Het is verschrikkelijk... Had na vrijdag 18.00 niet meer gekeken, dat was nogal wat terugleeswerk vanochtend!quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:32 schreef Sirolf het volgende:
Alweer een nieuw topic? Het gaat hard de laatste dagen!
Constipatie-karaokequote:Op maandag 6 oktober 2008 17:54 schreef Sersjee het volgende:
"ik moet poepen maar het lukt niet"-muziek
Jup, 2e keer..quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:26 schreef -Hans- het volgende:
Alweer Everybody Hurts? Okay... Straks MetMichiel
Thanks!! Heb 't sinds gisteren niet meer gevolgd eigenlijk, maar nog niks bekend dus..quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nu aandacht voor 'otto' @ RTL Boulevard
quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:44 schreef DiedjeeJ het volgende:
Shiny happy people!!![]()
Deze foto mag natuurlijk niet ontbreken in dit topic..![]()
![]()
[ afbeelding ]
Denk dat morgen wel meer bekend is na de oproep voor meer info. Iemand moet die stem herkennen en dus kunnen zeggen of 't echt is of niet...quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:40 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Thanks!! Heb 't sinds gisteren niet meer gevolgd eigenlijk, maar nog niks bekend dus..
Boris!!
quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:49 schreef borisz het volgende:
Iemand die nu toevallig naar eurosport kijkt? WK Futsal Rusland 28-2 Solomon Eilanden
Dat denk ik ook. Er is 't hele weekend ook al druk gezocht, maar misschien dat dit nog wat meer helpt..quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Denk dat morgen wel meer bekend is na de oproep voor meer info. Iemand moet die stem herkennen en dus kunnen zeggen of 't echt is of niet...
Oneej moet ik nog doenquote:Op maandag 6 oktober 2008 18:52 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Er is 't hele weekend ook al druk gezocht, maar misschien dat dit nog wat meer helpt..
Toma!!Toevallig nog bezig geweest met je creatie voor de OP?
Broekie is vooral erg blij dat ie vrijdagochtend om 09:30 in het vliegtuig stapt voor twee weken rust.quote:
Eindstand 31-2quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:51 schreef toma het volgende:
[..]
Heb zelf ook wel eens verloren met 20-1
Waar is de bedoeling dat het vliegtuig gaat landen ?quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:57 schreef Broekie het volgende:
[..]
Broekie is vooral erg blij dat ie vrijdagochtend om 09:30 in het vliegtuig stapt voor twee weken rust.
Hoop alleen dat ik tijdens die twee weken niet al te veel denk aan de puinzooi die op mij wacht wanneer ik dan weer terug kom...
In dat bepaalde land vergeet je andere dingen heel snelquote:Op maandag 6 oktober 2008 18:57 schreef Broekie het volgende:
[..]
Broekie is vooral erg blij dat ie vrijdagochtend om 09:30 in het vliegtuig stapt voor twee weken rust.
Hoop alleen dat ik tijdens die twee weken niet al te veel denk aan de puinzooi die op mij wacht wanneer ik dan weer terug kom...
Ah, ok. Was gewoon ff benieuwd of je 't voor elkaar gekregen had om alles passend te krijgen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:55 schreef toma het volgende:
[..]
Oneej moet ik nog doen
Zometeen komt een vriend van me langs en vanavond ga ik naar de kroeg dus vandaag zit het er niet in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:08 schreef Sersjee het volgende:
Roots bloody roots niet in de computer? Schandalig! Ik zet gelijk de radio uit!Ik vind dat ook echt van die onbegrijpelijke dingen... van een band als Sepultara mag je toch verwachten dat de bekende nummers in de computer staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Ja? Tevreden met mn request?quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
Beastie Boys!!Body movin'!!
In de mix van Fatboy Slim!!
quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:08 schreef Sersjee het volgende:
Roots bloody roots niet in de computer? Schandalig! Ik zet gelijk de radio uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ spoiler.
DaMook & Feivel1!!
O+ SG / BRM O+!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |