nee wel een stuk hoger maar persoonlijk vind ik de kleding dan ook veel mooier en betere kwaliteit, beetje te vergelijken met filippa Kquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:50 schreef stijn_ het volgende:
[..]
oke, ook h&m prijzen, of wat hoger?
oh das wel beter danquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:53 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
nee wel een stuk hoger maar persoonlijk vind ik de kleding dan ook veel mooier en betere kwaliteit, beetje te vergelijken met filippa K
Acne Jeansquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:43 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
probeer Acne eens, die heeft dat soort broeken, zonder fratsen
Hahaha toevallig, ik zag die broeken toevallig gister in SPRMRKT te A'dam. En je betaalt er 190 voorquote:
Die schoenenquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:04 schreef YellowBlacks het volgende:
Bij Asos besteld, wist alleen niet of de maat zou kloppen, maar paste perfect. Heb ook maar nieuwe schoenen gekocht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb er half het internet voor afgestruind en uiteindelijk deze gevonden in een Amerikaanse webshop voor 125 euro. Ze zijn hier in Nederland tussen de 300 en 500 euro. Voor de andere die ik heb was ik dus iets meer kwijtquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:01 schreef Plots het volgende:
[..]
Hahaha toevallig, ik zag die broeken toevallig gister in SPRMRKT te A'dam. En je betaalt er 190 voor![]()
Broeken zonder fratsen heb je ook bij Bristol
@ thesowwshdocksaint, die PRPS broek lijkt me wel leuk. Heb je er echt zoveel voor betaald als ze op i-net worden aangeboden ?
Ik heb twee prps boreken in Vancouver gekocht met de kerst...quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:27 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Ik heb er half het internet voor afgestruind en uiteindelijk deze gevonden in een Amerikaanse webshop voor 125 euro. Ze zijn hier in Nederland tussen de 300 en 500 euro. Voor de andere die ik heb was ik dus iets meer kwijt
Overstock.com alleen is deze wel uitverkocht. Ze zijn in Nederland ook best duur maar ik draag sinds ik er een paar heb niks anders meerquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:36 schreef dill het volgende:
[..]
Ik heb twee prps boreken in Vancouver gekocht met de kerst...
Scheelt echt belachelijk veel... heb er nu 2 voor de prijs van (1) 0,75.
En mag ik weten welke webshop?
Nee die schoenen vind ik dus ook niks, alleen dat geldt bijna voor alle Nike's.quote:Op woensdag 28 januari 2009 23:08 schreef R-m-a het volgende:
[..]
Die schoenen![]()
Dat vind ik dus helemaal niks.
Konden ze de naam Replay niet nog groter kwijt?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:34 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Ik heb ook wat kleine inkopen gedaan:
Simpel Zara dingetje;
[ afbeelding ]
Replay trui;
[ afbeelding ]
Abercrombie & Fitch T-shirt:
[ afbeelding ]
Dolce & Gabbana T-shirt:
[ afbeelding ]
Simpel heuptasje van Calvin Klein (Ik haat het dragen van mijn portemonnee, mijn iPhone & mijn iPod in mijn zakken):
[ afbeelding ]
Sorry voor de kwaliteit van de foto's, ik heb ze namelijk met mijn iPhone gemaakt.
ja was koopje, 50 euro bij de bijenkorfquote:Op donderdag 29 januari 2009 00:32 schreef NoelGallagher het volgende:
TSDS, dat flipje K vest is tof.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:46 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ja was koopje, 50 euro bij de bijenkorf
Ze zitten echt verschrikkelijk lekker inderdaadquote:Op woensdag 28 januari 2009 23:38 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Overstock.com alleen is deze wel uitverkocht. Ze zijn in Nederland ook best duur maar ik draag sinds ik er een paar heb niks anders meer
ik heb standaard 32, en die zitten ook altijd goedquote:Op donderdag 29 januari 2009 10:56 schreef dill het volgende:
[..]
Ze zitten echt verschrikkelijk lekker inderdaad
Alleen zijn de maten wel een beetje apart, of toevallig bij die 2 die ik heb. Heb een 32 en een 33 maar dat scheelt echt veel in de breedte. Dus als ik er nu een online zou bestellen weet ik niet of ik een 32 of een 33 moet nemen. Want die 33 is eigenlijk iets te groot en die 32 iets te klein
Ze zitten allebei wel goed opzich maar als ik met die 33 geen riem draag moet ik m wel flink ophijsen om de 10 min.quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:07 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ik heb standaard 32, en die zitten ook altijd goedHeb ook een keer een 33 gekocht maar die is indd net weer wat te wijd.
wauw!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:13 schreef Mindstate het volgende:
Gsus en Sneaker Freaker tee
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Waar heb je die Abercrombie tee vandaan? Ziet er niet uit namelijk.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:34 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Ik heb ook wat kleine inkopen gedaan:
Simpel Zara dingetje;
[ afbeelding ]
Replay trui;
[ afbeelding ]
Abercrombie & Fitch T-shirt:
[ afbeelding ]
Dolce & Gabbana T-shirt:
[ afbeelding ]
Simpel heuptasje van Calvin Klein (Ik haat het dragen van mijn portemonnee, mijn iPhone & mijn iPod in mijn zakken):
[ afbeelding ]
Sorry voor de kwaliteit van de foto's, ik heb ze namelijk met mijn iPhone gemaakt.
Goedzo jongen. Ik ben trots op jequote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:13 schreef Mindstate het volgende:
Gsus en Sneaker Freaker tee
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
marktplaats denksquote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Waar heb je die Abercrombie tee vandaan? Ziet er niet uit namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |