Mijn plan:quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:25 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn planning:
Eerst winkelen (2e handswinkels)
Dan meeten met Merel en Viking
Gevolgd door veel eten
En daarna nuchter naar huis
Ik heb er zin in.
Primaquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:51 schreef motorbloempje het volgende:
daar ga ik morgen even op terugkomen, wil even metoverleggen tot hoe laat wij gaan klussen zaterdagochtend. Als we dan vroeg opstaan kunnen we namelijk de bar afmaken voordat ik weg ga.
het is voor mij ongeveer een uurtje treinen naar Utrecht overigens
Ik heb er gister nog gepost! En verder ben ik een beetje druk geloof ik. En aangezien het tempo belachelijk hoog ligt, is het niet altijd even goed bij te houden enzo.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:28 schreef motorbloempje het volgende:
komen jullie allebei verder ook nog posten in het Slank-topic?heb zowel jou als Liejannuh er écht al heel lang niet gezien..
Ow, kom jij ook dan? Leuk!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:31 schreef DarkElf het volgende:
leuke mensen én eten bij popo, kan niet anders dan leuk worden
Nee ik kom niet hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:35 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ow, kom jij ook dan? Leuk!
Je staat niet in het lijstje, moet je even vragen of het aangepast kan worden.
Oh!!!!!!!!!! Gewoon een ordinaire TVP dus!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:36 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nee ik kom niet hoorDit was gewoon een "wat leuk voor jullie" post
Ja maar nog wel met de beste intenties ookquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:41 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Oh!!!!!!!!!! Gewoon een ordinaire TVP dus!
Foei!
idemquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:24 schreef ColdFeet het volgende:
Ik kom nietMaar ik ben altijd benieuwd naar foto's
Nee mag je niet zeggenquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:15 schreef conleche het volgende:
Volgens mij komen nu:
PrincipessaFarfallus-Ik weet het wel maar weet niet of ik het mag zeggen.
Ja daháág. Zij willen ons niet, dus dan hoef ik hen ook niet meerquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:02 schreef Tinkepink het volgende:Ik had me echt verheugd op Mexicaans. Maar niet getreurd, we kunnen er natuurlijk altijd nog gaan borrelen
![]()
Eerst sushi! Desnoods icm met een cursus sushimaken ofzoquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:04 schreef Greys het volgende:
Tink, dan doen we dat toch de volgende keer, Mexicaans?
Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat er geen hersens worden ingeslagen zaterdag
Ja, dat bedacht ik mij ook. En dan in het restaurant doen alsof je elkaar toevallig daar tegenkomtquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee mag je niet zeggen
Wat is steengrillen?
En waar is het?
Kunnen we niet in twee keer tien reserveren?!
Dat is - volgens mij - een beperkt menu waar je uit kunt kiezen. Dat is handiger voor hen, want dan kunnen ze dingen alvast van tevoren bereiden enzo.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh en wat is een groepskaart??
Een speciale menukaart voor groepen met gerechten die makkelijk voor te bereiden/te maken zijn zodat iedereen tegelijk kan eten en het restaurant geen nee hoeft te verkopen omdat een bepaald gerecht is uitverkocht.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh en wat is een groepskaart??
Hahahaha.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:07 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, dat bedacht ik mij ook. En dan in het restaurant doen alsof je elkaar toevallig daar tegenkomt.
quote:Chocoladetaart....... 4,50
Ach, m'n weegschaal is toch al kapot.
Dat ookquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:06 schreef Tinkepink het volgende:
Het grote voordeel van steengrillen is natuurlijk dat niemand kan sjoemelen met de pot
Thanks,quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:09 schreef Chicolate het volgende:
http://www.den-draeck.nl/pdf/menusuggesties.pdf
De groepenkaart, speciaal voor PF.
Lees de site mutsquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Thanks,
en wat is steengrillen?
Dus soort gourmetten, maar dan op een plaat ipv in pannetjes. Lekkerquote:Steengrillen
Het steengrillen is een hoofdgerecht, bestaande uit diverse soorten vlees, diverse koude en warme sausjes, salade, frites en groente. Uw gasten kunnen dan zelf kijken wat ze lekker vinden en hun eigen tempo bepalen. Dit is erg gezellig tafelen in een informele sfeer en de hoeveelheid is ruim voldoende, dit hoeft niet in een menu-vorm.
Ja ik was nog behehezig! Ben jij nu thuis of?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Lees de site muts
[..]
Dus soort gourmetten, maar dan op een plaat ipv in pannetjes. Lekker.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:01 schreef Greys het volgende:
Ik vind steengrillen ook erg leuk. Wel mutserig, maar dat past wel bij ons
Maar als de anderen van de groepskaart willen, ook best.
Dit wil jij niet horen natuurlijk, jij wilt dat er knopen worden doorgehakt, en terecht.
DUS DAMES, IEMAND DIE NIET WIL STEENGRILLEN?
Geef even een gil!
Want begrijp ik het goed dat er niet bv 6 kunnen steengrillen en de rest van de kaart?
Is het echt OF, OF, of kan allebei?
En waar moet ik nu parkeren?
Dank je voor alle moeite SHE, voor alle telefoontjes enzo
Yups. Ik FOK, dus ik ben thuisquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja ik was nog behehezig! Ben jij nu thuis of?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:15 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb van nature een aversie tegen groepskaarten (vrijwel altijd baggervoer), dus daar kijk ik niet eens naar.
Er is een Mac in de buurt hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dus we gaan gourmettenDat klinkt niet echt als uit eten als je het zelf moet maken
Oh. Nu voel IK me wereldvreemdquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik eet meestal in twee sterren restauranten als de librije weer eens vol zit
Daar is wel een oplossing voor, gaat om de meerderheid en die heeft denk ik geen probleem met steengrillen.,quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:18 schreef Greys het volgende:
Merci!
Moeten we niet nog even een uurtje wachten om te vragen of er iemand niet wil steengrillen?
Zijn er geen vegetariërs bij bv?
Grapjequote:
Hier, scheet! Maar dan zonder die kerels en bejaardenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Maar ik moet het nog even visualiseren..
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:47 schreef k_i_m het volgende:
Wat een goor plaatje trouwens. Lijkt net alsof er een ontvelde lul op die plaat ligt.
Die bejaardenfoto had je beter weg kunnen laten, nu denkt PF dat het iets is voor oude mensenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier, scheet! Maar dan zonder die kerels en bejaarden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het lijkt je niets?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En dit doen mensen voor hun plezier
M'n wodka redbulllight is op m'n toetsenbord gesproeid, senks hun!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:03 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind die groepskaarten bijzonder ruk. Dus blijft steengrillen over.
Oja, help me even herinneren dat als we gegeten hebben ik op de terugweg nog even bij Popo op de stoep moet schijten.
Ja ik had gesport en dus dorst, maar ik moet over een kwartier de deur uit en ik moest ook nog wodka, dus ik dacht; ik combineer het een en ander, maar nu ben ik tipsy, omdat ik zo snel heb gedronken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:13 schreef Greys het volgende:
Co ook al aan de wodka redbull light![]()
En ik had dat nog helemaal niet gelezen, dat van het op de stoep kakken
Heb je niet naar Radar gekeken gisteravond?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:12 schreef conleche het volgende:
[..]
M'n wodka redbulllight is op m'n toetsenbord gesproeid, senks hun!!
Nee hoor dat zeg ik nietquote:
Ik heb een trayedje gekregen van Mr PFquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:12 schreef conleche het volgende:
[..]
M'n wodka redbulllight is op m'n toetsenbord gesproeid, senks hun!!
OK, ik besluit bij deze dat ik ga borrelen! Vanaf 18:00 ben ik wel ergens, moet ik alleen even bedenken waarquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:16 schreef Viking84 het volgende:
Maar gaan we nou nog borrelen vooraf en zo ja WAAR en HOE LAAT?.
voor de zoveelste keer
I second that!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:16 schreef Viking84 het volgende:
Maar gaan we nou nog borrelen vooraf en zo ja WAAR en HOE LAAT?.
voor de zoveelste keer
Nou, wij gingen van te voren winkelen, anders spreken we om 13:00u af op CS en gaan we om 17:00 borrelenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
I second that!
en Ewelina, roep maar een tijd
18 uur lijkt me beter, anders moeten we 3 uur borrelen voor we naar het restaurant kunnen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:59 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nou, wij gingen van te voren winkelen, anders spreken we om 13:00u af op CS en gaan we om 17:00 borrelen
yep, ik ga niet vooraf borrelen, dus ik ben rond half 8 op csquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:47 schreef k_i_m het volgende:
Ik spreek nog steeds af op het station met Vief, Co en SHE?
En Chico! Ik kom ook naar het bord, anders verdwaal ikquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:47 schreef k_i_m het volgende:
Ik spreek nog steeds af op het station met Vief, Co en SHE?
Uiteraaaaard hoor jij er bijquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:26 schreef ColdFeet het volgende:
Vivi: dan wil ik ook aansluiten hoorVanwege het koken, dan. Samen met Ise in de keuken
Ik heb hem gelezenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:21 schreef Merel het volgende:
Vik en Tink, hadden jullie mijn PM eigenlijk nog gehad, die reply op wat Vik had geschreven?
Bij steengrillen valt dat vaak wel mee, omdat ze niets hoeven te bereiden, maar dingen tevoren al klaar kunnen zettenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:23 schreef Greys het volgende:
Maar dames, als we om 20.00 uur bij het restaurant zijn heb je nooit vóór 20.30 uur je eten op tafel en dan moeten jullie na anderhalf uur alweer weg?
Joeh, we maken ons eten zelf klaar hè, dus je kunt er zo lang of zo kort over doen als je zelf wilt. En ik heb echt geen zin om > 2 uur in de trein te zitten en ook nog eens een stuk met de bus te moeten, omdat ze net die avond moeten kutten met het spoorquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:23 schreef Greys het volgende:
Maar dames, als we om 20.00 uur bij het restaurant zijn heb je nooit vóór 20.30 uur je eten op tafel en dan moeten jullie na anderhalf uur alweer weg?
kan ik daar dan een vakantie-adresje krijgen? Want wil niet echt helemaal verhuizenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:44 schreef Vivi het volgende:
Oh, en op de meet vinden we elkaar vast zó lief dat we de resterende bewoners van SHE's klooster eruit kinkelen en met zijn allen daar gaan wonen, al kokend en bakkend en BBQ's houdend.
Ja sorry, laatste bus!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:23 schreef Greys het volgende:
Nee, in de provincie Utrecht nog, randje Noord-Holland. Super centraal, maar qua OV echt ruk. I need a car!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:28 schreef Greys het volgende:
Je woont zeker niet in het Zuidhollandsche, Goodbye?
checkquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:59 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nou, wij gingen van te voren winkelen, anders spreken we om 13:00u af op CS en gaan we om 17:00 borrelen
Retour is voor PF voor zover ik weet 8,80, studentenkortingquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:07 schreef Pandorah het volgende:
Anders koop je een kaartje bij het Kruitvat voor 9,95 als een retourtje duurder blijkt te zijn! Je mag met zo'n kaartje in een bepaalde periode (dus wel even kijken) onbeperkt treinen in het weekend...
shoppen...quote:Op woensdag 8 oktober 2008 20:28 schreef ColdFeet het volgende:
Nemen jullie wel allemaal camera's mee? Voor de thuisblijvers?
En MoBlo en Ewelina, ik vind jullie helden dat je zomaar een hele middag met elkaar gaat shoppen
Met je hoofd op internet, dat hoeft niet. Maar de thuisblijvers ontvangen graag een zipje met de ongecensureerde foto'squote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:30 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil dus écht niet met m'n kop op internet.
Dus als jullie foto's willen posten waar ik op sta, dan moeten jullie mijn hoofd even blurren.
Hier nog één met dezelfde mening. Ze mogen van mij wel ongeshopt naar andere Slank dames, maar niet gewoon in het topicquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:30 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil dus écht niet met m'n kop op internet.
Dus als jullie foto's willen posten waar ik op sta, dan moeten jullie mijn hoofd even blurren.
Mee eensquote:Op woensdag 8 oktober 2008 21:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hier nog één met dezelfde mening. Ze mogen van mij wel ongeshopt naar andere Slank dames, maar niet gewoon in het topic
Dat herken ikquote:Op woensdag 8 oktober 2008 22:05 schreef Tinkepink het volgende:
Eigenlijk ga ik sowieso niet graag op de foto
Door een Fokker?!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:00 schreef motorbloempje het volgende:
en mij zal het aan mn reet roesten
srslyben vandaag herkend bij het winkelcentrum hier
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:37 schreef Merel het volgende:
Ik heb vanavond vooronderzoek gedaan op de Oudegracht en het Neude en dat is goed bevallen!*hips*
Je mag ook naar de Oudegracht komen? Daar zijn wij (Merel, Tinkepink en ik) iig. PM je 06 maar evenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:44 schreef Goodbye het volgende:
Wie wil er rond een uur of zes met mij afspreken op CS om te gaan borrelen/de borrelaars op te zoeken?
ze postte het hoor, ze is niet naar me toegelopen ofzoquote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Door een Fokker?!. Dat lijkt me bizar
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus sorry, in mijn chaotische wereldje is het even niet anders en hoop dat jullie me nu niet willen slaan ofzo. Als er een volgende meet komt en ik me beter voel, ga ik zeker mee, want jullie zijn een stel topwijven (en mannen tegenwoordig).
[ Bericht 44% gewijzigd door Chicolate op 12-10-2008 13:13:35 ]Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Deze post had ik over het hoofd gezien !quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:32 schreef YPPY het volgende:
O ja, mobiele nummers heb ik nog wel ergens.
Om 19.30 ben ik op CS en ik begreep dat SHE weet waar het is. Fijn dat je er zoveel moeite voor doet. Steengrillen is best, het gaat om de gezelligheid. Moet wel op tijd terug, had ik dat al gezegd?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:38 schreef SHE het volgende:
Herkenbaar Chica, en je had helemaal geen uitleg hoeven geven. Het is maar een meet.
Volgende keer!
Ws al iets eerder. Gaat wel lukken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Deze post had ik over het hoofd gezien !
Ben je bij het bord? 19.30?
Dan komt het helemaal goed
19u35!!!!!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 09:03 schreef Vivi het volgende:
KIMMMMMM!!!!! Ben je beter? Wie staat er nu om 20.00 uur nog meer bij het bord, Co toch?
Wel ietsje eerder hoor, begreep ikquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 09:03 schreef Vivi het volgende:
KIMMMMMM!!!!! Ben je beter? Wie staat er nu om 20.00 uur nog meer bij het bord, Co toch?
joh, ik loop al een paar dagen zonder krukken rond. Ik moet wel oppassen als we uit het station lopen, die klinkers op de weg naar de gracht zijn gevaarlijk. Zeker op hakken. Ik moet nog wel ff goed opletten hoe ik mijn pootje neerzet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel ietsje eerder hoor, begreep ik
SHE, kan jij jezelf wel verplaatsen met je pootje?
Brengt iemand je naar het bord, of gaat dat wel?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:00 schreef Vivi het volgende:
Oke, half 8 bij het bord (BB) it is.
Ik heb trouwens iets wits aan, oh gruwel. Gebroken wit dan he.
Maar ik heb (nog) geen pukkel iig.
Muts, trek dan ook gewoon platte schoenen aanquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:03 schreef SHE het volgende:
[..]
joh, ik loop al een paar dagen zonder krukken rond. Ik moet wel oppassen als we uit het station lopen, die klinkers op de weg naar de gracht zijn gevaarlijk. Zeker op hakken. Ik moet nog wel ff goed opletten hoe ik mijn pootje neerzet.
Vanavond gaat er dubbel teep omheen, zodat ie gewoon niet kan bewegen
Het eten begint pas om 20 u. dus ik denk dat we daar nog wel even zullen zijn. PM anders even je foonnummer, dan kunnen we je smssen als we daar zouden weggaan...quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:42 schreef Aventura het volgende:
Ik kan dus pas na 20 u komen, na het eten dus. Maar!!!! Waar gaan jullie daarna heen? Of denken jullie dat je blijft hangen in Den Draeck?
Cinnamon en ik hebben dan al gegeten (hadden al een andere eetafspraak!), weet niet of het zo leuk is om binnen te vallen bij een groep die nog uitgebreid gaat eten!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:44 schreef Greys het volgende:
Aventura, om 20.00 uur zijn we pas in Den Draeck, dus we zullen pas vanaf 20.30 uur eten ofzo denk ik hoor. Hoe laat kan je er zijn denk je?
PM-ed!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Het eten begint pas om 20 u. dus ik denk dat we daar nog wel even zullen zijn. PM anders even je foonnummer, dan kunnen we je smssen als we daar zouden weggaan...
Cool!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:13 schreef Ewelina het volgende:
Mooi, dan neem ik de trein die om 14.04 aankomt
Dit was dus een post van cinnamongirl, onder mijn accountquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:42 schreef Aventura het volgende:
Ik kan dus pas na 20 u komen, na het eten dus. Maar!!!! Waar gaan jullie daarna heen? Of denken jullie dat je blijft hangen in Den Draeck?
quote:Op zondag 12 oktober 2008 03:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En ik heb geen kinderen voor kinderen stem
PF!! Jij was zo laat thuis! Was dat niet eng?quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben een geboren en getogen Amsterdammer
"Bij ons in de Jorrrrrdaan..."
Ja, dat doe je dus niet he de volgende x!quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nee hoor, want ik mocht bij ene Berend slapen als de bus niet ging ()
Eens.quote:Op zondag 12 oktober 2008 02:25 schreef Tinkepink het volgende:
Hoi! Ik ben ook weer thuis! Het eten was goor, het gezelschap gezellig. Voor herhaling vatbaar wat mij betreft.
Check mijn voorspellende steengrill postquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En dit doen mensen voor hun plezier
Je moet alles gedaan hebben in het leven en dit kan je nu wegvinken.quote:Op zondag 12 oktober 2008 11:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Check mijn voorspellende steengrill post
Huh? Wie was dat dan?quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Inderdaad! Ik heb nog wel over mensen heen geklommen zodat ik bijna iedereen had gesproken! Maar in 't begin van de avond ging er iemand met kort blond stijl haar weg, en die had ik helemaal niet eens gezien!!
Ik heb echt geen idee??quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Met een blauwe sjaal? En volgens mij zei ze wel iets over de meet dus ik nam aan dat ze er dan bij hoorde
Nouja, je zult YPPY wel niet bedoelen, want daar zat je vlak bij. En dan weet ik het ook niet meer.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ze ging wel na jou en met iemand anders die ook weg ging (volgens mij)
Yppy ging samen met MoBlo weg.quote:Op zondag 12 oktober 2008 12:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouja, je zult YPPY wel niet bedoelen, want daar zat je vlak bij. En dan weet ik het ook niet meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |