Morgen hebben we een feestje (quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:09 schreef SHE het volgende:
[..]
Legitiem.
Jij zat inmiddels zonder schema toch? Wat ga je dit weekend doen?
Watskeburt?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:26 schreef ColdFeet het volgende:
Fuuuuuuck... Belgisch supermarktpersoneel
Oh ja, het spruitjesseizoen is weer begonnenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:26 schreef AKnynke het volgende:
mmm....gebakken aardappelen, spruitjes en een karbonaadje. plus appelmoes!![]()
Traaaaaaaaaag. er stonden 2 mensen voor mij, en ik moest 16 minuten wachten voor ik aan de beurt was. Die gasten zijn zo passiefquote:
In dat geval heb ik m namelijk alquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:34 schreef k_i_m het volgende:
Geen idee. Ik zag het net bij RTL Boulevard. Het moet nog uitkomen geloof ik.
Heel gebruikelijk dit soort acties daar in Belgie of niet?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Traaaaaaaaaag. er stonden 2 mensen voor mij, en ik moest 16 minuten wachten voor ik aan de beurt was. Die gasten zijn zo passief
BBQ is juist handig, kun je zelf bepalen waar je koolhydraten vandaan komen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:24 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Morgen hebben we een feestje (. ) met BBQ 's middags (
. ) Verder niks. Maar ik heb vandaag weer twee pakken yoghurt gekocht, dus ik kan zelf ook wel wat verzinnen voor het weekend, afgaande op de afgelopen dagen? Als je van maandag tm vrijdag maakt, kan ik morgen gewoon rustig boodschappen doen om alles in huis te halen.
Kweenie, is zo.... truttigquote:
Ik heb er ook eentje, maar wat was de vraag?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:40 schreef Laureline het volgende:
Had iemand nog tips over de shockabsorber, welke je het beste kon nemen? Isegrim had toch zo'n bh?
Als ik hier snel overheen lees staat er dat je uit je poes stinktquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:36 schreef mordradead het volgende:
Gisteren bij een feestje kwam ik een oud studiegenootje tegen en toen vroeg ze hoeveel ik wel niet was afgevallen![]()
En nu ben ik lekker op de bank aan het internetten, ik wil eigenlijk koffie pakken maar m'n poes ligt op me te slapen dus ik blijf nog maar even liggen. Als dat beest een scheet laat moet die wel oprotten, die stinken echt verschrikkelijk.
Ik ben overgeschakeld naar Shownieuws, is dat beter?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kweenie, is zo.... truttig
DML, ja, vrijwel al het supermarktpersoneel hier is passief, traag en tamelijk onvriendelijk. Bwuh.
Ik zou er eentje nemen die zoveel mogelijk schokken opneemt. Niet een softe variant, zal je altijd zien dat je voor jouw sport weer net niet genoeg steun krijgt. Sowieso heb je voor hardlopen vaak al het hoogste steunniveau nodig. Verder heb ik er geen enkel verstand van, heb niet zo'n ding, enkel een te kleine sportbh.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:40 schreef Laureline het volgende:
Had iemand nog tips over de shockabsorber, welke je het beste kon nemen? Isegrim had toch zo'n bh?
Zo'n poes heb ik nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:40 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Als ik hier snel overheen lees staat er dat je uit je poes stinkt.
Ik heb er ook 1, gewoon de sterkste variant nemen, zeker als je een grote cup hebt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:40 schreef Laureline het volgende:
Ik dacht al dat die varkens me bekend voorkwamen, die zijn hier al eens voorbij geweest niet?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:49 schreef Viking84 het volgende:
Hahaha, de galerie van Meneer Conleche bij DWDD net.
Proest, nu je varkens zegt denk ik aan iets heel anders dan die leuke schilderijen van meneer Cquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:51 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik dacht al dat die varkens me bekend voorkwamen, die zijn hier al eens voorbij geweest niet?
Yep. De varkentjes waar Greys en SHE (?) gretig op azenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:51 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik dacht al dat die varkens me bekend voorkwamen, die zijn hier al eens voorbij geweest niet?
Welke heb jij dan? Ik zie twee verschillende modellen, een is echt een bh, de andere lijkt meer een soort strak topje, en ik vroeg me af welke soort beter werkte.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik heb er ook eentje, maar wat was de vraag?
De mijne lijkt meer een sporttopje maar is wel het hoogste leven (heb ook een e cup)quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:28 schreef Laureline het volgende:
[..]
Welke heb jij dan? Ik zie twee verschillende modellen, een is echt een bh, de andere lijkt meer een soort strak topje, en ik vroeg me af welke soort beter werkte.
Maar als ik het goed begrijp van Ewelina is Level 4 dus het hoogste, maar die is er weer alleen vanaf cup D, en ik moet 75C. Dan haal je dus hoogstens level 3, en heb ik de keuze uit 1 model met flexibeugel, 1 model met banden die je op 300 manieren kan vastmaken, en 1 die een soort top is met gekruiste banden achter, maar die ziet er dan weer zo lubberig uit op het plaatje.
Nouja, uiteindelijk zal alles wel een verbetering zijn na mijn te kleine sportbh's (70B)
Ik heb meestal tussen 12 en 2 college, maar dat wisselt een beetje per week. Ik zal zo in m'n rooster en planning kijken of ik kanquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:27 schreef Chicolate het volgende:
PF, volgende week vrijdag nog een keer op zoek gaan? Samen? Ben tussen 12 en 3 vrij, en jij ging pas half 1 weg van huis, dus kan jij vrijdag ook?Dit staat ook een paar topics terug, maar nu zie je het tenminste meteen
.
Waren ze nu trouwens wel aardig tegen je?
Hunkemoller heeft wel stevige in jouw maatquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:43 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zoek een sportBH in 70B!
Met rennen heb ik er geen last van, maar bij het blocken van high kicks vliegen m'n borsten steeds uit m'n topje. Wel leuk gezicht voor de dudesVooral ook omdat ik de enige was die haar borsten kon bewegen tot hilariteit van alle kerels daar
Dat moet gewoon pijn doen (schudden alleen al), of is dat echt alleen maar bij een grote cup?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh het doet geen pijn als ze trappen, ze schudden alleen zo
Hm... 40 euroMijn BH's zijn altijd 6-12 euro
Ik normaal eerst ook, maar volgende week heb ik juist van 3 tot 5 werkcollege ... of ... ik kan natuurlijk mijn docent mailen, dan word ik weer teruggezet naar 1 tot 3quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Maar normaal kan ik op vrijdag dus pas vanaf drie uur!
Met een kleine cup doet schudden geen pijn en zoals PF ook zonder BH is geen probleem.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat moet gewoon pijn doen (schudden alleen al), of is dat echt alleen maar bij een grote cup?
Het doet mij alleen al pijn als ik er aan denkquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Met een kleine cup doet schudden geen pijn en zoals PF ook zonder BH is geen probleem.
Oh nee, 35. Maar ... het ding dat ik heb, gaat echt al sinds de brugklas mee. Stevig spul. Deze (van site geplukt) ziet er wel stevig uit:quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
6 tot 12 euro voor een bhquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Pas bij de Hunkemoller wel van 30 euro, ben er ook echt heel blij meequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:06 schreef SHE het volgende:
met 70-E kan ik 12 euro echt vergeten
Ik ben echt fortuintjes kwijt aan lingerie
Idem hier.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:06 schreef SHE het volgende:
Mijn maat is nauwelijks te krijgenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Pas bij de Hunkemoller wel van 30 euro, ben er ook echt heel blij meemeteen 3 gekocht
Daar blijven de beugels altijd tussen mijn tieten hangenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Pas bij de Hunkemoller wel van 30 euro, ben er ook echt heel blij meemeteen 3 gekocht
Ja de mijne ook (70/75 E) maar toen hingen er genoeg bij hunkemollerquote:
Al eens bij SandrabrA geweest? Zit aan het Vredenburgquote:
Beugels tussen je tietenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Daar blijven de beugels altijd tussen mijn tieten hangen
Buiten dat... volgens Hunkemöller bestaat mijn maat niet eens
Je hebt 'm al eens genoemd idd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Al eens bij SandrabrA geweest? Zit aan het Vredenburg
65G. Soms is zelfs die omvang te grootquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Beugels tussen je tieten![]()
Welke maat heb je dan?
Een kennis van mij (die echt huuuuuge tits heeft- echt veel groter dan G) zegt dat er in Groningen in de zwanestraat een goede winkel zitquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:10 schreef Viking84 het volgende:
Mijn maat is ook nauwelijks te krijgen. Cup G
. Ik kan nooit sexy lingerie vinden
.
Die ben ik inderdaad nog helemaal nooit tegengekomen daarquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
65G. Soms is zelfs die omvang te groot
Die bh waar ik het over had bij de hunkemoller (75E) had zelfs ook nog push upquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wil een Bh met ingebouwde kipfiletsDan lijkt het wat
En zonder BH schijnt het ook wel oke te zijn,
maar anders moet m'n bil, buik, benene & armen dunner worden om in verhouding te komen. Dus gewoon grotere tieten is makkelijker!
Ik heb nu geen geld voor dure BH'squote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Een kennis van mij (die echt huuuuuge tits heeft- echt veel groter dan G) zegt dat er in Groningen in de zwanestraat een goede winkel zit
En anders in Heerenveen, A&T de Jong aan de Lindengracht.
Zelfde maat, zelfde probleem. En Hunkemoller zit niet lekker, daar hangen ze de bh onder je tieten ipv ze wat steun te gevenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:06 schreef SHE het volgende:
Ik had tot mijn 24ste een mini Bcupquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zal eens een foto maken met een strak shirt en zonder bh
dan denk je echt
dude wtf waar zijn je tieten! en waarom steekt je buik meer uit dan je tepels
ik klink er nu wel.. laconiek over.. maar sinds m'n 11e hoop ik al op dikke tieten
Ik vond haar ook dom overkomen maar toch ook een beetje schattigquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:15 schreef Viking84 het volgende:
Sonja Bakker was net bij Paul de Leeuw. Het blijft een dom gansje, maar ze heeft toch ook wel weer een bepaalde charme.
Kip toch?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:16 schreef Chicolate het volgende:
Voor dikke tieten moest je toch meer eiwitten eten?Zoiets?
Ik weiger een verkeerde maat te kopen, dat zit niet goed en mooi en bovendien help je je rug dan de vernieling in. No wayquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Die ben ik inderdaad nog helemaal nooit tegengekomen daar
Dan ben je echt steeds veel geld kwijt.......ik koop vaak ook gewoon een verkeerde maat
Ja, het was een leuk gesprek tussen die tweequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik vond haar ook dom overkomen maar toch ook een beetje schattig
Nee kipfiletjes moet je erop plakkenquote:
Moet je Implanon nemen. Ik kreeg er 4 cupmaten bij cadeauquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd hoe je grote tieten krijgtIK WIL OOK
*stampvoet*
Ik ben eigenwijs (als ik iets moois zie wil ik het hebben), maar vaak komt het er toch op neer dat ik die bh's een stuk minder draag dan die in de juiste maatquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik weiger een verkeerde maat te kopen, dat zit niet goed en mooi en bovendien help je je rug dan de vernieling in. No way![]()
Er zijn maar heel weinig zaken die deze maat verkopen. Ook weleens gehad dat de lingerieverkoopster zei: "Die maat bestaat niet"
Dat kan best mevrouw, maar die maat staat toch echt in het labeltje van m'n bh
Buiten dat, dan zou ik een 70F/FF moeten kopen, ook niet echt goedkoop. De cup van de 70F bij Hunkemöller is te kleinBij 75E hangt de rugband in m'n nek.
Een goede bh maakt echt zoveel verschil!
Jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, het was een leuk gesprek tussen die twee.
Hoe was je ze?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb nu geen geld voor dure BH's. En heb nu overigens wel redelijke bh's. Die zaten in den beginne heel goed, maar de rek gaat er nu - na een paar maanden - al uit
. Als ik een goed salaris verdien ga ik eens voor Freya's kijken
.
Maar toen woog jij toch ook <60kg?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik had tot mijn 24ste een mini Bcup
Er is dus nog hoop
Door mijn pil ging ik van aa naar b (incl 10kg, puisten, hysterische huilbuien en ik had een lichte pilquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:18 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Moet je Implanon nemen. Ik kreeg er 4 cupmaten bij cadeau
Na 2 dagen al?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hoe was je ze?
NIET in de wasmachine doen, daar vernachel je je bh's mee! Altijd op handwas, en heel goed uitspoelen. Bh's na 2 dagen dragen wassen.
Ik gebruik er zelf speciaal lingeriewasmiddel voor (10,- per klein flesje, maar dat gaat heel erg lang mee omdat je maar 2 drupjes nodig hebt per keer).
2 x gehad, bij MarieJo setjes, dat doe ik dus niet meer. Het is duur genoeg, dan moet het ook goed zitten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik ben eigenwijs (als ik iets moois zie wil ik het hebben), maar vaak komt het er toch op neer dat ik die bh's een stuk minder draag dan die in de juiste maat
Ik heb maar 1 bh, en die droogt niet in een nachtje. Dus ik was hem niet zoveelquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Na 2 dagen al?. Ik heb 2 beha's (en één hele goede voor speciale gelegenheden
) en ik draag ze om en om. Draag ze allebei ongeveer een week in totaal en ik was ze dus eens in de twee weken
.
En ik doe ze idd niet in de wasmachine. Helpt lingeriewasmiddel echt?
Toen schommelde ik tussen 58 en 64quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Maar toen woog jij toch ook <60kg?
Bij 72 kg heb ik 70B nu heb ik meer 70AB
en bij <60kg meer 70A/AA
Het mijne wel, veel beter dan fijnwasmiddel. Heel sterk en al het vuil wordt eruit gehaald. Bh's in een emmer doen met wat van dat wasmiddel, nachtje laten weken en heeeel goed uitspoelen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Na 2 dagen al?. Ik heb 2 beha's (en één hele goede voor speciale gelegenheden
) en ik draag ze om en om. Draag ze allebei ongeveer een week in totaal en ik was ze dus eens in de twee weken
.
En ik doe ze idd niet in de wasmachine. Helpt lingeriewasmiddel echt?
Oa runnin' rhino. Welke jij?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:28 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik zit op een slome computer maar ik zou zeggen L!
Welke ga je nemen? Ik zou gister bestellen in M maar ik wist het dus ook niet zeker
Je hebt wel een CC nodig eh!!
Ik wil 'm best aan je slijten hoor, ik heb er eventueel ook nog een string bij (krap vallende maat 38) ook zelden gedragen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:26 schreef SHE het volgende:
Oh Ewelina!! Da's echt iets voor mijRoze is mijn kleur ook
Wil je'm anders aan mij slijten?
Dan moet je alsnog een bh aan, om te voorkomen dat ze wel gaan hangenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:29 schreef SHE het volgende:
[..]
Toen schommelde ik tussen 58 en 64
Mooie tijden waren dat
Mijn borsten krimpen overigens nu alweer, 70 E zit net comfortabel ( kwam van G )
Ben dus met 5 kg afvallen al 1 cupmaat en 1 omtrekmaat gekrompen![]()
Ik had gehoopt dat mijn dikke tieten zouden blijven...maar goed, er zit genoeg. Ik hoop dat ik een C overhoud.
Dan laat ik ze liften zodat ik NOOIT meer een bh hoef te dragen. Van die vooruitstekende volle borsten
Geweldig, ik heb ondermaat 38quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:36 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik wil 'm best aan je slijten hoor, ik heb er eventueel ook nog een string bij (krap vallende maat 38) ook zelden gedragen.
Ik heb ook nog een andere MarieJo, een bruine, maar daar heb ik geen pic van.
Dan is de spanning bij de samenvattingen toch weg, als ik op zondag in de auto rijd en ze gaan de voetbalstanden voorlezen op de radio dan zet ik hem gauw op mute... dat is toch logisch.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh ik heb het weer gedaan bij m'n broertje/ouders
Ik: Oh dat is toch die film waar op het einde die man slecht is en de wereld vernietigd
De rest:EN BEDANKT
En ik zoUh je hebt die film al gezien, helemaal, en ik heb er ooit tien minuutjes van gezien
Of ander voorbeeld
Vader& broertje zijn een voetbalwedstrijd aan het kijken
1. ik haat voetbal, ik vermijd het 2. ik luister nooit nieuws
hoorde ik toevallig op het nieuws dat ajax feyenoord die middag 1-2 was geworden of zo
Dus ik: Waarom kijk je een herhaling, was 1-2 geworden hoorde ik.
ie-de-reeeen weer boos. Blijken ze voetbal wedstrijden niet live uit te zenden
Ja sorry, hoe moet ik dat wetenEn ze luisteren toch zelf ook wel nieuws
PM verzonden incl. foto'squote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:41 schreef SHE het volgende:
[..]
Geweldig, ik heb ondermaat 38
Hebbe! En die bruine mag je er ook bij doen, mits 70 E. Ik heb zo'n idee dat jij geen stomme lingerie koopt![]()
Scheelt me weer een tripje naar de lingeriezaak
Neem jor price ( PM )
Vbw die tittons: Als ik er een kleine prothese in laat zetten hoef ik toch geen bra? Ik wil verdomme van dat gekut met BH's af. En ik wil de tand des tijds verslaan
Heb je die niet gekregen samen met je kindje?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:01 schreef k_i_m het volgende:
Ik wil borsten die ik kan laten liften later.
Nou, ik had ze en mijn rug was er niet blij meequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:01 schreef k_i_m het volgende:
Ik wil borsten die ik kan laten liften later.
Ik wil nu al een borstlift!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:47 schreef Goodbye het volgende:
Ik wil ook een borstlift later!
Oja, hoi enzo![]()
Veel plezier!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:06 schreef conleche het volgende:
Greys en Conleche melden van achter een tafel zelfgefrobelde sushi, sashimi en yakitori (die laatste komt uit de diepvries). Lekkerrrrr. Pyama's aan, de roze Action slofjes en Popstars op tv. Fijn avondje zo! Foto's volgen
Dan kan ik je dokter Kanhai in het OLVG van harte aanbevelenquote:
Jaaa Leuk leuk leuk, ik ben benieuwd naar de foto'squote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:06 schreef conleche het volgende:
Greys en Conleche melden van achter een tafel zelfgefrobelde sushi, sashimi en yakitori (die laatste komt uit de diepvries). Lekkerrrrr. Pyama's aan, de roze Action slofjes en Popstars op tv. Fijn avondje zo! Foto's volgen
Ik zal het onthoudenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dan kan ik je dokter Kanhai in het OLVG van harte aanbevelen
Wish I was there!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:06 schreef conleche het volgende:
En reeds teruggegeven jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heb je die niet gekregen samen met je kindje?
That sucksquote:
[Calimero] Aw, wat gezellig..quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:06 schreef conleche het volgende:
Klinkt heerlijkquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:06 schreef conleche het volgende:
Och, bij mij was het ook geen esthetische kwestie, ik vond ze eigenlijk wel OK, maar die rugpijn héquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik zal het onthoudenmaar mag niet van mijn vriend (mag niet zeuren van hem)
Ik vind de mijne van de zijkant mooiquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:18 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Och, bij mij was het ook geen esthetische kwestie, ik vond ze eigenlijk wel OK, maar die rugpijn hé
(als ik die foto zo bekijk, hadden ze ongeveer dezelfde vorm als de jouwe)
Maar eerlijk is eerlijk: toen ik ze voor het eerst zag na de operatie, had ik wel zoiets van: WAUW!!
Ik bewonder ze nog elke dag, ik ben er echt enorm blij mee!
Ik heb er geen last van (moet alleen met sporten altijd een sportbh aan) maarja van mij mogen ze wel iets gelift wordenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:18 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Och, bij mij was het ook geen esthetische kwestie, ik vond ze eigenlijk wel OK, maar die rugpijn hé
(als ik die foto zo bekijk, hadden ze ongeveer dezelfde vorm als de jouwe)
Maar eerlijk is eerlijk: toen ik ze voor het eerst zag na de operatie, had ik wel zoiets van: WAUW!!
Ik bewonder ze nog elke dag, ik ben er echt enorm blij mee!
Wanneer worden we verwacht?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:23 schreef ColdFeet het volgende:
Greys en Conleche: enjoy!
Zo, cakejes zijn klaar, zo nog even honderden kaaskoekjes bakken en pesto maken
Die staan vast zo cute bij mijn roze shortamaquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:13 schreef conleche het volgende:
De volgende keer kopen we voor jou ook roze Action slofjes SHE!
Goed plan! Combineren we het met jouw babyshowerquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:43 schreef SHE het volgende:
[..]
Die staan vast zo cute bij mijn roze shortama![]()
Vief, Kim ; binnenkort een uggs+flanellen pyama+flessen rose+knoflookbrood tv avondje?
Ik dacht voor de lengte L en voor de breedte Squote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oa runnin' rhino. Welke jij?Maar ... ik heb wel vaker shirts online besteld, bij Large en te groot zit dus ook gewoon echt niet. Lijkt alsof ik modelloos ben, ipv het shirt. Bedenk dat het shirt dan 20 cm breder is dan mijn lichaam ... behalve op borsthoogte. Stof is jersy katoen, is dat een beetje rekbaar? Hoe moeilijk doen ze met terugsturen?
Edit: mijn mama zegt dat het inderdaad redelijk rekbare stof is, en we hebben een shirt met vergelijkbare stof gemeten. S zou moeten passen. Ik heb bij H&M etc ook altijd maat 34/36, dus zal wel kloppen. Nu nog even bestellen enzo, en onder de 22 Euro blijven. Jij hebt vast zeker S
.
Het was gewoon een hele wedstrijd maar niet live volgens mij..quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:42 schreef mordradead het volgende:
[..]
Dan is de spanning bij de samenvattingen toch weg, als ik op zondag in de auto rijd en ze gaan de voetbalstanden voorlezen op de radio dan zet ik hem gauw op mute... dat is toch logisch.
En Feyenoord - Ajax was 2-2
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:47 schreef Goodbye het volgende:
Ik wil ook borsten later!
Oja, hoi enzo![]()
Ja doen! Doe nu maar ff en dan een foto tuulijk....quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:57 schreef Vivi het volgende:
Wat onwijs gezellig!
* Twijfelt of ze nu nog even snel ook weer een pony zal knippen![]()
Ik heb SHE betrapt op een spelfoutjequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:43 schreef SHE het volgende:
[..]
Die staan vast zo cute bij mijn roze shortama![]()
Vief, Kim ; binnenkort een uggs+flanellen pyama+flessen rose+knoflookbrood tv avondje?
S heeft lengte van ongeveer 60 cm (23-25 inch, afhankelijk van het model), dat vind ik nog best lang eigenlijkquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik dacht voor de lengte L en voor de breedte S
Dus een M...
Maar ik moet nog bestellen!
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:53 schreef conleche het volgende:
Even een kleine fotoimpressie:
Het boekje van Merel, met begeleidend lief briefje, was op tijd aangekomen!
[ afbeelding ]
Kijk ons er gevaarlijk uitzien met die messen, voorbereidend werk aan het doen![]()
[ afbeelding ]
Best aardig gelukt, toch?
[ afbeelding ]
Lekker, Co? De rollen gingen goed, maar de in elkaar geflanste rechthoekjes vielen een beetje uit elkaar!
Met de handen eten ging dan ook beter dan met stokjes
[ afbeelding ]
Nee, de duim van Co zit niet in Greys' d'r mond, dat is een Japans sateetje
[ afbeelding ]
Contact met de Slank ladies
[ afbeelding ]
Ik zie'm niet??quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb SHE betrapt op een spelfoutjeEn ga niet zeggen dat het de Engelse spelling is
Je haarquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:03 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste reactie vastgelegd:
[ afbeelding ]
Tering, lekker wijf!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:03 schreef SHE het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeg me dat je die tieten zelf omhoog duwtquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:03 schreef SHE het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat je zegt ben je zelfquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Tering, lekker wijf!![]()
![]()
Chico, hoe had je me dan verwacht? Daar ben ik dan wel heel benieuwd naar
Da's mijn wonderbra darling. Als die s'avonds uit gaat dan kan ik ze achter de bank vandaan plukkenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:10 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Zeg me dat je die tieten zelf omhoog duwt.
Daar zaten wij ons ook al aan te verlekkeren over te verwonderenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:10 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Zeg me dat je die tieten zelf omhoog duwt.
Ik zeg het je Viefmeister, dat is echt enkel en alleen te wijten aan een jarenlang regime van het bulken van proteinen.quote:
Ik was ondanks mijn hoge voorhoofd dan weer niet intellectueel genoeg om je te quotenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:30 schreef Greys het volgende:
Whehehe, naarling jij! Je was weer eens te vlot
Wat een onzinquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:21 schreef SHE het volgende:
[..]
, ik heb een kort voorhoofd.
Ze zeggen dat je aan iemands voorhoofd kunt zien of ie slim is. Slimme mensen hebben een hoog voorhoofd.
Als dat zo is dan ben ik blij dat ik mijn eigen reet kan vegen, want ik zou dan echt fucking retarded zijn
Wat een cute foto!!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:35 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
En poes wil ook op de foto
[ afbeelding ]
lol wat zijn dat dan??quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:45 schreef Vivi het volgende:
Zo zag ik er eens uit toen ik een allergische reactie had op vetblokkers!
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
lol wat zijn dat dan??
mag ik volgende keer ook mee sushi eten?
[ afbeelding ]
Ik kies natuurlijk de meest flatteuze foto's uit he, bereidt je voor op een deceptiequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:48 schreef SHE het volgende:
Vief, ik ben nog altijd verbaasd hoe jij echt alles kan hebben. Ik kan ook niet kiezen wat ik nu leuker vind, blond of donker. Jij poppetje jij
Ja PF, je IQ is op die foto toch wel met 30 punten gedaaldquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:47 schreef Vivi het volgende:
[..]Wat is je voorhoofd ineens laag PF
![]()
Een soort pillen gemaakt van illustere oerwoudgroeisels die voorkomen dat je vet opneemt uit je eten.
Jij hebt bedroom eyesquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat een cute foto!!
Ik heb ook nog wel een foto van mij en mijn poes, maar die staat niet op deze laptop. Post ik later wel
Tot die tijd deze.
Zwart glanzend haar vind ik het mooistquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik kies natuurlijk de meest flatteuze foto's uit he, bereidt je voor op een deceptie.
Irl vinden de meeste blond toch leuker, ik word een beetje " plane" met bruin haar.
Maar als ik het zo zie bij jou (en Yolanthe, op wie ik stiekem verliefd ben) ben ik altijd weer jaloers.
Ik vat het maar als compliment opquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Jij hebt bedroom eyes
en een geile kop, maar da's niet zo netjes om te zeggen![]()
Polenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:52 schreef innepin het volgende:
Allemachtig, wat gaan jullie snelkan het niet bijhouden hoor... en ik ben even twee weekjes weg naar Berlijn en Polen. Daarna ga ik weer meepraten.
Dat was het ook. Jij hebt een hele sexuele uitstraling, maar dat zal je wel vaker gehoord hebbenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:53 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vat het maar als compliment op![]()
Ik heb idd een beetje dichtgeknepen ogen, soms speel ik daar wel mee door met eyeliner echt van die Marylin Monroe ogen te maken
Je ziet wat groen PF...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:00 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
Ohwelterusten danmaar
Zit die poor excuse for a dude zich weer te buiten te gaan aan zijn verloedering?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:23 schreef mspoez het volgende:
het is zo moeiljik om nog rustig te blijven.
Wat een klotezooi Love. Maar als je tante zichzelf al heeft opgegeven dat werkt een dieet ook niet meer.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:09 schreef loveli het volgende:
Na 2,5 uur file was ik eindelijk bij het bos. Half uurtje door het bos gestiefeld, ivm sluitingstijd parkeerplaats kon het niet veel langer.
Daarna ben ik doorgereden (nou ja, weer in de volgende file gaan staan) naar m'n tante die op sterven ligt. Compleet uitgeteerd omdat de kanker van onder tot boven is uitgezaaid (de kanker was in het begin operabel, maar ze mag niet onder narcose, dus zij is een van de mensen die zeker wel baat hebben bij een bepaald dieet).
Ze herkende me wel, maar heeft geen woord gezegd, kwam denk ik ook door de morfine. En volgens mij heeft ze zich al losgemaakt van het hier en nu en is ze zich aan het richten op het hiernamaals. Wist niet wat ik moest zeggen, heb voornamelijk gewoon naast haar gezeten en even haar hand vastgehouden. Gezegd dat ik voor haar bid. En gelogen dat ik m'n studie ga afmaken.
Ben niet met droge ogen naar huis gereden, rol keukenpapier die ik toevallig op zak had was nuttig. Ben inmiddels weer opgedroogd en heb mezelf alweer nuttig gemaakt, meubels geverfd.
Ik zie al een voorproefje van de joekels van Greysie. Sweet mother of jesus!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:44 schreef conleche het volgende:
PF!! We hebben nog wel wat sushi over, nu je een pony hebt: spring op de trein!!
Na 123 pogingen en 6 kilo make up waren we nog steeds niet zo mooi als SHE, dammit![]()
Máár, voor ons doen kan het er mee door:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze laatste is speciaal voor Vik.
We hebben ook nog wat andere quasi-sexy-foto's-met-lolly, maar dat leek wel porno![]()
Wat voor shirts had je aan, toevallig een wat wijdere?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:52 schreef Anosmie het volgende:
Ik heb traumatische ervaringen met Hunkemollerdames die hysterisch door de winkel gilden dat ik absoluut _géén_ cup D had. Maar na alle BH's in cup B en C over mn gordijntje te hebben gesmeten er toch aan moesten geloven. "Maar dat zag je er niet aan af!"
Zelf na mijn, "Luister dame, ik heb deze tetten al 12 jaar. Jij ziet ze nu voor het eerst. Wie denk je dat het beter weet? Wie kent mijn tetten beter dan ikzelf??? NOU???"-preek deden ze lelijk tegen me.
Stomme wijfuh..Ik ga daar niet meer heen, met hun confronterende verlelijkende spiegels.
Ik heb 30%korting seamlessBH's gescoord bij de Hema. De tofheid.
Mooi!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:44 schreef conleche het volgende:
PF!! We hebben nog wel wat sushi over, nu je een pony hebt: spring op de trein!!
Na 123 pogingen en 6 kilo make up waren we nog steeds niet zo mooi als SHE, dammit![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We hebben ook nog wat andere quasi-sexy-foto's-met-lolly, maar dat leek wel porno![]()
Dean zei "Tietuh!"quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik zie al een voorproefje van de joekels van Greysie. Sweet mother of jesus!![]()
De foto's zijn snazzy. Wat een wijven
mooie foto's damesquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:44 schreef conleche het volgende:
Sorry heb de tijd (en zin) nog niet gevonden om terug te lezen, wat zoals altijd veel is hierquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:26 schreef Vivi het volgende:
Nou, denk dan maar aan mensen die écht iets te klagen hebben. De tante van loveli bijvoorbeeld.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Sorry heb de tijd (en zin) nog niet gevonden om terug te lezen, wat zoals altijd veel is hier
Maar zal niet meer klagen hier, sorry hoor
Jullie 2 van die mooie foto's mogen dat natuurlijk welquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:56 schreef conleche het volgende:
Greys:
Mogen we hier dan helemaal niet meer klagen nu?En mijn haar zit nog wel zo kut nu!
Mogguh!
Jezus, loveli, wat vreselijk. Maar voel je alsjeblieft niet schuldig: je bent toch in ieder geval geweest, en je hebt haar hand vastgehouden, en ze zag dat je er was voor haarquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:10 schreef loveli het volgende:
Tnx guys! Maar blijf vooral plezier en foto's maken, ik moest het gewoon even ergens kwijt. En ik heb het er moeilijker mee dan m'n tante, die heeft zich al helemaal voorbereid. Ze heeft een paar jaar geknokt, maar afgeopen januari kwam het nieuws dat het uitgezaaid was. En ik ben veel te weinig bij haar op bezoek gegaan, denk dat dat schuldgevoel meespeelt.
Ik heb ooit jeans verkocht en 't stomste wat je kunt doen is een vrouw haar maat proberen te raden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:52 schreef Anosmie het volgende:
Ik heb traumatische ervaringen met Hunkemollerdames [knip]blablabla enz.[/knip]
Stomme wijfuh..Ik ga daar niet meer heen, met hun confronterende verlelijkende spiegels.
Ik heb 30%korting seamlessBH's gescoord bij de Hema. De tofheid.
Nee! en doe es lollypic's postenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:56 schreef conleche het volgende:
Greys onder de account van Co:
Mogen we hier dan helemaal niet meer klagen nu?En mijn haar zit nog wel zo kut nu!
Mogguh!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Greys:quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 08:49 schreef Chicolate het volgende:
Greys heeft zo te zien ook echte tieten. Zelfs zonder bh is het te zien.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:34 schreef conleche het volgende:
[..]lekkah avatartjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, nee, eigenlijk niet zo. Alhoewel ik eerlijk moet zeggen dat ik nooit te klagen heb gehad over het gebrek aan mannelijke aandacht.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:00 schreef SHE het volgende:![]()
[..]
Dat was het ook. Jij hebt een hele sexuele uitstraling, maar dat zal je wel vaker gehoord hebben
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:34 schreef conleche het volgende:
[..]Lollies zijn okeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
quote:Geachte mevrouw Schaap,
Onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer **************** van 03 september 2008 hebben wij overgedragen aan TNT post. U ontvangt de bestelling zo spoedig mogelijk.
Dat is m'n broertjequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:46 schreef Anosmie het volgende:
Jullie zijn allemaal godvergeten bloedje mooi. Behalve Mr PF. Die tandensmile foto is gewoon eng. Punt.
En jullie hebben het over tetten..
Waar was ik?
Ohja, de kroeg.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:44 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik reed daar dus naar huis (duh!)quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:20 schreef Goodbye het volgende:Moblo, wat eng! Zat ie achter je aan ofzo, of hoe? Opsluiten die gasten
![]()
Maar Les Miserables
Lolquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:44 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
He gadverquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik reed daar dus naar huis (duh!)
Reed al 140 en echt heel druk was 't niet.
Op een gegeven moment rijden er twee auto's rechts langzamer, dus haal ik in.
Als ik net bij de achterkant van de eerste auto (die ik tegenkom) zit, zit er 'ineens' iemand in mn achterkant te seinen, toeteren, knipperen, slingeren, duwen, gas geven etc. dat hij erlangs wil, terwijl ik echt nét ginginhalen (in het donker ga ik altijd iets eerder naar de linkerbaan zodat ze sneller zien dat ik verplaats, maar dat is dan een meter of 70 van te voren,en met 140km/u is dat niet eens heel veel....
Dus nou, ik haal 'rustig' verder in en ga zodra ik die auto voorbij ben netjes terug naar rechts. Iverkeersregels zeg maar.
Ik gebaar nog even dat hij rustig moet doen (geen middelvingers, niets) en ineens begint hij te schampen en op het moment dat ik bij de tweede (voorste auto ben) wil ik die gaan inhalen, en ga dus naar links, waar voor me die klootzak rijdt, die echt kilometers lang blijft remmen en schampen en en
![]()
Het was half 1 's nachts op een A15 zónder verlichting![]()
![]()
Dan ben je (als dame) op een motor nog wel best kwetsbaar.. heb nog wel geprobeerd toen ik besefte dat ik het kenteken niet had onthouden ondanks mn voornemen geprobeerd m bij te houden en heb de 200km/u aangetiktmaar toen ik dát zag ben ik nog meer geschrokken van mn eigen snelheid maar weer teruggegaan naar 135/140...
Bleh.. heb de rest van de weg (moest nog 70km ofzo) als een vaatdoekje op de motor gezeten X
Hij is dan wel niet voor mij bedoeld, maar ik haal er wel een paar lekkere recepten uitquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:17 schreef SHE het volgende:
Kimster!
Je nieuwe schema:
http://docs.google.com/Doc?id=df4v6rdm_20cwv6mcfp
Hij is ook al in Wiki gezet voor de liefhebber. In volgend topic staat ie onder schema 4
ik ontdek twee probleempjes;quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:17 schreef SHE het volgende:
Kimster!
Je nieuwe schema:
http://docs.google.com/Doc?id=df4v6rdm_20cwv6mcfp
Hij is ook al in Wiki gezet voor de liefhebber. In volgend topic staat ie onder schema 4
Ja, als het goed is heeft die chinees ook alles wat je nodig hebt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:24 schreef k_i_m het volgende:
[..]
ik ontdek twee probleempjes;
Gerookte zalm valt bij mij onder rauwe etenswaar, dus lust ik echt niet. Waar kan ik het mee vervangen?
We hebben hier wel een toko, maar die is chinees. Kan ik daar de spullen halen die ik nodig heb?
AH: kleine zakjes, staat met koeieletters rauwkost op. Zijn er in diverse varianten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:33 schreef k_i_m het volgende:
Oh, wat is rauwkost voor op brood eigenlijk? Ik kan alleen maar aan sla denken.
Je haar en nagels schreeeeuwen om proteinenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:22 schreef kaasplankje het volgende:
@SHE, ik vroeg me al af waarom jij zo schandalig veel eiwitten at but now I know
Das ook kutquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik reed daar dus naar huis (duh!)
Reed al 140 en echt heel druk was 't niet.
Op een gegeven moment rijden er twee auto's rechts langzamer, dus haal ik in.
Als ik net bij de achterkant van de eerste auto (die ik tegenkom) zit, zit er 'ineens' iemand in mn achterkant te seinen, toeteren, knipperen, slingeren, duwen, gas geven etc. dat hij erlangs wil, terwijl ik echt nét ginginhalen (in het donker ga ik altijd iets eerder naar de linkerbaan zodat ze sneller zien dat ik verplaats, maar dat is dan een meter of 70 van te voren,en met 140km/u is dat niet eens heel veel....
Dus nou, ik haal 'rustig' verder in en ga zodra ik die auto voorbij ben netjes terug naar rechts. Iverkeersregels zeg maar.
Ik gebaar nog even dat hij rustig moet doen (geen middelvingers, niets) en ineens begint hij te schampen en op het moment dat ik bij de tweede (voorste auto ben) wil ik die gaan inhalen, en ga dus naar links, waar voor me die klootzak rijdt, die echt kilometers lang blijft remmen en schampen en en
![]()
Het was half 1 's nachts op een A15 zónder verlichting![]()
![]()
Dan ben je (als dame) op een motor nog wel best kwetsbaar.. heb nog wel geprobeerd toen ik besefte dat ik het kenteken niet had onthouden ondanks mn voornemen geprobeerd m bij te houden en heb de 200km/u aangetiktmaar toen ik dát zag ben ik nog meer geschrokken van mn eigen snelheid maar weer teruggegaan naar 135/140...
Bleh.. heb de rest van de weg (moest nog 70km ofzo) als een vaatdoekje op de motor gezeten X
Dan ben je gewoon heel viriel, daar word je kaal vanquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:37 schreef kaasplankje het volgende:
Ik eet zelf ook echt veel eiwitten maar dat leid niet echt tot toename van de haardos geloof ikheeft iets met hormonen te maken
Sure! Zelfde handelingen, alleen met de filets ipv de kipstukken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:48 schreef Vivi het volgende:
SHE, kan je die roti ook met filet maken? (Wegens de bottenhaat alhier).
Vast wel toch?!
Veel plezierquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:55 schreef Ewelina het volgende:
Ik ga zo meteen naar Utrecht met mijn, lekker winkelen
eenschquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:55 schreef Ewelina het volgende:
Waarom haat iedereen toch vlees met botten? Vlees van het bot is echt veel lekkerder!
vindt jouwquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:55 schreef Ewelina het volgende:
Ik ga zo meteen naar Utrecht met mijn, lekker winkelen
Of met sgaapiequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
roti kipfilet kun je ook gewoon bestellen
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Volgens mij mag pyama ook heur?
Vik, laat ons niet langer in spanning!
Vandale geeft farfallus gelijkquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Volgens mij mag pyama ook heur?
Vik, laat ons niet langer in spanning!
Ik snap het ook niet, ik ben gek op een crispy kippetje uit de oven, maar mijn babydaddy is anti.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:55 schreef Ewelina het volgende:
Waarom haat iedereen toch vlees met botten? Vlees van het bot is echt veel lekkerder!
Troost je Viev, ik ben na de Rome-trip en de vliegtickets ook blutquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:03 schreef Vivi het volgende:
Ik heb geen poen meer op te shoppen.
Oh moneytrain, where arest thou?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |