Mijn plan:quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:25 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn planning:
Eerst winkelen (2e handswinkels)
Dan meeten met Merel en Viking
Gevolgd door veel eten
En daarna nuchter naar huis
Ik heb er zin in.
Primaquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:51 schreef motorbloempje het volgende:
daar ga ik morgen even op terugkomen, wil even metoverleggen tot hoe laat wij gaan klussen zaterdagochtend. Als we dan vroeg opstaan kunnen we namelijk de bar afmaken voordat ik weg ga.
het is voor mij ongeveer een uurtje treinen naar Utrecht overigens
Ik heb er gister nog gepost! En verder ben ik een beetje druk geloof ik. En aangezien het tempo belachelijk hoog ligt, is het niet altijd even goed bij te houden enzo.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:28 schreef motorbloempje het volgende:
komen jullie allebei verder ook nog posten in het Slank-topic?heb zowel jou als Liejannuh er écht al heel lang niet gezien..
Ow, kom jij ook dan? Leuk!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:31 schreef DarkElf het volgende:
leuke mensen én eten bij popo, kan niet anders dan leuk worden
Nee ik kom niet hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:35 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ow, kom jij ook dan? Leuk!
Je staat niet in het lijstje, moet je even vragen of het aangepast kan worden.
Oh!!!!!!!!!! Gewoon een ordinaire TVP dus!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:36 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nee ik kom niet hoorDit was gewoon een "wat leuk voor jullie" post
Ja maar nog wel met de beste intenties ookquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:41 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Oh!!!!!!!!!! Gewoon een ordinaire TVP dus!
Foei!
idemquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:24 schreef ColdFeet het volgende:
Ik kom nietMaar ik ben altijd benieuwd naar foto's
Nee mag je niet zeggenquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:15 schreef conleche het volgende:
Volgens mij komen nu:
PrincipessaFarfallus-Ik weet het wel maar weet niet of ik het mag zeggen.
Ja daháág. Zij willen ons niet, dus dan hoef ik hen ook niet meerquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:02 schreef Tinkepink het volgende:Ik had me echt verheugd op Mexicaans. Maar niet getreurd, we kunnen er natuurlijk altijd nog gaan borrelen
![]()
Eerst sushi! Desnoods icm met een cursus sushimaken ofzoquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:04 schreef Greys het volgende:
Tink, dan doen we dat toch de volgende keer, Mexicaans?
Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat er geen hersens worden ingeslagen zaterdag
Ja, dat bedacht ik mij ook. En dan in het restaurant doen alsof je elkaar toevallig daar tegenkomtquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:04 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee mag je niet zeggen
Wat is steengrillen?
En waar is het?
Kunnen we niet in twee keer tien reserveren?!
Dat is - volgens mij - een beperkt menu waar je uit kunt kiezen. Dat is handiger voor hen, want dan kunnen ze dingen alvast van tevoren bereiden enzo.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh en wat is een groepskaart??
Een speciale menukaart voor groepen met gerechten die makkelijk voor te bereiden/te maken zijn zodat iedereen tegelijk kan eten en het restaurant geen nee hoeft te verkopen omdat een bepaald gerecht is uitverkocht.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh en wat is een groepskaart??
Hahahaha.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:07 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, dat bedacht ik mij ook. En dan in het restaurant doen alsof je elkaar toevallig daar tegenkomt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |