Nee gewoon dik.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:40 schreef Friedel_Crafts het volgende:
[..]
Ben je zwanger? Lijkt wel positiekleding
Toffe jas!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:58 schreef pinquit het volgende:
ook nieuwe jas
[ afbeelding ]
nu nog nieuw haar en een nieuwe bril en ik ben af!
Ja dat is ook wel een klein beetje zoquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:28 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Toffe jas!
De mouwen zien er trouwens wel een stuk te lang uit![]()
Wat ben jij leuk! En leuke jasquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:58 schreef pinquit het volgende:
ook nieuwe jas
[ afbeelding ]
nu nog nieuw haar en een nieuwe bril en ik ben af!
Zonde!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:38 schreef pinquit het volgende:
[..]thnx
![]()
heb ik net mn hoofd eraf geknipt.
Ga naar een winkel waar ze Frankie Morello of McQ verkopenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:43 schreef R-m-a het volgende:
Ik heb hulp nodig! Namelijk... ik zoek een soort vest zoals op de foto hieronder.
[ afbeelding ]
Nou heb ik al zo'n ding gekocht bij de WE, maar die was na 1x wassen (gewoon op 30 gr en niet in droger geweest) helemaal naar de kloten. Dus wie weet waar je zo'n vest kan kopen van een goede kwaliteit?
Wie heeft t antwoord?
Heb volgens mij zoiets ook bij de jack&jones zien hangen, maar dan in het grijsgeel.. Maar weet niet of ze die nog verkopen, was al een tijdje geleden.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:43 schreef R-m-a het volgende:
Ik heb hulp nodig! Namelijk... ik zoek een soort vest zoals op de foto hieronder.
[ afbeelding ]
Nou heb ik al zo'n ding gekocht bij de WE, maar die was na 1x wassen (gewoon op 30 gr en niet in droger geweest) helemaal naar de kloten. Dus wie weet waar je zo'n vest kan kopen van een goede kwaliteit?
Wie heeft t antwoord?
Ja en vanavond gaat Inter eraan!!!quote:
Mooi als je voor zebrapad wilt doorgaan.quote:
Dat plaatje is van de Jack en Jones online shop dus kijk op www.jackjones.com of ga naar de Jack & Jones?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:43 schreef R-m-a het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft t antwoord?
Denk dat hij dat wel weet, alleen heb je bij die shop een creditcard nodigquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:36 schreef TBY het volgende:
[..]
Dat plaatje is van de Jack en Jones online shop dus kijk op www.jackjones.com of ga naar de Jack & Jones?
De vraag is of iemand weet waar je dat soort vesten kan kopen die van een goede (!) kwaliteit zijn. Nou weet ik zelf ook wel dat het vest vh plaatje van J&J is, maar is die ook van goede kwaliteit? Niet na 1x wassen zo gekrompen als een weet-ik-veel-wat.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:36 schreef TBY het volgende:
[..]
Dat plaatje is van de Jack en Jones online shop dus kijk op www.jackjones.com of ga naar de Jack & Jones?
Op Freshcotton.nl hebben ze er ook wel wat (moet je even naar de Sale gaan, zie je er meteen al twee). Geen idee wat de kwaliteit ervan is though.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:27 schreef R-m-a het volgende:
[..]
De vraag is of iemand weet waar je dat soort vesten kan kopen die van een goede (!) kwaliteit zijn. Nou weet ik zelf ook wel dat het vest vh plaatje van J&J is, maar is die ook van goede kwaliteit? Niet na 1x wassen zo gekrompen als een weet-ik-veel-wat.
Vesten met V-hals van goede kwaliteit. Dat is de vraag.WAAR?!
ze verkopen 100+ merken, jij hebt van elk merk ééntje?quote:Op donderdag 22 januari 2009 02:05 schreef Elwood1802 het volgende:
FC ervaring is kut kwaliteit, shirtjes zijn allemaal erg dun. hoe het met vesten zit geen idee.
Net zoveel over hen als over jou danquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:00 schreef Elwood1802 het volgende:
8 merken, allemaal kut kwaliteit. Zegt mijn inziens wel iets over fc.
Je kan beter vragen waar niet...quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:27 schreef R-m-a het volgende:
[..]
De vraag is of iemand weet waar je dat soort vesten kan kopen die van een goede (!) kwaliteit zijn. Nou weet ik zelf ook wel dat het vest vh plaatje van J&J is, maar is die ook van goede kwaliteit? Niet na 1x wassen zo gekrompen als een weet-ik-veel-wat.
Vesten met V-hals van goede kwaliteit. Dat is de vraag.WAAR?!
8% slechte kwaliteit is te veel. Kun je als grote fan wel boos worden maar feiten zijn feiten.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:33 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Net zoveel over hen als over jou dananyway.....
Sissy Boy heeft zulke vesten welquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:43 schreef R-m-a het volgende:
[ afbeelding ]
Wie heeft t antwoord?
Jij heb nog zo'n sexy freshcotton pyjama, toch?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:18 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Freshcotton had vroeger altijd wel goede kwaliteit shirts hoor. Ja niet elk merk is goede kwaliteit natuurlijk dat heb je overal wel, maar meestal is het wel goed.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:53 schreef iRobin het volgende:
http://www.freshcotton.com/detail.aspx?id=10674
Die vandaag binnen
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:50 schreef SiETSKE. het volgende:
[ afbeelding ]
cardigan.
[ afbeelding ]
vandals.
niicequote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:53 schreef iRobin het volgende:
Die vandaag binnen
Mooi, een zwart shirt met een gekleurde rechthoek erinquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:53 schreef iRobin het volgende:
Die vandaag binnen
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:50 schreef SiETSKE. het volgende:
.......
.......
afbeelding
tanktop met panterprint.
Leuk tshirt alleen vind ik die spijkerbroeken met beschadiging niksquote:Op maandag 26 januari 2009 19:58 schreef SiETSKE. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tshirtje.
quote:Op maandag 26 januari 2009 20:14 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
voorspelbaar.
aanfoto;
[ afbeelding ]
Hemeltjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |