mooie foto's damesquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:44 schreef conleche het volgende:
PF!! We hebben nog wel wat sushi over, nu je een pony hebt: spring op de trein!!
Na 123 pogingen en 6 kilo make up waren we nog steeds niet zo mooi als SHE, dammit![]()
Máár, voor ons doen kan het er mee door:
Sorry heb de tijd (en zin) nog niet gevonden om terug te lezen, wat zoals altijd veel is hierquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:26 schreef Vivi het volgende:
Nou, denk dan maar aan mensen die écht iets te klagen hebben. De tante van loveli bijvoorbeeld.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Sorry heb de tijd (en zin) nog niet gevonden om terug te lezen, wat zoals altijd veel is hier
Maar zal niet meer klagen hier, sorry hoor
Jullie 2 van die mooie foto's mogen dat natuurlijk welquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:56 schreef conleche het volgende:
Greys:
Mogen we hier dan helemaal niet meer klagen nu?En mijn haar zit nog wel zo kut nu!
Mogguh!
Jezus, loveli, wat vreselijk. Maar voel je alsjeblieft niet schuldig: je bent toch in ieder geval geweest, en je hebt haar hand vastgehouden, en ze zag dat je er was voor haarquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:10 schreef loveli het volgende:
Tnx guys! Maar blijf vooral plezier en foto's maken, ik moest het gewoon even ergens kwijt. En ik heb het er moeilijker mee dan m'n tante, die heeft zich al helemaal voorbereid. Ze heeft een paar jaar geknokt, maar afgeopen januari kwam het nieuws dat het uitgezaaid was. En ik ben veel te weinig bij haar op bezoek gegaan, denk dat dat schuldgevoel meespeelt.
Ik heb ooit jeans verkocht en 't stomste wat je kunt doen is een vrouw haar maat proberen te raden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:52 schreef Anosmie het volgende:
Ik heb traumatische ervaringen met Hunkemollerdames [knip]blablabla enz.[/knip]
Stomme wijfuh..Ik ga daar niet meer heen, met hun confronterende verlelijkende spiegels.
Ik heb 30%korting seamlessBH's gescoord bij de Hema. De tofheid.
Nee! en doe es lollypic's postenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:56 schreef conleche het volgende:
Greys onder de account van Co:
Mogen we hier dan helemaal niet meer klagen nu?En mijn haar zit nog wel zo kut nu!
Mogguh!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Greys:quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 08:49 schreef Chicolate het volgende:
Greys heeft zo te zien ook echte tieten. Zelfs zonder bh is het te zien.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:34 schreef conleche het volgende:
[..]lekkah avatartjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou, nee, eigenlijk niet zo. Alhoewel ik eerlijk moet zeggen dat ik nooit te klagen heb gehad over het gebrek aan mannelijke aandacht.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:00 schreef SHE het volgende:![]()
[..]
Dat was het ook. Jij hebt een hele sexuele uitstraling, maar dat zal je wel vaker gehoord hebben
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 10:34 schreef conleche het volgende:
[..]Lollies zijn okeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
quote:Geachte mevrouw Schaap,
Onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer **************** van 03 september 2008 hebben wij overgedragen aan TNT post. U ontvangt de bestelling zo spoedig mogelijk.
Dat is m'n broertjequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:46 schreef Anosmie het volgende:
Jullie zijn allemaal godvergeten bloedje mooi. Behalve Mr PF. Die tandensmile foto is gewoon eng. Punt.
En jullie hebben het over tetten..
Waar was ik?
Ohja, de kroeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |