Ik ben er ook niet trots op, maar als puber doe je soms rare dingen.quote:
Mjah, doe dan maar... ondertussen een beetje weken in koud water misschien een optie?quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:57 schreef petraa het volgende:
[..]
snap er ook geen hout van! Vind het ook erg vaag, maar ik hou me maar ana de regels!
Egelsquote:Op zondag 5 oktober 2008 00:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet trots op, maar als puber doe je soms rare dingen.
Als ik nu een verdwaalde kikker of egel in de tuin zie, dan gaan ze gewoon weer naar hun plekje.
Vooral egels. Die hebben zulke lieve snuitjes.
ik heb nooit een beesje expres wat gedaan hoor, maar ja, soms, zoals dat kikkertje,quote:Op zondag 5 oktober 2008 00:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet trots op, maar als puber doe je soms rare dingen.
Als ik nu een verdwaalde kikker of egel in de tuin zie, dan gaan ze gewoon weer naar hun plekje.
Vooral egels. Die hebben zulke lieve snuitjes.
Oeps schuldigquote:Op zondag 5 oktober 2008 01:00 schreef petraa het volgende:
Wat we ook deden is wormen door 2en hakken om te kijken wat er dan gebeurde!
quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:00 schreef petraa het volgende:
Nou idd, ik ben helemaal in shock enzoquote:
Alle 2 de helften kronkelde verder!quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
en wat gebeurde er dan.....?
nooit geprobeerd namelik
Kronkeld gewoon verderquote:Op zondag 5 oktober 2008 01:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
en wat gebeurde er dan.....?
nooit geprobeerd namelik
Soury dan heb je ook vast wel eens bij spekvreters de vleugeltjes uitgetrokken of 1 vleugeltje!quote:
trustequote:Op zondag 5 oktober 2008 01:06 schreef Leandra het volgende:
Anyway, Razz-up is op, peuk nr. x is op...
De kid is nog niet thuis van stappen, maar ik vertrouw er maar op dat die ook wel heel thuiskomt als z'n moeder niet op m zit te wachten, dus ik ben m'n bed in.
Truste all![]()
![]()
Sweet dreams enne leuk je weer eens te zijn tegengekomen ensow!quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:06 schreef Leandra het volgende:
De kid is nog niet thuis van stappen, maar ik vertrouw er maar op dat die ook wel heel thuiskomt als z'n moeder niet op m zit te wachten, dus ik ben m'n bed in.
Truste all![]()
![]()
Doei Lenadra ... Was leuk weerquote:Op zondag 5 oktober 2008 01:06 schreef Leandra het volgende:
Truste all![]()
![]()
Maar wel vlooienbalen!quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zijn lieve diertjes...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja ik heb er eens drie uit en put gered, maar ik mocht ze niet houden van me moeder.......quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zijn lieve diertjes...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uh wat zijn dat en nee denk het nietquote:Op zondag 5 oktober 2008 01:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Soury dan heb je ook vast wel eens bij spekvreters de vleugeltjes uitgetrokken of 1 vleugeltje!
Ehm hooiwagens? Hier noemen we ze spekvreters, zeg maar van die vliegende spinnen!quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:09 schreef liesje1979 het volgende:
Zo had ik eerst een vissekom met guppy's, heel leuk, en die jonkies! Toen hoorde ik dat een kom slecht was, dus toen kocht ik op de vlooienmarkt een vierkant, pilaarachtig aquariumpje, hartstikke leuk voor die beestjes. Toen hoorde ik dat de kleuren mooier waren, en er meer jonkies kwamen als je ze in verwarmd water hield. Toen kocht ik een verwarminselementje bij de dierenwinkel. En toen ik 's avonds naar bed ging waren ze allemaal dood. (Het ding was te sterk voor de inhoud van dat aquarium) Ik moest huilen, en ohwja, ik was 19.
Goudvissen hebben een geheugen van maximaal twee secondenquote:Op zondag 5 oktober 2008 01:09 schreef liesje1979 het volgende:
Zo had ik eerst een vissekom met guppy's, heel leuk, en die jonkies! Toen hoorde ik dat een kom slecht was, dus toen kocht ik op de vlooienmarkt een vierkant, pilaarachtig aquariumpje, hartstikke leuk voor die beestjes. Toen hoorde ik dat de kleuren mooier waren, en er meer jonkies kwamen als je ze in verwarmd water hield. Toen kocht ik een verwarminselementje bij de dierenwinkel. En toen ik 's avonds naar bed ging waren ze allemaal dood. (Het ding was te sterk voor de inhoud van dat aquarium) Ik moest huilen, en ohwja, ik was 19.
Coole beesten.. Heb daar byzarre herinneringen aanquote:Op zondag 5 oktober 2008 01:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zijn lieve diertjes...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat moest ik ook wel, want ik deed aan vissen en zo'n hele worm is veel te groot voor een haakje, tot een enge meneer in het park mij en mijn nichtje wel heel erg leuk vond.quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:00 schreef petraa het volgende:
eh........ eigenlijk zo'n beetje hetzelfde als ik dusquote:Op zondag 5 oktober 2008 01:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Goudvissen hebben een geheugen van maximaal twee seconden![]()
dus iedere keer als ze een rondje in de kom zwemmen denken ze
hé......... hier ben ik nog nooit geweest
In plaats van bloemen koop ik regelmatig nieuwe goudvissen omdat ik het zo gezellig vind staan op me eettafel, die ronde kom met die oranje vissen erin!quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Oh die Hooiwagens... mmm die liet ik met rustquote:Op zondag 5 oktober 2008 01:12 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dus wat we hier een spekvreter noemen
Ja bloed noemden wij dat!quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat moest ik ook wel, want ik deed aan vissen en zo'n hele worm is veel te groot voor een haakje, tot een enge meneer in het park mij en mijn nichtje wel heel erg leuk vond.
Ze kronkelden niet alleen, er kwam ook bruin spul uit de uiteinden.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat moest ik ook wel, want ik deed aan vissen en zo'n hele worm is veel te groot voor een haakje, tot een enge meneer in het park mij en mijn nichtje wel heel erg leuk vond.
Ze kronkelden niet alleen, er kwam ook bruin spul uit de uiteinden.
Ik nu ook hoor, ik ben als de dood voor die beesten!quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh die Hooiwagens... mmm die liet ik met rust
Als het waar is wat je zegt dan is het: hé......... hier ben ik nog n....waar hadden we het over?quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Dan heb je 1 probleem Liesje want dan weet je ook niet meer wie die man uit je ava is!quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als het waar is wat je zegt dan is het: hé......... hier ben ik nog n....waar hadden we het over?
ik koop nooit bloemen, veel te veel werk........ al dat gedoe.......quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:13 schreef petraa het volgende:
[..]
In plaats van bloemen koop ik regelmatig nieuwe goudvissen omdat ik het zo gezellig vind staan op me eettafel, die ronde kom met die oranje vissen erin!
Uit de wormen, dus niet uit het wormvormigaanhangsel wat die enge meneer ons even wilde laten zien.quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
eh....... kwam er bruin spul uit die wormen of uit die enge meneer ?
Daarom moet je ook een ruime kom hebben.quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daarom moet je ook een ruime kom hebben.
Komen ze elkaar na 3 seconden weer tegen en maken nieuw contact.
Geen gezeik als de mensen hebben met hun.. "Ken ik jou niet ergens van?"
Of je moet een slimme goudvis hebben.
Die zegt: "Heyyyy, ik heb je volgens mij 3 seconden geleden gezien"
Waarop de andere dan zegt: "Ik ken je niet ga jij ff lekker een rondje zwemmen.."
En die slimme goudvis dan zegt: "Ja maar, ja maar, ja maar, dan ben ik je weer vergeten"
quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:13 schreef petraa het volgende:
[..]
In plaats van bloemen koop ik regelmatig nieuwe goudvissen omdat ik het zo gezellig vind staan op me eettafel, die ronde kom met die oranje vissen erin!
Noem je mij nou een goudvis?quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Dan heb je 1 probleem Liesje want dan weet je ook niet meer wie die man uit je ava is!
nah, oké iets langer als twee seconde, maar ik vergeet wel vaak dingen .....quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als het waar is wat je zegt dan is het: hé......... hier ben ik nog n....waar hadden we het over?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daarom moet je ook een ruime kom hebben.
Komen ze elkaar na 3 seconden weer tegen en maken nieuw contact.
Geen gezeik als de mensen hebben met hun.. "Ken ik jou niet ergens van?"
Of je moet een slimme goudvis hebben.
Die zegt: "Heyyyy, ik heb je volgens mij 3 seconden geleden gezien"
Waarop de andere dan zegt: "Ik ken je niet ga jij ff lekker een rondje zwemmen.."
En die slimme goudvis dan zegt: "Ja maar, ja maar, ja maar, dan ben ik je weer vergeten"
de creepquote:Op zondag 5 oktober 2008 01:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Uit de wormen, dus niet uit het wormvormigaanhangsel wat die enge meneer ons even wilde laten zien.
Ik ros toch echt binnen twee seconden een pan op zijn kanisquote:Op zondag 5 oktober 2008 01:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
maar het is écht waar hoor dat ze maar een geheugen hebben van 2 seconde![]()
dus de vrouwtjes en mannetjes hebben ook nooit ruzie.... zijn ze toch alweer vergeten
quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nah, oké iets langer als twee seconde, maar ik vergeet wel vaak dingen .....
of ik weet niet meer waar ik iets heb neergelegd........
ik weet dan nog wel dat ik dacht, ''ik leg het hier neer, dan kan ik het niet vergeten''
maar dan vergeet ik dus de plek, waar ik ''dat iets'' had neergelegd......
héél irritant is dat trouwens
quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ros toch echt binnen twee seconden een pan op zijn kanis
Dan had ik graag gehad dat een buuf van me een goudvis was, want we gaan na 2 JAAR pas weer goed met elkaar om.quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
maar het is écht waar hoor dat ze maar een geheugen hebben van 2 seconde![]()
dus de vrouwtjes en mannetjes hebben ook nooit ruzie.... zijn ze toch alweer vergeten
Bij de volgende Buuf kijk je eerst effe of ze goed kan zwemmen........quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan had ik graag gehad dat een buuf van me een goudvis was, want we gaan na 2 JAAR pas weer goed met elkaar om.
Ik heb een super coole gave vet mooie agenda.. De vulling is helaas nog van 1998 ..quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hadden het toch over goudvissen?
Maar heel herkenbaar, ik vergeet ook altijd alles.
En dan koop ik ook altijd aan het begin van het jaar een agenda, en die hou ik dan bij tot half januari,, dan ben ik het zat En dan vergeet ik dus ook altijd afspraken, en dan kom ik er altijd opeens op de dag zelf pas achter...
Slaap lekker Petraaaa!quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:26 schreef petraa het volgende:
Ik heb lol gehad! Ik ga nu kijken of me ogen dicht willen vallen! Latersssssssssssssssssss
quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een super coole gave vet mooie agenda.. De vulling is helaas nog van 1998 ..
Cool, ff kijken!quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:26 schreef petraa het volgende:
Soury ik heb trouwens nog een beginnerspaintje geplakt in ONZ
quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:26 schreef petraa het volgende:
Ik heb lol gehad! Ik ga nu kijken of me ogen dicht willen vallen! Latersssssssssssssssssss
pfffffffff wat een opluchting, neem nog een borrel...quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hadden het toch over goudvissen?
Maar heel herkenbaar, ik vergeet ook altijd alles.En dan koop ik ook altijd aan het begin van het jaar een agenda, en die hou ik dan bij tot half januari,, dan ben ik het zat En dan vergeet ik dus ook altijd afspraken, en dan kom ik er altijd opeens op de dag zelf pas achter...
quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
zulke dingen heb ik dus ook, mijn verjaardagskalender hangt denk ik ook nog wel op mei ofzo........
Ieuuuwwww.. truste .. Ik kan al mijn kattekwaad niet verpaintenquote:Op zondag 5 oktober 2008 01:26 schreef petraa het volgende:
Soury ik heb trouwens nog een beginnerspaintje geplakt in ONZ
huh?quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
pfffffffff wat een opluchting, neem nog een borrel...![]()
Als jij ook alles zou herinneren wat er gezegd werd, dan kan de weekend en de privé wel faillesemnt aanvragen.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:26 schreef petraa het volgende:
AHA ! Liesje is de molquote:Op zondag 5 oktober 2008 01:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kom op.
Geef jezelf nu maar bloot (niet letterlijk)
Jij bent Wilma Nanninga.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kom op.
Geef jezelf nu maar bloot (niet letterlijk)
Jij bent Wilma Nanninga.
nah okay, ik zal heel eerlijk zijn....quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Liesje, even een écht serieuse vraag![]()
Ben je nou nog fan van Ribas of niet?
zo niet moet je je ava dan niet veranderen.....?
Hoewel ie van mij wel zo mag blijven hoor
Maar als ik een BN'er als buuf zou hebben wilde je het verhaal wel van me kopen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw buurvrouw verhalen niet sappig genoeg zijn voor de bladen.
Ohw wacht......
Nee sorry!
quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
nah okay, ik zal heel eerlijk zijn....
Ik kijk niet meer echt, hoewel ik vanavond wel een stuk heb gezien.
Het wilde me gewoon niet pakken.
Daarvoor vond ik Ribas het leukst.
En dus ga ik er simpelweg vanuit dat ik dat nog steeds vind.
(Hij zit er toch nog wel in?)
De 2 redenen waarom ik nog steeds deze ava heb?
-Ik ben gewoon te lui om een andere te zoeken, en vind die luiheid ok, zolang het programma nog loopt)
-Ik wil je ook niet alleen laten enzo, in je liefde voor Ribas.![]()
Dus dat.
Wie is Ribas?quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
nah okay, ik zal heel eerlijk zijn....
Ik kijk niet meer echt, hoewel ik vanavond wel een stuk heb gezien.
Het wilde me gewoon niet pakken.
Daarvoor vond ik Ribas het leukst.
En dus ga ik er simpelweg vanuit dat ik dat nog steeds vind.
(Hij zit er toch nog wel in?)
De 2 redenen waarom ik nog steeds deze ava heb?
-Ik ben gewoon te lui om een andere te zoeken, en vind die luiheid ok, zolang het programma nog loopt)
-Ik wil je ook niet alleen laten enzo, in je liefde voor Ribas.![]()
Dus dat.
De SC is veul leukerquote:Op zondag 5 oktober 2008 01:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wie is Ribas?
Alles draait nu om de twee Marco´s
Het is gewoon een samengeraapt zootje. En de redactie kan er in 5 dagen geen verhaallijn in brengen.
Triest, triester, triest
Ik hoop dat er met die nieuwe vent een beetje meer actie komt.
Slaap lekker Fan!quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[ afbeelding ]
ik duik me bed in
![]()
![]()
![]()
ik geloof dat ik nu écht moet gaan.........quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 01:54 schreef Soury het volgende:
[quote]Op zondag 5 oktober 2008 01:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Slaap lekker Fan!![]()
![]()
Ff nog een toepasselijk Youtubje, op vanavond:
En ff de tekst erbij:
Die gast kan niet zingen
Gaat het wennenquote:Op zondag 5 oktober 2008 01:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en het is nogal een coverbaar liedje, en ik zoek me al rot naar een betere versie, ik heb hem nu l 4keer gehoord ofzo:)
Je paints zijn beterquote:Op zondag 5 oktober 2008 02:02 schreef liesje1979 het volgende:
Nah ik heb nu een redelijke cover erin gezet, check ff is dit beter?
Waar moeten die het over hebben dan?quote:Op zondag 5 oktober 2008 04:07 schreef Coos het volgende:
Wat ligt iedereen vroeg op bed tegenwoordig.
Gooi de gebanden er maar weer in!!
Nee joh. Van DKG 1 heb ik ook niets gezien. Onzin allemaal. Maar de gebanden konden nog weleens lekker scherp posten. Persoonlijk vind ik die ban zwaar overdreven. Maat in de TT had het woord héél niet misstaan.quote:Op zondag 5 oktober 2008 04:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Waar moeten die het over hebben dan?
Gooi DGK2 er maar in hoor, mèt streams
quote:Op zondag 5 oktober 2008 04:07 schreef Coos het volgende:
Wat ligt iedereen vroeg op bed tegenwoordig.
Gooi de gebanden er maar weer in!!
quote:Op zondag 5 oktober 2008 02:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
de mazzel
mogguh liessoixante-dix-neuf.
het je nog wat te melden of leg je al?
Dat geeft niksquote:Op zondag 5 oktober 2008 04:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee joh. Van DKG 1 heb ik ook niets gezien. Onzin allemaal. Maar de gebanden konden nog weleens lekker scherp posten. Persoonlijk vind ik die ban zwaar overdreven. Maat in de TT had het woord héél niet misstaan.
Ik ben stronken
quote:Op zondag 5 oktober 2008 04:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat geeft niks![]()
Maareh, ik denk dat de gebanden geen leven hebben en dus met DGK2 weer een doel in het leven hebben. Het zou Fok sieren als ze deze verdwaalden iig nu weer hun rechten terug geven, als zekerheidje zeg maar voor de toekomst![]()
*morwen goes actueel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |