En Chico! Ik kom ook naar het bord, anders verdwaal ikquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:47 schreef k_i_m het volgende:
Ik spreek nog steeds af op het station met Vief, Co en SHE?
Uiteraaaaard hoor jij er bijquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:26 schreef ColdFeet het volgende:
Vivi: dan wil ik ook aansluiten hoorVanwege het koken, dan. Samen met Ise in de keuken
Ik heb hem gelezenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:21 schreef Merel het volgende:
Vik en Tink, hadden jullie mijn PM eigenlijk nog gehad, die reply op wat Vik had geschreven?
Bij steengrillen valt dat vaak wel mee, omdat ze niets hoeven te bereiden, maar dingen tevoren al klaar kunnen zettenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:23 schreef Greys het volgende:
Maar dames, als we om 20.00 uur bij het restaurant zijn heb je nooit vóór 20.30 uur je eten op tafel en dan moeten jullie na anderhalf uur alweer weg?
Joeh, we maken ons eten zelf klaar hè, dus je kunt er zo lang of zo kort over doen als je zelf wilt. En ik heb echt geen zin om > 2 uur in de trein te zitten en ook nog eens een stuk met de bus te moeten, omdat ze net die avond moeten kutten met het spoorquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:23 schreef Greys het volgende:
Maar dames, als we om 20.00 uur bij het restaurant zijn heb je nooit vóór 20.30 uur je eten op tafel en dan moeten jullie na anderhalf uur alweer weg?
kan ik daar dan een vakantie-adresje krijgen? Want wil niet echt helemaal verhuizenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:44 schreef Vivi het volgende:
Oh, en op de meet vinden we elkaar vast zó lief dat we de resterende bewoners van SHE's klooster eruit kinkelen en met zijn allen daar gaan wonen, al kokend en bakkend en BBQ's houdend.
Ja sorry, laatste bus!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:23 schreef Greys het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |