Hier, scheet! Maar dan zonder die kerels en bejaardenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Maar ik moet het nog even visualiseren..

Nu je het zegtquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:47 schreef k_i_m het volgende:
Wat een goor plaatje trouwens. Lijkt net alsof er een ontvelde lul op die plaat ligt.

Die bejaardenfoto had je beter weg kunnen laten, nu denkt PF dat het iets is voor oude mensenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier, scheet! Maar dan zonder die kerels en bejaarden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
 .
. . Je hoeft niet op je eten te wachten, je kan precies weten hoeveel je wil eten (geen schuldgevoel van bord niet leeg) en het is helemaal je eigen tempo. Kan heerlijk lang blijven zitten, niet dat er een lege tafel je heel boos aankijkt. Trouwens, jij was toch ook wel eens naar de Wok geweest? Daar haal je in principe ook je eigen eten ipv het per gang te krijgen.
. Je hoeft niet op je eten te wachten, je kan precies weten hoeveel je wil eten (geen schuldgevoel van bord niet leeg) en het is helemaal je eigen tempo. Kan heerlijk lang blijven zitten, niet dat er een lege tafel je heel boos aankijkt. Trouwens, jij was toch ook wel eens naar de Wok geweest? Daar haal je in principe ook je eigen eten ipv het per gang te krijgen.

Het lijkt je niets?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En dit doen mensen voor hun plezier

M'n wodka redbulllight is op m'n toetsenbord gesproeid, senks hun!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:03 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind die groepskaarten bijzonder ruk. Dus blijft steengrillen over.
Oja, help me even herinneren dat als we gegeten hebben ik op de terugweg nog even bij Popo op de stoep moet schijten.

Ja ik had gesport en dus dorst, maar ik moet over een kwartier de deur uit en ik moest ook nog wodka, dus ik dacht; ik combineer het een en ander, maar nu ben ik tipsy, omdat ik zo snel heb gedronken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:13 schreef Greys het volgende:
Co ook al aan de wodka redbull light
En ik had dat nog helemaal niet gelezen, dat van het op de stoep kakken

Heb je niet naar Radar gekeken gisteravond?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:12 schreef conleche het volgende:
[..]
M'n wodka redbulllight is op m'n toetsenbord gesproeid, senks hun!!
 .
.

Nee hoor dat zeg ik nietquote:
 Ik vind het heel leuk dat er alternatieven zijn, maar ik moet mezelf even omgooien
 Ik vind het heel leuk dat er alternatieven zijn, maar ik moet mezelf even omgooien  En nee ik heb nog nooit gesteengrilld, alleen wel eens bij mij thuis gegourmet met kerst of zo
 En nee ik heb nog nooit gesteengrilld, alleen wel eens bij mij thuis gegourmet met kerst of zo  En dan stinken je kleren zo, gebruik je overal te veel olie en mislukken de pannenkoek standaard
 En dan stinken je kleren zo, gebruik je overal te veel olie en mislukken de pannenkoek standaard  En voor vegetarisch kan je een wortel er op doen of zo
 En voor vegetarisch kan je een wortel er op doen of zo  Of ei (wat altijd mislukt
 Of ei (wat altijd mislukt  )
)  Maar vanzelfsprekend alleen pakt wat je lekker lijkt of zelf heb bedacht. En het groepsmenu is sowieso van de baan? Dat doet me denken aan klassenuitjes
 Maar vanzelfsprekend alleen pakt wat je lekker lijkt of zelf heb bedacht. En het groepsmenu is sowieso van de baan? Dat doet me denken aan klassenuitjes 
 !
!

Ik heb een trayedje gekregen van Mr PFquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:12 schreef conleche het volgende:
[..]
M'n wodka redbulllight is op m'n toetsenbord gesproeid, senks hun!!

!
!

OK, ik besluit bij deze dat ik ga borrelen! Vanaf 18:00 ben ik wel ergens, moet ik alleen even bedenken waarquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:16 schreef Viking84 het volgende:
Maar gaan we nou nog borrelen vooraf en zo ja WAAR en HOE LAAT?.
voor de zoveelste keer
 En dan ben jij daar ook. En wie dus al vóór 20:00 willen verzamelen omdat ze anders omvallen van de honger(Moblo en Ewelina na het winkelen misschien?) zijn er dan ook. Dus. Zo. Afgesproken
 En dan ben jij daar ook. En wie dus al vóór 20:00 willen verzamelen omdat ze anders omvallen van de honger(Moblo en Ewelina na het winkelen misschien?) zijn er dan ook. Dus. Zo. Afgesproken  

I second that!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:16 schreef Viking84 het volgende:
Maar gaan we nou nog borrelen vooraf en zo ja WAAR en HOE LAAT?.
voor de zoveelste keer

. Nou dan gaat het jonge grut wel borrelen hoor
. Nou dan gaat het jonge grut wel borrelen hoor  .
. Memories
 Memories  
  .
.

Nou, wij gingen van te voren winkelen, anders spreken we om 13:00u af op CS en gaan we om 17:00 borrelenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
I second that!
en Ewelina, roep maar een tijd

18 uur lijkt me beter, anders moeten we 3 uur borrelen voor we naar het restaurant kunnen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:59 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nou, wij gingen van te voren winkelen, anders spreken we om 13:00u af op CS en gaan we om 17:00 borrelen

yep, ik ga niet vooraf borrelen, dus ik ben rond half 8 op csquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:47 schreef k_i_m het volgende:
Ik spreek nog steeds af op het station met Vief, Co en SHE?
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |