Die longsleeve vind ik wel fout, sowieso tees met 'leuke' teksten.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:46 schreef cultheld het volgende:
Morgen krijg ik eindelijk weer een pakketje:
Longsleeve Over deze twijfel ik inmiddels; hopelijk valt ie mooi.
T-shirt
Polo
Was ook een impulsaankoopquote:Op maandag 26 januari 2009 20:52 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Die longsleeve vind ik wel fout, sowieso tees met 'leuke' teksten.
T-shirt en polo zijn wel ok, maar wel prijzig voor zoiets, het is niet echt bijzonder of zo.
Idd, ziet er prima uit, zou t ook kunnen kopen, maar de prijsquote:Op maandag 26 januari 2009 20:52 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Die longsleeve vind ik wel fout, sowieso tees met 'leuke' teksten.
T-shirt en polo zijn wel ok, maar wel prijzig voor zoiets, het is niet echt bijzonder of zo.
Toffe dingen! Laat ook es weten wat voor kwaliteit het is etc. Hoe het zit. etc. Is een site met leuke dingen enzo.quote:Op zondag 25 januari 2009 15:11 schreef Salt_Seafood het volgende:
Goed laat ik zelf ook eens 2 aankopen linken die ik deze week heb binnen gehad:
http://www.allsaintsshop.co.uk/product/?searchtext=&area=M&category_id=10&page=1&all=0&position=5&prod_desc_id=5051214371696
http://www.allsaintsshop.co.uk/product/?searchtext=&area=M&category_id=10&page=1&all=0&position=5&prod_desc_id=5051214317465
Genoeg negatiefs over te vertellen als je zou willen denk!![]()
Evengoed vind ik ze tof en daar draait het toch om!![]()
Apart, apart, maar dan wel op een positieve manier.quote:
Overhemd ziet er imo te wijd uit.quote:Op maandag 26 januari 2009 21:48 schreef Fortitudo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
als hij niet mooi aansluit stuur ik hem weer terugquote:Op maandag 26 januari 2009 21:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Overhemd ziet er imo te wijd uit.
Dat is het irritante van internetshoppen, je weet nooit precies welke maat je moet hebben en hoe t zit. Grrquote:Op maandag 26 januari 2009 21:55 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
als hij niet mooi aansluit stuur ik hem weer terug
Ik vind het model wel heel tof, alleen de beschadigingen vind ik iets te veel van het goede. Die schoenen daarentegenquote:
Het is het eerste wat ik op hun site heb besteld. Ik kende het merk al iets langer omdat ik ze wellis voorbij zag komen op Asos.comquote:Op maandag 26 januari 2009 21:25 schreef R-m-a het volgende:
[..]
Toffe dingen! Laat ook es weten wat voor kwaliteit het is etc. Hoe het zit. etc. Is een site met leuke dingen enzo.
Hest al eerdere ervaringen met die site? Vertel me er eens iets over
Ik vind het super, je kan het volledig hebbenquote:
Met gratis te(e)n(en)quote:Op woensdag 28 januari 2009 02:22 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Jasje Cos:
[ afbeelding ]
vesten/trui Cos:
[ afbeelding ]
nudie overhemd:
[ afbeelding ]
Maharishi jas:
[ afbeelding ]
filippa K vest
[ afbeelding ]
Nieuwe Prps:
[ afbeelding ]
und als laatste vintage addidas:
[ afbeelding ]
en toen was het geld weer op![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:50 schreef appelsjap het volgende:
Dat jurkje van ijsmeis is echt mooi!
quote:
Thanksquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:52 schreef Ewelina het volgende:
Wat een mooi jurkje ijsmeis!Waar heb je dat gehaald?
Toffe klerenquote:Op woensdag 28 januari 2009 02:22 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Jasje Cos:
[ afbeelding ]
vesten/trui Cos:
[ afbeelding ]
nudie overhemd:
[ afbeelding ]
Maharishi jas:
[ afbeelding ]
filippa K vest
[ afbeelding ]
Nieuwe Prps:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk. Ik zoek ook zoiets, maar dan een mannelijk variant, geen fratsen. Maar ik vind het nergensquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:33 schreef Anne het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thanks. (láááte reactie). Ik heb hem ergens in Duitsland gehaald, in een niet bekende winkel
.
Nieuwe broek!
[ afbeelding ].
probeer Acne eens, die heeft dat soort broeken, zonder fratsenquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:41 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Leuk. Ik zoek ook zoiets, maar dan een mannelijk variant, geen fratsen. Maar ik vind het nergens
waar haal je dat COS vandaan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 02:22 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Jasje Cos:
[ afbeelding ]
vesten/trui Cos:
[ afbeelding ]
nudie overhemd:
[ afbeelding ]
Maharishi jas:
[ afbeelding ]
filippa K vest
[ afbeelding ]
Nieuwe Prps:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit een Cos winkel in Den Haag, soort h&m maar dan goede kwaliteitquote:
oke, ook h&m prijzen, of wat hoger?quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:45 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
Zit een Cos winkel in Den Haag, soort h&m maar dan goede kwaliteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |