Ik lees !! Maar ik kijk dat programma niet van ten Brink ...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Hmz je zou ook kunnen zeggen. Nee hoor ik luister
Ik de jouwe ook! Geweldig! Sinaspril was ook gewoon veel te lekker he?quote:
Dat moet je de bejaarde dame vragenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik de jouwe ook! Geweldig! Sinaspril was ook gewoon veel te lekker he?
En die witte besjes, die knapten zo lekker
Ach, aan jou kan het niet gelegen hebbenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat moet je de bejaarde dame vragen![]()
Maar denk dat die al een tijdje dood is
Zijn wel giftige besjes.. Kut !!! Schuldgevoel na al die jarenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ach, aan jou kan het niet gelegen hebben
Gelukkig zijn jouw dromen bedrogquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:35 schreef Manu82 het volgende:
hey ik moet dat kut programma nog kijken
Deed je ook pijltjes schieten?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn wel giftige besjes.. Kut !!! Schuldgevoel na al die jaren
Ja van papier.. in die buisquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Deed je ook pijltjes schieten?
Met naaldjes in de punt? Gelukkig schoor ik nooit raak
Nou we schoten niet op mensen ofzo, meestal was het zonder naaldjes, en dan op wc raampjes mikken enzoquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja van papier.. in die buis
Maar never met naalden ofzo
Ze gingen best ver ... Leterrlijkquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou we schoten niet op mensen ofzo, meestal was het zonder naaldjes, en dan op wc raampjes mikken enzo
God er komt nog een herinnering op ... Paint waardig wellichtquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou we schoten niet op mensen ofzo, meestal was het zonder naaldjes, en dan op wc raampjes mikken enzo
Geen tiet voorquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:17 schreef spapaars het volgende:
Geen Youtroep clip, wel een livestream.
Studenten uit de Landen: Servië, Kroatië, Bosnië en Herzegovina, Macedonië, Montenegro,In een soort van BB huis.
Het is een talenten show.
Livestream.
http://www.mtsmondo.com/operacija-trijumf/
[ afbeelding ]
Bepaul me eige tieten welquote:
Spa ???quote:
Paint!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
God er komt nog een herinnering op ... Paint waardig wellicht
Gut velen.. maar om dat in paint uit te drukkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|