Die is mooier in het origineel. Bram Vermeulen,quote:
Wat kan die bruiloftgasten nou schelen wat voor schoenen je mannetjes aan hebben. Ze kijken alleen maar naar die van jouquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Ach ja. Ik heb geprobeerd kinderschoenen te kopen, ik ben gebroken. Is ook dom, het eerste weekend ná de kinderbijslagMaar goed, wij moeten volgende week in vol ornaat aantreden op een bruiloft. dus dat ik nu nog niets heb (behalve zere voeten en een pesthumeur) is best zorgelijk...
Niet in schubbekutteveen hoorquote:
En daarom ga ik voorlopig niet meer in die dorpen wonen, heb er nog steeds trauma's van dat ik een half uur moest fietsen om te rokenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Niet in schubbekutteveen hoorEn ik ga niet nog een keer naar groningen,
Little Britain!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:05 schreef CarOnline het volgende:
Nou heb ik zóveel series gedownload en eindelijk tijd om te kijken, zit ik Little Brittain Abroad te kijken.
Zo krijg ik het nooit af
Ik ga zo aan heroes beginnen Hopelijk vind ik hetr wat, want ik heb 34 afleveringen gedownload.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:05 schreef CarOnline het volgende:
Nou heb ik zóveel series gedownload en eindelijk tijd om te kijken, zit ik Little Brittain Abroad te kijken.
Zo krijg ik het nooit af
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ga zo aan heroes beginnen Hopelijk vind ik hetr wat, want ik heb 34 afleveringen gedownload.
Zag je paint in ONZquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
Oja, Goedenavond Fok!
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:32 schreef petraa het volgende:
Ik lul in mezelf heb ik al door!
Hmz je zou ook kunnen zeggen. Nee hoor ik luisterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |