quote:Chocoladetaart....... 4,50
Ach, m'n weegschaal is toch al kapot.
Dat ookquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:06 schreef Tinkepink het volgende:
Het grote voordeel van steengrillen is natuurlijk dat niemand kan sjoemelen met de pot
Thanks,quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:09 schreef Chicolate het volgende:
http://www.den-draeck.nl/pdf/menusuggesties.pdf
De groepenkaart, speciaal voor PF.
Lees de site mutsquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Thanks,
en wat is steengrillen?
Dus soort gourmetten, maar dan op een plaat ipv in pannetjes. Lekkerquote:Steengrillen
Het steengrillen is een hoofdgerecht, bestaande uit diverse soorten vlees, diverse koude en warme sausjes, salade, frites en groente. Uw gasten kunnen dan zelf kijken wat ze lekker vinden en hun eigen tempo bepalen. Dit is erg gezellig tafelen in een informele sfeer en de hoeveelheid is ruim voldoende, dit hoeft niet in een menu-vorm.
Ja ik was nog behehezig! Ben jij nu thuis of?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Lees de site muts
[..]
Dus soort gourmetten, maar dan op een plaat ipv in pannetjes. Lekker.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:01 schreef Greys het volgende:
Ik vind steengrillen ook erg leuk. Wel mutserig, maar dat past wel bij ons
Maar als de anderen van de groepskaart willen, ook best.
Dit wil jij niet horen natuurlijk, jij wilt dat er knopen worden doorgehakt, en terecht.
DUS DAMES, IEMAND DIE NIET WIL STEENGRILLEN?
Geef even een gil!
Want begrijp ik het goed dat er niet bv 6 kunnen steengrillen en de rest van de kaart?
Is het echt OF, OF, of kan allebei?
En waar moet ik nu parkeren?
Dank je voor alle moeite SHE, voor alle telefoontjes enzo
Yups. Ik FOK, dus ik ben thuisquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja ik was nog behehezig! Ben jij nu thuis of?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:15 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb van nature een aversie tegen groepskaarten (vrijwel altijd baggervoer), dus daar kijk ik niet eens naar.
Er is een Mac in de buurt hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Dus we gaan gourmettenDat klinkt niet echt als uit eten als je het zelf moet maken
Oh. Nu voel IK me wereldvreemdquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik eet meestal in twee sterren restauranten als de librije weer eens vol zit
Daar is wel een oplossing voor, gaat om de meerderheid en die heeft denk ik geen probleem met steengrillen.,quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:18 schreef Greys het volgende:
Merci!
Moeten we niet nog even een uurtje wachten om te vragen of er iemand niet wil steengrillen?
Zijn er geen vegetariërs bij bv?
Grapjequote:
Hier, scheet! Maar dan zonder die kerels en bejaardenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Maar ik moet het nog even visualiseren..
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:47 schreef k_i_m het volgende:
Wat een goor plaatje trouwens. Lijkt net alsof er een ontvelde lul op die plaat ligt.
Die bejaardenfoto had je beter weg kunnen laten, nu denkt PF dat het iets is voor oude mensenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier, scheet! Maar dan zonder die kerels en bejaarden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het lijkt je niets?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En dit doen mensen voor hun plezier
M'n wodka redbulllight is op m'n toetsenbord gesproeid, senks hun!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:03 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind die groepskaarten bijzonder ruk. Dus blijft steengrillen over.
Oja, help me even herinneren dat als we gegeten hebben ik op de terugweg nog even bij Popo op de stoep moet schijten.
Ja ik had gesport en dus dorst, maar ik moet over een kwartier de deur uit en ik moest ook nog wodka, dus ik dacht; ik combineer het een en ander, maar nu ben ik tipsy, omdat ik zo snel heb gedronken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:13 schreef Greys het volgende:
Co ook al aan de wodka redbull light![]()
En ik had dat nog helemaal niet gelezen, dat van het op de stoep kakken
Heb je niet naar Radar gekeken gisteravond?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:12 schreef conleche het volgende:
[..]
M'n wodka redbulllight is op m'n toetsenbord gesproeid, senks hun!!
Nee hoor dat zeg ik nietquote:
Ik heb een trayedje gekregen van Mr PFquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:12 schreef conleche het volgende:
[..]
M'n wodka redbulllight is op m'n toetsenbord gesproeid, senks hun!!
OK, ik besluit bij deze dat ik ga borrelen! Vanaf 18:00 ben ik wel ergens, moet ik alleen even bedenken waarquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:16 schreef Viking84 het volgende:
Maar gaan we nou nog borrelen vooraf en zo ja WAAR en HOE LAAT?.
voor de zoveelste keer
I second that!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:16 schreef Viking84 het volgende:
Maar gaan we nou nog borrelen vooraf en zo ja WAAR en HOE LAAT?.
voor de zoveelste keer
Nou, wij gingen van te voren winkelen, anders spreken we om 13:00u af op CS en gaan we om 17:00 borrelenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
I second that!
en Ewelina, roep maar een tijd
18 uur lijkt me beter, anders moeten we 3 uur borrelen voor we naar het restaurant kunnen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 19:59 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nou, wij gingen van te voren winkelen, anders spreken we om 13:00u af op CS en gaan we om 17:00 borrelen
yep, ik ga niet vooraf borrelen, dus ik ben rond half 8 op csquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:47 schreef k_i_m het volgende:
Ik spreek nog steeds af op het station met Vief, Co en SHE?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |