SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus sorry, in mijn chaotische wereldje is het even niet anders en hoop dat jullie me nu niet willen slaan ofzo. Als er een volgende meet komt en ik me beter voel, ga ik zeker mee, want jullie zijn een stel topwijven (en mannen tegenwoordig).
[ Bericht 44% gewijzigd door Chicolate op 12-10-2008 13:13:35 ]Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Deze post had ik over het hoofd gezien !quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:32 schreef YPPY het volgende:
O ja, mobiele nummers heb ik nog wel ergens.
Om 19.30 ben ik op CS en ik begreep dat SHE weet waar het is. Fijn dat je er zoveel moeite voor doet. Steengrillen is best, het gaat om de gezelligheid. Moet wel op tijd terug, had ik dat al gezegd?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:38 schreef SHE het volgende:
Herkenbaar Chica, en je had helemaal geen uitleg hoeven geven. Het is maar een meet.
Volgende keer!
Ws al iets eerder. Gaat wel lukken.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Deze post had ik over het hoofd gezien !
Ben je bij het bord? 19.30?
Dan komt het helemaal goed
19u35!!!!!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 09:03 schreef Vivi het volgende:
KIMMMMMM!!!!! Ben je beter? Wie staat er nu om 20.00 uur nog meer bij het bord, Co toch?
Wel ietsje eerder hoor, begreep ikquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 09:03 schreef Vivi het volgende:
KIMMMMMM!!!!! Ben je beter? Wie staat er nu om 20.00 uur nog meer bij het bord, Co toch?
joh, ik loop al een paar dagen zonder krukken rond. Ik moet wel oppassen als we uit het station lopen, die klinkers op de weg naar de gracht zijn gevaarlijk. Zeker op hakken. Ik moet nog wel ff goed opletten hoe ik mijn pootje neerzet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 11:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel ietsje eerder hoor, begreep ik
SHE, kan jij jezelf wel verplaatsen met je pootje?
Brengt iemand je naar het bord, of gaat dat wel?
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:00 schreef Vivi het volgende:
Oke, half 8 bij het bord (BB) it is.
Ik heb trouwens iets wits aan, oh gruwel. Gebroken wit dan he.
Maar ik heb (nog) geen pukkel iig.
Muts, trek dan ook gewoon platte schoenen aanquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:03 schreef SHE het volgende:
[..]
joh, ik loop al een paar dagen zonder krukken rond. Ik moet wel oppassen als we uit het station lopen, die klinkers op de weg naar de gracht zijn gevaarlijk. Zeker op hakken. Ik moet nog wel ff goed opletten hoe ik mijn pootje neerzet.
Vanavond gaat er dubbel teep omheen, zodat ie gewoon niet kan bewegen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |