Ik las het net van jouw kennis, bungyjumpen enz.......wooooooow!quote:
mooi! houden zo, sperm whalequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:57 schreef PeterNB het volgende:
Soms heb je effe nix te zeggen...............
Oeh... blijft een mooi liedje, ik herinner me een einde van een verkering waarbij ik zei "zet de radio maar niet aan als je naar huis rijdt, want ze draaien constant dat nummer"quote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh... blijft een mooi liedje, ik herinner me een einde van een verkering waarbij ik zei "zet de radio maar niet aan als je naar huis rijdt, want ze draaien constant dat nummer"
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:22 schreef Leandra het volgende:
WJ
LOL.... was jij dat?![]()
Maarreh, gaat uitstekend hier, (nog) geen herfstdip
En hoe is het met jou??
Oh, bij de weg: kun je met die supergrasmaaier hier ook ff het gras komen doen? Als ik het zwembad eindelijk opgeruimd heb that is.... alhoewel, het gras eronder zal wel dood zijn
Nog anderhalf uur, dan gaan we knalluh.quote:
Stilte voor de (letterlijke) storm?quote:
Denk ook dat de Koef vandaag eens helemaal los gaatquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog anderhalf uur, dan gaan we knalluh.
Dat ligt er een beetje aan, mocht het er vanavond op neerkomen dat ik in de dorpskroeg beland dan is de kans vrij groot dat ik daarna bedenk dat ik nog niet zo dronken ben dat ik niet meer kan FOK!kenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
alsof je dat vergeten bent, luv..
thanks for the reminder, ik zie je zo weer zitten op die plank, hoerrr
![]()
[ afbeelding ]
mooi! met mij ook wel redelijk. echt heeel blij worden van dat weer is best moeilijk, maar er doorheen rennen in de duintjes ins legging, wat ik zo ga doen met een vrind, is dan wel weer lekker![]()
kom je vannacht ook nog ff buurten hier, lijkt muh fijn!
leters
Ja thuis tegen Volendam ging het ook al zo geweldig hč, dus dan is de Graafschap ook een eitje.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Denk ook dat de Koef vandaag eens helemaal los gaat
Zou bijna inzetten op een gelijkspel maar dat is ook zoiets als de goden verzoeken enzoquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja thuis tegen Volendam ging het ook al zo geweldig hč, dus dan is de Graafschap ook een eitje.
Je tientje levert 78 euro op.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zou bijna inzetten op een gelijkspel maar dat is ook zoiets als de goden verzoeken enzo
Pffffffffffffff Thanksquote:
zeikwijfquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:13 schreef APK het volgende:
Het wedden is niks dit weekend.
¤6.08 in de plus.
Tja, ik ben beter gewend.quote:
Valt een beetje tegen vandaag, had meer verwacht van Arsenal, loop ongeveer gelijk nuquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:23 schreef APK het volgende:
[..]
Tja, ik ben beter gewend.
Hoe gaat het bij jou dit weekend?
Hoi CarO, btw.
Arsenal zat ik ook op.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Valt een beetje tegen vandaag, had meer verwacht van Arsenal, loop ongeveer gelijk nu
Vind ik ookquote:
Gewoon een raam inslaan en de draden uit het dashboard trekken en tegen elkaar aan houden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Vind ik ook![]()
En mn slot van de auto moet worden vervangen. Die is dus vét kapot![]()
Het lag niet aan mij
Ja, goed plan!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:49 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon een raam inslaan en de draden uit het dashboard trekken en tegen elkaar aan houden. [ afbeelding ]
Precies mijn plan, maar eerst een vette siesta.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:00 schreef CarOnline het volgende:
En nu ga ik pizza eten en wijn drinken
Met Mario Kart?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, goed plan!
Ware het niet dat ik de deur nog wčl gewoon open krijg.
Maar ik ben vandaag met de kart naar t werk gegaan dus nog geen man overboord.
Ofzo.
En nu ga ik pizza eten en wijn drinken
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:10 schreef Gert het volgende:
Wijn nog maar even niet. Misschien een voorzichtige shandy om er weer in te komen.
Die is mooier in het origineel. Bram Vermeulen,quote:
Wat kan die bruiloftgasten nou schelen wat voor schoenen je mannetjes aan hebben. Ze kijken alleen maar naar die van jouquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Ach ja. Ik heb geprobeerd kinderschoenen te kopen, ik ben gebroken. Is ook dom, het eerste weekend ná de kinderbijslagMaar goed, wij moeten volgende week in vol ornaat aantreden op een bruiloft. dus dat ik nu nog niets heb (behalve zere voeten en een pesthumeur) is best zorgelijk...
Niet in schubbekutteveen hoorquote:
En daarom ga ik voorlopig niet meer in die dorpen wonen, heb er nog steeds trauma's van dat ik een half uur moest fietsen om te rokenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Niet in schubbekutteveen hoorEn ik ga niet nog een keer naar groningen,
Little Britain!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:05 schreef CarOnline het volgende:
Nou heb ik zóveel series gedownload en eindelijk tijd om te kijken, zit ik Little Brittain Abroad te kijken.
Zo krijg ik het nooit af
Ik ga zo aan heroes beginnen Hopelijk vind ik hetr wat, want ik heb 34 afleveringen gedownload.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:05 schreef CarOnline het volgende:
Nou heb ik zóveel series gedownload en eindelijk tijd om te kijken, zit ik Little Brittain Abroad te kijken.
Zo krijg ik het nooit af
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ga zo aan heroes beginnen Hopelijk vind ik hetr wat, want ik heb 34 afleveringen gedownload.
Zag je paint in ONZquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
Oja, Goedenavond Fok!
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:32 schreef petraa het volgende:
Ik lul in mezelf heb ik al door!
Hmz je zou ook kunnen zeggen. Nee hoor ik luisterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |