kerst...quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:27 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Ik heb er half het internet voor afgestruind en uiteindelijk deze gevonden in een Amerikaanse webshop voor 125 euro. Ze zijn hier in Nederland tussen de 300 en 500 euro. Voor de andere die ik heb was ik dus iets meer kwijt
Overstock.com alleen is deze wel uitverkocht. Ze zijn in Nederland ook best duur maar ik draag sinds ik er een paar heb niks anders meerquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:36 schreef dill het volgende:
[..]
Ik heb twee prps boreken in Vancouver gekocht met de kerst...
Scheelt echt belachelijk veel... heb er nu 2 voor de prijs van (1) 0,75.
En mag ik weten welke webshop?
Nee die schoenen vind ik dus ook niks, alleen dat geldt bijna voor alle Nike's.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:08 schreef R-m-a het volgende:
[..]
Die schoenen![]()
Dat vind ik dus helemaal niks.
Konden ze de naam Replay niet nog groter kwijt?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:34 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Ik heb ook wat kleine inkopen gedaan:
Simpel Zara dingetje;
[ afbeelding ]
Replay trui;
[ afbeelding ]
Abercrombie & Fitch T-shirt:
[ afbeelding ]
Dolce & Gabbana T-shirt:
[ afbeelding ]
Simpel heuptasje van Calvin Klein (Ik haat het dragen van mijn portemonnee, mijn iPhone & mijn iPod in mijn zakken):
[ afbeelding ]
Sorry voor de kwaliteit van de foto's, ik heb ze namelijk met mijn iPhone gemaakt.
ja was koopje, 50 euro bij de bijenkorfquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:32 schreef NoelGallagher het volgende:
TSDS, dat flipje K vest is tof.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:46 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ja was koopje, 50 euro bij de bijenkorf
Ze zitten echt verschrikkelijk lekker inderdaadquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:38 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Overstock.com alleen is deze wel uitverkocht. Ze zijn in Nederland ook best duur maar ik draag sinds ik er een paar heb niks anders meer
ik heb standaard 32, en die zitten ook altijd goedquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:56 schreef dill het volgende:
[..]
Ze zitten echt verschrikkelijk lekker inderdaad
Alleen zijn de maten wel een beetje apart, of toevallig bij die 2 die ik heb. Heb een 32 en een 33 maar dat scheelt echt veel in de breedte. Dus als ik er nu een online zou bestellen weet ik niet of ik een 32 of een 33 moet nemen. Want die 33 is eigenlijk iets te groot en die 32 iets te klein
Ze zitten allebei wel goed opzich maar als ik met die 33 geen riem draag moet ik m wel flink ophijsen om de 10 min.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:07 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ik heb standaard 32, en die zitten ook altijd goedHeb ook een keer een 33 gekocht maar die is indd net weer wat te wijd.
wauw!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:13 schreef Mindstate het volgende:
Gsus en Sneaker Freaker tee
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Waar heb je die Abercrombie tee vandaan? Ziet er niet uit namelijk.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:34 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Simpel Zara dingetje;
[ afbeelding ]
Replay trui;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dolce & Gabbana T-shirt:
[ afbeelding ]
Simpel heuptasje van Calvin Klein (Ik haat het dragen van mijn portemonnee, mijn iPhone & mijn iPod in mijn zakken):
[ afbeelding ]
Sorry voor de kwaliteit van de foto's, ik heb ze namelijk met mijn iPhone gemaakt.
Goedzo jongen. Ik ben trots op jequote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:13 schreef Mindstate het volgende:
Gsus en Sneaker Freaker tee
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
marktplaats denksquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Waar heb je die Abercrombie tee vandaan? Ziet er niet uit namelijk.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:34 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Simpel Zara dingetje;
[ afbeelding ]
Replay trui;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dolce & Gabbana T-shirt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heuptasje voor je iPhone en iPod? Heb je aan je iPhone alleen niet genoeg?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:34 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Simpel Zara dingetje;
[ afbeelding ]
Replay trui;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dolce & Gabbana T-shirt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:40 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Goedzo jongen. Ik ben trots op je
Bewijst maar weer dat geld geen smaak/stijl kan kopen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:34 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Simpel Zara dingetje;
[ afbeelding ]
Replay trui;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dolce & Gabbana T-shirt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het gebruik van enkel smiles om iemand af te kraken not done was volgens jou?quote:
Dat eerste vestje is de enige die ik heb binnen gehad en wel de allerlaatste S die ze haddenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:08 schreef pinquit het volgende:
waarom is dat zo duur!? vind dat eerste vestje wel sexy though
Het kan zeker wel, vooral die combinatie is reuze oke.quote:
CriminalDamagequote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:21 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
aaaah waar heb je die vandaan.
Waarom sta jij altijd met scheve poten op de foto?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:18 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Cardigan - Vestje & Laarzen van Zara.
Zolang ik niet met scheve poten in het echt rondloop, zie ik geen probleem.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:04 schreef Friedel_Crafts het volgende:
[..]
Waarom sta jij altijd met scheve poten op de foto?
Print na 2 keer wassen eraf FTL!quote:Op maandag 2 februari 2009 18:53 schreef Electric_Wizard het volgende:
Zelf shirtjes laten maken ftw!
[ afbeelding ]
Jij kent de katoenfabriek in Utrecht zeker niet?quote:
Unknown Pleasuresquote:Op maandag 2 februari 2009 18:53 schreef Electric_Wizard het volgende:
[ afbeelding ]
Leukquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:18 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Cardigan - Vestje & Laarzen van Zara.
idd, ik heb nog wat proefdrukken van shirts liggen. Nieuwe hobby daarin gevonden. Alleen multicolour druk vind ik nog wel moeilijk enzo.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:53 schreef Electric_Wizard het volgende:
[ afbeelding ]
Nice, Allsaints is echt vet, ontdekte pas die winkel in Antwerpenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:05 schreef Salt_Seafood het volgende:
http://www.allsaintsshop.co.uk/product/?searchtext=&area=M&category_id=10&page=1&all=0&position=5&prod_desc_id=5051214317465
vandaag binnen gekregen, super kwaliteit. Heb helaas zelf 35 pond betaald ipv van 21 maar alsnog werd de prijs pas 21 toen alleen XXL nog over was.
Deze had ik ook besteld:
http://www.allsaintsshop.co.uk/product/?searchtext=&area=M&category_id=10&page=1&all=0&position=5&prod_desc_id=5051214371696
Maar was helaas niet op voorraad en heb er een refund voor gehad.
Nu wil ik alleen deze nog voor wanneer het weer wat warmer wordt:
http://www.allsaintsshop.co.uk/product/?searchtext=&area=M&category_id=10&page=1&all=1&position=81&prod_desc_id=5051214284996
Ja, zeker nu met uitverkoop, anders vind ik ze een beetje duur!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:03 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Nice, Allsaints is echt vet, ontdekte pas die winkel in Antwerpen
Krijg je geen heffing bij ASOS?quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:04 schreef Salt_Seafood het volgende:
Voor onder mn nieuwe cardigans (zie hierboven) wilde ik wat shirts met v-hals en lange mouwen voor weinig en waar anders dan bij asos kom je uit! Het is nu namelijk nog iets te frisjes om half lange mouwen te dragen imo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij elkaar 41 Euro inc. verzendkosten!
Je betaald 1 pond aan verzendkosten.quote:
Ik wil de bovenste ook! hoe duur?quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:04 schreef Salt_Seafood het volgende:
Voor onder mn nieuwe cardigans (zie hierboven) wilde ik wat shirts met v-hals en lange mouwen voor weinig en waar anders dan bij asos kom je uit! Het is nu namelijk nog iets te frisjes om half lange mouwen te dragen imo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij elkaar 41 Euro inc. verzendkosten!
13 euro, kan je um niet voor laten liggen he!quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik wil de bovenste ook! hoe duur?
Jij snapt er ook niks van he. That's fashionquote:Op zondag 1 februari 2009 00:04 schreef Friedel_Crafts het volgende:
[..]
Waarom sta jij altijd met scheve poten op de foto?
Sietske, waar is die baggyskinny van ??quote:
bershka. :]quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:04 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Sietske, waar is die baggyskinny van ??
als je met een beetje fatsoenlijke inkt print blijft 't goed na tig keer wassen, en als je een beetje fatsoenlijk t-shirt koopt waarop je je print doet is 't helemaal prima.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:01 schreef Beauregard het volgende:
[..]
In wat voor kringloopwinkels begeef jij je dan, als ik vragen mag?
Laat me niet lachen man. Die print ligt er na 5 keer wassen af. En je shirtje is dan waarschijnlijk grijs i.p.v. zwart. Leuke print verder hoor. Daar niet van.
wow zeer lelijk.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:53 schreef Electric_Wizard het volgende:
[ afbeelding ]
www.zwartshirt.nl eentje van "Friends for ever" in de aanbieding als je niet al voorzien bent nuquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:27 schreef R-m-a het volgende:
[..]
De vraag is of iemand weet waar je dat soort vesten kan kopen die van een goede (!) kwaliteit zijn. Nou weet ik zelf ook wel dat het vest vh plaatje van J&J is, maar is die ook van goede kwaliteit? Niet na 1x wassen zo gekrompen als een weet-ik-veel-wat.
Vesten met V-hals van goede kwaliteit. Dat is de vraag.WAAR?!
Ik wil je mening over mijn nieuwe kleding, lijkt me lache!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:31 schreef Thunder0x het volgende:
Als daar onderbouwing voor nodig is weet ik het ook niet meer.
Dat soort kleding is volgens mij ook in de prullenbak te vinden ipv in de winkels
Basisschool grapjesquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:31 schreef Thunder0x het volgende:
Als daar onderbouwing voor nodig is weet ik het ook niet meer.
Dat soort kleding is volgens mij ook in de prullenbak te vinden ipv in de winkels
dat t-shirt is wel mooiquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:47 schreef kwakveense het volgende:
ik heb in amerika (waar ik een maand werk) een tripje naar de mall gemaakt. score eerste tripje:
een nieuwe galajurk van 200 voor 50 dollar:
[ afbeelding ]
een shirtje:
[ afbeelding ]
en tot mijn grote schande ook chocoladebruine short model uggs...omdat het hier freakin' koud is en ze ect heel lekker warm zijn. die wil ik in NL echt alleen binnen dragen eigenlijk...
hihi, ik bén behoorlijk dik! (lees: obees, echt!) de jurk kleedt zelfs iets afquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:41 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
dat t-shirt is wel mooi, in die jurk lijk je echter nogal dik. Dat glimmende materiaal kleedt over het algemeen niet slank af, terwijl je volgens mij wel een redelijk figuur hebt.
Is het wel zo slim om bij jouw postuur zo'n strakke galajurk te kopenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:47 schreef kwakveense het volgende:
ik heb in amerika (waar ik een maand werk) een tripje naar de mall gemaakt. score eerste tripje:
[ afbeelding ]
een shirtje:
[ afbeelding ]
en tot mijn grote schande ook chocoladebruine short model uggs...omdat het hier freakin' koud is en ze ect heel lekker warm zijn. die wil ik in NL echt alleen binnen dragen eigenlijk...
Haha daar moest ik ook aandenken, maar als ze 5 KG afvalt zal ie haar super staan denkquote:Op zondag 8 februari 2009 14:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Is het wel zo slim om bij jouw postuur zo'n strakke galajurk te kopen
hij is niet zo strakquote:Op zondag 8 februari 2009 14:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Is het wel zo slim om bij jouw postuur zo'n strakke galajurk te kopen
Mooi met die (M.D.?) bh!quote:
wat een slanke taille..quote:
Zitten zo lekkerquote:
Ik heb er nu 2 en wil niet anders meer.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zitten zo lekker
Erg mooi vind ik die je aan hebt!
Irritant is dat hequote:Op maandag 9 februari 2009 14:09 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Ik heb er nu 2 en wil niet anders meer.![]()
Dank je! Ik wilde eigenlijk zo'n klassieke little black dress, die hebben ze tegenwoordig veel bij de V&D van Warehouse. Alleen zijn die jurkjes niet gemaakt op vrouwen met heupen.
Ik vind het een erg mooie jurkquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:47 schreef kwakveense het volgende:
[ afbeelding ]
een shirtje:
[ afbeelding ]
Bij de WE.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:17 schreef kwakveense het volgende:
wauw! mooi jurkje! waar heb je die vandaan? (belangstelling, zal m net om mijn lijf proberen te wurmen)
met andere woorden, je vind het te moeilijk om open/uit te krijgenquote:Op maandag 9 februari 2009 20:18 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
leuk jurkje maar om een of andere reden vind ik dat marlies dekker (in het algemeen) lingerie totaaaal niet sexy, veel te veel extra dingetjes en bandjes enz...
nahh ik vind al die bandjes ook lelijk.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
met andere woorden, je vind het te moeilijk om open/uit te krijgen
Wat ben je toch ook een zuigerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:58 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ik dacht dat het gebruik van enkel smiles om iemand af te kraken not done was volgens jou?
sinds dwdd echter al helemaalquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:40 schreef birdydontfly het volgende:
Marlies Dekkers is echt not done.
Leuk jurkje!quote:
Mooi!quote:
daar ben ik het helemaal mee eensquote:
vette broek manquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:06 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
zelf ook weer wat dingetjes gekocht:
poging tot fotovan mezelf met nieuwe broek, redwings en jasje
[ afbeelding ]
twee jasjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nieuwe broek:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik was er 150 voor kwijt, normaal issie 400, en het zit meestal gelijk goed dus ik draag ook niks anders meer...quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:07 schreef trifko het volgende:
[..]
vette broek man, mag ik vragen wat je ervoor betaald hebt? zit ie ook lekkerder dan andere jeans, gezien de prijs moet dat haast wel, maar ik vraag het toch even..
![]()
heb je goed gedaan..quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:13 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ik was er 150 voor kwijt, normaal issie 400, en het zit meestal gelijk goed dus ik draag ook niks anders meer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |