quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:34 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Ik heb ook wat kleine inkopen gedaan:
Simpel Zara dingetje;
[ afbeelding ]
Replay trui;
[ afbeelding ]
Abercrombie & Fitch T-shirt:
[ afbeelding ]
Dolce & Gabbana T-shirt:
[ afbeelding ]
Simpel heuptasje van Calvin Klein (Ik haat het dragen van mijn portemonnee, mijn iPhone & mijn iPod in mijn zakken):
[ afbeelding ]
Sorry voor de kwaliteit van de foto's, ik heb ze namelijk met mijn iPhone gemaakt.
Heuptasje voor je iPhone en iPod? Heb je aan je iPhone alleen niet genoeg?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:34 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Simpel Zara dingetje;
[ afbeelding ]
Replay trui;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dolce & Gabbana T-shirt:
[ afbeelding ]
Simpel heuptasje van Calvin Klein (Ik haat het dragen van mijn portemonnee, mijn iPhone & mijn iPod in mijn zakken):
[ afbeelding ]
Sorry voor de kwaliteit van de foto's, ik heb ze namelijk met mijn iPhone gemaakt.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:40 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Goedzo jongen. Ik ben trots op je
Bewijst maar weer dat geld geen smaak/stijl kan kopen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:34 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Simpel Zara dingetje;
[ afbeelding ]
Replay trui;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dolce & Gabbana T-shirt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het gebruik van enkel smiles om iemand af te kraken not done was volgens jou?quote:
Dat eerste vestje is de enige die ik heb binnen gehad en wel de allerlaatste S die ze haddenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:08 schreef pinquit het volgende:
waarom is dat zo duur!? vind dat eerste vestje wel sexy though
Het kan zeker wel, vooral die combinatie is reuze oke.quote:
CriminalDamagequote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:21 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
aaaah waar heb je die vandaan.
Waarom sta jij altijd met scheve poten op de foto?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:18 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Cardigan - Vestje & Laarzen van Zara.
Zolang ik niet met scheve poten in het echt rondloop, zie ik geen probleem.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:04 schreef Friedel_Crafts het volgende:
[..]
Waarom sta jij altijd met scheve poten op de foto?
Print na 2 keer wassen eraf FTL!quote:Op maandag 2 februari 2009 18:53 schreef Electric_Wizard het volgende:
Zelf shirtjes laten maken ftw!
[ afbeelding ]
Jij kent de katoenfabriek in Utrecht zeker niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |