Ik vind het een erg mooie jurkquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:47 schreef kwakveense het volgende:
ik heb in amerika (waar ik een maand werk) een tripje naar de mall gemaakt. score eerste tripje:
een nieuwe galajurk van 200 voor 50 dollar:
[ afbeelding ]
een shirtje:
[ afbeelding ]
en tot mijn grote schande ook chocoladebruine short model uggs...omdat het hier freakin' koud is en ze ect heel lekker warm zijn. die wil ik in NL echt alleen binnen dragen eigenlijk...
Bij de WE.quote:Op maandag 9 februari 2009 15:17 schreef kwakveense het volgende:
wauw! mooi jurkje! waar heb je die vandaan? (belangstelling, zal m net om mijn lijf proberen te wurmen)
met andere woorden, je vind het te moeilijk om open/uit te krijgenquote:Op maandag 9 februari 2009 20:18 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
leuk jurkje maar om een of andere reden vind ik dat marlies dekker (in het algemeen) lingerie totaaaal niet sexy, veel te veel extra dingetjes en bandjes enz...
nahh ik vind al die bandjes ook lelijk.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
met andere woorden, je vind het te moeilijk om open/uit te krijgen
Wat ben je toch ook een zuigerquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:58 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ik dacht dat het gebruik van enkel smiles om iemand af te kraken not done was volgens jou?
sinds dwdd echter al helemaalquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:40 schreef birdydontfly het volgende:
Marlies Dekkers is echt not done.
Leuk jurkje!quote:
Mooi!quote:
daar ben ik het helemaal mee eensquote:
vette broek manquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:06 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
zelf ook weer wat dingetjes gekocht:
poging tot fotovan mezelf met nieuwe broek, redwings en jasje
[ afbeelding ]
twee jasjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nieuwe broek:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik was er 150 voor kwijt, normaal issie 400, en het zit meestal gelijk goed dus ik draag ook niks anders meer...quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:07 schreef trifko het volgende:
[..]
vette broek man, mag ik vragen wat je ervoor betaald hebt? zit ie ook lekkerder dan andere jeans, gezien de prijs moet dat haast wel, maar ik vraag het toch even..
![]()
heb je goed gedaan..quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:13 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ik was er 150 voor kwijt, normaal issie 400, en het zit meestal gelijk goed dus ik draag ook niks anders meer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |