Het is verschrikkelijk... Had na vrijdag 18.00 niet meer gekeken, dat was nogal wat terugleeswerk vanochtend!quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:32 schreef Sirolf het volgende:
Alweer een nieuw topic? Het gaat hard de laatste dagen!
Constipatie-karaokequote:Op maandag 6 oktober 2008 17:54 schreef Sersjee het volgende:
"ik moet poepen maar het lukt niet"-muziek
Jup, 2e keer..quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:26 schreef -Hans- het volgende:
Alweer Everybody Hurts? Okay... Straks MetMichiel
Thanks!! Heb 't sinds gisteren niet meer gevolgd eigenlijk, maar nog niks bekend dus..quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nu aandacht voor 'otto' @ RTL Boulevard
quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:44 schreef DiedjeeJ het volgende:
Shiny happy people!!![]()
Deze foto mag natuurlijk niet ontbreken in dit topic..![]()
![]()
[ afbeelding ]
Denk dat morgen wel meer bekend is na de oproep voor meer info. Iemand moet die stem herkennen en dus kunnen zeggen of 't echt is of niet...quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:40 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Thanks!! Heb 't sinds gisteren niet meer gevolgd eigenlijk, maar nog niks bekend dus..
Boris!!
quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:49 schreef borisz het volgende:
Iemand die nu toevallig naar eurosport kijkt? WK Futsal Rusland 28-2 Solomon Eilanden
Dat denk ik ook. Er is 't hele weekend ook al druk gezocht, maar misschien dat dit nog wat meer helpt..quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Denk dat morgen wel meer bekend is na de oproep voor meer info. Iemand moet die stem herkennen en dus kunnen zeggen of 't echt is of niet...
Oneej moet ik nog doenquote:Op maandag 6 oktober 2008 18:52 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Er is 't hele weekend ook al druk gezocht, maar misschien dat dit nog wat meer helpt..
Toma!!Toevallig nog bezig geweest met je creatie voor de OP?
Broekie is vooral erg blij dat ie vrijdagochtend om 09:30 in het vliegtuig stapt voor twee weken rust.quote:
Eindstand 31-2quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:51 schreef toma het volgende:
[..]
Heb zelf ook wel eens verloren met 20-1
Waar is de bedoeling dat het vliegtuig gaat landen ?quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:57 schreef Broekie het volgende:
[..]
Broekie is vooral erg blij dat ie vrijdagochtend om 09:30 in het vliegtuig stapt voor twee weken rust.
Hoop alleen dat ik tijdens die twee weken niet al te veel denk aan de puinzooi die op mij wacht wanneer ik dan weer terug kom...
In dat bepaalde land vergeet je andere dingen heel snelquote:Op maandag 6 oktober 2008 18:57 schreef Broekie het volgende:
[..]
Broekie is vooral erg blij dat ie vrijdagochtend om 09:30 in het vliegtuig stapt voor twee weken rust.
Hoop alleen dat ik tijdens die twee weken niet al te veel denk aan de puinzooi die op mij wacht wanneer ik dan weer terug kom...
Ah, ok. Was gewoon ff benieuwd of je 't voor elkaar gekregen had om alles passend te krijgen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:55 schreef toma het volgende:
[..]
Oneej moet ik nog doen
Zometeen komt een vriend van me langs en vanavond ga ik naar de kroeg dus vandaag zit het er niet in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:08 schreef Sersjee het volgende:
Roots bloody roots niet in de computer? Schandalig! Ik zet gelijk de radio uit!Ik vind dat ook echt van die onbegrijpelijke dingen... van een band als Sepultara mag je toch verwachten dat de bekende nummers in de computer staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Ja? Tevreden met mn request?quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
Beastie Boys!!Body movin'!!
In de mix van Fatboy Slim!!
quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:08 schreef Sersjee het volgende:
Roots bloody roots niet in de computer? Schandalig! Ik zet gelijk de radio uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ spoiler.
DaMook & Feivel1!!
O+ SG / BRM O+!!
Dan ga je ons net missen op schiphol! Wij vliegen iets laterquote:Op maandag 6 oktober 2008 18:57 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik kan kijken.....maar kan niets beloven! Heb je al gemaild?quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:17 schreef Qunix het volgende:
Maricha, kan jij kijken of Michiel Ben Liebrand feat. Tony Scott wilt draaien met het nummer Move It To The Bigband?
Ah, iemand is vergeten de DNS goed aan te passen dus...quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:19 schreef Qunix het volgende:
En een grote issue:
www.metmichiel.nl is de nieuwe maar zonder www is het de oude: http://metmichiel.nl
Komt allemaal goed hoor! (Wistern we zelf ook al) Als jullie nog meer tegenkomen gooi het ff op de mail naar Michiel, kunnen wij het ook weer meldenquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, iemand is vergeten de DNS goed aan te passen dus...
Verder mis ik echt een RSS-feed. Ik gebruik nu nog maar tijdelijk de Angrylog RSS-feed (http://weblog.michielveenstra.nl/angrylog/rss) maar die linkt natuurlijk ook nog naar het oude log.
Ik zag die filmpjes net op Gerard's log bij de reacties staan..quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Otto-verhaal lijkt toch echt nep te zijn. Zie Jongen kondigt zijn euthanasie aan bij Giel Beelen.(deel2) en verder.
Als het nep is, is het een gigantische kneus.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Otto-verhaal lijkt toch echt nep te zijn. Zie Jongen kondigt zijn euthanasie aan bij Giel Beelen.(deel2) en verder.
En ook hier..quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:21 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ah, daar zijn de puberende gevoelens weer bij 't horen van dit plaatje..
Als ze bij GS achter zijn echte identiteit komen dan heeft hij een serieus probleem.. Mocht het ook waar zijn dan is die persoon echt ziek in zijn hoofd.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:33 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Als het nep is, is het een gigantische kneus.
Om mijn part mogen ze 'm dan bij GIEL opbellen, en hem eens even goed vernederen op de radio.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als ze bij GS achter zijn echte identiteit komen dan heeft hij een serieus probleem.. Mocht het ook waar zijn dan is die persoon echt ziek in zijn hoofd.
Ja daar heb je zeker gelijk in. Maar is het al (bijna) zeker dan dat die jongen van dat Youtube filmpje dezelfde is? Of post iemand zomaar dat filmpje om wat olie op het vuur te gooien?quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:41 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Om mijn part mogen ze 'm dan bij GIEL opbellen, en hem eens even goed vernederen op de radio.
Je zag namelijk de schaamte bij Giel en Gerard op het filmpje..
Je bent echt goed ziek in je hoofd als je dat soort geintjes flikt, ik kan wel grappigere dingen verzinnen die je op de radio als grap uit kan halen.
Ik weet niet, maar als je naar dat YT filmpje kijkt, hoor je dat hij redelijk zijn stem kan verdraaien..quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:43 schreef Resco het volgende:
[..]
Ja daar heb je zeker gelijk in. Maar is het al (bijna) zeker dan dat die jongen van dat Youtube filmpje dezelfde is? Of post iemand zomaar dat filmpje om wat olie op het vuur te gooien?
Dit is niet bagger....quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:44 schreef MutZ het volgende:
Wat een ongelooflijk leuke muziek komt er voorbij, maar ook soms ongelooflijke bagger (zoals dit dus)
Hoezo is dat bagger ?quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:44 schreef MutZ het volgende:
Wat een ongelooflijk leuke muziek komt er voorbij, maar ook soms ongelooflijke bagger (zoals dit dus)
Mijn eerste reactie is ook aan de schandpaal met die gast maar laten we eerst maar eens wachten of het echt fake is. Heb er verder ook geen woorden voor.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:41 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Om mijn part mogen ze 'm dan bij GIEL opbellen, en hem eens even goed vernederen op de radio.
Je zag namelijk de schaamte bij Giel en Gerard op het filmpje..
Je bent echt goed ziek in je hoofd als je dat soort geintjes flikt, ik kan wel grappigere dingen verzinnen die je op de radio als grap uit kan halen.
Liedje is ook nog steeds enorm leukquote:
En daar ga je veel te hard van fietsenquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:33 schreef DiedjeeJ het volgende:
Apollo Four Forty!!Ain't talkin' 'bout dub!!
Wat 'n track!!
1 Hele goede avond Mr. Pilesquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:51 schreef Piles het volgende:
[..]
En daar ga je veel te hard van fietsen![]()
Avond mensen
Echt welquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Liedje is ook nog steeds enorm leuk
Ik ben niet zo van het hakkuh, sommige platen kan ik nog wel waarderen, maar deze is net een beetje teveel van het goede. Maar gelukkig denken andere mensen er anders over, dat houdt het afwisselendquote:
Uhuhquote:Op maandag 6 oktober 2008 19:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Liedje is ook nog steeds enorm leuk
Fietsend tikken vind zelfs ik te gevaarlijk, dus ik hou het bij berichtjes tikken in bus, trein en soms lopend.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:53 schreef Sersjee het volgende:
En hier word ik nou blij van!
Johan
![]()
(fietsend een berichtje tikken is nog best gevaarlijk...)
Ik bel alleen via handsfree op de fiets.quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Fietsend tikken vind zelfs ik te gevaarlijk, dus ik hou het bij berichtjes tikken in bus, trein en soms lopend.
Op de fiets kan ook prima (op lange rechte stukken it is)quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Fietsend tikken vind zelfs ik te gevaarlijk, dus ik hou het bij berichtjes tikken in bus, trein en soms lopend.
Mja, ik fiets maar 5 minuten (van de bushalte naar huis), dus dan kan ik het net zo goed even uitstellen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:03 schreef MutZ het volgende:
[..]
Op de fiets kan ook prima (op lange rechte stukken it is)
Mja, das waar... Ik fiets regelmatig stukken van 45 min (naar m'n werk), maar dat zijn geen lange rechte stukken, dus voor mij wordt het ook wat lastig...quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, ik fiets maar 5 minuten (van de bushalte naar huis), dus dan kan ik het net zo goed even uitstellen.
Ligt eraan hoe snel jij kunt douchenquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:07 schreef DiedjeeJ het volgende:
Piles & Eliza!!![]()
Queen!!You don't fool me!!
![]()
Ben benieuwd of ik me na 't douchen nog kan melden hier. Heb zo'n gevoel dat er dan al 'n nieuw topic is..![]()
En Hugo is er ook bij.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:09 schreef Feivel1 het volgende:
Hmm, the big boss was ook in de studio zonet:
[ link | afbeelding ]
Ja, het was echt Jurre, want je zag heel ff heel duidelijk dat het hem was.Knijp in een cavia
.
Heb het even verbeterd.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:12 schreef MutZ het volgende:
Mên, wat kan rapporten door werken toch ongelooflijk saai zijn...
Michiel kennende heeft dat wel zin, ik heb ooit eens om 21:45 een request doorgebeld, en die werd nog als afsluiter gedraaidquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heeft 't nog zin om een request te sturen? Of is het programma al 'volgepland'? Ik wil wat requesten wat níet al inmiddels voorbij is gekomen....
Ja, maar dit is toch wel extreem saai... Tientallen pagina's droge kostquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:14 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Heb het even verbeterd.
Ja, ik beschouw school als werk.
Dat is ook wel tofquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:16 schreef Feivel1 het volgende:
Hmmz, volgende week in het weekend wordt het ook al zo nostalgisch bij de lokale.
Weekend van de nummer 1 hits.
50 uur lang radiomaken, zonder nonstop programmeringen!
quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:15 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, maar dit is toch wel extreem saai... Tientallen pagina's droge kost
Ja, want ik kom zeker even langskijken.quote:
idd, hoop dat Michiel mijn request draait, want anders vraag ik me echt af of ik wel wakker blijfquote:
He, toffe keusquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, request op Veenstra's Hyve gemikt. Nu nog ff inplannen, Maricha. Dankje
.
Dat maakt denk deze week ook zo leuk, omdat juist de dingen voorbij komen die niet standaard zijnquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:20 schreef Sirolf het volgende:
De muziek wordt steeds fouter...
Al is dat stiekem toch wel leuk...
ja, er is een hoop bagger gemaakt in de 90'squote:
Tis dat ik m'n stickers nog niet binnenheb...quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:21 schreef Qunix het volgende:
Dit is echt triest
En ook triest: ik eet pepernoten
oh die heb ik idd ook nog niet...quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:22 schreef MutZ het volgende:
[..]
Tis dat ik m'n stickers nog niet binnenheb...
quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:22 schreef MutZ het volgende:
[..]
Tis dat ik m'n stickers nog niet binnenheb...
Ga 'm vanavond uitlezenquote:
En in de mail.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Al de derde keer in drie dagen.
Hup, leuke request op uw Hyves!
quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Ga 'm vanavond uitlezen![]()
Wat een boek
Heerlijk chaotisch geschreven af en toe, maar briljant om te lezen
Sorry
Mss heb ik er nog wel van vorig jaar ergens liggen... Mag dat ook?quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:24 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh die heb ik idd ook nog niet...
Net als Gerard zn boek
quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:28 schreef MutZ het volgende:
[..]
Mss heb ik er nog wel van vorig jaar ergens liggen... Mag dat ook?
En jij denkt dat we nu je request nog gaan draaien?quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:21 schreef Qunix het volgende:
Dit is echt triest
En ook triest: ik eet pepernoten
Ik eet géén pepernotenquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:35 schreef Maricha het volgende:
[..]
En jij denkt dat we nu je request nog gaan draaien?![]()
Maricha hebben jullie wel iets van Capellaquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:35 schreef Maricha het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je komt wat tegen als je op 'scrubs' zoekt.
Ik hoop het... Ben inmiddels gestopt met eten en begonnen aan M&M'squote:Op maandag 6 oktober 2008 20:35 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nu is het kwaad toch al geschied...quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik hoop het... Ben inmiddels gestopt met eten en begonnen aan M&M's
precies!quote:
*ziet Starbucks*quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Van heel [ afbeelding ] vroeger [ afbeelding ] .
quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:53 schreef MutZ het volgende:
[..]
*ziet Starbucks*
*begint spontaan te kwijlen*
Tis echt niet goed voor m'n portemonnee dat er een starbucks op Amsterdam Centraal gaat komen, woon ik veel te dicht bij en reis ik veel te vaak langs...
Ik zal het gvb vragen om die boot om te laten varenquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:53 schreef MutZ het volgende:
[..]
*ziet Starbucks*
Tis echt niet goed voor m'n portemonnee dat er een starbucks op Amsterdam Centraal gaat komen, woon ik veel te dicht bij en reis ik veel te vaak langs...
Ook slecht voor jouw portemonnee dusquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Eens kijken of er in Maastricht ook eentje gaat komen. Ik werk in het gebouw naast het station, dus zou handig zijn
.
Heel verstandig, hoewel het probleem dan maar voor een deel opgelost wordt, want als ik naar m'n ouders ga, dan moet ik toch echt op centraal wezen...quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik zal het gvb vragen om die boot om te laten varen.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:54 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ook slecht voor jouw portemonnee dusM'n zusje heeft zelfs een Starbucks-mok uit Parijs meegenomen...
ik hoef nog maar een paar nachtjes te slapen en ik hang aan het SB infuusquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:53 schreef MutZ het volgende:
[..]
*ziet Starbucks*
Zullen ze in India ook SB hebben? (aangezien ik daar van de zomer een paar weken zit)quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:56 schreef Maricha het volgende:
[..]
ik hoef nog maar een paar nachtjes te slapen en ik hang aan het SB infuus![]()
![]()
check de SB site ff! Store-locatorquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:58 schreef MutZ het volgende:
[..]
Zullen ze in India ook SB hebben? (aangezien ik daar van de zomer een paar weken zit)
Gewoon ter hoogte van de Starbucks de andere kant op kijken, geen probleem toch?quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:56 schreef MutZ het volgende:
[..]
Heel verstandig, hoewel het probleem dan maar voor een deel opgelost wordt, want als ik naar m'n ouders ga, dan moet ik toch echt op centraal wezen...
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:04 schreef Sirolf het volgende:
I Forgot The Power I've Got The Power! Ik ben verkouwen
Hmmm... Niet echt heel erg in de buurt, Madras is de dichtstbijzijnde... Ach, wie weet beland ik er nog wel... Maar jij hebt het echt helemaal goed geregeld Marichaquote:
of Capellaquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:04 schreef Qunix het volgende:
SNAP!
Lekker nummertje!
(wanneer komt Ben Liebrand?)
Heb vandaag de hakkuh versie nog gehoord in de autoquote:
Jaquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:05 schreef Litton-Lane het volgende:
Op boulevard kwam Otto nog even aan bod, maar ben vast heel laat met de mosterd, nu iedereen al gegeten heeft?
Op schiphol staat die er ook weer, dus dan zou ik voorlopig Schiphol ff mijden als ik jou was...quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gewoon ter hoogte van de Starbucks de andere kant op kijken, geen probleem toch?
* Sirolf heeft het soms ook wel wat moeilijk door een Oliebollenkraam bij Leiden CS...
Geloof een beetjequote:Op maandag 6 oktober 2008 21:05 schreef Litton-Lane het volgende:
Op boulevard kwam Otto nog even aan bod, maar ben vast heel laat met de mosterd, nu iedereen al gegeten heeft?
Dan gaan we connexxion ook laten omvarenquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:02 schreef borisz het volgende:
Mijn probleem op CS is vaak de eetmuur.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:07 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Move on baby, move on baby. You got together!
Ik had het live gehoord, vrijdag nacht. Geloofde er toen eigenlijk niet veel van.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof een beetje![]()
/laat
Jongen kondigt zijn euthanasie aan bij Giel Beelen.(deel2) en de Hyves van de mogelijke Otto schijnt inmiddels ook gevonden te zijn. Als dat 'm is.
Het enige wat dat topic oplevert is de zekerheid dat tong80 soms ook 3FM luistertquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof een beetje![]()
/laat
Jongen kondigt zijn euthanasie aan bij Giel Beelen.(deel2) en de Hyves van de mogelijke Otto schijnt inmiddels ook gevonden te zijn. Als dat 'm is.
Och, als ik via Schiphol reis kom ik de trein uit, naar boven de centrale hal in en direct de deur uit naar de bus. Ik zie daar dus niet echt veel en ben soms zelfs binnen een minuut alweer weg.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:07 schreef MutZ het volgende:
[..]
Op schiphol staat die er ook weer, dus dan zou ik voorlopig Schiphol ff mijden als ik jou was...
En was het maar zo makkelijk
Ergens heeft mijn broer het album nog, die is hij aan het zoeken voor mij...quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:09 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
die stem van die vrouw![]()
*U got 2 let the music* heb ik gevraagd
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, als ik via Schiphol reis kom ik de trein uit, naar boven de centrale hal in en direct de deur uit naar de bus. Ik zie daar dus niet echt veel en ben soms zelfs binnen een minuut alweer weg.
ik kijk echt nergens meer van op. Vroeger een manisch depressieve buurvrouw gehad, die kon ook ontzettend overtuigend de grootste onwaarheden verkondigen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik had het live gehoord, vrijdag nacht. Geloofde er toen eigenlijk niet veel van.
Maar dacht nog, dat is gewoon ziek als je het faked. Blijkt het dadelijk echt gefaked te zijn...
Maar de oliebollenkraam staat wel precies in je looppad danquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, als ik via Schiphol reis kom ik de trein uit, naar boven de centrale hal in en direct de deur uit naar de bus. Ik zie daar dus niet echt veel en ben soms zelfs binnen een minuut alweer weg.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ergens heeft mijn broer het album nog, die is hij aan het zoeken voor mij...
Maar tevens ook vet lekkerquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:11 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
daar hebben ze wel een SB......vet duur
Want?quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:05 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hmmm... Niet echt heel erg in de buurt, Madras is de dichtstbijzijnde... Ach, wie weet beland ik er nog wel... Maar jij hebt het echt helemaal goed geregeld Maricha
Naar het ING kantoor in Zuid aubquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:07 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dan gaan we connexxion ook laten omvaren
Ah, dat wordt dus een kwestie van de andere kant op kijken en snel doorlopen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:12 schreef MutZ het volgende:
[..]
Maar de oliebollenkraam staat wel precies in je looppad dan
In de VS zijn er genoeg SB'en te vinden op jullie route denk ikquote:
Terug kopen, ik wil die van mij kwijtquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:12 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
gaaf![]()
heb er tijdens dit soort weken wel last van dat ik mn hele cd collectie heb verkocht
Ik hoorde pas een dag later het fragment via de Youtube video van Sirolf en na het zien van de video had ik wel mijn bedenkingen. Dan zit 'ie daar met familie en die je niet hoort en die hij ook niet wil laten horen. Hij schijnt dus ook anoniem te hebben gebeld wat ook wat vreemd is. Er is ook nog een advertentie (oid) gevonden.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik had het live gehoord, vrijdag nacht. Geloofde er toen eigenlijk niet veel van.
Maar dacht nog, dat is gewoon ziek als je het faked. Blijkt het dadelijk echt gefaked te zijn...
Tong80quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:10 schreef Againzender het volgende:
Het enige wat dat topic oplevert is de zekerheid dat tong80 soms ook 3FM luistert
Nou de Amerikanen drinken hun koffie weer thuis, 1/3 van de vestegingen zijn of gaan al weer sluiten geloof ik.quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:14 schreef MutZ het volgende:
[..]
In de VS zijn er genoeg SB'en te vinden op jullie route denk ik
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Naar het ING kantoor in Zuid aub. Daarachter valt best wel aan te meren
als ik je oto er gratis bij krijgquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Terug kopen, ik wil die van mij kwijt![]()
En nu helemaal, want het is crisis schijnt...quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Nou de Amerikanen drinken hun koffie weer thuis, 1/3 van de vestegingen zijn of gaan al weer sluiten geloof ik.
Maar toch heeft z'n muziek wel watquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:19 schreef muisje-eliza het volgende:
en wat vond ik die Meatloaf vroeger toch een griezel![]()
*hij is nogsteeds wel eng eigenlijk*
Ik moest lachen!quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:17 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
als ik je oto er gratis bij krijg
Een van mijn oudste herinneringen: december 1978 in de sneeuw met familie + vrienden in een bungalowpark op de veluwe. En steeds was daar weer Meatloaf op TV, en steeds werd ik weer geroepen: "Vincent!! Die dikke is weer op TV!!"quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:19 schreef muisje-eliza het volgende:
en wat vond ik die Meatloaf vroeger toch een griezel![]()
*hij is nogsteeds wel eng eigenlijk*
Check. Die klassieker van De Kaak ken ik natuurlijk ook!!quote:
quote:
Ik heb nog vaak staanquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:23 schreef Qunix het volgende:
JAMES BROWN IS DEAD
(nu echt eigenlijk)
Ben benieuwd hoe James Brown op deze track heeft gereageerd!
Maricha mag weer gaan wegduikenquote:
En hard nodig!!!!!quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:14 schreef MutZ het volgende:
[..]
In de VS zijn er genoeg SB'en te vinden op jullie route denk ik
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:25 schreef Litton-Lane het volgende:
Hierna kwam: "James Brown is still alive"
Toen ging het deuntje andersom
Oja, die!!quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:25 schreef Litton-Lane het volgende:
Hierna kwam: "James Brown is still alive"
Toen ging het deuntje andersom
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:27 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Niet andersom, maar hij lijkt er wel op (*denkt* welke ging dan wel andersom.....?)
En Bertje Maaldrink is homoquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:26 schreef Litton-Lane het volgende:
Je had ook: Prins Willem A is een Flikkerrrrrrr "
*pepernotenstraf*quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:27 schreef Qunix het volgende:
Kan Michiel anders Mosselman -Mossels draaien?
Ja dus..quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:24 schreef DiedjeeJ het volgende:
Er bestond toch ook 'n plaat die Herman Brood is dood heet..?
Kan hem niet vinden op youtubequote:Op maandag 6 oktober 2008 21:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
En Bertje Maaldrink is homo
O nee, da's van na 90
quote:
Jup. Volgens mij stond 'ie op één of andere skihut-cd..quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
nog meer mensen bezongen die nu dood zijn?![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza doet belangrijke mededeling
ik open zow nieuw topic
*check*quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
ik open zow nieuw topic
Mooi, scheelt mij weer!quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
ik open zow nieuw topic
Ik zou het ook geweest kunnen zijnquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:35 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik zou het wel kunnen zijn, maar ik was het niet voor Enjoy the silence
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |