Ja thuis tegen Volendam ging het ook al zo geweldig hè, dus dan is de Graafschap ook een eitje.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Denk ook dat de Koef vandaag eens helemaal los gaat
Zou bijna inzetten op een gelijkspel maar dat is ook zoiets als de goden verzoeken enzoquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja thuis tegen Volendam ging het ook al zo geweldig hè, dus dan is de Graafschap ook een eitje.
Je tientje levert 78 euro op.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zou bijna inzetten op een gelijkspel maar dat is ook zoiets als de goden verzoeken enzo
Pffffffffffffff Thanksquote:
zeikwijfquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:13 schreef APK het volgende:
Het wedden is niks dit weekend.
¤6.08 in de plus.
Tja, ik ben beter gewend.quote:
Valt een beetje tegen vandaag, had meer verwacht van Arsenal, loop ongeveer gelijk nuquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:23 schreef APK het volgende:
[..]
Tja, ik ben beter gewend.
Hoe gaat het bij jou dit weekend?
Hoi CarO, btw.
Arsenal zat ik ook op.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Valt een beetje tegen vandaag, had meer verwacht van Arsenal, loop ongeveer gelijk nu
Vind ik ookquote:
Gewoon een raam inslaan en de draden uit het dashboard trekken en tegen elkaar aan houden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Vind ik ook![]()
En mn slot van de auto moet worden vervangen. Die is dus vét kapot![]()
Het lag niet aan mij
Ja, goed plan!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:49 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon een raam inslaan en de draden uit het dashboard trekken en tegen elkaar aan houden. [ afbeelding ]
Precies mijn plan, maar eerst een vette siesta.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:00 schreef CarOnline het volgende:
En nu ga ik pizza eten en wijn drinken
Met Mario Kart?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, goed plan!
Ware het niet dat ik de deur nog wèl gewoon open krijg.
Maar ik ben vandaag met de kart naar t werk gegaan dus nog geen man overboord.
Ofzo.
En nu ga ik pizza eten en wijn drinken
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:10 schreef Gert het volgende:
Wijn nog maar even niet. Misschien een voorzichtige shandy om er weer in te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |