Ik las het net van jouw kennis, bungyjumpen enz.......wooooooow!quote:
mooi! houden zo, sperm whalequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:57 schreef PeterNB het volgende:
Soms heb je effe nix te zeggen...............
Oeh... blijft een mooi liedje, ik herinner me een einde van een verkering waarbij ik zei "zet de radio maar niet aan als je naar huis rijdt, want ze draaien constant dat nummer"quote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh... blijft een mooi liedje, ik herinner me een einde van een verkering waarbij ik zei "zet de radio maar niet aan als je naar huis rijdt, want ze draaien constant dat nummer"
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:22 schreef Leandra het volgende:
WJ
LOL.... was jij dat?![]()
Maarreh, gaat uitstekend hier, (nog) geen herfstdip
En hoe is het met jou??
Oh, bij de weg: kun je met die supergrasmaaier hier ook ff het gras komen doen? Als ik het zwembad eindelijk opgeruimd heb that is.... alhoewel, het gras eronder zal wel dood zijn
Nog anderhalf uur, dan gaan we knalluh.quote:
Stilte voor de (letterlijke) storm?quote:
Denk ook dat de Koef vandaag eens helemaal los gaatquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog anderhalf uur, dan gaan we knalluh.
Dat ligt er een beetje aan, mocht het er vanavond op neerkomen dat ik in de dorpskroeg beland dan is de kans vrij groot dat ik daarna bedenk dat ik nog niet zo dronken ben dat ik niet meer kan FOK!kenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
alsof je dat vergeten bent, luv..
thanks for the reminder, ik zie je zo weer zitten op die plank, hoerrr
![]()
[ afbeelding ]
mooi! met mij ook wel redelijk. echt heeel blij worden van dat weer is best moeilijk, maar er doorheen rennen in de duintjes ins legging, wat ik zo ga doen met een vrind, is dan wel weer lekker![]()
kom je vannacht ook nog ff buurten hier, lijkt muh fijn!
leters
Ja thuis tegen Volendam ging het ook al zo geweldig hè, dus dan is de Graafschap ook een eitje.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Denk ook dat de Koef vandaag eens helemaal los gaat
Zou bijna inzetten op een gelijkspel maar dat is ook zoiets als de goden verzoeken enzoquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja thuis tegen Volendam ging het ook al zo geweldig hè, dus dan is de Graafschap ook een eitje.
Je tientje levert 78 euro op.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zou bijna inzetten op een gelijkspel maar dat is ook zoiets als de goden verzoeken enzo
Pffffffffffffff Thanksquote:
zeikwijfquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:13 schreef APK het volgende:
Het wedden is niks dit weekend.
¤6.08 in de plus.
Tja, ik ben beter gewend.quote:
Valt een beetje tegen vandaag, had meer verwacht van Arsenal, loop ongeveer gelijk nuquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:23 schreef APK het volgende:
[..]
Tja, ik ben beter gewend.
Hoe gaat het bij jou dit weekend?
Hoi CarO, btw.
Arsenal zat ik ook op.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Valt een beetje tegen vandaag, had meer verwacht van Arsenal, loop ongeveer gelijk nu
Vind ik ookquote:
Gewoon een raam inslaan en de draden uit het dashboard trekken en tegen elkaar aan houden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Vind ik ook![]()
En mn slot van de auto moet worden vervangen. Die is dus vét kapot![]()
Het lag niet aan mij
Ja, goed plan!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:49 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon een raam inslaan en de draden uit het dashboard trekken en tegen elkaar aan houden. [ afbeelding ]
Precies mijn plan, maar eerst een vette siesta.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:00 schreef CarOnline het volgende:
En nu ga ik pizza eten en wijn drinken
Met Mario Kart?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, goed plan!
Ware het niet dat ik de deur nog wèl gewoon open krijg.
Maar ik ben vandaag met de kart naar t werk gegaan dus nog geen man overboord.
Ofzo.
En nu ga ik pizza eten en wijn drinken
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:10 schreef Gert het volgende:
Wijn nog maar even niet. Misschien een voorzichtige shandy om er weer in te komen.
Die is mooier in het origineel. Bram Vermeulen,quote:
Wat kan die bruiloftgasten nou schelen wat voor schoenen je mannetjes aan hebben. Ze kijken alleen maar naar die van jouquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Ach ja. Ik heb geprobeerd kinderschoenen te kopen, ik ben gebroken. Is ook dom, het eerste weekend ná de kinderbijslagMaar goed, wij moeten volgende week in vol ornaat aantreden op een bruiloft. dus dat ik nu nog niets heb (behalve zere voeten en een pesthumeur) is best zorgelijk...
Niet in schubbekutteveen hoorquote:
En daarom ga ik voorlopig niet meer in die dorpen wonen, heb er nog steeds trauma's van dat ik een half uur moest fietsen om te rokenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Niet in schubbekutteveen hoorEn ik ga niet nog een keer naar groningen,
Little Britain!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:05 schreef CarOnline het volgende:
Nou heb ik zóveel series gedownload en eindelijk tijd om te kijken, zit ik Little Brittain Abroad te kijken.
Zo krijg ik het nooit af
Ik ga zo aan heroes beginnen Hopelijk vind ik hetr wat, want ik heb 34 afleveringen gedownload.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:05 schreef CarOnline het volgende:
Nou heb ik zóveel series gedownload en eindelijk tijd om te kijken, zit ik Little Brittain Abroad te kijken.
Zo krijg ik het nooit af
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ga zo aan heroes beginnen Hopelijk vind ik hetr wat, want ik heb 34 afleveringen gedownload.
Zag je paint in ONZquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
Oja, Goedenavond Fok!
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:32 schreef petraa het volgende:
Ik lul in mezelf heb ik al door!
Hmz je zou ook kunnen zeggen. Nee hoor ik luisterquote:
Ik lees !! Maar ik kijk dat programma niet van ten Brink ...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Hmz je zou ook kunnen zeggen. Nee hoor ik luister
Ik de jouwe ook! Geweldig! Sinaspril was ook gewoon veel te lekker he?quote:
Dat moet je de bejaarde dame vragenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik de jouwe ook! Geweldig! Sinaspril was ook gewoon veel te lekker he?
En die witte besjes, die knapten zo lekker
Ach, aan jou kan het niet gelegen hebbenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat moet je de bejaarde dame vragen![]()
Maar denk dat die al een tijdje dood is
Zijn wel giftige besjes.. Kut !!! Schuldgevoel na al die jarenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ach, aan jou kan het niet gelegen hebben
Gelukkig zijn jouw dromen bedrogquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:35 schreef Manu82 het volgende:
hey ik moet dat kut programma nog kijken
Deed je ook pijltjes schieten?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn wel giftige besjes.. Kut !!! Schuldgevoel na al die jaren
Ja van papier.. in die buisquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Deed je ook pijltjes schieten?
Met naaldjes in de punt? Gelukkig schoor ik nooit raak
Nou we schoten niet op mensen ofzo, meestal was het zonder naaldjes, en dan op wc raampjes mikken enzoquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja van papier.. in die buis
Maar never met naalden ofzo
Ze gingen best ver ... Leterrlijkquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou we schoten niet op mensen ofzo, meestal was het zonder naaldjes, en dan op wc raampjes mikken enzo
God er komt nog een herinnering op ... Paint waardig wellichtquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou we schoten niet op mensen ofzo, meestal was het zonder naaldjes, en dan op wc raampjes mikken enzo
Geen tiet voorquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:17 schreef spapaars het volgende:
Geen Youtroep clip, wel een livestream.
Studenten uit de Landen: Servië, Kroatië, Bosnië en Herzegovina, Macedonië, Montenegro,In een soort van BB huis.
Het is een talenten show.
Livestream.
http://www.mtsmondo.com/operacija-trijumf/
[ afbeelding ]
Bepaul me eige tieten welquote:
Spa ???quote:
Paint!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
God er komt nog een herinnering op ... Paint waardig wellicht
Gut velen.. maar om dat in paint uit te drukkenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:39 schreef petraa het volgende:
Ik zoek me debiel in SHO en zie nergens een paint tekening
Nee Petraa die hier in dit topic woest op zoek isquote:
Ehm ik speelde met barbiesquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:49 schreef Soury het volgende:
Petraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa [Paint] idiote dingen die je deed als kind
Oh enne watte deed jij![]()
En je rukte de kop eraf of knipte ze kaal of stopte ze in de kachel...quote:
Maar weet je? Ik had maar 1 Ken en tig vrouwtjes, dus er moest evenwicht komen, en een barbie met kort haar kon prima doorgaan voor ken, als je de plastic boobs wegdacht!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
En je rukte de kop eraf of knipte ze kaal of stopte ze in de kachel...
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar weet je? Ik had maar 1 Ken en tig vrouwtjes, dus er moest evenwicht komen, en een barbie met kort haar kon prima doorgaan voor ken, als je de plastic boobs wegdacht!
Dus dat.
ik knipte ze kaal!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
En je rukte de kop eraf of knipte ze kaal of stopte ze in de kachel...
Mishandelde mijn poppen .. Oepsquote:
Je had make-up poppen, (met afwasbare maku-up, en haar wat niet aangroeide) En je had babypoppen met merkstiften en nagelak. (En dat was niet afwasbaarquote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:59 schreef liesje1979 het volgende:
Ja hoor, had ik dus weer net de versie met plastc haar:
[ afbeelding ]
Heul niet gay, hij was smoor verliefd op mijn mooiste Barbie. (die met het langste blonde haar, en een natuurlijk gebruind teintje)quote:
Ik wilde zo´n camperwagen voor barbies.. Vet cool ding. Niet gekregenquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heul niet gay, hij was smoor verliefd op mijn mooiste Barbie. (die met het langste blonde haar, en een natuurlijk gebruind teintje)
Pfff Ken is gay! Ze zien er toch juist heel er mannelijk uit?
Als je nu ook nog een engelstalige versie vindt, ben jij mijn held van de dag!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:59 schreef spapaars het volgende:
Laten we eens gek doen.
Nog een livestream.
Big Brother Hongarije.
http://bar2.videa.hu/eloadas.html
[ afbeelding ]
Zeker een oudere broer.. Ik had ook racebanen, auto´s , treinen fuck had ik die nog maarquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had helemaal geen poppen, ik had autootjes
Die wilde ik ook!! ook nooit gekregen...quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wilde zo´n camperwagen voor barbies.. Vet cool ding. Niet gekregen
Hihihihihihi wel in verzuipenquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die wilde ik ook!! ook nooit gekregen...
Wel kreeg ik een zwembad uit de kringloop winkel, met slappe randen, wat dus standaard uitliep op een leeg zwembad en een natte plek op het tapijt, en ja, daar kunnen barby's niet in zwemen he?![]()
Ja luie aapquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb een borrel nodig.
Iemand die een wit droog wijntje voor me heeft?
Of moet ik opstaan en zelf naar de koelkast lopen?
Sorry, ik heb wel een roseetje openstaan?quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb een borrel nodig.
Iemand die een wit droog wijntje voor me heeft?
Of moet ik opstaan en zelf naar de koelkast lopen?
Nope, ik ben de oudste en heb alleen maar een jonger zusje... die speelde overigens wel met poppenquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeker een oudere broer.. Ik had ook racebanen, auto´s , treinen fuck had ik die nog maar
WTFquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:17 schreef liesje1979 het volgende:
Hadden jullie ook playmobil? Ik wel, een hele ton vol!
Ik heb trouwens toen ik 16 was nog een keer een hele middag met mijn toenmalige vriendje, met zijn playmobil gespeeld, en lol dat we hadden. We waren knetterstoned ook, dat dan weer wel.
16 jaar en playmobil?!?!?!quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:17 schreef liesje1979 het volgende:
Hadden jullie ook playmobil? Ik wel, een hele ton vol!
Ik heb trouwens toen ik 16 was nog een keer een hele middag met mijn toenmalige vriendje, met zijn playmobil gespeeld, en lol dat we hadden. We waren knetterstoned ook, dat dan weer wel.
Ik zeg: inschenken!quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, ik ben de oudste en heb alleen maar een jonger zusje... die speelde overigens wel met poppen
Even wat anders: ik ben serieus in twijfel of ik nog een 3de Razz-up voor mezelf ga inschenken, of dat ik naar bed ga... beetje moe, maar wel lekker moe
What to do, what to do....
Jullie lachen me uit!quote:
En wat deden jullie met die poppetjes?quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jullie lachen me uit!![]()
En ja, het stond op zolder enzo, niet alsof hij er zelf nog dagelijks mee speelde
Iets sterkersquote:
Iets sterkersquote:
Donequote:
Dat kan helemaal niet, die kleertjes zitten vast!quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En wat deden jullie met die poppetjes?
Doktertje spelen?
Houdt je op de been ..quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Done![]()
Is wel gelijk de laatste trouwens.... ben verdomme echt een oud wijf aan t worden![]()
Meer vermoeidheid dan de drank overigens, dat dan wel weer![]()
Nou vooruit dan maarquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet, die kleertjes zitten vast!
Maar nee, en nu begin ik me ook best dom te voelen, We zetten ze gewoon in een leuke setting neer enzo.
Maar goed, zullen we er nu over ophouden?
Heb ik nietquote:
Nah, op dit moment houdt weinig me meer op de been... dus zometeen ff zorgen dat ik me weer fit slaapquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Houdt je op de been ..
![]()
Drank of bezigheid
En de slaapkamer is op kruipafstand? Dan is er helemaal niets aan het handje!quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, op dit moment houdt weinig me meer op de been... dus zometeen ff zorgen dat ik me weer fit slaap
Hier was het ook lego. Een tijdje mecano, maar toch steeds meer lego.quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar
Hier was het Lego trouwens, en dat was begin jaren 70 nog heel erg basic en zonder poppetjes...
Lego ...... we hadden zo´n waston vol ermee.. Ohhh coolquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar
Hier was het Lego trouwens, en dat was begin jaren 70 nog heel erg basic en zonder poppetjes...
Neequote:Op zondag 5 oktober 2008 00:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En de slaapkamer is op kruipafstand? Dan is er helemaal niets aan het handje!
Lego is zoquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hier was het ook lego. Een tijdje mecano, maar toch steeds meer lego.
Mijn ouders hebben nog kratten vol van toen.
Aan de lego van mijn broer mocht ik niet komen, en al helemaal niet aan zijn technisch-lego. Hij had ook altijd van die bordjes op zijn slaapkamerdeur: Annelies als je binnenkomt maak ik je dood. Geloof het of niet, hij wist het altijd als ik weer eens op zijn kamer was geweest en ik overal aan had gezeten. (maar hij had zulk stoer speelgoed!quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hier was het ook lego. Een tijdje mecano, maar toch steeds meer lego.
Mijn ouders hebben nog kratten vol van toen.
Shit dit herinnert me eraan dat me was klaar is en ik die zooi nog moet ophangen!quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee![]()
Moet de woonkamer door, dan nog ff in de keuken de zooi in de vaatwasser zetten (en die ook aanzetten) en dan helemaal de trap op
Gooi het in de droger joh....quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Shit dit herinnert me eraan dat me was klaar is en ik die zooi nog moet ophangen!
Mijn broer maakte er geheime huisjes van.. Met steentjes nou ja kan het niet uitleggenquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lego is zo![]()
![]()
![]()
Ik ben er nog steeds weg van, echt geweldig speelgoed
Das een ander topic .. Maar kom maar opquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:![]()
hebben jullie allemaal gezopen ofzo![]()
gaat het over rare dingen die je deed als kind![]()
pffff ik heb er nog wel een paar.........
Hi Fan!quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:![]()
Bij gebrek aan de PPPS, gooi je haar los en deel het met ons.quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:![]()
hockey kleding! Da ga niet! of het ga wel, maar het komt er nie meer zo uit als het erin ging!quote:
Ik moest (tot ik een jaar of 10 was) m'n kamer met m'n zusje delenquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Aan de lego van mijn broer mocht ik niet komen, en al helemaal niet aan zijn technisch-lego. Hij had ook altijd van die bordjes op zijn slaapkamerdeur: Annelies als je binnenkomt maak ik je dood. Geloof het of niet, hij wist het altijd als ik weer eens op zijn kamer was geweest en ik overal aan had gezeten. (maar hij had zulk stoer speelgoed!)
Als je, het eerste wijntje: gezopen, kan noemen, dan ja!quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
jij hebt ook gezopen volgens mij
Nah, okay... met sportkleding is dat iid minderquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:43 schreef petraa het volgende:
[..]
hockey kleding! Da ga niet! of het ga wel, maar het komt er nie meer zo uit als het erin ging!
nou........ ik had een ''dierenbegraafplaats''quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Das een ander topic .. Maar kom maar op
En heb je ze ook naderhand weer opgegraven?quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nou........ ik had een ''dierenbegraafplaats''![]()
ik haalde dooie eenden uit het water, schraapte zelfs platgereden kikkers van de weg, en
dan begroef ik ze samen met een vriendinnetje op ''ons geheime plekje''.
en dan maakte we met takjes een kruis, en dan een gebedje opzeggen.........
één keer ben ik bijna verzopen omdat ik een dood hondje uit de sloot wilde halen........
quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:45 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nou........ ik had een ''dierenbegraafplaats''![]()
ik haalde dooie eenden uit het water, schraapte zelfs platgereden kikkers van de weg, en
dan begroef ik ze samen met een vriendinnetje op ''ons geheime plekje''.
en dan maakte we met takjes een kruis, en dan een gebedje opzeggen.........
![]()
![]()
![]()
één keer ben ik bijna verzopen omdat ik een dood hondje uit de sloot wilde halen........
quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:46 schreef petraa het volgende:
[..]
En heb je ze ook naderhand weer opgegraven?
Maakt toch niet uit. Mijn broer en ik schelen maar een paar jaar dus ik zat ook in de racebanen auto´s enz....quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik moest (tot ik een jaar of 10 was) m'n kamer met m'n zusje delen![]()
Gelukkig speelde zij niet met mijn autootjes, lego en weet ik veel, en ik niet met haar poppen![]()
Eigenlijk waren m'n ouders best wel vooruitstrevend (zeker voor die tijd) dat ze mij probleemloos met al dat jongensspeelgoed lieten spelen (ik vond het alleen wel flauw dat ik nooit een racebaan gehad heb) ik weet namelijk niet of ik er echt vrolijk van was geworden als mijn zoon Barbies had willen hebben...
quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:46 schreef petraa het volgende:
[..]
En heb je ze ook naderhand weer opgegraven?
Dat mot je vet heet wassenquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:43 schreef petraa het volgende:
[..]
hockey kleding! Da ga niet! of het ga wel, maar het komt er nie meer zo uit als het erin ging!
Nou ik wel, want ik vond die skeletjes zo leukig!quote:
hahahhahahahhaha, je was een echte dierenvriend he?quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik heb ook een keer een kikker vermoord![]()
het was koud en ik dacht, nah lekker een emmer met warm water vullen,
maar waarschijnlijk was het gloeiend heet en toen was ie in één keer
helemaal stijf en bewoog ie niet meer.......
Ehm de jongste heeft vandaag nieuw sponsorshirt gehad, en dat mag pas vrijdag gewassen worden op 30 graden en binnenstebuiten. Dat ding is wit met rood en blauw en ze hebben vandaag op een waterveld gespeeld en zit dus onder de moddervlekjes, vraag me af of dat er uitga!quote:
ja maar het liep niet altijd goed af .....quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
hahahhahahahhaha, je was een echte dierenvriend he?
Dat jongensspeelgoed is idd veel leuker... ik ben ook zo blij dat ik een zoon heb, ik weet niet of ik zo'n juffertje met een mini-wandelwagen en een half kinderdagverblijf aan poppen als speelgoed had kunnen handelen...quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit. Mijn broer en ik schelen maar een paar jaar dus ik zat ook in de racebanen auto´s enz....
Vet leuker
quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:50 schreef petraa het volgende:
Ik had een toen ik klein was een hamster en daar ben ik bovenop gaan zitten!
Waarom mag het pas vrijdag gewassen worden? Zit de sponsorstickering nog niet goed vast??quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Ehm de jongste heeft vandaag nieuw sponsorshirt gehad, en dat mag pas vrijdag gewassen worden op 30 graden en binnenstebuiten. Dat ding is wit met rood en blauw en ze hebben vandaag op een waterveld gespeeld en zit dus onder de moddervlekjes, vraag me af of dat er uitga!
En ik had ook een schildpad, maar ik wist niet dat ze een winterslaap hielden en me ouders ook niet. En we hebben dat beest dus levend begraven!quote:
Oh god borreld er weer wat op hier.. Vriendin haar ouders hadden een vis winkel...En wij vingen vliegen en plakte die op een papiertje met plakbandquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wel netjes dat je het dier een fijne waardige begravenis wilde geven hoor, maar dode hondjes:
![]()
Ik maakte altijd heksensoep, en daar moesten insecten in ook.
Dat had ik een keer met een muis.quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
shit.........quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:51 schreef petraa het volgende:
[..]
En ik had ook een schildpad, maar ik wist niet dat ze een winterslaap hielden en me ouders ook niet. En we hebben dat beest dus levend begraven!
Jeps is gisteren pas erop gedrukt! En ze zeggen dat het los kan komen! Ik ben al niet zo handig met die shirtjes want de vorige witte shirt was gewoon ehm soort van grijs geworden. Dus nu met dat gesponsorde ding ben ik maar wat voorzichtiger ook en volg de regels goed op!quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom mag het pas vrijdag gewassen worden? Zit de sponsorstickering nog niet goed vast??
Ik heb samen met een vriendinnetje eens een worm "gered", omdat hij zo zielig in een plas lag. We hadden een bedje voor hem gemaakt in een luciferdoosje, met watjes erin. Vond meneer (regen)worm ook niet zo'n puik planquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja maar het liep niet altijd goed af .....![]()
Oefquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat had ik een keer met een muis.
Ik dacht dat hij het koud had en ik gooide een beetje benzine over hem heen en stak dat aan.
Volgens mij had hij het toen een beetje te warm...
OMG...quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh god borreld er weer wat op hier.. Vriendin haar ouders hadden een vis winkel...En wij vingen vliegen en plakte die op een papiertje met plakband
Hou op, ik pies bijna in mijn broek!quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:51 schreef petraa het volgende:
[..]
En ik had ook een schildpad, maar ik wist niet dat ze een winterslaap hielden en me ouders ook niet. En we hebben dat beest dus levend begraven!
quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb samen met een vriendinnetje eens een worm "gered", omdat hij zo zielig in een plas lag. We hadden een bedje voor hem gemaakt in een luciferdoosje, met watjes erin. Vond meneer (regen)worm ook niet zo'n puik plan
quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Sowieso al vaag dat de shirts niet centraal gewassen worden (hier gebeurt dat met de sponsorshirts iig wel) maar ik neem aan dat ze iig niet gesponsord worden door Bisonkit als het zo makkelijk loslaatquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Jeps is gisteren pas erop gedrukt! En ze zeggen dat het los kan komen! Ik ben al niet zo handig met die shirtjes want de vorige witte shirt was gewoon ehm soort van grijs geworden. Dus nu met dat gesponsorde ding ben ik maar wat voorzichtiger ook en volg de regels goed op!
Ohhhh ja!quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
en lieveheersbeestjes zoeken en in een jampotje doen in dan niet begrijpen dat ze ineens allemaal dood zijn
rigor mortis binnen 2 secondequote:Op zondag 5 oktober 2008 00:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Vriend van me had een vissenkom, die moest worden verschoond. .. Maar moeders had dus net heet water gebruikt en hij doet zo die plastic zak met vis onder de kraan... Einde oefening
Ja! (en ik kan me voorstellen als je de volgende link niet helemaal kan begrijpen, het gaat soms raar in mijn hoofd) En Rozeblaadjes parfum!quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
en lieveheersbeestjes zoeken en in een jampotje doen in dan niet begrijpen dat ze ineens allemaal dood zijn
snap er ook geen hout van! Vind het ook erg vaag, maar ik hou me maar ana de regels!quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sowieso al vaag dat de shirts niet centraal gewassen worden (hier gebeurt dat met de sponsorshirts iig wel) maar ik neem aan dat ze iig niet gesponsord worden door Bisonkit als het zo makkelijk loslaat
Ik ben er ook niet trots op, maar als puber doe je soms rare dingen.quote:
Mjah, doe dan maar... ondertussen een beetje weken in koud water misschien een optie?quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:57 schreef petraa het volgende:
[..]
snap er ook geen hout van! Vind het ook erg vaag, maar ik hou me maar ana de regels!
Egelsquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet trots op, maar als puber doe je soms rare dingen.
Als ik nu een verdwaalde kikker of egel in de tuin zie, dan gaan ze gewoon weer naar hun plekje.
Vooral egels. Die hebben zulke lieve snuitjes.
ik heb nooit een beesje expres wat gedaan hoor, maar ja, soms, zoals dat kikkertje,quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet trots op, maar als puber doe je soms rare dingen.
Als ik nu een verdwaalde kikker of egel in de tuin zie, dan gaan ze gewoon weer naar hun plekje.
Vooral egels. Die hebben zulke lieve snuitjes.
Oeps schuldigquote:Op zondag 5 oktober 2008 01:00 schreef petraa het volgende:
Wat we ook deden is wormen door 2en hakken om te kijken wat er dan gebeurde!
quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:00 schreef petraa het volgende:
Nou idd, ik ben helemaal in shock enzoquote:
Alle 2 de helften kronkelde verder!quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
en wat gebeurde er dan.....?
nooit geprobeerd namelik
Kronkeld gewoon verderquote:Op zondag 5 oktober 2008 01:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
en wat gebeurde er dan.....?
nooit geprobeerd namelik
Soury dan heb je ook vast wel eens bij spekvreters de vleugeltjes uitgetrokken of 1 vleugeltje!quote:
trustequote:Op zondag 5 oktober 2008 01:06 schreef Leandra het volgende:
Anyway, Razz-up is op, peuk nr. x is op...
De kid is nog niet thuis van stappen, maar ik vertrouw er maar op dat die ook wel heel thuiskomt als z'n moeder niet op m zit te wachten, dus ik ben m'n bed in.
Truste all![]()
![]()
Sweet dreams enne leuk je weer eens te zijn tegengekomen ensow!quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:06 schreef Leandra het volgende:
De kid is nog niet thuis van stappen, maar ik vertrouw er maar op dat die ook wel heel thuiskomt als z'n moeder niet op m zit te wachten, dus ik ben m'n bed in.
Truste all![]()
![]()
Doei Lenadra ... Was leuk weerquote:Op zondag 5 oktober 2008 01:06 schreef Leandra het volgende:
Truste all![]()
![]()
Maar wel vlooienbalen!quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zijn lieve diertjes...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja ik heb er eens drie uit en put gered, maar ik mocht ze niet houden van me moeder.......quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zijn lieve diertjes...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uh wat zijn dat en nee denk het nietquote:Op zondag 5 oktober 2008 01:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Soury dan heb je ook vast wel eens bij spekvreters de vleugeltjes uitgetrokken of 1 vleugeltje!
Ehm hooiwagens? Hier noemen we ze spekvreters, zeg maar van die vliegende spinnen!quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:09 schreef liesje1979 het volgende:
Zo had ik eerst een vissekom met guppy's, heel leuk, en die jonkies! Toen hoorde ik dat een kom slecht was, dus toen kocht ik op de vlooienmarkt een vierkant, pilaarachtig aquariumpje, hartstikke leuk voor die beestjes. Toen hoorde ik dat de kleuren mooier waren, en er meer jonkies kwamen als je ze in verwarmd water hield. Toen kocht ik een verwarminselementje bij de dierenwinkel. En toen ik 's avonds naar bed ging waren ze allemaal dood. (Het ding was te sterk voor de inhoud van dat aquarium) Ik moest huilen, en ohwja, ik was 19.
Goudvissen hebben een geheugen van maximaal twee secondenquote:Op zondag 5 oktober 2008 01:09 schreef liesje1979 het volgende:
Zo had ik eerst een vissekom met guppy's, heel leuk, en die jonkies! Toen hoorde ik dat een kom slecht was, dus toen kocht ik op de vlooienmarkt een vierkant, pilaarachtig aquariumpje, hartstikke leuk voor die beestjes. Toen hoorde ik dat de kleuren mooier waren, en er meer jonkies kwamen als je ze in verwarmd water hield. Toen kocht ik een verwarminselementje bij de dierenwinkel. En toen ik 's avonds naar bed ging waren ze allemaal dood. (Het ding was te sterk voor de inhoud van dat aquarium) Ik moest huilen, en ohwja, ik was 19.
Coole beesten.. Heb daar byzarre herinneringen aanquote:Op zondag 5 oktober 2008 01:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zijn lieve diertjes...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat moest ik ook wel, want ik deed aan vissen en zo'n hele worm is veel te groot voor een haakje, tot een enge meneer in het park mij en mijn nichtje wel heel erg leuk vond.quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:00 schreef petraa het volgende:
eh........ eigenlijk zo'n beetje hetzelfde als ik dusquote:Op zondag 5 oktober 2008 01:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Goudvissen hebben een geheugen van maximaal twee seconden![]()
dus iedere keer als ze een rondje in de kom zwemmen denken ze
hé......... hier ben ik nog nooit geweest
In plaats van bloemen koop ik regelmatig nieuwe goudvissen omdat ik het zo gezellig vind staan op me eettafel, die ronde kom met die oranje vissen erin!quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Oh die Hooiwagens... mmm die liet ik met rustquote:Op zondag 5 oktober 2008 01:12 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dus wat we hier een spekvreter noemen
Ja bloed noemden wij dat!quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat moest ik ook wel, want ik deed aan vissen en zo'n hele worm is veel te groot voor een haakje, tot een enge meneer in het park mij en mijn nichtje wel heel erg leuk vond.
Ze kronkelden niet alleen, er kwam ook bruin spul uit de uiteinden.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat moest ik ook wel, want ik deed aan vissen en zo'n hele worm is veel te groot voor een haakje, tot een enge meneer in het park mij en mijn nichtje wel heel erg leuk vond.
Ze kronkelden niet alleen, er kwam ook bruin spul uit de uiteinden.
Ik nu ook hoor, ik ben als de dood voor die beesten!quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh die Hooiwagens... mmm die liet ik met rust
Als het waar is wat je zegt dan is het: hé......... hier ben ik nog n....waar hadden we het over?quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Dan heb je 1 probleem Liesje want dan weet je ook niet meer wie die man uit je ava is!quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als het waar is wat je zegt dan is het: hé......... hier ben ik nog n....waar hadden we het over?
ik koop nooit bloemen, veel te veel werk........ al dat gedoe.......quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:13 schreef petraa het volgende:
[..]
In plaats van bloemen koop ik regelmatig nieuwe goudvissen omdat ik het zo gezellig vind staan op me eettafel, die ronde kom met die oranje vissen erin!
Uit de wormen, dus niet uit het wormvormigaanhangsel wat die enge meneer ons even wilde laten zien.quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
eh....... kwam er bruin spul uit die wormen of uit die enge meneer ?
Daarom moet je ook een ruime kom hebben.quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daarom moet je ook een ruime kom hebben.
Komen ze elkaar na 3 seconden weer tegen en maken nieuw contact.
Geen gezeik als de mensen hebben met hun.. "Ken ik jou niet ergens van?"
Of je moet een slimme goudvis hebben.
Die zegt: "Heyyyy, ik heb je volgens mij 3 seconden geleden gezien"
Waarop de andere dan zegt: "Ik ken je niet ga jij ff lekker een rondje zwemmen.."
En die slimme goudvis dan zegt: "Ja maar, ja maar, ja maar, dan ben ik je weer vergeten"
quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:13 schreef petraa het volgende:
[..]
In plaats van bloemen koop ik regelmatig nieuwe goudvissen omdat ik het zo gezellig vind staan op me eettafel, die ronde kom met die oranje vissen erin!
Noem je mij nou een goudvis?quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Dan heb je 1 probleem Liesje want dan weet je ook niet meer wie die man uit je ava is!
nah, oké iets langer als twee seconde, maar ik vergeet wel vaak dingen .....quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als het waar is wat je zegt dan is het: hé......... hier ben ik nog n....waar hadden we het over?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daarom moet je ook een ruime kom hebben.
Komen ze elkaar na 3 seconden weer tegen en maken nieuw contact.
Geen gezeik als de mensen hebben met hun.. "Ken ik jou niet ergens van?"
Of je moet een slimme goudvis hebben.
Die zegt: "Heyyyy, ik heb je volgens mij 3 seconden geleden gezien"
Waarop de andere dan zegt: "Ik ken je niet ga jij ff lekker een rondje zwemmen.."
En die slimme goudvis dan zegt: "Ja maar, ja maar, ja maar, dan ben ik je weer vergeten"
de creepquote:Op zondag 5 oktober 2008 01:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Uit de wormen, dus niet uit het wormvormigaanhangsel wat die enge meneer ons even wilde laten zien.
Ik ros toch echt binnen twee seconden een pan op zijn kanisquote:Op zondag 5 oktober 2008 01:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
maar het is écht waar hoor dat ze maar een geheugen hebben van 2 seconde![]()
dus de vrouwtjes en mannetjes hebben ook nooit ruzie.... zijn ze toch alweer vergeten
quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nah, oké iets langer als twee seconde, maar ik vergeet wel vaak dingen .....
of ik weet niet meer waar ik iets heb neergelegd........
ik weet dan nog wel dat ik dacht, ''ik leg het hier neer, dan kan ik het niet vergeten''
maar dan vergeet ik dus de plek, waar ik ''dat iets'' had neergelegd......
héél irritant is dat trouwens
quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ros toch echt binnen twee seconden een pan op zijn kanis
Dan had ik graag gehad dat een buuf van me een goudvis was, want we gaan na 2 JAAR pas weer goed met elkaar om.quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
maar het is écht waar hoor dat ze maar een geheugen hebben van 2 seconde![]()
dus de vrouwtjes en mannetjes hebben ook nooit ruzie.... zijn ze toch alweer vergeten
Bij de volgende Buuf kijk je eerst effe of ze goed kan zwemmen........quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan had ik graag gehad dat een buuf van me een goudvis was, want we gaan na 2 JAAR pas weer goed met elkaar om.
Ik heb een super coole gave vet mooie agenda.. De vulling is helaas nog van 1998 ..quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hadden het toch over goudvissen?
Maar heel herkenbaar, ik vergeet ook altijd alles.
En dan koop ik ook altijd aan het begin van het jaar een agenda, en die hou ik dan bij tot half januari,, dan ben ik het zat En dan vergeet ik dus ook altijd afspraken, en dan kom ik er altijd opeens op de dag zelf pas achter...
Slaap lekker Petraaaa!quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:26 schreef petraa het volgende:
Ik heb lol gehad! Ik ga nu kijken of me ogen dicht willen vallen! Latersssssssssssssssssss
quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een super coole gave vet mooie agenda.. De vulling is helaas nog van 1998 ..
Cool, ff kijken!quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:26 schreef petraa het volgende:
Soury ik heb trouwens nog een beginnerspaintje geplakt in ONZ
quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:26 schreef petraa het volgende:
Ik heb lol gehad! Ik ga nu kijken of me ogen dicht willen vallen! Latersssssssssssssssssss
pfffffffff wat een opluchting, neem nog een borrel...quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hadden het toch over goudvissen?
Maar heel herkenbaar, ik vergeet ook altijd alles.En dan koop ik ook altijd aan het begin van het jaar een agenda, en die hou ik dan bij tot half januari,, dan ben ik het zat En dan vergeet ik dus ook altijd afspraken, en dan kom ik er altijd opeens op de dag zelf pas achter...
quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
zulke dingen heb ik dus ook, mijn verjaardagskalender hangt denk ik ook nog wel op mei ofzo........
Ieuuuwwww.. truste .. Ik kan al mijn kattekwaad niet verpaintenquote:Op zondag 5 oktober 2008 01:26 schreef petraa het volgende:
Soury ik heb trouwens nog een beginnerspaintje geplakt in ONZ
huh?quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
pfffffffff wat een opluchting, neem nog een borrel...![]()
Als jij ook alles zou herinneren wat er gezegd werd, dan kan de weekend en de privé wel faillesemnt aanvragen.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:26 schreef petraa het volgende:
AHA ! Liesje is de molquote:Op zondag 5 oktober 2008 01:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kom op.
Geef jezelf nu maar bloot (niet letterlijk)
Jij bent Wilma Nanninga.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kom op.
Geef jezelf nu maar bloot (niet letterlijk)
Jij bent Wilma Nanninga.
nah okay, ik zal heel eerlijk zijn....quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Liesje, even een écht serieuse vraag![]()
Ben je nou nog fan van Ribas of niet?
zo niet moet je je ava dan niet veranderen.....?
Hoewel ie van mij wel zo mag blijven hoor
Maar als ik een BN'er als buuf zou hebben wilde je het verhaal wel van me kopen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw buurvrouw verhalen niet sappig genoeg zijn voor de bladen.
Ohw wacht......
Nee sorry!
quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
nah okay, ik zal heel eerlijk zijn....
Ik kijk niet meer echt, hoewel ik vanavond wel een stuk heb gezien.
Het wilde me gewoon niet pakken.
Daarvoor vond ik Ribas het leukst.
En dus ga ik er simpelweg vanuit dat ik dat nog steeds vind.
(Hij zit er toch nog wel in?)
De 2 redenen waarom ik nog steeds deze ava heb?
-Ik ben gewoon te lui om een andere te zoeken, en vind die luiheid ok, zolang het programma nog loopt)
-Ik wil je ook niet alleen laten enzo, in je liefde voor Ribas.![]()
Dus dat.
Wie is Ribas?quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
nah okay, ik zal heel eerlijk zijn....
Ik kijk niet meer echt, hoewel ik vanavond wel een stuk heb gezien.
Het wilde me gewoon niet pakken.
Daarvoor vond ik Ribas het leukst.
En dus ga ik er simpelweg vanuit dat ik dat nog steeds vind.
(Hij zit er toch nog wel in?)
De 2 redenen waarom ik nog steeds deze ava heb?
-Ik ben gewoon te lui om een andere te zoeken, en vind die luiheid ok, zolang het programma nog loopt)
-Ik wil je ook niet alleen laten enzo, in je liefde voor Ribas.![]()
Dus dat.
De SC is veul leukerquote:Op zondag 5 oktober 2008 01:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wie is Ribas?
Alles draait nu om de twee Marco´s
Het is gewoon een samengeraapt zootje. En de redactie kan er in 5 dagen geen verhaallijn in brengen.
Triest, triester, triest
Ik hoop dat er met die nieuwe vent een beetje meer actie komt.
Slaap lekker Fan!quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[ afbeelding ]
ik duik me bed in
![]()
![]()
![]()
ik geloof dat ik nu écht moet gaan.........quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:54 schreef Soury het volgende:
[quote]Op zondag 5 oktober 2008 01:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Slaap lekker Fan!![]()
![]()
Ff nog een toepasselijk Youtubje, op vanavond:
En ff de tekst erbij:
Die gast kan niet zingen
Gaat het wennenquote:Op zondag 5 oktober 2008 01:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en het is nogal een coverbaar liedje, en ik zoek me al rot naar een betere versie, ik heb hem nu l 4keer gehoord ofzo:)
Je paints zijn beterquote:Op zondag 5 oktober 2008 02:02 schreef liesje1979 het volgende:
Nah ik heb nu een redelijke cover erin gezet, check ff is dit beter?
Waar moeten die het over hebben dan?quote:Op zondag 5 oktober 2008 04:07 schreef Coos het volgende:
Wat ligt iedereen vroeg op bed tegenwoordig.
Gooi de gebanden er maar weer in!!
Nee joh. Van DKG 1 heb ik ook niets gezien. Onzin allemaal. Maar de gebanden konden nog weleens lekker scherp posten. Persoonlijk vind ik die ban zwaar overdreven. Maat in de TT had het woord héél niet misstaan.quote:Op zondag 5 oktober 2008 04:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Waar moeten die het over hebben dan?
Gooi DGK2 er maar in hoor, mèt streams
quote:Op zondag 5 oktober 2008 04:07 schreef Coos het volgende:
Wat ligt iedereen vroeg op bed tegenwoordig.
Gooi de gebanden er maar weer in!!
quote:Op zondag 5 oktober 2008 02:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
de mazzel
mogguh liessoixante-dix-neuf.
het je nog wat te melden of leg je al?
Dat geeft niksquote:Op zondag 5 oktober 2008 04:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee joh. Van DKG 1 heb ik ook niets gezien. Onzin allemaal. Maar de gebanden konden nog weleens lekker scherp posten. Persoonlijk vind ik die ban zwaar overdreven. Maat in de TT had het woord héél niet misstaan.
Ik ben stronken
quote:Op zondag 5 oktober 2008 04:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat geeft niks![]()
Maareh, ik denk dat de gebanden geen leven hebben en dus met DGK2 weer een doel in het leven hebben. Het zou Fok sieren als ze deze verdwaalden iig nu weer hun rechten terug geven, als zekerheidje zeg maar voor de toekomst![]()
*morwen goes actueel
Ben d'r alquote:Op zondag 5 oktober 2008 04:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeg! Anders gooi jij even roet in het eten? Ik doe het licht weer voor je aan, doe jij het dan uit voor Manu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |