quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:34 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Ik heb ook wat kleine inkopen gedaan:
Simpel Zara dingetje;
[ afbeelding ]
Replay trui;
[ afbeelding ]
Abercrombie & Fitch T-shirt:
[ afbeelding ]
Dolce & Gabbana T-shirt:
[ afbeelding ]
Simpel heuptasje van Calvin Klein (Ik haat het dragen van mijn portemonnee, mijn iPhone & mijn iPod in mijn zakken):
[ afbeelding ]
Sorry voor de kwaliteit van de foto's, ik heb ze namelijk met mijn iPhone gemaakt.
Heuptasje voor je iPhone en iPod? Heb je aan je iPhone alleen niet genoeg?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:34 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Simpel Zara dingetje;
[ afbeelding ]
Replay trui;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dolce & Gabbana T-shirt:
[ afbeelding ]
Simpel heuptasje van Calvin Klein (Ik haat het dragen van mijn portemonnee, mijn iPhone & mijn iPod in mijn zakken):
[ afbeelding ]
Sorry voor de kwaliteit van de foto's, ik heb ze namelijk met mijn iPhone gemaakt.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:40 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Goedzo jongen. Ik ben trots op je
Bewijst maar weer dat geld geen smaak/stijl kan kopen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:34 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Simpel Zara dingetje;
[ afbeelding ]
Replay trui;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dolce & Gabbana T-shirt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het gebruik van enkel smiles om iemand af te kraken not done was volgens jou?quote:
Dat eerste vestje is de enige die ik heb binnen gehad en wel de allerlaatste S die ze haddenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:08 schreef pinquit het volgende:
waarom is dat zo duur!? vind dat eerste vestje wel sexy though
Het kan zeker wel, vooral die combinatie is reuze oke.quote:
CriminalDamagequote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:21 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
aaaah waar heb je die vandaan.
Waarom sta jij altijd met scheve poten op de foto?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:18 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Cardigan - Vestje & Laarzen van Zara.
Zolang ik niet met scheve poten in het echt rondloop, zie ik geen probleem.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:04 schreef Friedel_Crafts het volgende:
[..]
Waarom sta jij altijd met scheve poten op de foto?
Print na 2 keer wassen eraf FTL!quote:Op maandag 2 februari 2009 18:53 schreef Electric_Wizard het volgende:
Zelf shirtjes laten maken ftw!
[ afbeelding ]
Jij kent de katoenfabriek in Utrecht zeker niet?quote:
Unknown Pleasuresquote:Op maandag 2 februari 2009 18:53 schreef Electric_Wizard het volgende:
[ afbeelding ]
Leukquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:18 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Cardigan - Vestje & Laarzen van Zara.
idd, ik heb nog wat proefdrukken van shirts liggen. Nieuwe hobby daarin gevonden. Alleen multicolour druk vind ik nog wel moeilijk enzo.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:53 schreef Electric_Wizard het volgende:
[ afbeelding ]
Nice, Allsaints is echt vet, ontdekte pas die winkel in Antwerpenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:05 schreef Salt_Seafood het volgende:
http://www.allsaintsshop.co.uk/product/?searchtext=&area=M&category_id=10&page=1&all=0&position=5&prod_desc_id=5051214317465
vandaag binnen gekregen, super kwaliteit. Heb helaas zelf 35 pond betaald ipv van 21 maar alsnog werd de prijs pas 21 toen alleen XXL nog over was.
Deze had ik ook besteld:
http://www.allsaintsshop.co.uk/product/?searchtext=&area=M&category_id=10&page=1&all=0&position=5&prod_desc_id=5051214371696
Maar was helaas niet op voorraad en heb er een refund voor gehad.
Nu wil ik alleen deze nog voor wanneer het weer wat warmer wordt:
http://www.allsaintsshop.co.uk/product/?searchtext=&area=M&category_id=10&page=1&all=1&position=81&prod_desc_id=5051214284996
Ja, zeker nu met uitverkoop, anders vind ik ze een beetje duur!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:03 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Nice, Allsaints is echt vet, ontdekte pas die winkel in Antwerpen
Krijg je geen heffing bij ASOS?quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:04 schreef Salt_Seafood het volgende:
Voor onder mn nieuwe cardigans (zie hierboven) wilde ik wat shirts met v-hals en lange mouwen voor weinig en waar anders dan bij asos kom je uit! Het is nu namelijk nog iets te frisjes om half lange mouwen te dragen imo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij elkaar 41 Euro inc. verzendkosten!
Je betaald 1 pond aan verzendkosten.quote:
Ik wil de bovenste ook! hoe duur?quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:04 schreef Salt_Seafood het volgende:
Voor onder mn nieuwe cardigans (zie hierboven) wilde ik wat shirts met v-hals en lange mouwen voor weinig en waar anders dan bij asos kom je uit! Het is nu namelijk nog iets te frisjes om half lange mouwen te dragen imo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij elkaar 41 Euro inc. verzendkosten!
13 euro, kan je um niet voor laten liggen he!quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik wil de bovenste ook! hoe duur?
Jij snapt er ook niks van he. That's fashionquote:Op zondag 1 februari 2009 00:04 schreef Friedel_Crafts het volgende:
[..]
Waarom sta jij altijd met scheve poten op de foto?
Sietske, waar is die baggyskinny van ??quote:
bershka. :]quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:04 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Sietske, waar is die baggyskinny van ??
als je met een beetje fatsoenlijke inkt print blijft 't goed na tig keer wassen, en als je een beetje fatsoenlijk t-shirt koopt waarop je je print doet is 't helemaal prima.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:01 schreef Beauregard het volgende:
[..]
In wat voor kringloopwinkels begeef jij je dan, als ik vragen mag?
Laat me niet lachen man. Die print ligt er na 5 keer wassen af. En je shirtje is dan waarschijnlijk grijs i.p.v. zwart. Leuke print verder hoor. Daar niet van.
wow zeer lelijk.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:53 schreef Electric_Wizard het volgende:
[ afbeelding ]
www.zwartshirt.nl eentje van "Friends for ever" in de aanbieding als je niet al voorzien bent nuquote:Op donderdag 22 januari 2009 00:27 schreef R-m-a het volgende:
[..]
De vraag is of iemand weet waar je dat soort vesten kan kopen die van een goede (!) kwaliteit zijn. Nou weet ik zelf ook wel dat het vest vh plaatje van J&J is, maar is die ook van goede kwaliteit? Niet na 1x wassen zo gekrompen als een weet-ik-veel-wat.
Vesten met V-hals van goede kwaliteit. Dat is de vraag.WAAR?!
Ik wil je mening over mijn nieuwe kleding, lijkt me lache!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:31 schreef Thunder0x het volgende:
Als daar onderbouwing voor nodig is weet ik het ook niet meer.
Dat soort kleding is volgens mij ook in de prullenbak te vinden ipv in de winkels
Basisschool grapjesquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:31 schreef Thunder0x het volgende:
Als daar onderbouwing voor nodig is weet ik het ook niet meer.
Dat soort kleding is volgens mij ook in de prullenbak te vinden ipv in de winkels
dat t-shirt is wel mooiquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:47 schreef kwakveense het volgende:
ik heb in amerika (waar ik een maand werk) een tripje naar de mall gemaakt. score eerste tripje:
een nieuwe galajurk van 200 voor 50 dollar:
[ afbeelding ]
een shirtje:
[ afbeelding ]
en tot mijn grote schande ook chocoladebruine short model uggs...omdat het hier freakin' koud is en ze ect heel lekker warm zijn. die wil ik in NL echt alleen binnen dragen eigenlijk...
hihi, ik bén behoorlijk dik! (lees: obees, echt!) de jurk kleedt zelfs iets afquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:41 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
dat t-shirt is wel mooi, in die jurk lijk je echter nogal dik. Dat glimmende materiaal kleedt over het algemeen niet slank af, terwijl je volgens mij wel een redelijk figuur hebt.
Is het wel zo slim om bij jouw postuur zo'n strakke galajurk te kopenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:47 schreef kwakveense het volgende:
ik heb in amerika (waar ik een maand werk) een tripje naar de mall gemaakt. score eerste tripje:
[ afbeelding ]
een shirtje:
[ afbeelding ]
en tot mijn grote schande ook chocoladebruine short model uggs...omdat het hier freakin' koud is en ze ect heel lekker warm zijn. die wil ik in NL echt alleen binnen dragen eigenlijk...
Haha daar moest ik ook aandenken, maar als ze 5 KG afvalt zal ie haar super staan denkquote:Op zondag 8 februari 2009 14:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Is het wel zo slim om bij jouw postuur zo'n strakke galajurk te kopen
hij is niet zo strakquote:Op zondag 8 februari 2009 14:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Is het wel zo slim om bij jouw postuur zo'n strakke galajurk te kopen
Mooi met die (M.D.?) bh!quote:
wat een slanke taille..quote:
Zitten zo lekkerquote:
Ik heb er nu 2 en wil niet anders meer.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zitten zo lekker
Erg mooi vind ik die je aan hebt!
Irritant is dat hequote:Op maandag 9 februari 2009 14:09 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Ik heb er nu 2 en wil niet anders meer.![]()
Dank je! Ik wilde eigenlijk zo'n klassieke little black dress, die hebben ze tegenwoordig veel bij de V&D van Warehouse. Alleen zijn die jurkjes niet gemaakt op vrouwen met heupen.
Ik vind het een erg mooie jurkquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:47 schreef kwakveense het volgende:
[ afbeelding ]
een shirtje:
[ afbeelding ]
Bij de WE.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:17 schreef kwakveense het volgende:
wauw! mooi jurkje! waar heb je die vandaan? (belangstelling, zal m net om mijn lijf proberen te wurmen)
met andere woorden, je vind het te moeilijk om open/uit te krijgenquote:Op maandag 9 februari 2009 20:18 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
leuk jurkje maar om een of andere reden vind ik dat marlies dekker (in het algemeen) lingerie totaaaal niet sexy, veel te veel extra dingetjes en bandjes enz...
nahh ik vind al die bandjes ook lelijk.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
met andere woorden, je vind het te moeilijk om open/uit te krijgen
Wat ben je toch ook een zuigerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:58 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ik dacht dat het gebruik van enkel smiles om iemand af te kraken not done was volgens jou?
sinds dwdd echter al helemaalquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:40 schreef birdydontfly het volgende:
Marlies Dekkers is echt not done.
Leuk jurkje!quote:
Mooi!quote:
daar ben ik het helemaal mee eensquote:
vette broek manquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:06 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
zelf ook weer wat dingetjes gekocht:
poging tot fotovan mezelf met nieuwe broek, redwings en jasje
[ afbeelding ]
twee jasjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nieuwe broek:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik was er 150 voor kwijt, normaal issie 400, en het zit meestal gelijk goed dus ik draag ook niks anders meer...quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:07 schreef trifko het volgende:
[..]
vette broek man, mag ik vragen wat je ervoor betaald hebt? zit ie ook lekkerder dan andere jeans, gezien de prijs moet dat haast wel, maar ik vraag het toch even..
![]()
heb je goed gedaan..quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:13 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ik was er 150 voor kwijt, normaal issie 400, en het zit meestal gelijk goed dus ik draag ook niks anders meer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |